DELTA DUNAJU - najlepsza atrakcja turystyczna na wakacje

• เผยแพร่เมื่อ 15 มิ.ย. 2021
  • Bonus z zeszłorocznych wakacji - 10 godzin spędzonych na eksplorowaniu Delty Dunaju z perspektywy łodzi motorowej. Niesamowita przygoda!
    Rumunia 2020. We wrześniu przeżyliśmy jeden z najwspanialszych urlopów w życiu. Opublikowaliśmy całą serię filmów:
    • RUMUNIA 2020 - wyprawa...
    Jako wisienkę na torcie zostawiliśmy sobie materiał z najbardziej wyjątkowego dnia urlopu - wycieczki łodzią motorową po Delcie Dunaju. Zwiedzając, obserwując liczne gatunki ptaków i roślin, smakując lokalnych potraw i przyglądając się codziennemu życiu lokalnej ludności spędziliśmy ponad 10 godzin. Dziesięć godzin, podczas których przepłynęliśmy 160 kilometrów po delcie, zobaczyliśmy niesamowitą wieś Latea i znajdujący się opodal Las Latea - subtropikalny cud natury. Udało nam się porozmawiać z lokalnym przewodnikiem, który opowiadał nam o dziko żyjących koniach, które lokalni mieszkańcy raz do roku mogą odławiać, by potem je oswoić. Odwiedziliśmy też miasto Sulina. Miasteczko to jest najbardziej wysuniętym na wschód punktem na mapie Rumunii. To tutaj Dunaj wpływa do Morza Czarnego. Niesieni przez rzekę i my na chwilę wypłynęliśmy na morze, dając się ponieść jego falom.
    Szukacie pomysłu na wakacje? Uparcie polecamy Rumunię :)
    Tutaj filmik promocyjny, jaki przygotowaliśmy dla Alexa, naszego przewodnika, który na co dzień w miejscowości Murighiol zaprasza turystów na eksplorację Delty Dunaju:
    / 295982515302407
    Tutaj oferta rejsów - na stronie Alexa znajdziecie ceny i dane kontaktowe - bez problemu porozumiecie się po angielsku:
    exploredanubedelta.com/
    Zapraszamy do subskrybowania naszego kanału TH-cam, wystarczy kliknąć czerwony przycisk "SUBSKRYBUJ". Daj nam znać, czy filmik Ci się spodobał!
    NASZ FB: / siemovietrip
    INSTA: / siemovietrip
    MUZYKA:
    MLDN - więcej kawałków od tego Pana posłuchacie tutaj: / i_am_mldn - polecamy !!!