Hej, jeg har en 2007 2,0 d-4d, men det er en helt anden motor, og starteren er monteret anderledes, har i også en video over denne model, det ser ud som om denne motor bliver brugt fra 3/06 til 11/08 og hedder 1AD-FTV.
Hello Sorin! Please have a look at our Avensis playlist: th-cam.com/play/PL49_oNMpZ73Wg_vMBynsW-mUIRzGKKVEs.html Enjoy! Best regards Studio - Bildeler.no
Do these differ much from the petrol engines in regards to the placement and the form factor of the starter?
Gode video. Many takk for postering.
good job!Thanks man!!!
Hej, jeg har en 2007 2,0 d-4d, men det er en helt anden motor, og starteren er monteret anderledes, har i også en video over denne model, det ser ud som om denne motor bliver brugt fra 3/06 til 11/08 og hedder 1AD-FTV.
Hvordan gikk dette? Er i samme setting🙈😊 vet du om en video som viser bytte på denne motoren?
@@ronnyrasmussensand1099 Jeg fandt ikke nogen video på dette, men jeg fik da skiftet starteren, og som jeg husker det, var det ikke så svært endda 👍
Må man under bilen for og komme til den ene bolten ? Min ekspansjonstank er firkantet
Hei. Man skal i utgangspunktet ikke trenge å under bilen for å komme til boltene.
@@BildelerNo1 ok vanskelig og komme til bolten og få tatt av kontakten
Please put more of Toyota Avensis!!!
Hello Sorin!
Please have a look at our Avensis playlist: th-cam.com/play/PL49_oNMpZ73Wg_vMBynsW-mUIRzGKKVEs.html
Enjoy!
Best regards Studio - Bildeler.no
What an excellent video, very clear, pity captions not in English
Hi!
Glad you liked it :-)
You can always use google translate if needed
Best regards Studio - Bildeler.no