#13 Bałkański Vanlife: Wjechaliśmy do Albanii i od razu fajny camp! Zwiedziliśmy też Zamek Rozafy.

• เผยแพร่เมื่อ 6 ต.ค. 2024
  • Po wjeździe do Albanii naszym pierwszym przystankiem była Szkodra. Rozczarowani propozycją postoju na noc za pośrednictwem aplikacji park4night, zmuszeni byliśmy szukać płatnego kampingu. Na szczęście znaleźliśmy go niedaleko. Kolejnego dnia wybraliśmy się na Zamek Rozafy, z którego podziwialiśmy fantastyczną panoramę na okolicę Szkodry. Jak bardzo byliśmy zaskoczeni drogami Albanii, kampingiem i jak wygląda zamek, zobaczycie tym filmie.
    #albania #szkodra #shkodër #rozafacastle #zamekrozafy #zamek #castle #vanlife #vanlifeeurope #vanlifeexplorers #travelvlog #vlog #travel #travelvlog #podróże #turyści #turystyka #zwiedzamy #topdestinations #wakacje #balkan #bałkany #urlop #holidays #vacation #zwiedzanie #uroki #kamping #camper #campervan #camperlife #kampervan #kamper #campinglegjenda #legjenda

• @bamelotka
    @bamelotka 10 หลายเดือนก่อน

Fantastyczne widoki z tego wzgórza zamkowego. I znowu te krowy. 😆

• @BD-khamar
    @BD-khamar 10 หลายเดือนก่อน

I have seen your video. Your content is very good. But as it is not SEO friendly, you are not getting targeted views, so subscribers are not increasing. Seen some more issues with your channel recharge. Your videos are not SEO, the title, hashtag, and description are not channel-related SEO, and your channel is not promoted due to lack of proper SEO your videos are not appearing in search results, professional SEO is expected to give good results, and you will benefit. I am waiting for your response.