#11 Bałkański Vanlife. Czarnogóra - Durmitor i kanion rzeki Piva. Przejechaliśmy trasę P14 o zmroku.

• เผยแพร่เมื่อ 26 พ.ย. 2023
  • Zalecane ustawienia oglądania w wysokiej rozdzielczości.
    Odcinek jest trochę długi lecz mega ciekawy. Od granicy z Bośnią i Hercegowiną udaliśmy się nad kanion rzeki Piva i podziwialiśmy panoramę na Jezioro Pivsko. Później jadąc trasą P14 przejechaliśmy góry Durmitor przy zachodzie słońca, a podnóże Bobotov Kuk oraz Sedlo przyszło nam oglądać po zmroku. Po drodze spotkały nas ciekawe przygody... 🤪
    Kolejnego dnia wybraliśmy się nad Crno Jezero, gdzie podziwialiśmy przepiękne widoki górskie, które uwieczniliśmy z perspektywy lotu ptaka.
    Co by tu nie pisać, trzeba to zobaczyć osobiście.
    #balkan #bałkany #czarnogóra #montenegro #durmitor #durmitornationalpark #parknarodowy #nationalpark #crnejezero #p14 #travel #vanlife #vanlifeexplorers #vanlifeeurope #campervan #camper #camping #hike #mountains #góry #odkrywamy #travelcouple #podróżemałeiduże #podróże #podróżezkotem #journey #wakacje #holiday #vacation #travelvlog #vlog #fiatducatocamper #dronevideo #piva #pivacanyon #pivskolake #ontheroad

• @krzysztofpaczkowski6994
    @krzysztofpaczkowski6994 3 หลายเดือนก่อน

Super sa te Wasze filmy. Bardzo duzo cennych wskazowek i informacji, wszystko szczegolowo pokazane i powiedziane. Wkrecilem sie , pozdrawiam ;) 🤗

• @karimedinburgh
    @karimedinburgh 7 หลายเดือนก่อน

Niesamowity film, przyjacielu, zawsze ciesz się swoimi niesamowitymi filmami, dziękuję za udostępnienie, życzę niesamowitego dnia

• @podrozetrenera
    @podrozetrenera 7 หลายเดือนก่อน

Fajny odcinek 🙂Czarnogóra jest wspaniała. Zostawiam suba i zapraszam do siebie 😊

• @przezswiatnawalizkach
      @przezswiatnawalizkach  7 หลายเดือนก่อน +1

Dzięki, zajrzymy po południu, od razu daliśmy suba ☺️

• @bamelotka
    @bamelotka 8 หลายเดือนก่อน

Szkoda, że było ciemno, widoki pewnie przekozackie. Krowy mnie rozwaliły. 😂

• @BD-khamar
    @BD-khamar 7 หลายเดือนก่อน

I have seen your video. Your content is very good. But as it is not SEO friendly, you are not getting targeted views, so subscribers are not increasing. Seen some more issues with your channel recharge. Your videos are not SEO, the title, hashtag, and description are not channel-related SEO, and your channel is not promoted due to lack of proper SEO your videos are not appearing in search results, professional SEO is expected to give good results, and you will benefit. I am waiting for your response.