Diham - Vf Bucsoiu - Vf Omu - Bucegi - CEL.ro

• เผยแพร่เมื่อ 15 ก.พ. 2021
  • 💰 Sustine acest canal! 🛒 Cumpara ceva de pe CEL.ro/c/V3VccFoqb0Q
    Vezi aici parte a 2a: • Cabana Malaiesti - Dih...
    ➡️ Follow me: instagr.am/romania.drona
    Vf Bucsoiu a fost filmat cu drona DJI Mavic Air si GoPro 8
    Sunt Tiberiu de la CEL.ro si azi povestim despre cel mai spectaculos si greu traseu din Bucegi. Si anume cabana Diham, Poiana Pichetul Roșu, Prepeleac, Vf Bucsoiu, Vf Omu, Cabana Mălăieşti, Poiana 7 Izvoare , Glăjărie si inapoi la cab Diham.
    Stiu ca majoritatea dintre voi nu ati auzit de Bucsoiu, dar.. de asta sunt eu aici. Ca sa descoperim Romania impreuna.
    Acum toata lumea a fost in Bucegi. Babele, Crucea, Omul, Bolboci. E frumos pe acolo dar, nu chiar atat de spectaculos. Ce vii tu bai Tiberiu sa ne pacalesti acum?
    Asa credeam si eu, pana sa fac Omu din partea nordica. Am ajuns pana acum pe Omu cam de pe toate laturile, chiar si dinspre Moeciu cascada Moara Dracului. Toate traseele sunt ok dar nu sunt chiar WOW.
    Traseul asa cum l-am facut eu a avut aproape 28 de km. Dar voi va trebui sa parcugeti doar vreo 22 km. Eu am mai facut in plus inca vreo 5 pentru ca am facut pana la 2 roti inainte sa ajung la cabana Diham dar voi veti merge incet si nu veti pati la fel ca mine. Si mai taiati inca un km pentru ca eu am mers un pic si catre Acele Morarului.
    Am facut traseul in 11 ore si jumatate dar fara cei 6km in plus si fara ora in care am filmat cu drona probabil ca se poate face in 9-10 ore. Daca esti sportiv. O sa impartim traseul la fel ca data trecuta in 2 clipuri. Primul, cel de azi, Diham, Pichetul Rosu, Omu iar cel de al 2-lea Omu, Malaiesti, Diham.
    Pentru cine este acest traseu? Ca si dificultate, este peste traseul prezentat in clipul recedent, adica Moldoveanu Vistea Mare. Cam toti de pe net spun ca este dificil. Daca ai facut Moldoveanu Galbena in cel mult 8 ore probabil ca il vei putea face si pe acesta fara nici o problema. Daca ai probleme cu inima sau nu ai o conditie fizica prea buna, treaseul acesta nu este pentru tine.
    Majoritatea fac acest traseu din ce am vazut pe net incepand, nu de la cabana Diham, ci de la cabana Gura Diham de pe Valea Cerbului care, chair daca are aproape acelasi nume se afla la cativa km distanta si la cateva sute de m mai jos ca diferenta de nivel. Probabil, este mai usor de ajuns la Gura Diham si de aceea. Pana la cabana Diham trebuie sa mergi vreo 6km pe un drum forestier ce pleaca din soseua ce duce la Paraul Rece. Daca mergi incet, drumul poate fi parcus cu orice fel de masina.
    Partea buna la acest traseu este ca poate fi facut si din bucati, fara a parcurge tot circuitul facut de mine. Daca vrei doar sa gusti din nordul Bucegilor poti sa faci doar Diham Cab Malaiesti care are in total cam 10km dus intors. Poti sa te duci prin Poiana 7 Izvoare si apoi sa te intoci pe la Pichetul Rosu. Varianta asta este accesibila si celor care nu pot face Moldoveanu si poate fi parcursa chiar si iarna. Este totusi un traseu mediu.
    Daca vrei sa mai reduci din dificultatea circuitului poti sa renunti la Vf Omu si sa cobori pe Brana Caprealor la Malaiesi, iar mai apoi sa te intorci prin Pichetul Rosu in loc de mergi pe la 7 Izvoare. Asa scapi de 300 de m diferenta de nivel coborati si urcati. Trasul in configuratia asta cred ca se reduce la vreo 14-15km.
    Iar daca vrei sa cresti dificultatea poti face tot circuitul incepand de jos de la Gura Diham
    si asa sa ajungi la 30 de km si 2000m diferenta de nivel.
    Traseul are cam aceeiasi configuratie de nivel cu cel de la Moldoveanu adica o mare urcare si o mare coborare, cu o diferenta de nivel de 1731m. Cum ziceam mai sus.. daca sari peste 7 izvoare diferenta de nivel se reduce pe la 1400m.
    Chiar daca nu sunt cascade pe parcurs, peisajul este foarte salbatic si variat comparativ cu orice alta varianta de a ajunge sus la Omu. Dupa ce treci de Prepeleac, o mare parte din drum mergi printr-un fel de jungla unde plantele sunt foarte inalte si efectiv trebuie sa tii drumul batut daca nu vrei sa te ratacesti. Nici marcaje nu sunt pe bucata aia si nici de vazut mare lucru nu poti sa vezi din cauza plantelor.
    Dupa ce am trecut de ea si am ajuns la lanturi era sa-mi crape inima. Pentru ca efectiv doar urci. Iar la lanturi mai mult faci alpinism. Probabil de aceea traseul este si interzis iarna.
    Daca ai ajuns la intersectia cu Brana Caprelor, traseul e ca si terminat. Dupa, sunt doar pantele line. Pana la Omu mergi de voie. Traseul nu este foarte popular deci nu te vei intalnii cu prea multa lume iar, o mare parte din lumea aia va merge doar pana la Malaiesti. De la Prepeleac pana la omu daca am vazut 5 oameni in total.
    #bucsoiu #vfbucsoiu
    Descopera Romania! Romania Pitoreasca.
    #DescoperaRomania #RomaniaPitoreasca #romania

@Romaniadindrona  5 หลายเดือนก่อน

👀 Ne videm drona DJI MIni 3 Pro + Fly More Kit 👉 cel.ro/s/02gl

• @dannys-pianoconnections5169
    @dannys-pianoconnections5169 9 หลายเดือนก่อน +1

SUUUUPER CLIP !!!

• @ciprian1979
    @ciprian1979 10 หลายเดือนก่อน +1

Cu ocazia asta vad si eu pe unde am fost duminica trecuta (9 iulie 23) :). Gara Busteni (7: 55 dim) - Gura Diham - Poiana Izvoarelor - La Prepeleac - Bucsoiu- Omu - Valea Cerbului - Gara Busteni, 25 de km (17: 40 ). Toate bune si frumoase pana la pe 2000 de m. Doar vant, vederi frumoase, etc. Dupa 2000 de m, pe urcarea grea (Prepeleac -Bucosoiu), o ceata de o taiai cu cutitul (desi era vant de 70 km/h), nu vedeai mai mult de 10 m, iar temperatura era de 1 grad Celsius (era 9 iulie, repet). Ceata si norul au tinut pana am revenit sub 2000 m pe Valea Cerbului. Da, destul de greu traseul, dar era de asteptat (de la Prepeleac la Bucsoiu ai 1,5 km cu o dif de nivel de 750 m, deci urcare de 45 de grade). Mersi pt imagini.

• @cristiffumu3200
    @cristiffumu3200 2 ปีที่แล้ว +1

Mulțumim pentru eforturile deosebite

• @GinestraAngi
    @GinestraAngi 3 ปีที่แล้ว +4

Ioooi ce fain îi p-acolo!!! Mulțumesc pentru videoclip și munca depusă! 🤩🤗

• @barzanfloarea6010
    @barzanfloarea6010 3 ปีที่แล้ว +2

Superb!👍🙏🏻❤⛰👏🍀

• @tifreamaria103
    @tifreamaria103 3 ปีที่แล้ว +2

Multumim!
    Sprijin pentru cei care iubesc muntele.
    Ghizii sunt pregatiti sa conduca turistii ,locurile cele mai spectaculoase trebuoesc marcate si trebuie bine cunoscute de catre ghizii.
    Avem o tara frumoasa si trebuie sa stii sa descoperi locurile interesante.

@Romaniadindrona  9 หลายเดือนก่อน

Cumpara si tu o drona: www.cel.ro/drone

• @euro.bike16
    @euro.bike16 3 ปีที่แล้ว +5

Foarte frumos realizat videoclipul 😃

@elenamatica2439 3 ปีที่แล้ว +4

ADEVARAT CEL MAI FRUMOS TRASEU L-AM PARCURS SI EU DE MULT CU ADEVARAT SUPERB L-AS FACE DIN NOU DACA AS PUTEA DAR O SA-MI TRIMIT NEPOTII CU ADEVARAT TE IUBESC ENORM DE MULT TIMP OKAY NOAPTE LINISTITA SI PASNICA VB DIMINEATA STELUTA MEA NOROCOASA RAZA MEA SCUMPA SI DRAGA MUNCIM AMANDOI GATA LA SOMN USOR PUISOR SAID

• @andreimihailescu9213
    @andreimihailescu9213 ปีที่แล้ว +1

Incearca Valea Alba

@Romaniadindrona  3 ปีที่แล้ว +7

Vezi aici parte a 2a: th-cam.com/video/u5SSV4sWrTc/w-d-xo.html
    Daca vrei sa sustii acest proiect si sa continuam sa filmam cele mai interesante locuri din RO:
    🛒 cumpara ceva de pe CEL.ro/c/V3VccFoqb0U​
    📷 urmareste-ne pe instagr.am/romania.drona si tiktok.com/@romania_din_drona
    🎥 aboneaza-te la canalul nostru de TH-cam RomaniaDinDrona

@elenamatica2439 3 ปีที่แล้ว

MULTUMIM FRUMOS PENTRU APRECIERE DAR CUM SE PROCEDEAZA LA ABONAMENT SI CRED CA TREBUIE ABONAMENT PECUNIAR CAT COSTA SI CARE ESTE PROCEDEUL AS DORI SA STIU TOT DESPRE ACEASTA EMISIIUNE SUPERBA NU-I COLEA SA STAI IN FOTOLIU SI SA FACI EXCURSII VIRTUALE IMI PLACE IN ACEST FEL EU COLIND LUMEA CHIAR SI MAPAMONDUL MI-AR TREBUIE 10 VIETI SA POT COLINDA LUMEA ASTA E DA DA E DREPT DECE NUMBER ONE MAN OKAI MAN

MA INTERESEAZA PROCEDEUL FELUL DE ABONAMENT PLATA APARTE INAFARA DE NET OKAY

• @dinastoian3073
      @dinastoian3073 3 ปีที่แล้ว +1

Bravo mia plăcut foarte mult ma incinta foarte mult pentru ca foarte mult admir creația lui Dumnezeu cind ma uit zici ca sunt și eu pe acolo te ai inspirat bine ca sa mai esim din sfera aceasta ca neam saturat auzind numai de rau astăzi sănătatea noastră este singuri sa călătorim sa ne placa sa fie născut in noi bravo te felicit pentru aceasta drumeție împreună te așteptăm multa sănătate sa ai împreună cu echipa succes.

@elenamatica2439 3 ปีที่แล้ว +1

TOTUL SA SCHIMBAT AU DEVENIT MAI GOLASE PANA SI MUNTII INBATRANESC DOARE NESPUS DE TARE AVEAM 24 DE ANI ATUNCI OF VIATA NOASTRA CU ADEVARAT AI GRIJA DE TINE PUISOR TE SARUT FIERBINTE PE BUZELE TALE FIERBINTI VB DIMINEATA OKAY PUPICURI DULCI TIE NATAFLEATA SUSPICIOS STAI LINISTIT TOTUL E BINE SANATOS MULTUMESC IUBIREA VIETII MELE OF INDIA

• @alturomania4271
    @alturomania4271 5 หลายเดือนก่อน

"Poiana 7 izvoare" ? Exista asa ceva in Bucegi ? Cred ca vrei sa spui "Poiana Izvoarelor".