ZALEW MIETKOWSKI I RZEKA ODRA! - Czerwcowy spinning z Super M i o tym jak prowadzić woblery!

• เผยแพร่เมื่อ 18 มิ.ย. 2024
  • Tym razem wybraliśmy się na spotkanie z twórcą mojego warciańskiego killera, z Mirkiem Kielesiem. Mirek pokazał nam piękną wodę, na której najczęściej łowi - Zalew Mietkowski. Jak tam dotarliśmy, aż dech nam zaparło! Wcześniej byliśmy również nad rzeką Odrą, gdzie mimo kiepskiej pogody, udało nam się rzucić kilka razy, z fajnym efektem! Mirek opowiedział nam również o woblerach, które tworzy, pokazał swój sposób ich prowadzenia... W tym odcinku zapraszamy Was do wspaniałego miejsca, na dużą dawkę wędkarskiej wiedzy i na kolejną przygodę z Wędką po mapie! :)
    Zapraszam Was również na nasz Facebook: / 300512971536985

• @michadomanski8819
    @michadomanski8819 12 วันที่ผ่านมา +1

Kolejne ciekawe miejsce - gratulacje. Odra ciągle chodzi mi po głowie i w końcu się wybiorę.

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz! Odra super , ale Zalew Mietkowski naprawdę nas zachwycił ! 🤩 ps. Fajnie było spotkać się nad wodą , pozdrawiam! 😊🐟🐟🐟

• @WedkarskiHaker
    @WedkarskiHaker 11 วันที่ผ่านมา +1

Jak zawsze super materiał 🔥z przyjemnością oglądam i podziwiam 😊 pozdrawiam serdecznie Ciebie i Żonę 😉 mam nadzieję że kiedyś coś nagramy razem i mnie podszkolicie 😁😉👊🤙🎣

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา +1

Dzięki za komentarz! Zawsze jesteśmy otwarci na wspólne wędkowanie , tylko z czasem może być trochę gorzej, ale miejmy nadzieję , że kiedyś uda nam się zgrać :) pozdrawiamy 😊🐟🐟🐟

• @SzaryKowolski
    @SzaryKowolski 12 วันที่ผ่านมา +1

Takiego klimatu jeziora to jeszcze nie widziałem 😲 coś pięknego ogień dym odcinek 🤩 Pozdro dla was 🤜🤛

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz! My byliśmy zachwyceni i na pewno tam wrócimy! 😁 fajnie , że to co nas zachwyciło, widać w filmie ! Pozdro również ! 😁🐟🐟🐟

• @marekzieba9290
    @marekzieba9290 12 วันที่ผ่านมา +3

Filmik spoko, zabrakło rybek do szczęścia. Pozdro

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา +1

Dzięki za komentarz ! Rybek za dużo nie było, ale za to zdrowo zmokliśmy, taki wędkarski survival 😆😆 pozdrawiamy! 😊🐟🐟🐟

• @DORYBKI

Dzięki za komentarz! Cieszy się, że film się spodobał 😁Pozdrawiamy 😊🐟🐟🐟

• @okonpoznan
    @okonpoznan 12 วันที่ผ่านมา +1

Pogoda nie dopisała ale ognisko pierwsza klasa 👍

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz! Pogoda nie dopisała, ale za to woda i widoki wspaniałe ! 🤩 pozdrawiamy! 😊🐟🐟🐟

• @WojciechFishtekSobanski
    @WojciechFishtekSobanski 12 วันที่ผ่านมา +1

fajny filmik ,pozdrawiam!!!

@wedkapomapie8520  12 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz 😊Również pozdrawiamy ✋

• @kefir662
    @kefir662 11 วันที่ผ่านมา +3

Kupiłem kilka tych woblerów super M i sprzedałem na grupie woblery bez jakiej kolwiek pracy i zero efektów na to tyle w temacie

@miras8614 11 วันที่ผ่านมา

Który model mojego woblera ,nie ma żadnej pracy?

• @kefir662
      @kefir662 11 วันที่ผ่านมา +1

@@miras8614 może jakieś felerne trafiłem przecież nie każdy przechodzi testy nad wodą kupowałem kobrę i komando

@miras8614 11 วันที่ผ่านมา

@@kefir662 ... nie spotkałem się dotychczas, żeby komando nie pracował. Jeżeli chodzi o kobre, to można odnieść takie wrażenie, Jeżeli łowi się nią pod prąd w rzece, nie jest to wobler do takiego obławiania stworzony, lub stosując sztywny przypon , typu fluorokarbon 0.50 , wtedy faktycznie gasi on jej pracę. Dwa zbrojenie , tak jak jest w oryginale, większa kotwica na brzuchu nr 6 , mniejsza na ogon nr 8.
      To w wersji 8cm.

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา +1

Dzięki za komentarz! W filmie Mirek dobrze tłumaczy , jak prowadzić jego woblery, żeby ich praca była jak najbardziej efektywna . Ja ze swojej strony mogę dodać, że łowię na te woblery od dwóch lat , w szczególności na komando na Warcie i jestem zadowolony :) na naszym kanale w wielu filmach można to zobaczyć , pozdrawiam 😊🐟🐟🐟

• @adampisarski214
    @adampisarski214 12 วันที่ผ่านมา +2

Film spoko, szkoda tylko, że ryby były nieaktywne🤷 pogoda, też nie rozpieszczała, no ale tak to jest z rybami 😉

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz! Ja w sumie nawet lubię taką pogodę 😁 na pewno tam wrócę zobaczyć te legendarne mietkowskie ryby , pozdrawiam 😊🐟🐟🐟

• @jigheadhd
    @jigheadhd 12 วันที่ผ่านมา +1

Po meczyku luknę co tam połowiłeś warjacie😊.pozdro

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz ! Za dużo nie połowiliśmy , bo pogoda burzowa i ryby nie chciały współpracować , choć dwie ryby były … 😁 pozdro również! 😁🐟🐟🐟

• @jacekheba3163
    @jacekheba3163 12 วันที่ผ่านมา +2

Jak się Warta dowie o tej zdradzie z Odrą to więcej Rybki nie da 😂😂😂

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz ! Da, da… 😆 w końcu to jeden rzeczny organizm 😊 pozdrawiam ! 🐟🐟🐟

• @bagietkazserem26
      @bagietkazserem26 9 วันที่ผ่านมา +1

Pokorne ciele dwie matki ssie :)

• @norbertcwojdzinski8016
    @norbertcwojdzinski8016 8 วันที่ผ่านมา +1

Można zamówić wobki?

@wedkapomapie8520  8 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz 😊Najlepiej na fb . znaleść Super M i tam pytać 😊Pozdrawiam serdecznie ✋

• @huberthubert1445

Tak, przy stoczni barek

• @bartomiejzakrzewski7220
    @bartomiejzakrzewski7220 11 วันที่ผ่านมา +2

Kiedys bylo eldorado sandaczowe ale ale ... po 97 roku ... TAAA jasne zjedli sandacze i tyle, tak jak z otmuchowem, czorsztynem, czy wieloma innymi pieknymi zbiornikami

@wedkapomapie8520  11 วันที่ผ่านมา

Dzięki za komentarz! Trudno nam sie do tego odnieść , byliśmy tam gościnnie , ale woda naprawdę nas zachwyciła ! 🤩 pozdrawiamy! 😊🐟🐟🐟🐟 ps. zawsze jest kilka przyczyn braku ryb w wodzie …

@miras8614 11 วันที่ผ่านมา +3

Jest w tym dużo prawdy co piszesz, aczkolwiek największe spustoszenie według mnie...to wspomniane zrzuty wody, i kormorany w zimie od kilku lat...

• @bartomiejzakrzewski7220
      @bartomiejzakrzewski7220 11 วันที่ผ่านมา

@@miras8614 kormorany to zmora już wielu wód w naszym kraju, tylko kormoran wedle badań które widziałem nie jest w stanie zjeść ryby większej niż 45 cm chyba że szczupak to koło 50. Gdzie są ryby 60-80 i dużo większe skoro i tak tych dużych nie można zabierać ? Popłynęły do rzeki 25 lat temu i ni ma ? Wolne żarty jak się dowie ,,społeczność,, ludu miast pracujących i wsi że jest sporo ładnej ryby to ... Zjeżdżają takie majstry jak Kowalczyki i inne gwiazdy i przez sezon stoi 30 łodzi w zasięgu wzroku i 200 na jeziorze dziennie ... Później przez następne 4-5 lat spokój jeśli nie wiecej

@@wedkapomapie8520 stado kormoranów wielkości 150 sztuk na zbiornik 100 ha to jest jak pierdnięcie muchy , za to 30 łodzi wprawnych majstrów bialkolubnych . A słyszałem kilka opowieści wiarygodnych ludzi co się działo na Otmuchowie i nyskim kilka lat temu po 200 łodzi na jeziorze i kursowały od przystani nad wodę każda z kompletem

• @danielbryl452
    @danielbryl452 2 วันที่ผ่านมา

Najlepszym sandaczowym Pigalakiem był zawsze Zalew Sulejowski nie ma drugiego tak zbudowanego zalewu jak sulejów.A to że na wodzie po 200 łodzi to tylko i wyłącznie wina klepiących jęzorem wędkarzy i youtubowe opowieści z krypty.Przerobiłem to setki jak nie tyśiące razy.

@wedkapomapie8520  2 วันที่ผ่านมา +1

Każdy ma prawo do własnego zdania . Jeśli ktoś ma parcie na rybę , to w taki dzień na jaki my trafiliśmy , nad każdą wodą, będzie mocno zawiedziony. Dla nas natomiast taka wyprawa to przede wszystkim odpoczynek i przygoda bez ciśnienia! Byliśmy tam po raz pierwszy i Zalew bardzo nam się spodobał. Tym właśnie się dzielimy z naszymi widzami! Pozdrawiamy