Щодо останньої книги у Вашому списку то мене найбільше "тригернуло" в ній те, як вона написана і перекладена: дуже прикро, що на щось настільки посереднє і неякісне витратили папір
Обожнюємо "Локвуда" всією родиною. Серія для мене теж потрапила в топ найкращих книг минулого року. Разом із серією про Бартімеуса 🥰 Страуд - це любов! 🤗
Класний річний результат🔥 Якраз у січні книгу Тома Фелтона читала, дуже сподобалося, наче з близьким другом поговорила❤️ Мені «Галант» якось у настрій потрапив😁, не все сподобалося, але приємно час з книгою провела🥰
Минулого року прочитала 115книг - це мій особистий рекорд і мій найліпший спосіб боротьби з депресією 😊 Найбільше сподобалися "гіпотеза кохання" та близька до емоційного стану "під скляним ковпаком". Цього року (з Вашого списку) планую прочитати "тіло.секс.шлюб"
А однією із найкращих книг 2023 стала книга "Біллі Саммерс "❤ Ще був перечит в оригіналі першої книги однієї з улюблених серій "A natural history of dragons": фентезійно- пригодницький роман в антуражі вікторіанської доби альтернативного світу, що длволі таки влучно слідує своїй назві "a natural history". Також дуже зачепив "Manacled" - це франків натхненний всесвітом ГП, але більш темна версія, і від персонажів там лише імена і передісторія, а харктери і вчинки персонажів - створені саме авторкою фанфіку, але від того не менш цікаві. Також була повість Кліфорда Сімака "Покоління, що досягло мети" (наукова фантастика): людство таке людство (ця історія ще й перегукувалася у моїй голові із "Кантикою для Лейбовіца"). Також рік не пройшов без улюбленого Роберта Шеклі: найбільше зачепив роман "Цивілізація статусу"("Злочинна цивілізація") - давно мене не тримав у такій напрузі фінал. Також було дуже вдале перше знайомство із Деном Сіммонсом через його оповідання "The River Styx Runs Upstream". Також було атмосферне містичне оповідання Рея Бредбері "Коса": не зважаючи на невеликий об'єм там було сказано все, що потрібно. Ну і вершиною коротких але влучних історій, що я прочитала у 2023 стало оповідання Володимира Винниченка "Промінь сонця" - це розбило мені серце, подарувало неймовірне відчуття гордості і надії, й пройшлося наждачкою по нанесеній рані. Таке от прочитане😅 Звісно у перервах я "відходила" за допомогою чогось світлого, затишного, романтичного і відсторонено-фентезійного, але найяскравіші емоції і найвищі оцінки були саме у перелічених вище творів
Щодо останньої книги у Вашому списку то мене найбільше "тригернуло" в ній те, як вона написана і перекладена: дуже прикро, що на щось настільки посереднє і неякісне витратили папір
Обожнюємо "Локвуда" всією родиною. Серія для мене теж потрапила в топ найкращих книг минулого року. Разом із серією про Бартімеуса 🥰 Страуд - це любов! 🤗
Читала також в минулому році "Соловей" та "Сім чоловіків Евелін Г'юго" одні з найкращих книг❤ А "Там, де співають раки" моя улюблена 🥰
Класний річний результат🔥
Якраз у січні книгу Тома Фелтона читала, дуже сподобалося, наче з близьким другом поговорила❤️
Мені «Галант» якось у настрій потрапив😁, не все сподобалося, але приємно час з книгою провела🥰
Шафа на задньому фоні це просто мрія))
Минулого року прочитала 115книг - це мій особистий рекорд і мій найліпший спосіб боротьби з депресією 😊
Найбільше сподобалися "гіпотеза кохання" та близька до емоційного стану "під скляним ковпаком".
Цього року (з Вашого списку) планую прочитати "тіло.секс.шлюб"
Скільки Ви в середньому в день читаєте?
@@_Graf14 в середньому десь 100стр/день. Але, коли є нічні тривоги, то кількість збільшується.
А однією із найкращих книг 2023 стала книга "Біллі Саммерс "❤ Ще був перечит в оригіналі першої книги однієї з улюблених серій "A natural history of dragons": фентезійно- пригодницький роман в антуражі вікторіанської доби альтернативного світу, що длволі таки влучно слідує своїй назві "a natural history". Також дуже зачепив "Manacled" - це франків натхненний всесвітом ГП, але більш темна версія, і від персонажів там лише імена і передісторія, а харктери і вчинки персонажів - створені саме авторкою фанфіку, але від того не менш цікаві. Також була повість Кліфорда Сімака "Покоління, що досягло мети" (наукова фантастика): людство таке людство (ця історія ще й перегукувалася у моїй голові із "Кантикою для Лейбовіца"). Також рік не пройшов без улюбленого Роберта Шеклі: найбільше зачепив роман "Цивілізація статусу"("Злочинна цивілізація") - давно мене не тримав у такій напрузі фінал. Також було дуже вдале перше знайомство із Деном Сіммонсом через його оповідання "The River Styx Runs Upstream". Також було атмосферне містичне оповідання Рея Бредбері "Коса": не зважаючи на невеликий об'єм там було сказано все, що потрібно. Ну і вершиною коротких але влучних історій, що я прочитала у 2023 стало оповідання Володимира Винниченка "Промінь сонця" - це розбило мені серце, подарувало неймовірне відчуття гордості і надії, й пройшлося наждачкою по нанесеній рані. Таке от прочитане😅 Звісно у перервах я "відходила" за допомогою чогось світлого, затишного, романтичного і відсторонено-фентезійного, але найяскравіші емоції і найвищі оцінки були саме у перелічених вище творів
З поверненням
Читаю зараз "Соловей".❤
"Там, де співають раки" теж сподобалась.
Краща для мене "Гіпотеза кохання" і " Неприродні випадки".