W samym sercu Appenzell - Hoher Kasten 1795m

• เผยแพร่เมื่อ 4 ต.ค. 2024
  • Siemanko 🖐 Korzystając z kilku słonecznych dni wybraliśmy się do kantonu Appenzell 🌞, gdzie postawiliśmy na zróżnicowany trekking 🚶‍♂️🚶‍♀️. Początek wyprawy zaczęliśmy we wsi Brülisau skąd mieliśmy kierować się do naszego głównego celu- czyli Hoher Kasten 1795m n.p.m., jednak w efekcie końcowym wyszło trochę inaczej. Trasa miała być okrężna i defakto taka była, jednak przez chwilę nie uwagi skręciliśmy w prawo a nie w lewo i zrobiliśmy dokładnie tą samą trase tylko w odwrotną stronę 😉 🔄. Mimo wszystko koniec końców "pomyłka" okazała się być o wiele lepszym rozwiązaniem bo widok z nad jeziora Sämtisersee miło nas zaskoczył bo mieliśmy go już po 30 minutach spacerku a na to najlepsze musieliśmy cierpliwie poczekać 😉 Okrężny szlak ma około 16km i ponad 1200m przewyższeń. Dokładne wskazówki i obraz tego jak wygłada szlak i jego sceneria zobaczycie w tym filmie ☺️.
    Zapraszamy do oglądania i subskrybcji naszego kanału 😃 👋.