Det roliga med dessa är att dom framhjulsdrivna är faktiskt snabbare än dom med AWD. Fyrhjulsdriften var alltså så pass kass att man uppe på Volvos testbana föredrog en framhjulsdriven bil för test av diverse komponenter då dom var klart snabbare. Speciellt när man skulle testa dom i hög hastighet dvs upp emot 250kmh
@@klasmvm4966 AH men klas"MVM" öhh typ dem fleesta jappssarna har vänster sida(för dem är vänster driveway? eller undra länge ällär för att dem är smarta i allmänt?) och alla kiseuro cars har på höger så måste man gå typ 9 mil till tanklocket
@@klasmvm4966 Är inte Haldex på 850 AWD...på dem sitter det Viscokoppling. Och nej dem är inte gjord för drifting men det går att ha kul med dem i snön också. Kolla här på youtube, finns till o med svenska videos:-) Och nej dem är inte vanliga, jag hade bara turen att hitta min för 300kr körbar och nästintill rostfri av en äldre herre, tror det bara finns cirka 200-300st kvar i Sverige.
@@kevinhjartstrom Ofan, är det först V70 som får Haldex då alltså? Audi Quattro är ju ruskigt rolig på vintern men tyvärr är den inte lika bra på att ta sig fram
Gör full forza horaison 4 setup för 850in gör den fyrhjulsdriven och trimma den ordentligt se va ni kapabla till för kanalen o oss tittare stort hjärta till er♥️
Blev besviken att jag inte fick se mering i lilla baksätet
Pro tip: Släng väck listen mellan bakruta och baklucka. Kommer in salt och skit där och det är därför det rostar 😂 Gäller V70 också 😎👍
snöörde mina åthelvete när ja lackerade om min baklucka te min gen1a sämsta skite som tillverkats ba till för å sammla skit
spacklade igen mitt
Det roliga med dessa är att dom framhjulsdrivna är faktiskt snabbare än dom med AWD. Fyrhjulsdriften var alltså så pass kass att man uppe på Volvos testbana föredrog en framhjulsdriven bil för test av diverse komponenter då dom var klart snabbare. Speciellt när man skulle testa dom i hög hastighet dvs upp emot 250kmh
Har en känsla att motorn från denna snart sitter i en blågrön 960 😁
Samma här😃😃
Pro tip: vid tankmätaren är det en pil som visar på vilken sida tanklocket är👍
Långt från alla bilar
@@klasmvm4966 AH men klas"MVM" öhh typ dem fleesta jappssarna har vänster sida(för dem är vänster driveway? eller undra länge ällär för att dem är smarta i allmänt?) och alla kiseuro cars har på höger så måste man gå typ 9 mil till tanklocket
@@toyotaavensis2754 Hej sebastian, sitter 4 tanklock på alla japanska skrotbilar så man har aldrig problme
Fuck u
De flesta bilar har INTE det dock
Varför skrotade ni skönheten?
låter ju som sjukt skuren ac pump
Från en 850 ägare till en annan.... Ge fan i rövvärmen annars blir det skogsbrand :P
vet inte hur det är på 850 men på min s70 behöver jag hålla in "tracks" knappen nån sekund för att den lampan ska lysa :) Kung video btw :)
Sjukdom är att värmekranen/paketet börjar läcka, höger halvljus har en tendens till att lägga av också
Jag hade en 850 tidigare och dem e riktigt härliga att köra och det blir aldrig rost på dem heller.
"Aldrig rost" 🤨
''aldrig rost''' blir faktiskt mycket rost under sidokjolarna och på framskärmarna
Mering bör satsa på en T-Röd så att det passar hans fina röda naglar ;)
Är ni i kolsva eller lol ?
Vad du betala??? Broor berätta?? 4lax är för bra pris...du betala 14000va.....broooor. är det acn som låter. Eller styrservo.
kommer det några fler rymden hoodies?. Jag behöver en grå hoodie och vill inte köpa nå jävla flex märke! jag vill ha rymden!
0:07 vad är det för video? Vill gärna veta det
Vad gör du en sån dag 💜
Hade några stycken t5er t5r roliga pullker 👌🏻😀👍
Trevlig video som alltid. Kan ju bara älska er. 💗💗💗
Hejsant mina kompisa, djuret 850 baksete
WoopWoop
Fyfan vad goa 850 T5 är goa. Bland dom goaste wagons någonsin skapat
Vart är Cegil? Andra gången man frågar nu
Cigel håller inte på så mycket med bilar då han flyttat till lägenhet och lessnat på skrotbilar 😂😂 men han är fortfarande vår berra och vi umgås!!!
Vill ni höra om turbon laddar öppna luftfilterboxen och gas så lär ni höra de
Lazerblå! 👌🏼
850ins sjukdom att trippen ej funkar, byt lilla kugghjulet så funkar den igen
Bara en tidsfråga innan ni köper en saab😂
Kung 🥰❤️🤟🤟🤪
min 944 funkar allt på drån 1994 ;D
Min tankmätare fungerar och jag har en Volvo från 1967
850 T5 hade man ju alltid valt oavsett vilken BMW man haft framför sig
Du vet väl om att dom är framhjulsdrivna?
@@klasmvm4966 Finns 855 AWD med B5254T motorn. Turbo och fyrhjulsdrift alltså:-)
@@kevinhjartstrom Såldes inte många sånna, sen är Haldex riktigt tråkig fyrhjulsdrift den e ju typ helt framhjulsdriven
@@klasmvm4966 Är inte Haldex på 850 AWD...på dem sitter det Viscokoppling. Och nej dem är inte gjord för drifting men det går att ha kul med dem i snön också. Kolla här på youtube, finns till o med svenska videos:-)
Och nej dem är inte vanliga, jag hade bara turen att hitta min för 300kr körbar och nästintill rostfri av en äldre herre, tror det bara finns cirka 200-300st kvar i Sverige.
@@kevinhjartstrom Ofan, är det först V70 som får Haldex då alltså? Audi Quattro är ju ruskigt rolig på vintern men tyvärr är den inte lika bra på att ta sig fram
Kul med lite billig kvalitétsbil!
går som avion
Fan Kolsva macken ju 🙌😎
Enda felet med 850n är att den har en så jävla ful front, därav ska man skaffa v70/s70
HÅLLER SÅ MED!! Hade en S70 som jag köpte av grannen för 500:-
Testa en Saab Aero😅
Kan det inte vara waste gate armen som lossnat, och den som rasslar som fan, o med lös waste gate arm får du dåligt mä laddtryck
Inte ens D5252T 😕
Låter som att AC pumpen har sagt upp sig
Kör race 850 T5 VS Vemern
Synd att den är skrotad nu 😪
Tööörbo
Gör full forza horaison 4 setup för 850in gör den fyrhjulsdriven och trimma den ordentligt se va ni kapabla till för kanalen o oss tittare stort hjärta till er♥️
850 fetaste bilen no cap
La video på e61 m5 o skriver e60 m5 🙃
Wow, fan förlåt!!!!!!! Jävlar, shit. Sorry
Vare turbon
köping
Gör den bakhjulsdriven
Det är ju lätt att konvertera den till
Insåg precis att min kollega har en toyota corolla, corona time
Först!