Misterele din cătunul părăsit Calugaritele| jud. Buzau

• เผยแพร่เมื่อ 6 ก.ย. 2024
  • Am ajuns in catunul Calugaritele la invitatia adresata tuturor drumetilor de catre regizorul documentarului Tinutul Anei, ale carui imagini ne-au starnit interesul.Asadar, ce este cu acest sat si de ce s-a creat aceasta istorie in jurul sau?
    Catunul, la fel ca multe altele parasite, mai are doar cateva case in picioare, din restul locuintelor ramanand doar fundatiile de piatra.
    Dincolo de toate, ne-am bucurat de povestile satenilor din Colti care ne-au relatat nu numai crampeie din povestea catunului, ci si intalniri cu animalele salbatice din zona.
    De departe, ne-am bucurat sa vedem colectia de pietre pe care un localnic a dorit sa ne-o arate. Daca treceti prin zona, intrebati de domnul Untea, sigur veti gasi ceva care sa va placa in lucrarile sale din lemn.

• @paskaldaniela
    @paskaldaniela 6 หลายเดือนก่อน +1

Ce povești frumoase, adevăratele comori se ascund în sufletele bătrânilor noștri care din păcate sunt din ce în ce mai puțini. Mulțumim dragi călători, vă urmărim cu drag în continuare și așteptăm să vedem cât mai multe postări. 🤗

@calatoriprinromania  6 หลายเดือนก่อน

Bătrânii sunt un izvor nesecat de povesti, pentru cine are urechi sa îi asculte. Nouă ne face plăcere să îi ascultăm oriunde ne ducem. Mulțumim!

• @Varfuricarpatine
    @Varfuricarpatine 6 หลายเดือนก่อน +1

Superba calatoria si din pacate si trist ca foarte multe sate incep sa fie abandonate si oamenii, obiceiurile din acele locuri superbe incep sa se uite. O adevarata lectie de istorie si traditie, multumim 👍👍👍

@calatoriprinromania  6 หลายเดือนก่อน +1

Frumos feedback! Mulțumim și noi! Personal , ne pasionează sa ascultăm poveștile celor bătrâni. Am rămas fără bunici de ceva timp și când ii ascultăm pe cei ce îi găsim în calea noastră, parca ne întoarcem în timp, la poveștile copilăriei. Iar dânșii sunt foarte dornici să aibă cui să povestească.

• @romanulnicolae2060
    @romanulnicolae2060 6 หลายเดือนก่อน +2

Inca o postare deosebita orin subiectele abordate ..Succes in continuare cu Sanatate si Numai Bine🇦🇩❤️😉👍

@calatoriprinromania  6 หลายเดือนก่อน +2

🙏Mulțumim pentru valoroasele aprecieri!

• @lilianapetrea2048
    @lilianapetrea2048 6 หลายเดือนก่อน +1

Felicitări pentru filmare. Călătorii plăcute în continuare. Dorel Petrea

• @marindiogene7656
    @marindiogene7656 6 หลายเดือนก่อน

👍👍👍

• @zalmoxis-qq9mu
    @zalmoxis-qq9mu 4 หลายเดือนก่อน +1

Va urmaresc de ceva vreme pentru ca si eu sunt un pasionat al locurilor frumoase de la noi din tara. Va reprosez un lucru, numai luati in gluma documentarul dlui Leonard Tonitza pentru ca mi se pare foarte bine documentat si serios

@calatoriprinromania  4 หลายเดือนก่อน

Nu am luat în glumă, sunt locuri in țară unde chiar există fenomene inexplicabile. Nu știu dacă acest sat este unul dintre ele. Și apoi, ca pasionata de fotografie, acele fotografii nu par 100%reale, chiar dânsul spune că au fost "puțin"modificate pentru a scoate unele trăsături in evidenta. Eu cred că au fost modificate un pic mai mult.
      Trebuie, totuși, să ținem cont și de cei care au trăit efectiv acolo și nu au văzut nimic intamplandu-se de când se știu. Cine să aibă dreptate? Poveștile despre părăsirea satului nu coincid, daca oamenii de la poalele satului părăsit declară ceva și cel care a filmat-altceva, cine să aibă dreptate?!
      Legat de locuri cu o încărcătură energetica, sigur există în jud. Buzau. La un moment dat am povestit într-un video mai vechi, aflandu-ma lângă o piatra de hotar in forma de broască, faptul că aparatul foto nu mai funcționează. Când m-am îndepărtat a început să funcționeze perfect. Și exemplele pot continua.

• @zalmoxis-qq9mu
      @zalmoxis-qq9mu 4 หลายเดือนก่อน

@@calatoriprinromania exact, au fost putin modificate pentru a putea observa mai usor. Am fost mai peste tot in tara unde se intampla sau s-a intamplat ceva ,,paranormal,, In unele locuri nu am ,,patit,, nimic dar in altele,chiar si prin zona Buzaului, am avut parte de....ceva diferit. Am facut chakrele Romaniei de 2 ori plus zonele energetice ale tarii (3000 de km si 12 zile de fiecare data- prima data in sensul invers acelor de ceasornic iar a doua oara in sensul acelor) plus alte zone, in care multe din ele ati fost voi. Va urmaresc pentru felul cum prezentati locurile si imi place ca uneori mai aflu si ceva nou (ex: Mlajet-inscrisuri). Nu va suparati pe mine, a fost doar o observatie referitoare la Leonard Tonitza

@calatoriprinromania  4 หลายเดือนก่อน

Nu e nimic cu supărare, mă bucur că aceste materiale va plac și astept cu nerăbdare ca un turist sa filmeze sau sa experimenteze ceva inedit în acest sat. Mi-ar placea sa aflu cat mai multe păreri despre acest loc din partea celor ce îl vor vizita.

• @florinpetre8273
    @florinpetre8273 6 หลายเดือนก่อน +2

povestea este frumoasa ,adevarul crud ,un judet in moarte clinica .al doilea tarim al zeilor ,documentarul

@calatoriprinromania  6 หลายเดือนก่อน +1

Îl mai resuscităm noi din când în când, poate convingem și alți oameni sa vina prin acest județ

• @Hypermixx
    @Hypermixx 6 หลายเดือนก่อน +1

Salut, iti da o senzație nașpa locurile alea vechi părăsite.Am trecut prin zona in 2017,am mers pana am ajuns in satul Nemertea comuna Gura teghii.
    Apropo de la Gura teghii urmează Varlaam si de aici începe masivul Penteleu o zona frumoasa si nu prea umblată de om.

@calatoriprinromania  6 หลายเดือนก่อน +2

Salut! Asta clar, cam toate locurile părăsite îți dau o senzație ciudată. Dar cred că problema mare sunt ursii, și nu că nu s-ar depărta daca aud omul, dar nu știi niciodată când ai putea trece pe lângă un bârlog. Oamenii de-ai locului știu unde au ei bârlogul , dar cineva care ia pădurea la pas nu are de unde ști.

• @GabiBoldeanu
    @GabiBoldeanu 4 หลายเดือนก่อน

Cum se ajunge acolo, din care Colti? Mai multe detalii va rog. Vreau sa merg acolo.

@calatoriprinromania  4 หลายเดือนก่อน

Treceți de Colții de jos , ajungeți în Colții de Sus (care nu este pe harta) și întrebați localnicii. Așa am făcut și noi, este greu de explicat. Din sosea, pe partea stângă se lasă un drum de pământ, se trece un râu și apoi se vede un perete de piatra. Așa știți că sunteți pe drumul cel bun.

• @nemo1877
    @nemo1877 6 หลายเดือนก่อน

Am tot așteptat sa vad o fantoma... 😀

@calatoriprinromania  6 หลายเดือนก่อน +1

Și noi, dar poate se oferă vreun viteaz drumeț și ne arată satul Călugăritele noaptea.😁

• @AnaMaria-oi3kc
    @AnaMaria-oi3kc 6 หลายเดือนก่อน

Cred ca prima casa are intre o suta de mii de ani si....om vedea da e Biniiiii mai Vasaliii mai Ii dam tare cu filmatu

• @muntesicomanavlog3129
    @muntesicomanavlog3129 6 หลายเดือนก่อน

Fantoma cred că este ursul. Nu, nu aş pune cortul, dar mi-aş ridica o căsuţă.

@calatoriprinromania  6 หลายเดือนก่อน

😅 da, da, ursul bântuie și ziua și noaptea și gheruțele lui se vad peste tot: pe copaci, pe case, pe pământ. Eu mă gândeam ce faine ar fi câteva căsuțe pentru turiști! Ce turism ar fi in zona cu o promovare buna! Ar mai lăsa și oamenii mașinile și ar merge pe jos până la cazare.

• @gicagheorghe
    @gicagheorghe 4 หลายเดือนก่อน

IN ACEST CZTUN SA NASCUT TATAL MEU GHEORGHE DUMITRU

@calatoriprinromania  4 หลายเดือนก่อน

Deci știți mai multe despre acest loc. 😊