Abordare-Prezentare balta-Plus mosmoande la Danesti 6:)

• เผยแพร่เมื่อ 11 ก.ย. 2024
  • Am pescuit timp de 24h , intr-o partida test unde voiam sa vedem cum raspunde balta in urma popularilor ce au avut loc pe aceasta balta.
    Am ajuns joi pe 17.09.2020 la ora 9 dimineata, undeva la ora 10:30 aveam lansetele in apa , am ales sa le arunc cu momitor+ saculet deoarece am vazut ceva peste in stand ... pe la ora 12 am hotarat sa ma apuc sa nadesc cu spombul deoarece nu am avut nici o prezentare. Dupa ce mai am efectuat nadirea cu spombum, am nadit vreo 30 de spomburi = 5 kg de porumb , am asteptat sa intre pestele pe patul de nada.
    Acesta a intrat dupa lasarea serii cum ma asteptam , iar de la ora 22 pana a doua zi la ora 10 dimineata adica intr-un interval de vreo 12 ore am reusit sa aduc la mal 7 teni , 3 romanesti si vreo 15 kg de caras frumos , in jur de 500g bucata plus inca 2 teni scapati la minciog.
    In total 35 de kg de peste :)
    Multumesc pt gazduiere , oamenii sunt foarte amabili si primitori.
    Pana data viitoare va doresc fire intinse!!!!