Cabana Malaiesti - Diham - Omu - CEL.ro

āļāļąāļ‡
  • āđ€āļœāļĒāđāļžāļĢāđˆāđ€āļĄāļ·āđˆāļ­ 22 āļ.āļž. 2021
  • 💰 Sustine acest canal! 🛒 Cumpara ceva de pe CEL.ro/c/V3VccFoqb0Q
    Vezi aici prima parte: â€Ē Diham - Vf Bucsoiu - V...
    ➡ïļ Follow me: instagr.am/romania.drona
    Caldarea si Cabana Malaiesti au fost filmat cu drona DJI Mavic Air si GoPro 8
    Sunt Tiberiu de la CEL.ro si astazi avem partea a 2-a a traseului de la Diham la Omu, si anume Vf Omu, Cabana Malaiesti, 7 Izvoare si apoi Diham. De la omu se merge lin pe culme apoi exista 2 poteci marcate prin case se poate cobora in caldarea de la Malaiesti. Cea mai buna e prima, cea mai aproapiata de Omu. Mai e si varianta prin Hornul Mare dar e cam abrupta si daca sunteti mai multi risti sa i dai o piatra in cap celui care e mai jos de tine. Eu din nestiinta, nu am ajuns la horn ci am coborat undeva intre cele 2 trasee. Dar, voi sa nu faceti ca mine. E mai bine pe marcaj.
    Puteti vedea pe filmare cam cat de proasta a fost ideea mea. Voiam initial sa ajung si la lacul Tiganesti dar cum eram in intarziere am zis ca pot sa traiesc si fara sa l vad. In plus din filmarea cu drona parea o balta mai mare nu chiar un lac. Si oricum caldarea de la Malesti este mult mai specaculoasa. Fie ca-ti place la munte sau nu, odata in viata tot trebuie sa ajungi in caldarea asta.
    O poti trece pe lista aia cu locuri frumoase de vazut in Romania. Vedeti si voi din drona cat de salbatica pare.
    Dupa ce cobori de pe versant in caldare traseul e de voie. Poti sa te bucuri relaxat de peisaj.
    La cabana Malaiesti se poate manca si bea una alta, chir si alcool. Cazarea e undeva la 40 de lei pe noapte dar nu au dusuri si wc ul e afara. Nici nu te poti astepta la altceva judecand ca e situata in creierii muntilor la 1720m altitudine. Curiozitatea mea maxima e cum ajunge mancarea aia acolo. Pentru ca nu poti urca nici cu masina si nici cu ATV-ul. Am cautat pe net dar nu am gasit mare lucru. Eu presupun ca o aduc cumva de la Omu, pentru ca la Omu se poate ajunge cu masina. Dar totusi iarna la Omu e cam greu de ajuns...iar Malaiesti e deschisa non stop.... Daca stiti voi si vreti sa mi ziceti si mie, lasati va rog un comentariu.
    Va spusesem in clipul trecut ca am facut cateva trasee fara apa. Acesta este unul din ele. Si l-am facut asa de voie de nevoie. Jumatatea mea de litru s-a terminat pana in Omu. Pentru ca dupa Pichetul Rosu nu mai e apa pe nicari. Bine, nu e chiar la Pichetul Rosu ci cam la 10 minunte de mers, in Poiana Izvoarelor. Eu apa am baut daor cand am ajuns jos la 7 izvoare adica vreo 11 km am mers fara pic de apa. Exista izvor si la Cab Malaiesti sau puteti cumpara ceva de baut de la cabana. Eu nu luasem bani la mine iar izvorul l-am vazut dupa ce am trecut de el si mi-a fost lene sa ma intorc...
    Ca si recomandare e sa nu luati totusi multa apa ci mai dergaba sa aveti bani la voi si sa cumparati ceva de baut de la Cab Omu sau Malaiesti. Banii sunt mai usor de carat decat 1 litru de apa.. sau 2. Iar pe panta catre Bucsoiu 1-2 kg in plus pot face diferenta.
    Va mai zic acum si de alte optimizari care va ajuta atunci cand suteti pe munte. Prima din ele e sa va dati telefonul pe modul de salvare a bateriei. Si niciodata sa nu plecati pe traseu fara sa aveti bateria incarcata. Pe majoritatea rapelor nu e semnal si telefonul incearca in disperare sa-l gaseasca. Tocmai de acceea riscati sa ramaneti fara baterie doar in cateva ore. Si iarna e chiar mai groasa treaba cu bateria daca nu tineti telefonul la cald.
    De baterie aveti nevoie nu doar pentru poze ci si pentru a avea salvata harta offline a zonei in google maps cat si ca sa folositi aplicatia muntii-nostrii. Pe aplicatia asta am gasit pana acum toate traseele pe care am fost.a V ajuta tare mult daca e ceata sau daca v-a prins noaptea. De semenea e foarte posibil sa prinda noaptea pe traseu si sa aveti nevoie de lanterna. Eu am patit o de mai multe ori cand inca nu auzisem de frontala sau cand aceasta era acasa.. In plus,doamne fereste sa patiti ceva si sa trebuiasca sa sunati la 112.
    Dar gata cu vorbaria, va las mai departe cu peisajul, iar, daca va place ce fac dati un like si un share, si eventual cumparati ceva de pe CEL.ro
    Pescopera Romania! Romania Pitoreasca.
    #CabanaMalaiesti #malaiesti #DescoperaRomania #RomaniaPitoreasca #romania

āļ„āļ§āļēāļĄāļ„āļīāļ”āđ€āļŦāđ‡āļ™ • 45

@Romaniadindrona  3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +7

Vezi aici prima parte: th-cam.com/video/aPikFmxYD8g/w-d-xo.html
    Daca vrei sa sustii acest proiect si sa continuam sa filmam cele mai interesante locuri din RO:
    🛒 cumpara ceva de pe CEL.ro/c/V3VccFoqb0U​
    📷 urmareste-ne pe instagr.am/romania.drona si tiktok.com/@romania_din_drona
    ðŸŽĨ aboneaza-te la canalul nostru de TH-cam RomaniaDinDrona

• @vasileciuciuc7123
    @vasileciuciuc7123 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +5

In anul 1976 am fost pentru o săptămÃŪnă la cabana Mărășești la o tabără de ski.Atunci aprovizionarea se făcea cu 3 măgarii,care mergeau singuri pe o poteca si aduceau pasagii cu merinde.Erau si evenimente nefericite cÃŪnd cÃŪte unu venea fără dasagi , cazuti pe traseu cÃŪnd alunecări.Ce vremuri....

• @laremi3577
    @laremi3577 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +3

CÃĒnd eram studentă puserăm corturile in față la cabană și ne-au furat măgarii un salam ÃŪntreg dintr-un rucsac :))) erau niște măgari "parcați" care păreau inofensivi.... După ce am rÃĒs bine, deși să pierzi 30 cm de salam pe vremea lui Ceaușescu chiar era o pagubă semnificativă, am urcat tot peretele ăla ÃŪnfiorător și aproape vertical din spatele cabanei și pÃĒnă seara am ajuns la RÃĒșnov.
    Avem o țară foarte frumoasă, mersul pe culmile alea a fost ceva suprarealist.

• @secionut4329
    @secionut4329 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +4

Salut,eu m-am intanlit de cateva ori pe durm (cabana - Rasnov) cu cativa cai ,bine echipati cu mancare .Multumim pentru imagini 😉👍

• @danaburcea623
    @danaburcea623 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Minunat, mulțumesc pentru aceste locuri frumoase!

• @barzanfloarea6010
    @barzanfloarea6010 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Să aguzim numai de bine! multă sănătate!🙏ðŸŧâĪ⛰🏔👍

• @andreiwild

@alexandrubalulescu8545 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Felicitări, Felicitări, Respect......

@gheorghemalinici9018 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +2

In tinerete am facut traseul Busteni - refugiul din Valea Alba, urcat pe ghetar pina pe platou, pestera. Virfuk Omu, Cabana Malaesti , Rasnov prin Glajarie

• @florintoma6562
    @florintoma6562 2 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +3

Exact ! Asta le tot spun multora. Este un cerc vicios apa sau si mancare cu efortul acumulat din cauza greutatii. Crezi ca ti faci bine band si mancand intr una insa excat din cauza acestora depui efort suplimentar si tot asa. De ce sa ti faci insuportabila calatoria cand poti sa cari mai putina greutate bucurandu-te de calatorie ?

• @adriantanase3221
    @adriantanase3221 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +2

Super traseul. Da este traseul de vară inainte de Hornul mare.

• @Floradu
    @Floradu 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +7

Tot ce tine de transport, la Cabana Malaiesti, se face cu caii. Pana si lemnele de foc sunt aduse in felul asta, pentru ca este parc natural si nu se poate taia din app cabanei!

@Romaniadindrona  3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§

Am vazut caii de la cabana dar drumul cel putin cel catre Glajarie are bucati unde nu prea cred ca poti trece cu calul

• @hrimiucsilviu7873
      @hrimiucsilviu7873 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +2

Aprovizionarea se face cu caii si/sau spinarea

• @designextrem
      @designextrem 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +3

@@Romaniadindrona Este un drum de acces auto din Rasnov. Nu ai legatura cu Glajaria. Iar de acolo se face doar cu caii. Cabanierul este si seful salvamont Rasnov. Si cand ai ocazia si vrei sa filmezi, poti chiar sa mergi sa vorbesti cu el pentru film, un fel de interviu. Majoritatea celor care ajung la Malaiesti, vin cu masina pe drumul din Rasnov. Este cea mai usoara varianta asa. Din Busteni, este lung, mult prea lung. Iar de la Glajarie la Diham Phoenix, te mai omoara si panta aia de o ora...

• @emiloprita9771
    @emiloprita9771 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +3

Cei mai buni cărăuși pe munte sunt măgarii!

• @cristianlungu504
    @cristianlungu504 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +8

Aprovizionarea se face de la Risnov cu mașina pÃŪnă la un moment dat si apoi cu animale de povară "magari"

• @CaiusDehelean
    @CaiusDehelean 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +4

Super treaba faci Tiberiu....nu te lăsa, pt ca faci cel mai fain conținut "din drona"!

@Romaniadindrona  3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Am reparat :D Multumesc!

• @vetutaveta8639
    @vetutaveta8639 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Mirific

• @leejuro
    @leejuro 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +2

Frumos, și bine descris. Traseul ÃŪmi aduce aminte de tinerețe, cÃĒnd a ÃŪntÃĒlni ÃŪn Bucegi drumeți era ceva deosebit.
    CÃĒteva recomandări: există o baterie solară de ÃŪncărcat telefoanele. Era poate bine sa se menționeze cum sunt marcajele, iar ÃŪn anumite puncte să fie clarificate direcțiile, mai ales că de multe ori poate fi ceață. Personal, nu mi-a plăcut să folosesc bastoanele de nici un fel. Nu știu de ce s-a ÃŪncetățenit cuvÃĒntul obositor "ca și" ceva incorect. De ex. nu se spune "ca și recomandare", ci simplu "ca recomandare"! Alt ex. nu se spune "să faci ca și mine", ci simplu "să faci ca mine"! Sper că ajută! N-o spun ca o critică ("și nu că și o critică"!), ci din dorința de a vorbi corect. Poate ar trebui discutată și problema animalelor sălbatice, și ÃŪn special a urșilor. Pe vremea cÃĒnd făceam trasee in Romania, nu am ÃŪntÃĒlnit urși, deși existau. Din păcate, guvernul și organizațiile locale nu fac nimic să reducă numărul periculos de mare al animalelor sălbatice. Asta nu e protecția animalelor, ci inconștiență!

@Romaniadindrona  3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Multumesc pentru sugestii! Chiar la toate nu ne pricepem nici noi. Legat de animale salbatice, singurii ursi pe care i-am vazut au fost pe Trasnfagarasan si pareau foarte obisnuiti cu oamenii. In rest nu am avut parte de nici o intalnire neprevazuta si am batut destul de mult muntii.

• @angelagheorghe8842
    @angelagheorghe8842 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Avem o țară frumoasă, doar să stii să te bucuri ÃŪn RomÃĒnia că te-ai născut. ..O viață ai merită trăită cu bune si rele. .

• @jakcustom2245
    @jakcustom2245 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Aprovizionare se face cu cai, inainte foloseau magari dar de cativa ani au tecut la cai .

• @littleflower9425
    @littleflower9425 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Dar cand e filmat? Nu e pic de zăpadă pe acolo. Am copilărit ÃŪn Busteni: multumesc pentru starnirea amintirilor din copilărie. La Diham mergeam cu masina si adulții puneau berea de Azuga in parau, la racit.

@Romaniadindrona  3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +3

Undeva in vara lui 2020. Dar de abia acum am gasit timp sa prelucram filmarile :(

• @leejuro
    @leejuro 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Pe vremea tinereții cÃĒnd mergeam pe acolo, duceau mÃĒncare și apă cu măgarii.. Nu știu dacă-și pot permite sa angajeze un helicopter să-i aprovizioneze!
    Se pare că folosești scurtăturile, ceea ce pentru cei ce nu cunosc bine drumul e periculos!
    CÃĒnd eram tÃĒnăr, participam la concursuri de Orientare Turistică și de noapte și de zi. Ce vremuri de aventura trăiam! Nu știu dacă se mai fac azi! Tot ce-aveam (anii 60-70) era foarte rudimentar, inclusiv busolele.

@Romaniadindrona  10 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™

Cumpara si tu o drona: www.cel.ro/drone

De la Rasnov sau de la Sinaia pe poteca lui Tache Ionescu

• @uskypg
    @uskypg 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§

Salut, de la acea cabana se poate merge cu o bicicleta electrica pe poteca cu marcaj banda albasta, din ce vad, nu?

@Romaniadindrona  3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§

Eu pe banda albatra am coborat dar dupa cum vezi in clip sunt destule bucati unde trebuie sa sari. Nu cred ca e o idee prea buna cu bicicleta pe acolo. Cel putin nu pana la Malaiesti.

• @uskypg
      @uskypg 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§

@@Romaniadindrona mulțumesc. Ai vreo alta sugestie pt zona respectiva de trasee/bucăți care s ar putea face cu un electric MTB? La acea cabana din vale cu ce poți ajunge? Merge cu electrica de undeva și apoi sa includ și Valea din video? Ms anticipat

@Romaniadindrona  3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§

Bicicleta nu e specialitatea mea. Pot doar sa-ti zic ca nu am vazut pe nimeni cu bicicleta pe traseu. Poti sa te uiti aici, au marcate traseele pe care poti merge cu bicicleta: muntii-nostri.ro/ro/trasee

@gheorghemalinici9018 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

De la Omu am coborit pe horn

• @stefanstefann121
    @stefanstefann121 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Probabil cu elicopterul!

• @eneflorinovi
    @eneflorinovi 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Aduc cu magarii de la Rasnov

• @adyallegra3786
    @adyallegra3786 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Cu elicopterul se aduc proviziile la Mălăiești

• @alexandrubalulescu8545
    @alexandrubalulescu8545 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

..... măgăruși și cai de povară montani.....

• @JohnnyBravo1977
    @JohnnyBravo1977 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Doamne, daca te nasteai acum 25 de ani, iti aratam fortat cum topeai apa in bidoane ca sa ai ce bea pe exact acelasi traseu (fara baterie si fara bani)

• @bibi37635
    @bibi37635 2 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

aduce mancarea cu elicopterul

@gheorghemalinici9018 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

La Malaesti produsele se aduc cu magarii.

• @littleflower9425
    @littleflower9425 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Gee, mă apucă amețeala...

• @if4564
    @if4564 3 āļ›āļĩāļ—āļĩāđˆāđāļĨāđ‰āļ§ +1

Intrebarea privand modul de transport al alimentelor este pentru generarea comentariilor, traficului, da, nu ca n-ai fi fost in stare sa realizezi modul de aprozionare?! 😊