Barania Góra 1220 m n.p.m. - Beskid Śląski

• เผยแพร่เมื่อ 21 ส.ค. 2024
  • Cześć,
    w tym filmie powracamy do Wisły i kierujemy się na drugi najwyższy i niezwykle popularny szczyt - Baranią Górę. Wędrówkę rozpoczynamy z parkingu u zbiegu szlaku niebieskiego Doliny Białej Wisełki i niebieskiego szlaku dydaktycznego prowadzącego na grań cienkowską. Przed nami kilometry pięknych widoków i wspaniałej pogody. Zapraszamy do wspólnej wędrówki i podzielenia się Waszymi pomysłami na równie urokliwe szlaki.
    Parking: maps.app.goo.g...
    Trasa: mapa-turystycz...
    #beskidy #baraniagora #cienkow

• @danutamuszynska5585
    @danutamuszynska5585 3 หลายเดือนก่อน

Beskidy piękne mam wrażenie że promujecie siebie

• @dobrzenamrazem
    @dobrzenamrazem 3 หลายเดือนก่อน

Super materiał, piękne zdjęcia i fajna opowieść. Macie wielkie szczęście do pogody :-) Mamy nadzieję, że lody Wam smakowały 🙂 Pozdrawiamy

@zielnikowewedrowki  3 หลายเดือนก่อน +1

Dzięki ❤️ Pogoda nam sprzyja tak jak dobre humory 😉 Lody trafiliśmy przy zaporze, były pyszne 😋 Pozdrawiamy!

• @MsApacz
    @MsApacz 3 หลายเดือนก่อน

Cieńków jest super. Z wieży jest fajny widok ponad drzewami. Szlak koło kaskad muszę po wielu latach powtórzyć, tylko, że na BG byłem jesienią więc szybko nie wrócę. Pozdrawiam 😊

@zielnikowewedrowki  3 หลายเดือนก่อน +1

Byliśmy na wieży dwa lata temu i widoki były bardzo przyjemne 😊 Cienkow odwiedziliśmy pierwszy raz i nas zachwycił! Pozdrawiamy ❤️

• @NiezwykleMiejscawPolsce
    @NiezwykleMiejscawPolsce 3 หลายเดือนก่อน

Barania jak zwykle piękna, szkoda, że wieża widokowa zamknięta... Pozdrawiam serdecznie!

@zielnikowewedrowki  3 หลายเดือนก่อน +1

Oj szkoda. Miejmy nadzieję, że szybko ją wyremontują, lub postawią nową. Pozdrawiamy👋

• @WeekendJanusza
    @WeekendJanusza 3 หลายเดือนก่อน

Szkoda że wieża zamknięta, przyjemna relacja :)

@zielnikowewedrowki  3 หลายเดือนก่อน

Dzięki 😊 też żałujemy, że wieża była zamknięta, ale prawdopodobnie ze względu na jej stan.

• @Hub1980
    @Hub1980 3 หลายเดือนก่อน

Bardzo fajny film z inspirującym szlakiem na Skrzyczne z Cienkowa - będę musiał to wdrożyć. Na Baraniej Górze byliśmy rodzinnie 9 m-cy temu, ale poszliśmy mało wymagającym szlakiem wzdłuż Czarnej Wisełki przez Schronisko Pod Przysłopem i powrót niebieskiem szlakiem tak jak Wy schodziliście. Schodząc około godziny 14, zastanawialiśmy się co ludzie mają w głowie wybierając trudny szlak, idąc po tych kamieniach w japonkach, sandałach czy z wózkami. Na szczeście my w góry wychodzimy wtedy, kiedy inni się budzą, więc do południa z niedzielnymi górołazami mamy spokój. A tak na marginesie film tym razem mi się wyświetlił a w propozycjach, ale ostatnio coś ten YT szwankuje z wyświetlaniem nowości. Pozdrowienia i do następnego...

@zielnikowewedrowki  3 หลายเดือนก่อน

Dziękujemy 😊 Na Skrzyczne przez Cienków to też fajna opcja, ale w formie pętli wyjdzie sporo dreptania. Na Baranią wchodziliśmy kiedyś Doliną Białej Wisełki i wracaliśmy przez schronisko, a dalej Doliną Czarnej Wisełki. Podejście Białą Wisełką jest zdecydowanie lepsze niż zejście nią 😉 Pozdrawiamy!

• @pedro_balsas
    @pedro_balsas 3 หลายเดือนก่อน

Witamy Zielnikowych Podróżników,Fajny film,montażysta robi postępy 😊. Skąd Kochani nazwa kanału?Czy jakieś hobby w temacie ziół?Ten Beskid śląski to naprawdę piękne tereny.Pogoda też była piękna.Nam z Krakowa też coraz bliżej w ten Beskid, niedziela na Czantorii a jutro Skrzyczne.Pozdrawiamy i czekamy na kolejne klimatyczne produkcje.

@zielnikowewedrowki  3 หลายเดือนก่อน

Dziękujemy 😊 Nazwa kanału wzięła się z przekręcenia naszego nazwiska. Z ziołami mamy tyle wspólnego co przeciętny użytkownik kuchni 😉 Beskid Śląski potrafi zaskoczyć, polecamy odkrywanie nowych szlaków i gorąco Was pozdrawiamy 😊

• @tomaszkaminski8794
    @tomaszkaminski8794 3 หลายเดือนก่อน

Oglądam i już mi tęskno do gór. Pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku :)

• @grazkasamotnybialyzagiel9132
    @grazkasamotnybialyzagiel9132 3 หลายเดือนก่อน +2

Gawlasi nie Galwasi

• @magorzatagonska2740
    @magorzatagonska2740 3 หลายเดือนก่อน

Dzięki za jak zwykle piękny film! Nasze kochane Beskidy śląskie . Pozdrawiam czekamy na zaś!