Seby Moisei
The TASTIEST SAUCE for FISH - Butter emulsion with confit garlic and Siracha - S02E23
Peștii răpitori precum șalăul sau somnul au foarte puțină grăsime în carne, ceea ce îi face să nu aibă nici un gust. Mai ales dacă ii faci pe grătar, musai trebuie un sos gras.
Pe cât de complicat sună, pe atât de simplu este de pregătit sosul. Este o bază de emulsie de unt (40% apă cu 60% unt), la care poți adăuga diverse arome în cazul de față, usturoi confit, zeamă de lămâie și Siracha.
Usturoiul confit este usturoi prăjit la foc mic în ulei de măsline, este atât de bun, ca îl poți mânca pe pâine.
Ingrediente:
- 40ml apă;
- 60g unt;
- usturoi confit;
- zeamă de lâmâie;
- sos de ardei iute Siracha;
- sare;
Poftă bună!
Music: The Worlds Most Epic Sea Shanty by Alexander Nakarada (www.creatorchords.com)
Licensed under Creative Commons BY Attribution 4.0 License
creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Cea mai simplă și gustoasă SARAMURĂ de SCRUMBIE - S02E22
มุมมอง 42928 วันที่ผ่านมา
Eu fiind obișnuit cu saramura de crap, nu mâncasem niciodata saramură de scrumbie, până m-a servit matușa mea din Jurilovca. Am rămas șocat când am vazut cât de simplă este și cât de gustoasă. Bineînțeles că i-am cerut rețeta. Ingrediente: - 4 scrumbii de Dunăre; - o roșie; - o legătură de usturoi verde; - cimbru; - apă și oțet; - sare; Poftă bună! Being used to carp soup, I had never eaten mac...
The most TENDER PORK STEAK, with garlic and rosemary - S02E21
มุมมอง 7Kหลายเดือนก่อน
Nu prea mănânc eu carne de porc, dar micii și ceafa sunt slăbiciunile mele. Secretul la ceafa de porc prăjită este să NU cumperi ceafă deja feliată. Feliile din comerț sunt mult prea subțiri și vorba soției mele, "zici că mânânci talpă" cănd se fac. Ceafa fiind grasă, nu necesită prea mult ulei, eu doar o ung puțin. Eu cumpăr ceafa la kg si tai feliile mai groase. În felul ăsta, friptura iese m...
Cea mai dulce PLACHIE DE SOMN cu ceapă, ardei, roșii și usturoi - S02E20
Somnul este unul din peștii mei preferați, pe lângă șalău și crap. Felul preferat de a-l găti este plachia. Este practic o tocăniță de ceapă începută în tigaie și terminată în cuptor. Ingrediente: - 3 bucăți de somn; - 2 cepe mari; - un ardei kapia mic; - o lingură de zahăr; - cimbru; - jumatate de pahar de vin; - o cutie de roșii decojite; - o căpățână de ustoroi; - ulei de măsline; - sare și ...
IEFTIN, SIMPLU, SĂȚIOS - Tocăniță de cartofi cu cârnați - S02E19
La noi în Constanța este un târg lunar la intrare în Mamaia, cu fel de fel de bunătăți vândute de producători din diferite zone ale țării. De la maramureșeni cumpărăm probabil cei mai gustoși cârnați pe care i-am mâncat vreodata: cârnați din carne tocată la bardă cu busuioc, ușor afumați. Perfecți pentru o tocăniță de cartofi cu cârnați. Secretul la tocăniță este tipul de cartofi, cei mai buni ...
Fac REVIZIA ANUALĂ la vechiul Volvo S60(S80, V70, XC70, XC90) D5 Euro 4, ÎN CURTE | S02E18
Fiind mașini foarte bine proiectate, la modele Volvo pe platforma P2 (S60, S80, V70, XC70, XC90) schimbul de ulei și filtre, revizia anuală sunt foarte simplu de făcut. Le poți face de unul singur într-o curte, cu doar un cric și o trusa de chei obișnuită. Pentru aceste modele, schimburile sunt: - Ulei și filtru de ulei: o dată pe an sau 15.000km. Îți trebuie o tubulara de 36mm pentru a desface...
RAPID și FOARTE GUSTOS - Șalău înăbușit, cu roșii, usturoi și vin - S02E17
O rețetă foarte simplă dar incredibil de gustoasă. Soția înghițea în sec cand se uita cum editam clipul acesta:)). Este practic rețeta de "paste cu pește" postată mai demult doar că fără paste și capere dar cu mai mult pește. Șalăul, fiind un pește slab, nu prea are gust de felul lui, așă că l-am suplinit cu file de anșoa și supă de pește rămasă de la o saramură făcuta recent. Ingrediente (pent...
CEA MAI BUNĂ MÂNCARE DE PUI - Saramură de pui - începută la țară, terminată la oraș - S02E16
Probabil cea mai gustoasă mancare de pui din câte facem noi. Este practic aceeași rețetă ca și saramura de crap, doar că din aripioare de pui. Am ales aripioarele deoarece sunt cele mai bogate în colagen și fac zeama mai bogată și savuroasă. De data asta am avut drum la țară și am făcut legumele și carnea la grătarul pe lemne. Le-am copt la țară și am terminat mâncarea acasă la oraș. Ingredient...
Pun ROȚILE DE VARĂ la vechiul Volvo S60(S80, V70, XC70, XC90) | S02E15
Contrar la ce se spune prin reclame, anvelopele all-season nu sunt la fel de bune ca cele dedicate vară sau iarnă. Nu au aceeași aderență și control ca cele de vară, și nici nu se descurcă prea bine pe drum înghețat, ca cele de iarnă. Multă lume compromite și folosesc anvelope de iarnă pe tot timpul anului, dar acestea devin foarte moi pe căldură, uzându-se foarte repede și nici la aderența pe ...
GUSTUL VACANȚEI pe LITORAL - HAMSIE prăjită cu mujdei și mămăligă | S02E14
มุมมอง 2033 หลายเดือนก่อน
Fiind jumate lipovean, hamsia a fost nelipsită la noi pe masă în copilărie, îmi amintesc și acum "mahunele" pline ochi cu hamsie venind în port la pescari. Probabil mai ușor de prăjit pește, iese crocant, gustos și nu trebuie să ai alegi oasele. Cu mujdei și mămăligă, e un deliciu. Ingrediente (pentru 2 adulti și 2 copii): - 800g hamsie; - făină; - o căpățână de usturoi; - ulei de floarea soare...
S-A MÂNCAT într-o CLIPITĂ - MAZĂRE cu PUI | S02E13
Prima oară când am facut mazăre cu pui, mâncare pe care o face de obicei soția, mi-a ieșit o ciorbă de mazăre. După ce mi-am luat bobârnace, mi-a zis secretul la cum să o repar. Am mai fiert 2 cartofi și i-am zdrobit ca pentru piure. Și așa, ciorba de mazăre s-a transformat în tocăniță. Ingrediente: - 8 pulpe de pui dezosate; - o ceapă; - 2 morcovi; - 2-3 cartofi; - 900g mazăre; - supă baza de ...
FĂRĂ "cuburi minune", SECRETUL pentru cea mai gustoasă SUPĂ de PUI cu CARTOFI | S02E12
Eu consider că felul întâi suprem este supa de pui, o mâncare ieftină, sățioasă și ușor de făcut. Eu o fac cu resturi de pui, după ce tranșez un pui, păstrez oasele și carcasa. Carnea rezultată din transat o folosesc la feluri doi. Aici aveam 4 carcase de pui și alte diverse resturi: oase, colțuri de aripi, etc. Oasele dau supei plusul de colagen și savoare și din cele 4 carcase recuperez destu...
CÂT DE GREU e Quake 3 Arena pe controller? Mă joc pe Xbox shooterul copilăriei mele | S02E11
Nu știu voi, dar pe mine nu m-a prins Counter Strike în copilărie, asta deși jocul meu preferat al tuturor timpurilor este Half Life 2. La noi în cercul de prieteni din anii 2000, de pe DC , se juca Quake 3. După câteva runde de Trivia pe DC, ne adunam 5-10 baieți și fete și jucam Quake 3. Senzația de zbor de pe The Longest Yard era de neegalat. De 13 ani am devenit gamer de consolă, după ce Ca...
Repar blestematele CLAPETE SWIRL la vechiul Volvo S60(S80, V70, XC70, XC90) D5 Euro 4 | S02E10
Prima mare sperietură cu Volvo-ul meu. Mergeam la bunica și când depășeam o mașină, apare eroarea "Engine System Service Required" și mașina nu trecea de 120 km/h, oricât de tare apăsam pe accelerație. Am ajuns până la urmă la destinație dar mergând ca un bătrânel. Atunci am aflat de cea mai întâlnită problemă la motoarele Volvo D5 Euro 4 de pe platforma P2 (S60, V70, XC70, XC90), clapetele swi...
NU MAI SUNĂ ca un AVION, cum mi-am făcut laptopul silențios în gaming | S02E09
Probabil majoritatea am crescut cu computere mult depășite la momentul în care le aveam. De acolo cred că avem toți dorința asta de a avea cât mai multe FPS-uri. Totuși asta nu este modul ideal de a te juca pe PC. Dacă jocul rulează cu FPS mai mare decât rata de refresh a monitorului, acelea sunt cadre pierdute, monitorul nu le poate afișa. Mai rău, intervine screen tearingul, un fenoment în ca...
CINE a COPILĂRIT în anii '90-2000 și NU a jucat JOCURILE astea? | S02E08
ÎȚI VOR AMINTI DE BUNICI: TURTE pe PLITĂ cu GEM de CAISE | S02E07
CEA MAI RAPIDĂ și GUSTOASĂ FASOLE PRĂJITĂ! Cu roșii, salvie, parmezan și KAIZER | S02E06
Curăț VECHITURA de MACBOOK AIR din 2014, schimb pasta la procesor, joc câteva jocuri vechi | S02E05
Cea mai SIMPLĂ și DELICIOASĂ OMLETĂ, cu parmezan și somon afumat | S02E04
RĂSFĂȚUL soție mele, SUSHI, cu creveți, morcovi, cremă de brânză și susan | S02E03
OUĂ PRĂJITE ca la BUNICA, cu spanac sotat și usturoi | S02E02
SCRUMBIE MARINATĂ, garnitura preferată la fasole | S02E01
GUSTUL coastei AMALFI din Italia: PASTE cu pește, roșii, anșoa și capere | S01E16
CEA MAI ROMÂNEASCĂ mâncare, FASOLE cu CIOLAN AFUMAT | S01E15
CEL MAI BUN PEȘTE de făcut la GRĂTAR: DORADĂ cu PIURE de MAZĂRE și mentă | S01E14
CE GUST ARE DOBROGEA? Saramură de crap, deliciul tăticilor | S01E13
PĂSTRĂV la GRĂTAR cu ardei și ceapă caramelizate, parfumate cu busuioc | S01E12
După 3 ANI de uzură, SCHIMB ROȚILE la trotineta | S01E11
CEL MAI GUSTOS LUCRU DIN LUME = CREVEȚI pe grătar cu SOS Marie Rose | S01E10

• @GatestecuAndreea
    @GatestecuAndreea 11 ชั่วโมงที่ผ่านมา

Waw ce bine arată felicitări!🤗😍😍

@sebymoisei 4 ชั่วโมงที่ผ่านมา

Merci pentru apreciere. Da, arata intr-un fel, si gustul ... bogat si putin picant.

• @TheAndreiuTx

@ancumihaela4182 21 วันที่ผ่านมา

Mulțumesc frumos!

@ancumihaela4182 24 วันที่ผ่านมา

Deci este foarte buna. M-ar interesa, pentru o friptura din carne de porc fiarta,ce sos ar trebui. Carnea este fiarta,bucata mare , apoi făcută porții,pusa in tavă,cu condimente si bagata la cuptor.

@sebymoisei 22 วันที่ผ่านมา

Multumesc pentru apreciere. Eu nu as fierbe carnea inainte, gustul carnii este in grasime, si cand o fierbem grasimea ramane in apa. Daca totusi doriti un sos pentru reteta dumneavostra, luati zeama care mai ramane in tava, o puneti intr-o tigaie. Puneti 2-3 lingura de unt si o ceapa taiata marunt, prajiti pana se rumeneste, turnati un pahar de vin si mai fierbeti pana se reduce la consistenta dorita.

• @alex16dani
    @alex16dani 2 หลายเดือนก่อน

Salut Seby. Cu ce filmezi? Îmi plac clipurile tale, m-am uitat doar pt modul în care sunt făcute :))) Sunt curios cat de mult îți ia să filmezi si editezi, văd ca iei cadre din mai multe unghiuri. Mulțumesc frumos!

@sebymoisei 2 หลายเดือนก่อน

Salut Alex. Urma sa filmez un clip despre cum filmez, dar mult mai tarziu. Dar hai sa-ti dau un spoiler daca esti curios :)). Toate clipurile sunt filmate cu un iPhone 14 Pro, prefer sa filmez cu camera Tele, ca ofera o perspectiva mai similara ochiului uman. Folosesc o aplicatie unde pot face setari manuale (eu folosesc Filmic dar orice aplicatie cu setari manuale este ok). Filmez totul la 4K 60FPS, 1/60s timpul de expunere pentru motion blur, ISO minim al camerei respective. La interior folosesc o lumina si la exterior folosesc un filtru ND variabil, sa pot sa mentine echilibrul luminozitatii, rar ies din ISO minim, 1/60s.

Cat despre cat dureaza filmatul, la mancare este ok, ca am timp sa schimb unghiurile cat se face mancarea, dar in general 1.5 ori cat dureaza sa fac mancarea. La ultimul clip, cu uleiul, a durat mai mult ca tot schimbam manusile si ieseam de sub masina, sa zicem dublu :)).

• @alex16dani
      @alex16dani 2 หลายเดือนก่อน

Îți iese bine ce faci, tine-o tot așa! Îți mulțumesc pentru răspunsuri!!!

• @adibot251
    @adibot251 2 หลายเดือนก่อน

se putea si mai bine decat uleiul ala

@sebymoisei 2 หลายเดือนก่อน

Probabil. Eu sunt de parere ca e mai important sa schimbi uleiul mai des, sub ce recomanda producatorul masinii, decat firma de ulei.

• @mamaacasa8775
    @mamaacasa8775 2 หลายเดือนก่อน

Foarte, foarte gustoasă saramura de pui! Am o rugăminte, pune mâncarea pisicilor într-un castronel. Mulțumesc! 🙏

@sebymoisei 2 หลายเดือนก่อน

Avem 3 castronele, pentru cele 3 pisici care vin pe la noi mai des, dar le darama de fiecare data. Oricum, vin si de pe la vecini motani si le termina pana le punem noi iar.

• @mushiuletgigi5705
      @mushiuletgigi5705 2 หลายเดือนก่อน

O fi la voi în Oltenia , nu zic ca este rău , dar tot așa puteai face cu pește și nu călești legumele coapte . În rest câte bordeie atâtea obicee ! 😂😂😂😂😂😂 iar uite ceapă roșie a dat o culoare urata rețetei !👎

@sebymoisei 2 หลายเดือนก่อน

Asa imi place mie sa o fac, dar da, cate bordeie atatea obicee :)). Am facut si de crap, vezi aici th-cam.com/video/-HSvw-dwvno/w-d-xo.html

@NastasiaTichieru-gy4ht 2 หลายเดือนก่อน

• @moiboystv
    @moiboystv 3 หลายเดือนก่อน

this is so nostalgic

foarte bun! sper să mai faci mâncare buna!

@elizamoisei 3 หลายเดือนก่อน

Meserias! 😮

@NastasiaTichieru-gy4ht 3 หลายเดือนก่อน

Mi-ai facut pofta ,fac si eu miine😉

@sebymoisei 3 หลายเดือนก่อน

Opreste maine mahuna in port?

• @lilianacuciureanu7432
    @lilianacuciureanu7432 3 หลายเดือนก่อน

Faceti mazăre cu limba de purcel , atunci o sa vedeți ca nici nu mai apucați sa clipiti , ca a și dispărut din farfurie !!!!!

@NastasiaTichieru-gy4ht 3 หลายเดือนก่อน

Mi-ai facut pofta ,o sa fac si eu🙂

@sebymoisei 3 หลายเดือนก่อน

Poftă mare. Să Îi faci și lui mamincâ.

• @mariafilip6799
    @mariafilip6799 3 หลายเดือนก่อน

Văleu mamă că eu așa ceva nu aș mânca!!!😮😮😮

@sebymoisei 3 หลายเดือนก่อน

Nu conteaza cum arati, conteaza sufletul din interior.

• @simonaconstatinescu6818
    @simonaconstatinescu6818 3 หลายเดือนก่อน

🤮🤮🤮🤮

Eu cred că este ciorba de cartofi . La cum arată este buna porcilor .Mai exersează .Avea bunica o vorbă ,nu toate albinele fac miere !

😋😘🤗

• @andreipop3526
    @andreipop3526 3 หลายเดือนก่อน

Cel mai bine le anulezi si nu mai ai treaba veci

E si asta o optiune.

• @alexandru870
      @alexandru870 3 หลายเดือนก่อน

cel mai nasol comentariu

• @geomai100
      @geomai100 3 หลายเดือนก่อน

Esti tu mai destept decat producatoru?a.habar nu ai ce rol au clapete alea in mod sigur

• @gheorghinacov6008
      @gheorghinacov6008 หลายเดือนก่อน

Unele componente sun puse cu un scop. Imperfectiunile pot fi rezolvate si altfel decat prin anulare

• @StefKRah
    @StefKRah 4 หลายเดือนก่อน

NFSU 1 si 2 le-am rejucat si terminat recent si inca tot la fel de misto sunt jocurile :), daca ai pc puternic poti pune si ceva moduri pt grafica. La CoD stiu ca ma jucam mult expansiunea aia United Offensive, si la Halo 1 m-am jucat singleplayer-u pana in misiunea aia incare vezi flood pt prima oara :)) am iesit din joc atuncia ca imi era frica de aia mici ce explodau ca popcornul:)).

@sebymoisei 4 หลายเดือนก่อน

Mie si acum imi place cum explodeaza aia ca popcorn in Halo :)). NFSU2 mi-a placut foarte mult si asa de multe am "invatat" despre masini, tuning motoare, diversele modificari ce efecte au, unde sa pui cuplul daca vrei masina de drift, masina de drag, etc. Asa de mult mi-a placut ca m-a impins sa dau la Inginerie Auto in loc de IT. Am revenit la IT dupa 3 ani, ca nu prea invatai la facultate despre tuning motor, suspensie, etc. :)).

• @lowsaiyan
    @lowsaiyan 4 หลายเดือนก่อน

Ooo nice! Tekken 3! Si eu sunt mare fan Tekken. Joci si 8-ul?

@sebymoisei 4 หลายเดือนก่อน

Ti-am vazut review-ul. Nu am jucat astea mai noi, nu prea imi placea design-ul lui Yoshimitsu. La 8 parca arata mai bine. Dar am asa multe jocuri de PS5 cumparate si nejucate, ca nu justific achizitia inca. Spider-Man 2 ma asteapta din Octombrie sa il joc, abia am avut timp sa termin Miles Morales sa ma "pregatesc" :)).

• @dosdoktor
    @dosdoktor 4 หลายเดือนก่อน

Eu le rulez pe un Libretto L50, 166MHz, 1MB video. Dar da, Tekken era o treaba... BRYAAAAN FUURYYY!! HAAAYAA!!

• @osantudor4687
    @osantudor4687 4 หลายเดือนก่อน

Frumos,doamne cat tekken am bagat:)) la yoshimitsu cel mai greu era sa faci dublura...sa dai cu sabia parca era de doua ori spate si patrat😂

@sebymoisei 4 หลายเดือนก่อน

Da, spate spate patrat. Pentru dublura parca trebuia sa pasesti in lateral si sa bagi o tranta, dar da, greu sa o reusesti. Combo-ul ala il din clip il tin minte inca din anii 90, asa tare mi s-a intiparit in memorie :)).

• @vioricaiordan9343
    @vioricaiordan9343 4 หลายเดือนก่อน

😂 " BUNICA TA..AVEA ROBOT DE BUCĂTĂRIE?

@sebymoisei 4 หลายเดือนก่อน

Saraca, nici lapte nu avea. Facea cu apa, faina si sare.

• @vioricaiordan9343
      @vioricaiordan9343 4 หลายเดือนก่อน

ASTA EREA BUNĂ..NU CU CE FACEM NOI ÎN PREZENT ȘI EREA LUMEA SĂNĂTOASĂ ȘI EMPATICĂ...!

@NastasiaTichieru-gy4ht 4 หลายเดือนก่อน

Foarte bune😉😄

@sebymoisei 4 หลายเดือนก่อน

Bune, dar mai bune sunt eclerele facute de matusa mea.

• @BogdanGrigore
    @BogdanGrigore 4 หลายเดือนก่อน

Cum joci heroes 3 pe mac?

@sebymoisei 4 หลายเดือนก่อน

Salut, multumesc pentru vizionare. Aici joc Heroes 3 pe Windows 7 instalat cu Bootcamp. Dar ai mai mult optiuni, in functie de ce fel de Mac ai: - daca ai Intel, atunci varianta ideala este sa instalezi Windows pe o partitie Bootcamp; - daca ai Apple Silicon, atunci pentru jocuri mai noi (64bit) trebuie sa instalezi ori Crossover(platit), ori Whisky(gratuit). Pentru jocuri mai vechi (32bit), instalezi Windows 11 pe o masina virtuala cu Parallels(platit) sau VMWare Fusion(gratuit);

• @BogdanGrigore
      @BogdanGrigore 4 หลายเดือนก่อน

@@sebymoisei multumesc frumos pentru raspuns. Am varianta cu Apple Silicon.

Am mai descoperit acum o varianta directa cu VCMI

@sebymoisei 4 หลายเดือนก่อน

Daca te joci mai multe jocuri, merita sa investesti in CrossOver, e gen $60 si poti juca mare parte din jocurile noi, inclusiv Heroes 3 HD Edition de pe Steam. Eu asa prefer sa joc Heroes cand sunt pe Apple Silicon.

• @mushiuletgigi5705
    @mushiuletgigi5705 5 หลายเดือนก่อน

Felicitări ! Buuuuuunaaaa … am trăit la Dunăre . Nu ne lipsea scrumbia ! Pe grătar și apoi scoasă în : zeama de lămâie , cimbru , usturoi și pătrunjel ! Deliciu ! Îmi este dor !

@sebymoisei 5 หลายเดือนก่อน

Saramura lipoveneasca se zicea la noi ceea ce ai descris, buna.

@elizamoisei 8 หลายเดือนก่อน

Waw... de când n-am mai mâncat din astea 😢❤

• @elenaureche9817
    @elenaureche9817 11 หลายเดือนก่อน

Foarte tare reteta, succes in continuare si la mai multe retete culinare!!!

@sebymoisei 11 หลายเดือนก่อน

Multumesc frumos!

• @catabrad8901
    @catabrad8901 ปีที่แล้ว

Scuze pentru deranj la această oră,spuneți-mi vă rog, se poate folosi la foc cu lemne?

@sebymoisei ปีที่แล้ว

Salut, da, doar că probabil se va afuma fundul de la focul de lemn. O lasați așa, sau dacă o spalați, să nu o spălați pe interior cu detergent, se va dizolva asezonarea. După ce o spalați, o puneți pe foc să se evapore apa, dacă lasați apă pe ea, și are zone neasezonate, acele zone vor rugini.

• @r-ei2ne
    @r-ei2ne ปีที่แล้ว

Super tare! incercati cand faceti aluatul sa il alungiti cu degetele fara sa atingeti marginile