ไม่สามารถเล่นวิดีโอนี้
ขออภัยในความไม่สะดวก

Lanseta Ultralight Abu Garcia Eon 1-7gr și Mulineta Daiwa Legalis 2000!

• เผยแพร่เมื่อ 10 ก.พ. 2024
  • Va prezint noul combo cu care voi pescui in acest an!
    Acest echipament este alcatuit din lanseta ultralight Abu Garcia Eon 1-7gr, pe care am pus o mulineta usoara de doar 185gr, si anume Daiwa Legalis LT2000!
    In acest videoclip vom dezvalui in detaliu performantele si caracteristicile remarcabile ale acestor doua piese de arta pescaresti!
    De la design-ul ergonomic la tehnologia avansata, vom explora cum aceste echipamente de inalta calitate pot transforma fiecare moment de pescuit intr-o aventura memorabila!
    Intra in lumea captivanta a pescuitului ultralight si descopera secretul unei experiente de pescuit de exceptie!
    Daca ti-a placut acest clip, nu uita sa lasi un Like in semn de apreciere!
    Pana data viitoare, va doresc tuturor pesti mari si fire cat mai intinse!
    Music from Uppbeat (free for Creators!):
    uppbeat.io/t/a...
    License code: AXVBWTDDYBBMHQEW
    #pescuit #ultralightfishing #pescuitlarapitori #abugarcia

• @sergiupop2432
    @sergiupop2432 6 หลายเดือนก่อน +4

Folosesc de jumatate de an exact aceasta lanseta, in pereche cu un Shimano Stradic 1000 ( 180 g), si intr-adevar e foarte comod si practic intregul combo...!

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

Stradic intentionez si eu sa imi iau, dar de 3000, modelul FM asta nou, doar ca oricum nu e pe stock pe nicaieri 😅. Vreau sa il iau sa il am pentru salau/stiuca...pesti mai mari 😁

• @parleycp
    @parleycp 6 หลายเดือนก่อน +3

Mă bucur pt tine, sa o stăpânești sănătos. Eu am berkley micro lure 1-8g(aveam până de curând berkley urbn roamer 1-15g de 1.8m) de 2.1m , mulineta ceymar cxt 1000 cu fir daiwa jbraid de 0.06

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

Frumos, pentru inceput e super ok combo-ul 😁. Am pus si eu mana pe acel micro lure, doar ca avea un fir cam gros pe el baiatul acela si nu mi-am dat seama exact cat de senzitiva este 😊

@Ionut_Fishing 6 หลายเดือนก่อน +2

👏👏👏😎Mi-am luat și eu lanseta Abu EON (ultima varianta pe care am luat-o, un 2.13 10-30, am înlocuit varianta de 2.44 8-32 cu aceasta de 2.13).Am pescuit doar la stiuca cu ea pana în prezent la jig mai mult . Este senzitivă, ușoară, blankul lucrează cum îmi place mie,se duce pe pește, nu e rangă. Cu un stradic FL /fm de 2500-3000 se echilibrează perfect. Am comparat EON-ul de 2.13 10-30 cu rtb fortezza 2.10m 10.5-28g(sunt cam la același preț parcă) . Pot spune pe scurt, EON-ul este peste fortezza(ia plăcut mai mult și celui care deține fortezza EON-ul)
    Mulineta legalis lt pentru ce ai nevoie e perfecta. Fain combo. Fire întinse🐟🔨. Eu aștept primăvara🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟(nu mă place iarna 😅)

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

Mersi frumos! Aveam de gand in viitor sa iau varianta 8-32 de 2.44m, de ce ai inlocuit-o? Nu ma surprinde ca e mai buna decat RTB, era de asteptat sincer, mie mi s-a rupt un rtb light gamer la prima partida 😅

@Ionut_Fishing 6 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei mie îmi place sa schimb lansetele (nu sunt genu sa pescuiesc cu o lanseta/mulineta 10 ani(e plăcerea mea). Știu că la revanzarea unei lansete mulinete pierd niște bănuți dar... Aia e, pățești😅. De ce am schimbat varianta de 2.44? Din cauza lungimii, nu prea am nevoie de lansete lungi pe unde pescuiesc. Am comandat totuși un favorite blue bird 2.5m 4-16 gr nou de pe olx la preț 👌👌👌dar a ajuns praf lanseta(rupta mulțumită curierilor). Făcând o postare pe fb cineva mi-a spus că-mi da unul second tot la preț bun (el cauta dragon pro guide x pana în 18 gr, eu aveam un 2.13 3-18). Sa nimerit sa facem schimb de lansete 😅mâine poimâine îmi ajunge blue bird-ul, sunt curios cum este(sper sa ajungă întreaga lanseta 🙂) . Am un white bird pana în 7 gr(duce 10 gr) ok lanseta dar na, carbon 24t iar inelele nu sunt wow, blue bird-ul parca are inele mai ok, pastila mai slim și blankul e 30t.Daca vrei sa vezi lanseta Abu garcia EON 2.44 8-32 sau 2.13 5-21 le găsești la mine pe canal(cred ca am vreo 3-4clipuri). 🐟🐟🐟🔨👍(te ajut cu info despre variantele alea dacă vrei, poți să-mi scrii pe fb te am la friends) ✌️

@@chemareasalbaticiei am auzit ca e ok lanseta light gamer dar nu am avut ocazia sa pun mana pe ea, am pus pe piacere 1-10gr (îmi place aspectul blankului la piacere. Bineînțeles am auzit ca e mai senzitiva decât piacere)

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

@@Ionut_Fishing Am vrut mai demult sa imi iau Blue Bird 1-7gr dar nu era pe stock...si am luat porcaria aia de rtb...
      Eu voiam sa iau EON 8-32 de 2.44m sa o folosesc la Dunare cand o fi sa pot ajunge la Salau, dar fiind destul de permisiva sa o incerc si la Avat,Stiuca etc. decat sa imi iau 3 lansete diferite. Vreau sa o imperechez cu un Stradic Fm de 3000 cand o fi sa il gasesc pe stock in viitor.
      Ps. Am vazut mai demult la tine pe canal clipul cu somnul acela cu Eon 8-32, iar prin comentarii spuneai ca nu se echilibreaza bine cu stradic de 3000 si m-ai pus putin pe ganduri, il vedeam ca fiind un combo foarte bun si versatil pentru mine 😁

@Ionut_Fishing 6 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei ca să se echilibreze bine cea de 2.44 cred ca se echilibrează cu stradic fl/fm de 4000 sau alte mulinete de 245-270gr. cea de 2.13 se echilibrează bine cu mărimea 3000. Stradic fm eu mi-am comandat din afara (l-am așteptat prea mult timp sa apară în RO,am vrut sa fiu printre primii deținători de stradic fm 🙂(mi-a plăcut FL, am vrut și FM-ul) . Când am făcut postare cu ele,am știut ca vor apărea și la noi în magazinele online mai repede (în 2 săptămâni au apărut la magazinele online dar cum au apărut au și dispărut 😅). De la noul model eu îmi doresc sa fie la fel de rezistent ca fl, atât! La prima vedere pare o idee mai forțoasă decât Fl(asta am simțit când recuperam nalucile)

@darabansebastian573 6 หลายเดือนก่อน +3

Bun, toate ok. Intrebarea mea e urmatoare: oare apele noastre merita asa o investitie? Eu pescuiesc in jud. Satu Mare. Sunt trei rauri: Somesul, care e murdar aproape tot anul. Raul Tur in care dai cu naluca ca si in vana. Braconat la greu. Raul Crasna pe care cand mergi la pescuit, dupa ce ca nu a plouat de saptamani intregi constati ca e nu cacao ci alb-alb de murdar. Vad si la altii scula de sute de lei, poate chiar mii. Comboul meu este Blackbull cormoran 1-7 gr si mulneta Okuma zeon 2000. Pescuiesc cu el de 8-9 ani. Si fir, surpriza, Kamakatsu de 0,10 , pret 25 de lei, cu inaintas de fluocarbon. Pentru mine sunt perfecte. Nu-mi permit si nici nu vreau sa dau mai mult de 200 de lei pe o lanseta sau pe o mulineta. Oare chiar merita, investitii tot mai mari si ape tot mai de rahat? Sa nu uitam nici de pretul nalucilor!!!!!

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

Aici e cu dus si intors, din anumite puncte de vedere aveti dreptate. E ca si cum ne-am intreba daca merita sa cumparam o masina mai premium si mai dotata, avand in vedere ca strazile sunt oricum pline de gropi 😁.
      Un echipament mai bun te ajuta pe tine ca pescar in sensul ca iti ofera drill-uri mai frumoase, simti fiecare atac indiferent cat de anemic este dar te ajuta sa nici nu obosesti dupa o partida lunga de cautat pestii aia care au mai ramas prin raurile noastre...fiind mai usor. Peste se poate prinde cu orice echipament, ca pestele din apa nu se uita pe mal sa vada cu ce pescuiesti, dar toate astea tin de preferintele pescarului si de comfortul lui la pescuit, la fel cum dadeam exemplul masinilor 😁. Ca si Dacia te duce de la A la B, dar intr-o masina premium ai alt comfort si o oarecare siguranta mai ridicata.

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

Important este sa fii multumit cu echipamentul pe care il ai, asta e tot ce conteaza pana la urma 😁. Nu intotdeauna un echipament scump, inseamna ca este si bun... am vazut si am avut echipamente scumpe care nu isi meritau banii, dar la unele chiar se vede diferenta, mai ales la spinning unde e foarte important ca echipamentul sa fie senzitiv, usor dar si rezistent 😁. Daca te-ai uitat la clipurile mele pana acum, probabil ai vazut ca am avut o lanseta RTB care s-a rupt la prima partida, si ca mine multi altii au patit-o, deci un echipament scump nu inseamna intotdeauna ca e si bun 😁

@darabansebastian573 6 หลายเดือนก่อน +1

Nu am vrut sa jignesc pe cineva, Doamne ferește. Dar cînd vezi câți bani ai băgat în scule și ce ape ai te doare capul. Geanta rapala, năluci lucky John, rapala, salmo, gume, jiguri ul nu poți să nu te dilești. Daca și soția te atenționează de faptul că tot investești dar peștii dispar pe zi ce trece i-ti cam pui niste semne de întrebare.

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

@@darabansebastian573 Mie nu imi zice nimic "sotia" ca stie ca le dau drumul oricum 🤣. Nu ati jignit pe nimeni, aveti dreptate ca peste este din ce in ce mai putin...din pacate. Suntem un popor needucat, nu stim sa protejam natura, sa dam si noi la schimb ceva pentru ce ne ofera ea... sa nu mai spun de braconaj, pescuit cu plase, japca sau curent... ca ma apuca supararea... astia suntem ca mentalitate din pacate...

@darabansebastian573 6 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei Acum sa nu înțelegem greșit. Nu mă trage soția de urechi, hai sa fie serioși. In ce priveste cu educația interesant faptul cum am trecut frontiera se trezește în noi bunul simt, civilizația.

• @ViorelSilion-ej1pj
    @ViorelSilion-ej1pj 4 หลายเดือนก่อน +1

Una dintre lansetele care m-au uimit în sensul bun al cuvântului pentru calități versus preț este cea de la Caperlan, WIXOM-5 120 UL, 0.5 - 5 g - desigur, cu vârful blektorizat, cu inele fuji și cu mandrină tot fuji - la mai puțin de 300 de lei (280)... De asemenea, mulineta cu același nume (WIXOM 500) de mărime 1000 sau chiar de 2000 este de departe cea mai surprinzătoare apariție pe piața sculelor de pescuit - cu maniveala care se înșurubează, cu clipsul rotund și fără margini tăioase, cu echilibrarea perfectă a rotorului și cu cea mai mică greutate... costând doar 200 de lei. Este de reținut pentru cei interesați de UL la un preț imbatabil.

@chemareasalbaticiei  4 หลายเดือนก่อน

Am auzit si eu despre acele lansete de la wixom, dar nu am avut curiozitatea sa testez pana acum, poate voi incerca in viitor sa pun mana pe una sa vad cum e 😁. Ce actiune are lanseta?

• @ViorelSilion-ej1pj
      @ViorelSilion-ej1pj 4 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei Nu se precizează acțiunea din câte știu, dar eu o apreciez ca fiind moderat-fast - mai ales la 0.5-5 g real și cu vârf plin. Alte lansete cu pretinsă acțiune fast la asemenea putere de aruncare ori se rup destul de repede (vezi experiențele cu RTB), ori sunt mai rigide și nu corespund parametrilor declarați (deci nu lansează greutăți mici așa cum se laudă producătorul). Pe mine m-a convins și m-a cucerit. Nu fac reclamă celor de la Caperlan (care le vinde prin rețeaua magazinelor Decathlon) dar pentru mine care am lucrat ca vânzător de scule de pescuit și am văzut atâtea și atâtea feluri de lansete de spinning, consider că asta (WIXOM -5, 120 UL, 0.5-5 g) este pe gustul meu și își merită un loc mult mai sus într-un top al lansetelor de calitate - că la preț este oricum pe podium. În plus, producătorul poate trimite oricând alt tronson de vârf (ca piesă de schimb) - dacă din greșeală se rupe (călcat pe el, rupt cu ușa de la mașină etc.); dar în niciun caz nimeni nu a reclamat vreodată despre această lansetă că i s-a rupt vârful din lansare, la recuperarea năluci sau în dril cu peștele - cum s-a întâmplat multor (prea multor) pescari cu RTB...
      Când mergi să o probezi în Decathlon (unde poți să stai să probezi și să analizezi scule cât timp vrei), să vezi anticipat care magazin o are. Cel de la Obor (în Veranda) este de evitat. Este mic și nu conține lanseta asta și nici multe alte articole. Magazinele Decathlon din Militari sau din b-dul Paladi etc. sunt mult mai dotate.

@chemareasalbaticiei  4 หลายเดือนก่อน

@@ViorelSilion-ej1pj am inteles, deci ar fi mai potrivita pentru reactive, cu voblere/rotative la clean mai ales 😁. Sa stii ca la Decathlon-ul de la Pallady am fost destul de des si nu sunt deloc aprovizionati bine in ceea ce priveste pescuitul, am intrat de zeci de ori si rar luam cate o guma sau ceva ;)). Cat despre "RTB"... sunt sigur ca sunt mai bune chiar si cele de la caperlan, nu ma indoiesc de asta 😅.

@@ViorelSilion-ej1pj Ps. Si in cel din militari am fost foarte des, este aprovizionat mai bine putin decat cel din Pallady 😁. Din decathlon imi luasem combo lanseta si mulineta daiwa exceler (lanseta 7-28 802mhfs 2.40m si mulineta exceler 3000cxh) la pret bun fata de magazinele de pescuit, dar le-am dat intre timp.

• @sergiupop2432
    @sergiupop2432 6 หลายเดือนก่อน +1

Frumos! Fire intinse!

@Ionut_Fishing 16 วันที่ผ่านมา +1

Am luat și varianta 2.23 2-10 gr😅(pentru biban/clean dar mai mult la biban o voi folosi cu năluci soft). Am apucat sa fac și 2 partide cu ea, am vrut sa vad cum se simte la jig, cum se comportă în drill cu bibanii, e perfectă pentru biban în cazul meu dar o voi folosi și la clean 🎣Fire intinse 🐟

@chemareasalbaticiei  16 วันที่ผ่านมา +1

@@Ionut_Fishing Sa o folosesti cu placere, eu as fi preferat 1-7gr in loc de 2-10 😁. Fire intinse!

@Ionut_Fishing 15 วันที่ผ่านมา +1

@@chemareasalbaticiei 2-10 pentru mine e perfecta pe apele unde o folosesc la biban/clean (olt și balastiere). Oricum voi prinde și un avat cu ea😅.Era bine sa fi fost și o varianta 3-12gr 🙂Mersi Fire intinse 🎣

@chemareasalbaticiei  15 วันที่ผ่านมา +1

@@Ionut_Fishing Da, pentru apele acelea este mai potrivita, mai ales daca vrei sa o bagi si la avat. Eu am Daiwa Silver Creek de 3-14gr mai All around asa de care sunt foarte multumit 😁

• @razvandima7385
    @razvandima7385 4 หลายเดือนก่อน +1

Salut folosesc Daiwa Sweepfire 2.10m 10-40g si mulineta tot daiwa sweepfire e 2500c ...m-am obijnuit cu ea dar cred ca o sa fac o usoara schimbare...asa de up-grade...

@chemareasalbaticiei  4 หลายเดือนก่อน

Salut, depinde la ce pescuiesti cu ele 😁. Pentru ultralight trebuie echipament mai usor si mai senzitiv, implicit un fir subtire de 5-6lb ca sa te ajute mai mult.

@zoligdur 2 หลายเดือนก่อน +1

Va salut cu respect. Am achiziționat de curând un daiwa, s 1-7 gr. Sunt în căutarea unei mulinete. În doua magazine de specialitate, mi-au fost recomandate mulinete diferite. Una de 2000 și una de 3000. Pescuiesc cu rotative, voblere pana în 4-5 grame. Specia vizată este cleanul, păstrăvul bibanul. Ce sa aleg? Am găsit niște mulinete de la Okuma Ceymar XT. Cea de 2000 și una de 3000. Sunt în ceață 😕 mulțumesc anticipat pentru răspuns!

@chemareasalbaticiei  2 หลายเดือนก่อน +1

Salutare, pentru clean mergeti pe marimea 2000 clar! Mai ales pentru o lanseta de 1-7gr, cea de 3000 o sa fie mult mai grea si nu are ce cauta la clean, poate la salau/stiuca. Depinde de bugetul pe care il aveti pentru mulineta, am auzit lucruri ok si despre ceymar, dar eu as merge pe ceva de la daiwa care sa fie mai usoara, ceva sub 200 gr 👌

@zoligdur 2 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei mulțumesc! Nu înțelegeam de ce unul dintre vânzători mi a recomandat varianta de 2000 și celălalt varianta de 3000. Diferanta în gramaj este foarte mica intre ele.

@chemareasalbaticiei  2 หลายเดือนก่อน

@@zoligdur 212 gr vs 232 gr, pare mica diferenta dar nu este. In momentul in care pescuiti cateva ore bune si aveti lanseu dupa lanseu , chiar si 5-10 grame in plus se vor simti din plin.

@zoligdur 2 หลายเดือนก่อน +1

@@chemareasalbaticiei mulțumesc pentru răspuns! Fire întinse!🙏🤝

@chemareasalbaticiei  2 หลายเดือนก่อน

@@zoligdur cu drag! Fire intinse dupa ce se termina prohibitia 😁

• @dinupapi2119
    @dinupapi2119 6 หลายเดือนก่อน +1

Fire intinse! Am nai multe combo-uri.Dupa ce am folosit lanseta Baracuda echo X, am trecut la RTB piacere de 2,1m, din cauza lungimi. Folosesc o mulineta ABU de 3000 de 185g.

Nu e mare de 3000 pentru ultralight? 😁

• @dinupapi2119
      @dinupapi2119 6 หลายเดือนก่อน

De ce sa fie mare?!

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

@@dinupapi2119 Mie unu mi se pare mare mulineta de 3000 pentru ultralight, chiar si 2500 mi se pare mare 😁. De 3000 as folosi la salau/stiuca/avat 😁

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

@@dinupapi2119 pentru ultralight prefer de 2000 😁, desi unii folosesc si de 1000.

• @maniacsrapid
      @maniacsrapid 6 หลายเดือนก่อน

​​@@dinupapi2119mă bag si eu in seama ... Tot asa am mers, echi x, piacere până in 6g iar mai nou am luat și un japonez atec ... Ca mulinete merg pe legalis 1000 si un vanford 2000 ... la fire tot pe siglon merg si x8 si x4 ...Toate in regulă doar că pestele nu preamai mănâncă pe Dâmbovița... Sambata seara cu greu am reusit sa scot un biban ...

• @mariusadinca
    @mariusadinca 6 หลายเดือนก่อน +1

Eu dau cu un zodias 2-7g si am pe ea un vanford 1000 cu fir ygk pentagram de 0.04. Firul e rezistent insa e milticolor si din pacate pierd la trasaturile pe fir. In rest totul e pe placul meu. Fir intins!

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

Fir intins si tie! Vazusem cativa pescari pe grupuri care spuneau ca au probleme cu Zodias la imbinarea tronsoanelor dupa o perioada, tu ai avut aceasta problema? Ygk vreau sa incerc si eu in viitor dupa ce uzez firele pe care le am acum 😁.

• @mariusadinca
      @mariusadinca 6 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei da, momentan doar au ajuns foarte aproape tronsoanele unul de celalalt, dar e considerabil micsorat spatiul dintre ele de cand o folosesc. ( aprox 8 luni )

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

@@mariusadinca e posibil la un momentdat sa nu mai stea mufate bine si sa se miste in lanseu, sa speram totusi ca nu o sa patesti asta 😁

@6from49 5 หลายเดือนก่อน +1

Astăzi am primit și eu lanseta. Într-un alt clip,am văzut ca avea un tub de protecție pentru vârf și nu știu dacă era pusa de magazin sau de producător. Ai avut asa ceva când ai primit-o?

@chemareasalbaticiei  5 หลายเดือนก่อน

Lanseta vine cu acel tub pus de producator, arat si in acest clip cand ii scot tubul de protectie daca te uiti cu atentie la clip 😁.

Trebuia sa aiba tubul de protectie pentru varf cand ai cumparat-o!

@6from49 5 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei Din păcate lipsea acel tub.Sper sa nu rup vârful și sa am regrete ca nu l-am primit.

@chemareasalbaticiei  5 หลายเดือนก่อน

@@6from49 Poti contacta magazinul de la care ai comandat si sa le mentionezi faptul ca tubul de protectie pentru varf lipseste 🙂

@@6from49 Sau poti cumpara separat un tub rigid pentru toata lanseta sau o husa de protectie semirigida daca gasesti.

• @SebastianDavidPB
    @SebastianDavidPB 6 หลายเดือนก่อน

Eu am varianta de LT 1000 XH la legalis, pe comboul UL. Acuma la echipamentul de salau urmeaza un exceler ca si upgrade 😁😅

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

Am avut si exceler, foarte buna si aceea 😁, sa le folosesti cu placere! Fire intinse!

@dutualexandru8645 6 หลายเดือนก่อน

pare nice combo-ul. Sa pui mana pe o Daiwa Regal tot de 1000, s-ar putea sa-ti placa mai mult. La mine asa a fost, tot pe legalis am pus ochii initial, dar dupa ce am luat mai multe la pipait, Regal m-a dat pe spate pentru pretul ei. Acum am si de 1000 si 2000, would never look back.

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

Am pus mana si pe regal, dar tot Legalis m-a atras 😁. Si exceler mi-a placut, am avut varianta de 3000 😁

@dutualexandru8645 6 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei ma bucur ca ai gasit ce iti place, sa le stapanesti cu placere
      P.S aveam si eu guma aia nenorocita cu care prinzi tu bibani printr-o cutie uitata de cativa ani si am incercat-o la dropshot cu tot felul de prezentari, am avut 1 atac in 3 partide, deci felicitari, nu stiu cu ce uleiuri esentiale dai pe ele :D

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

@@dutualexandru8645 e o guma foarte buna 😁. Sa o mai incerci, pur si simplu cred ca nu au mancat bibanii in ziua aceea, nu folosesc niciun atractant sau ceva anume, la spinning nu cred ca au vreun efect 😁

@dutualexandru8645 6 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei ah nu, am glumit lol. dar da, am o sa o mai incerc. oricum trebuie sa schimb tronsonul, pescuiesc doar la Grozavesti de prea multi ani si cred ca ma cunosc pestii sau ceva, "iar a venit bulache asta" imi imaginez eu

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน

@@dutualexandru8645 pai e bine sa mai schimbi locul, eu mereu incerc alte locuri, am pescuit de la ciurel pana la mihai bravu pe toata dambovita, un tronson nu am ratat 😅. Fire intinse!

• @danielcrbl
    @danielcrbl 6 หลายเดือนก่อน

ce fluorocarbon folosesti ..? si ce marime ..la biban .

@6from49 5 หลายเดือนก่อน

Salut!Nu este mica la 1.98?Eu oscilez între asta și varianta 2-10 g 2.23 dar nu știu dacă e la fel de senzitivă.

@chemareasalbaticiei  5 หลายเดือนก่อน

Salut, pentru mine e suficienta la 1.98m, automat varianta 2-10gr nu e la fel ca cea de 1-7gr, nu vei arunca la fel greutatile mai mici 😁

@6from49 5 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei Fix la asta ma gândeam.

@chemareasalbaticiei  5 หลายเดือนก่อน +1

@@6from49 pentru clean/biban eu nu as lua altceva in afara de 1-7gr. Mai am si un Dragon pro guide x de 1-10gr, dar prefer Eon-ul de 1-7gr...e mai senzitiva putin 😁

@6from49 5 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei Mai este RTB Piacere 2.32 1-10 g dar am citit pareri pro și contra despre ea.

@chemareasalbaticiei  5 หลายเดือนก่อน +1

@@6from49 Nu iti lua nimic de la Rtb... mi s-a rupt un Light gamer la prima partida, plus multi alti zeci de pescari pe care i-am vazut cu piacere sau alte modele rupte...

• @AndiAndi22090
    @AndiAndi22090 6 หลายเดือนก่อน

Scuze avem.. Peste ne mai trebuie 😂😂

• @mariusrockeru5119
    @mariusrockeru5119 6 หลายเดือนก่อน

Lanseta pare bună,dar mulineta e departe...Am un Legalis de 1000.Modesta.

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +2

Mie imi place mulineta, mi-au trecut multe mulinete prin mana...si Abu Garcia si multe...dar pentru pretul ei, Legalis ruleaza impecabil, cel putin a mea 😁.

• @mariusrockeru5119
      @mariusrockeru5119 6 หลายเดือนก่อน

@@chemareasalbaticiei Unii se nasc norocoși: prind pește mult (pe Dâmbovița) și cumpără doar mulinete normal-perfecte 😊

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

@@mariusrockeru5119 nu stiu daca ai fost putin ironic acum 😅, doar spuneam ca sunt multumit de Legalis pentru pretul ei, ca poate Stella sau Caldia sau Exist etc. ruleaza mai bine...nu contest, dar acolo e alt buget.

• @sorintache9095
    @sorintache9095 6 หลายเดือนก่อน

Nu știam că are vârful blectorat!..

@chemareasalbaticiei  6 หลายเดือนก่อน +1

Da, are varf plin si e mai senzitiva decat multe cu varf tubular! Sa nu mai spun ca si mult mai rezistenta, nu cedeaza la fel de usor varful ca la cele tubulare 😁

• @rarespop592
    @rarespop592 3 หลายเดือนก่อน

Meemmm nui cam scurta lanseta 😅....

@chemareasalbaticiei  3 หลายเดือนก่อน

Nup, nu e scurta 😁, e perfecta pentru ultralight!