#31 🇬🇧 🇪🇸 Gibraltar - skała pełna historii

• เผยแพร่เมื่อ 5 ก.ย. 2024
  • Gibraltar to kolejne miejsce z naszej podróżniczej listy marzeń, jakie udało się nam odwiedzić podczas tej wycieczki. Majestatyczna skała, pradawna twierdza, kraniec Europy z widokiem na Afrykę, cieśnina łącząca Morze Śródziemne z Atlantykiem. Gibraltar oferuje ciekawą historię, piękną przyrodę, niezapomniane widoki. Idealne miejsce na bardzo intensywną, jednodniową wycieczkę - każdy znajdzie tu coś interesującego dla siebie!
    Polecamy „Camping La Buganvilla” położony w miejscowości Marbella, około 60 km na zachód od Malagi.
    www.campingbuga...
    Cena z kartą ACSI Camping Card to 18 EUR za dobę (wrzesień 2022).
    Zapraszamy na:

@ireneuszpiliszek2714 ปีที่แล้ว +2

Smacznego 😉

@CamperekVan  ปีที่แล้ว +1

Nie żebyśmy takie śniadania jadali codziennie, ale raz na jakiś czas wszystkiego można spróbować! Pozdrawiamy! 🙂

• @cezrej
    @cezrej 5 หลายเดือนก่อน +1

Byłem w wielu miejscach. Gibraltar jest wykątkowy,piękny i bardzo interesujący. W tamtym roku spędziłem tam tydzień. Pozdrawiam

@CamperekVan  5 หลายเดือนก่อน

My co prawda spędziliśmy w Gibraltarze tylko jeden dzień, ale za to bardzo intensywny. Bardzo nam się podobało - zarówno piękna przyroda, jak i wiele ciekawostek historycznych.
      Pozdrawiamy serdecznie!

• @tinyuniverses
    @tinyuniverses ปีที่แล้ว

I'm so happy I took a break to watch this.

@CamperekVan  ปีที่แล้ว

We’re glad to learn that You like our movie! We’d also like to invite You to watch other vlogs on our trips in Europe and locally in Poland.

• @JoannaTamiTu
    @JoannaTamiTu ปีที่แล้ว +1

Witajcie 😊Super film, zostawiam wsparcie👍Pozdrowionka 😊

@CamperekVan  ปีที่แล้ว

Dziękujemy za wsparcie i zapraszamy do oglądania pozostałych filmów! Pozdrawiamy serdecznie!

• @tonaszlak
    @tonaszlak ปีที่แล้ว +1

No my jakoś zrezygnowaliśmy z Gibraltaru, ale może kiedyś wrócimy. Super odcinek

@CamperekVan  ปีที่แล้ว

Znów trasy naszych wycieczek trochę się rozjechały! My Gibraltar mieliśmy od dawna w planach, więc wracając z Portugalii nie mogliśmy go ominąć! Miejsce w sam raz na jednodniową wycieczkę - polecamy! No i życzymy dobrej zabawy w Krakowie - może pogoda się Wam poprawi!?

• @NaszeCaravanAdventures
    @NaszeCaravanAdventures ปีที่แล้ว +1

Byliśmy w tym roku ale skupiliśmy się głownie na górze Gibraltar. Na pewno jeszcze tam wrócimy. Pozdrawiamy

@CamperekVan  ปีที่แล้ว

Tak, Gibraltar jest fajny i ma sporo atrakcji, jeśli chce się wszystko zobaczyć w jeden dzień, jest to bardzo intensywny dzień! Pozdrawiamy serdecznie!

Full English breakfast lol w końcu to Wielka Brytania nie? ❤

@CamperekVan  ปีที่แล้ว

Dla Was to dzień powszedni a dla nas jednak atrakcja z której musieliśmy skorzystać! I faktycznie po takim śniadaniu bez problemy wytrzymaliśmy do kolacji… no może po drodze była jeszcze kawa i lody! 👌

@mencelsonthego ปีที่แล้ว +2

@@CamperekVan my uwielbiamy brytyjskie śniadanie, szczególnie ba kempingu bo szybko sie robi na grillu i trzyma długo 👍

@CamperekVan  ปีที่แล้ว +1

@@mencelsonthego No to mamy do Was prośbę i jednocześnie pomysł na fajny odcinek na YT - zróbcie filmik „Full English breakfast on campsite by Mencels” - taki tutorial krok po kroku co i jak, tylko tak na prawdę i bez ściemy. Myślę, że dla widzów z Polski byłby to ciekawy temat! My na pewno byśmy skorzystali z takiego instruktarzu!

@mencelsonthego ปีที่แล้ว +2

Byliśmy tam jak dziewczyny były małe, Sophie miała 6 miesięcy i się bałam ze mi ha małpy ukradną 😅😂

@CamperekVan  ปีที่แล้ว

Nas przewodnik tak nastraszył, że baliśmy się podejść zbyt blisko do małpek. Potem widzieliśmy inne filmiki na YT i nie były chyba aż tak groźne.