Kolejka Dajti Express. Urbex w komunistycznym hotelu Envera Hodży. Jedzenie było zimne.

• เผยแพร่เมื่อ 11 มี.ค. 2024
  • Drugą część dnia spędziliśmy na Górze Dajti, na którą dostaliśmy się kolejką gondolową. Po blisko półgodzinnej podróży, chcieliśmy stamtąd podziwiać panoramę na Tiranę, jednak góry to góry - nie pozwoliły nawet na wypuszczenie drona. Zbliżająca się pora obiadu sprawiła, że weszliśmy do znajdującej się tu restauracji. Lokalna kuchnia jest naprawdę smaczna! A gdy już wróciliśmy na dół, weszliśmy do Toptani Shopping Center, zajrzeliśmy na dawny Zamek, raczyliśmy się sokiem z lokalnych granatów i odwiedziliśmy Sobór katedralny Zmartwychwstania Chrystusa.
    Ten dzień był dość intensywny.

• @homoviator2021
    @homoviator2021 4 หลายเดือนก่อน +1

Przyznam, że w Albanii się nie zakochałem, a zwłaszcza w Tiranie, dość paskudne miejsce, zwłaszcza poza ścisłym centrum, gdzie śmieci wysypują się z kontenerów i jedzone są przez zwierzęta, których obecności nie spodziewalibyśmy się w mieście 😬 Zapraszam również do mnie, może coś ciekawego znajdziecie! A oby komentarz poszerzył Wam zasięgi 🇦🇱

• @przezswiatnawalizkach
      @przezswiatnawalizkach  4 หลายเดือนก่อน +1

Hej, dzięki! Albania da się lubić. Może nie w 100% wszytko jest tam fajne ale biorąc pod uwagę to, co do tej pory zobaczyliśmy, no to jest ładny kraj. Brud, syf, bezdomność i bieda - to też widzieliśmy. Ale to bardzo zależy od świadomości ludzi.

• @bamelotka
    @bamelotka 4 หลายเดือนก่อน

Pustostan interesujący ale i trochę straszny 😅 I te kable... Niecodzienny widok 🫣