Jak się was ogląda to gęba sama się śmieje. Jesteście tacy normalni i bez zadęcia w podejściu do samochodów, oczywiście w ramach swojej nienormalności :)
Faktycznie Kia wychodzi najlepiej dla rodziny. I jedyna ma możliwość przewożenia 7 osób. Jedno pytanie. Skąd T5 ma 310KM? Tyle to ma T6 jak pamiętam...
3:40 Panowie, jest teoria, że to nie PSA wypracowało Oplowi zysk, a jedynie zbiera żniwa po robocie GM. Nie mnie to oceniać, nie znam się na koncernach :D
Steven Schmitd GM od kilkunastu lat miało same straty przez Opla, dlatego też go sprzedali. Bo inaczej po co mieli to robić? Nie wypada sprzedawać dojnej krówki....
Panowie w formie :) Nie rozumiem krytyków, którzy śmiertelnie poważnie porównują Wasze "testy" do skaczących po bagażniku z metrówką Zacharów itp pierników
Czy mógłbym prosić żebyście porównywali bardziej zbliżone samochody? Tutaj mamy matkę premium jak Volvo i obok Kia i Opla. Czy nie można porównać np nowej Insigni i nowej Mazdy 6 i np Avensisa w podobnej konfiguracji wyposażenia i ceny?
Panowie dobrze jest jak prezenter jest przygotowany, czego o Was nie można powiedzieć. Wersja Sorento za 205 tys. z ośmio stopnoniowym automatem, to ma silnik 2,2 crdi o mocy 200 KM
Jak podajecie ceny aut to dobrze je sprawdzajcie ,volvo z takim silnikiem w wyposażeniem kosztuje około 300 tyś zł a nie 230 .www.volvocars.com/pl/konfigurator/kombi/v90/momentum/t6-awd-310-km-geartronic-automatyczna-8-biegów/summary?s=wYL70
sic22l Nie nie oni dobrze mówią! T6 ma podajże 360 kuni a 310 to t5 t8 ma deklarowane 405 koni ale to jest plugin hibrid czyli hybryda i spalinowy co po zsumowaniu w deklaracji daje 405 koni.
Przez błoto to zwykłą osobówką przejdziesz. A ta KIA w środku jest brzydka i szara, w Insignii to jednak lepiej wygląda. Chociaż z drugiej strony ta Insignia w kombi ma strasznie szkaradny tył, który w ogóle nie pasuje do reszty samochodu.