Rajskie wyspy i snorkeling w Tajlandii || którą wycieczkę po wyspach wybrać? 4/7 wysp|| Krabi 2024

• เผยแพร่เมื่อ 28 ก.ย. 2024
  • Hej na kanale! Dziś wstawiamy ostatni film z serii Tajlandia. Myślę, że może być on przydatny dla osób które wybierają się w tę część świata. Przyznam szczerze, że sama szukałam informacji na ten temat przed wyjazdem, dlatego jeśli komuś z was te informacje się przydadzą to dajcie znać!
    NIE ZAPOMNIJ:
    ♡ INSTAGRAM: IkkeStressVlog
    ♡ SUBSKRYBOWAĆ naszego kanału
    ♡ DAĆ KCIUKA W GÓRĘ
    ♡KONTAKT: ikkestressvlog@gmail.com
    #krabi #bangkok #podróże #travel #wakacje #beach #tajlandia #7wysp #4wyspy #phiphi #phiphidon #phiphiislands #phiphi4 #tajlandia2024 #tajlandiaplanwycieczki #krabi #phuket #plaże #snorkeling #nurkowanie #rybki #podwodnyświat #wyspykrabi #tajlandiawyspy #porasucha #chinatown #chinatownbangkok #elephantsanctuary

• @marzenak7451
    @marzenak7451 3 หลายเดือนก่อน +1

O matko moja kochana Tajlandia 😍 Jak miło powspominać 😀 Też najbardziej podobała mi się wyspa "bamboo island", a maya beach biliśmy jeszcze za czasów kiedy można było się kąpać i bez problemu wchodzić do wody i dokładnie za parę miesięcy po naszej wycieczce została ona zamknięta całkowicie żeby odbudować rafę koralową zniszczoną przez turystów. Mega się cieszę, że udało mi się jeszcze skorzystać z możliwości kąpieli na niej 🥰 A co do okolicznej plaży na Ao Nang to faktycznie nie urywała więc pływaliśmy sobie łódeczkami które odpływają co parę minut za nieduże pieniądze właśnie na railay beach (tam też znaleźliśmy "jaskinie księżniczki" z penisami, to znaczy ja znalazłam gdzieś w necie i koniecznie musiałam tam zatargać męża mimo iż błądziliśmy konkretnie😂) lub chodziliśmy przez tą wielką górę na końcu plaży Ao Nang na ukrytą plażę strzeżoną przez ochroniarza który zapisywał godzinę wejścia i wyjścia z plaży (dziwne uczucie jak tak spisują za każdym razem 🤣) Ogólnie wycieczka mega fajna i chętnie bym wróciła. Teraz byliśmy na Madagaskarze i mega polecam! Inny klimat całkowicie i takie zderzenie z innym światem. Pozdrawiam i dziękuję za ten filmik 😘

@IkkeStressVlog  3 หลายเดือนก่อน +1

Hahah 🙈 a to wynalazłaś sobie jaskinie 🤣 też byliśmy na tej plaży „na zeszyt” 🤣 takie same miałam odczucia zapisując się w nim 🤭Maya bay piekna, szkoda że pech chciał aby był zakaz kąpieli. No trudno! Fajnie, że zgadzamy się co do Bamboo Island 😁 a co do Madagaskaru, wpisuję go w takim razie na listę 😎 dzięki za polecajke! 🙏🥰

• @MarzennaDynderz
    @MarzennaDynderz 3 หลายเดือนก่อน +2

Co za widoki wy to macie dobrze. Super opalenizna ❤❤❤❤a ty jak zawsze pięknie wyglądasz

• @bonniegirl3497
    @bonniegirl3497 3 หลายเดือนก่อน

Czy Ty zajumałaś to niebieskie okrycie co masz pod drzewem z wcześniejszej świątyni? 😂

@IkkeStressVlog  3 หลายเดือนก่อน

Nie nie 🙈 oddałam 😇

• @JerzyMeszynski-yb1yy
    @JerzyMeszynski-yb1yy 3 หลายเดือนก่อน +1

Piękne widoki ciepła woda czego więcej do szczęścia ❤❤kochana a ty czy z makijażem czy bez to i tak pięknie wyglądasz ❤❤❤❤❤

• @IwonaGajek-iw3sp
    @IwonaGajek-iw3sp 3 หลายเดือนก่อน +1

Piękny zachód słońca. Kolor wody zachwyca i te ryby które można zobaczyć z bliska. Malownicze widoki ❤❤❤

@IkkeStressVlog  3 หลายเดือนก่อน +1

Prawda, wspaniałe uczucie zobaczyć to na żywo i to z tak bliska 😍 świat jest taki piękny, nic tylko go eksplorować ♥️

• @andrzejpaciuszkiewicz6319
    @andrzejpaciuszkiewicz6319 3 หลายเดือนก่อน +1

Dzięki za kolejną piękną i rajską wycieczkę, co się martwisz fryzurą czy makijażem, i bez tego jesteś śliczną dziewczynką, albo i bardziej, myślę że uroda to nie jest opakowanie a raczej coś co ma się w sobie, a wy to macie, Miłego Dnia

@IkkeStressVlog  3 หลายเดือนก่อน +2

Oj dziękujemy 🙏 prawda, to jak wyglądamy przemija, liczy się to co mamy w środku♥️ pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!☺️

• @lidiafitkowska2120
    @lidiafitkowska2120 2 หลายเดือนก่อน

wspaniale,chcialabym tak sie powygrzewac

• @slawekvlog7060
    @slawekvlog7060 3 หลายเดือนก่อน +1

Trudno się zdecydować bo jest tyle pięknych wysp i zakamarków do zobaczenia ze jeden urlop to zamało, zaplanujcie następny urlop. Pozdrawiam z OZ

@IkkeStressVlog  3 หลายเดือนก่อน

Prawda, myślę że miesiąc nawet byłby za krótki 🙊 coś zaplanujemy, to na pewno hihi🙈 zwłaszcza, że pogoda w Norwegii nie rozpieszcza🥲