Jezero puno GRANJA i prepreka (Šaranski ribolov)

• เผยแพร่เมื่อ 16 ก.ย. 2024
  • Naš Branko posjetio je prvi puta ovo zanimljivo jezero u Vinkovcima. Radi se o vinkovačkom bajeru i količina granja u njemu je zbilja nevjerojatna a prizori ostavljaju bez daha. Srećom u njemu pliva lijepi broj šarana pa se vrijedi pohrvati sa vodenim preprekama.
    BEZBROJ GRANJA u ovoj avanturi (Šaranski ribolov) | NAGRADNA IGRA
    U ovom videu možete i sudjelovati u NAGRADNOJ IGRI i osvojiti FOX POWER PACK 48K, kako sudjelovati možete provjeriti u videu, a izvlačenje dobitnika možete očekivati za nekih 2 tjedna uživo na našoj Facebook stranici...
    Sretno i Bistro!
    NE ZABORAVITE SE PRETPLATITI
    Lajkajte nas na Facebooku: bit.ly/Fox-on-F...
    Zapratite nas na Instagramu: bit.ly/fox-cro...
    FoxFishing TV je mjesto gdje želite biti ako ste ljubitelj šaranskog ribolova. Ovdje možete pronaći svašta, od osnovnih značajki, preko savjeta, tehnika i taktika do najnovijih i najboljih proizvoda vezanih za šaranski ribolov! Na ovom kanalu upoznat ćete neke od najboljih svjetskih ribolovaca i uz pomoć njihovih savjeta podići svoj ribolov na višu razinu, a nadamo se i više uživati u prirodi!
    Fox International jedna je od najvećih svjetskih firmi koja proizvodi opremu za šaranski ribolov, opskrbljujući ribolovce s više od 3000 kvalitetnih proizvoda izrađenih po najvišim standardima.
    Opremamo ribolovce stvarima kao što su šatori, ležaljke, štapovi, role, torbe pa sve do udica, vrtilica, špaga za predveze i svega ostaloga što se koristi u šaranskom svijetu danas. Nadamo se da ćete uživati u našim videima i pretplatiti se na naš kanal, stisnuti like ili ostaviti komentar.
    #Fox#Foxinternational#Carpfishing#Foxcroatia#Šaranskiribolov

• @SUDzoni
    @SUDzoni ปีที่แล้ว +4

Svaka cast momci! Najuspesnija kampanja jezero Treset, Subotica. Uz gomilu uliva, bio je i jedan od 24 kg 👌👌

• @lazalazarevic2881
      @lazalazarevic2881 13 วันที่ผ่านมา

Jel tog Sarana bese zovu Tito?

• @josipfric359
    @josipfric359 ปีที่แล้ว +1

Bravo legendo, samo naprijed...
    Najuspjesniji ribolov, hmmmm..... tesko je izdvojiti nesta sto je naj kad je svaki odlazak na vodu top zbog micanja iz svakodnevnice... al ajd, naj ribolov je bio prije nekih 2 godine kad sam ulovio prvu ribu 20+

• @DeTocas.Krematorium
    @DeTocas.Krematorium ปีที่แล้ว +3

Nisam ribič al nakon ovog videa žalim za nedostatkom vremena i da isti postanem..svaka čast na produkciji i naravno, na Buddhi..Veliki pozdrav velikom

• @diablo125ccm
    @diablo125ccm ปีที่แล้ว +2

Pozdrav cijelom Fox timu!!!! Svaki novi video vam je bolji od predhodnog samo tako nastavite!!!!🦊🦊🦊
    Najuspiješnija kampanja mi je na omiljenim jezerima šljunčare u ozlju gdje smo na jezeru broj 7 uhvatili jako jako puno riba i to većinu 15 + bilo je ekstremno vruće ali smo si dali truda i jezero nas je nagradilo kao i uvijek.Bistro i ljep pozdrav svima.....

• @nikoladjordjevic9244
    @nikoladjordjevic9244 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav iz Srbije lagano snimas sve zanimljivo

• @karlo_roki9105
    @karlo_roki9105 ปีที่แล้ว +2

imam 15 godina i skoro sve od foksa najljepsa avantura ili ribolov mi je bio zapršic velike ljepe ribe i naj veca riba mi je bila 31.132kg i stvarno bi mi bio potreban foks helou pawer beng 48k jer se zadržavam na ribolovu po 3 čak i 5 6 dana. i svaka čast decki iz fox Croatia fishing

• @davidzgela8108
    @davidzgela8108 ปีที่แล้ว +2

Pzdrav, najuspješnija avantura je bila na jezeru Borovik kada smo se mučili sa ribom na nekih 150m koja je zapela u granje, ali na kraju se završilo dobro po nas i izvadili smo ljuskaša od 25kg. LP.

• @mihaelzlodi1653
    @mihaelzlodi1653 ปีที่แล้ว

Svaka je na svoj način najdraža Još pogotovo ako je se sjećam

• @tomislavmisic9004
    @tomislavmisic9004 ปีที่แล้ว +2

Jedva cekam otiči na ovu vodu. A sada kako sam se vratio nazad u Hrvatsku nadam se da ce biti to uskoro. Bistro

• @irenabee6575
    @irenabee6575 ปีที่แล้ว +1

Odličan video, dečki, jako zgodan glavni glumac.

• @matijahorvatek2857
    @matijahorvatek2857 ปีที่แล้ว

Nisam u životu pecao, al ovaj video sam odgledao od početka do kraja... Svaka čast

• @bogdanlazic7010
    @bogdanlazic7010 ปีที่แล้ว

Kako tebe lepo slušati kako pričaš, pravo ribolovacki,nema sta pravi si profesionalac sarandzija, a prijatan čovek.Pozdrav i bistro.Kladovo

• @ivanosubic5551
    @ivanosubic5551 ปีที่แล้ว +1

Lijep video i dobri ulovi👍. Moja najbolja avantura je sa mojim bratičem na jezeru lapovac kada samo ja i bratić skoro u isto vrijeme uhvatili ja 10 kg šarana a on 15 kg šarana i oba ih zajedno pustili.

• @igorkaranfilovski3896
    @igorkaranfilovski3896 ปีที่แล้ว +1

Svaka cast za video,jako jako zanimljivo I prijatno za gledanje.sto se tice pogresnog stapa ahahahhhaha (rekao si da mozemo :) ). Najbolja kampanja jezero bambi austrija I saran 22kg.Poz I svako dobro

• @dusancvjeticanin1471
    @dusancvjeticanin1471 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav,Odličan video.
    Moj najuspešni ribolov ove god Peskara Čepel 30h 8riba od 12do 19 kg

• @floki8495
      @floki8495 3 หลายเดือนก่อน

umes ti i bolje pogotovo kad si pored sremaca u jarku kad krste ludaci stapove rakijom LJUBI TE BRAT

• @cuturav
    @cuturav ปีที่แล้ว +1

Bravo za video.Moja najbolja kampanja je bila na nekadasnjem jezeru Čonoplja.Pozdrav.

• @gabrijelmajstorovic8259
    @gabrijelmajstorovic8259 ปีที่แล้ว +1

Moj najuspiješniji ribolov je kada sam upecao svoju nejvecu ljusku od 15 kg i jos prekrasnih riba.BISTRO🎣

• @topfisching4981
    @topfisching4981 ปีที่แล้ว

Tek sam krenu i prva riba mi je bila amur od 6kg i naj veći doživlja je ogrmni šaran ali nažalost je zapeo u travi i otpao🎣🎣BISTRO🎣🎣

• @emanuelpuhanic1140
    @emanuelpuhanic1140 ปีที่แล้ว +1

Bok Brane doktorski video moj najuspješniji ribolov je bio na moru kad sam u jednom danu ulovi 5 strijelki preko kilu i jedu od 2 i po tehnikom spin.

• @stefanjanjic3562
    @stefanjanjic3562 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav Fox ekipi, super video.
    Moj najbolji ribolov je bio pre 15-ak dana kad sam upecao mladicu od 7kg I soma od 14kg u razdoblju od 10 minuta na drini

• @filipondrasek1137
    @filipondrasek1137 ปีที่แล้ว +1

Biser Slavonije 🎣🎣
    Najuspjesnija kampanja mi je bila ove godine kad sam nakon 3.mjesta na boroviku otisao na posao i onda tako sretan od vikenda šef mi dingne tlak,ja dam otkaz i sljedeci dan odma odem.nazada na borovik..preko 50 poteza u 4 dana i zadnju noc uhvatim pb šarana 24,650😁😁😁

• @labasnikola8
    @labasnikola8 ปีที่แล้ว

Pozdrav ekipa Fox. Definitivno najbolji i najzanimljiviji ribolov na finzuli kad sam bio sam na pozici a dobio 3 run. Ludo i nezaboravno👍🎣

• @zoransinjeri3480
    @zoransinjeri3480 ปีที่แล้ว +7

Lijep pozdrav Fox timu,kao i našem slavoncu Branku, big budhi, prelijep video,još nisam bio na Vinkovačkom bajeru što mi je velika želja,poslje ovoga videa želja je još jača.... moj najbolji a ujedno i najzahtjevniji ribolov bio je na jezeru Grabovo,kraj Vukovara... prvi puta dosao na jezero i to na poziciju broj 2,malo ribiča odabire baš tu poziciju zato što je široka,velika i do trske preko ima 120+ metara... kako sam čuo priće drugih ribiča da znaju imati 20 i više riba za dan,znao sam da dolazim na vodu punu ribe....nije me bilo briga, računao sam da imam 5 riba za 24h bio bi zadovoljan za prvi puta.... bio sam sam' na poziciji,sreća imao sam 2 meredova,igranka je krenula cim sam zabacio štapove,nisam uspio ni 5 spombova zabaciti,amur, pa amur,pa amur itd, bilo je svega double pa čak i triple runova,a ja sam,sta da vam više pričam... u 20h provedenih na vodi( nisam uspio izdržati 24h) imao sam 27 grizeva, uspio sam usačiti 23 amura i samo jednog šarana, sam hranio,sačio,slikao... poslje tog ribolova su me ruke boljele dobra 3 dana ali se isplatilo, nezaboravan ribolov.... pozdrav iz Višnjevca ❤️

• @danijelcaleta3430
      @danijelcaleta3430 ปีที่แล้ว

Nije ti bilo lako... Ja ode sutra tamo.... Naleti na pivo

• @zoransinjeri3480
      @zoransinjeri3480 ปีที่แล้ว

@@danijelcaleta3430 koju pozz ideš? Šaranija ili feeder? Ja ode sutra na Borovik

• @danijelcaleta3430
      @danijelcaleta3430 ปีที่แล้ว +1

@@zoransinjeri3480 e neznam koju će kolega ulovit poziciju..... 2 ću na šaranske bacit i 1 feeder ako budem imo šanse s njim probat

• @mateopranjic4671
    @mateopranjic4671 ปีที่แล้ว +1

Najuspijesnija kampanja to jest ribolov mi je bio u lipiku na,pjeskari sa 30 uhvacenih riba a ujedno i obranjem nekih osobnih rekorda

• @karlov7499
    @karlov7499 ปีที่แล้ว

Najuspješnija ribolovna avantura bila mi je sam prvi ribolov šarana gdje sam upoznao top ekipu koja me uvela u sam šaranolov i dala mi je top savjete te sam danas tu di jesam 🙂.lp

• @awesomemen2092
    @awesomemen2092 ปีที่แล้ว +6

Najuspješnija avantura bila je na rijeci Bitulji kod Kladavca kad sam uhvatio svog prvog šarana ikad. Imao je nešto više 4 kg. Od tada sam zavolio ribolov

• @jakovgorscak6469
    @jakovgorscak6469 ปีที่แล้ว +1

Čestitke na odlično objavljenom ribolovu!! Moja najuspješnija kampanja trajala je 5 dana u kojoj sam uhvatio 4 ribe preko 10 kg , 3 ribe 7kg i jednu ribu 25+ kg, to se odvijalo na rijeci u 7 mjesecu, to je moj najbrutalniji te moj rekordni ribolov šarana. POZDRAV 🤜

• @d.b1476
    @d.b1476 ปีที่แล้ว

Pozz fox 🦊 timu! Moj najuspješniji odlazak na jezero!mislim nije bio uspješan sto se tice ribe !nisu bile aktivne bas ali taj osjećaj iščekivanja itd neopisivo i opuštajuće priroda i mir nista ne može platiti 👌

• @stelataritas3832
    @stelataritas3832 ปีที่แล้ว

Svaka cast na videu
    Jedan od boljih ali i tezih ribolova je na rijeci Mreznici, u tri dana legao je jedan saran od 14kg te dva lijepa linjaka, pva se pokazao kao dobitna kombinacija u gustom pojasu lopoča

• @matorugasevic
    @matorugasevic ปีที่แล้ว +1

Pozdrav Budha frende...napokon si dosao, bilo mi je drago vidjeti te na Bajeru. Svaka cast, rekao sam ti kad smo se vidjeli a sad kazem i javno, sto si jedan od rijetkih ribica koji je kao gost odnosno na vikend dozvolu dosao i potpuno postovao i poslusao savjete, i za debljinu najlona i za udaljenost sistema od granja i jos puno toga.
    Moj najbolji ribolov u zivotu, i sam si vidio, bio je prije tjedan dana upravo na Bajeru, na meni novoj poziciji sa ostvarena 32 poteza, 6-7 lijepih vretenaca, nekoliko debelih riba, ali i veleljuskavih riba te ribom kampanje i osobnim rekordom, golaćem od 26,600 kg. Strasno iskustvo i vrlo teska ali uspjesna kampanja. Pozdrav. Bistro

• @mateobilos3235
    @mateobilos3235 ปีที่แล้ว

Pozz ekupi..
    Najuspjesnija ribolovna avantura i pamtim je cijeli zivot. Imao sam neki 4 godine, bili smo na ramskom jezeru 3 dana. Trenutak za pamćenje dao mi je da izvlacim sarana i ja vuko vuko stap pukne ja ga bacim.... na kraju je otac izvukao šargu nekih 5kg.. pozzz

• @martinmikolaj7463
    @martinmikolaj7463 ปีที่แล้ว +1

Moja najuspjesnija avantura je tek sami početak šaranije... kad sam ulovio šarana teškog 10 kg s štapom i mašinicom u kompletu iz dekatlona u vrijednosti 150 kn

• @nikolabozic8844
    @nikolabozic8844 ปีที่แล้ว +1

Najuspjesnija kampanja mi je bila na Ilovskom jezeru 5 dana 40 riba a najveća riba kampanje je 22 kg , a prosjek ribe 13 kg.

• @emilpezerovic2120
    @emilpezerovic2120 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav i bistro,cestitke Buddhi na odlicnom ribolovu.
    A sto se tice najuspjesnije kampanje,tesko da se moze izdvojiti neka posebna.
    Za mene svaki ribolov predstavlja uzivanje,ali neka to bude ribolov od 3 dana na jezeru Hazna,ribolov na poludivljoj vodi gdje je borba za svaku ribu,a za ta tri dana je izaslo dosta lijepih riba od 9kg do 17.300kg.
    Bistro svima i lijep pozdrav🔥🎣💪

• @domagojb.2852
    @domagojb.2852 ปีที่แล้ว +1

Nema loše kampanje u ribolovu..svaka je najbolja 😉💪🎣 Video je vrh!!!!

• @vedranpleli4561
    @vedranpleli4561 ปีที่แล้ว +1

Sa Legendom BigBuddha 2020 godina na Lapovcu poz. hrasticu✌️👍 reci hrana brane

• @jovananikolic8077
    @jovananikolic8077 ปีที่แล้ว

Moja najuspresnija ribolovna avantura je bila na toploj Mlavi kod Kostolca gde sam upecao sa drugarom puno deverika babuska...I bio je bas lep osecaj,Pozdrav.

• @mirkacha8126
    @mirkacha8126 ปีที่แล้ว

Najuspjesnija kampanja Finzula,namazano šarana koliko želiš,na kraju se lovilo sa jednim stapom!!!!
    Pozzzzzz

• @cuki5661
    @cuki5661 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav moja najveća avantura je kada sam sa prijateljem išao pecati babuške i kedere a pritom nam se zakačio ogroman šaran na malom jezeru i strgao naravno sve.

• @opticcleanx64
    @opticcleanx64 ปีที่แล้ว +1

Iskreno uspjesna je bila jer sam upecao 4 sarana a najdraza jer je zena izvadila 5 komada hahaha :D al svakako uzivamo iz vikenda u vikend u pecanju..pozz fox timu i bistro!

• @valentinpavlovic5399
    @valentinpavlovic5399 11 หลายเดือนก่อน +1

Svaka cast

• @simunlimun7082
    @simunlimun7082 ปีที่แล้ว

Najbolja ribolovna avantura mi je na Grabovu,gdje sam imao u 70 sati ribolova po najvećem suncu na čuvenoj jedanaestici bez trunke hlada 😊
    U tih 70 sati ribolova sam imao preko 100 riba
    Najveći mi bio divljak 19,800

• @ivanvukomanovic7303
    @ivanvukomanovic7303 ปีที่แล้ว +2

Pozdrav ekipa i svaka čast mom prijatelju Branku :)
    Moja najuspješnja kampanja je bila kad sam bio djete od 12 godina ja i moj brat kad samo pecali u velik parku na jezeru Našicama, cjeli dan pecnja nismo ništa ulovili 😂

• @fricer2602
    @fricer2602 ปีที่แล้ว

Moja najuspješnija ribolovna avantura je bila na jezeru Raminac u Lipiku, gdje sam dolazio od ponedjeljka do petka hraniti spod mixom, a stari ribiči se smijali da razbacuje hranu. Došao je vikend i riba je počela udarat. Dok su stari ribiči čekali cijeli dan na jednog šarana, ja sam u svega sat vremena uhvatio jednog amura od 11.600kg i dva manja šarana. To su bili početci i taj dan neću zaboraviti nikada 😀

• @janmohar9578
    @janmohar9578 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav ekipa💪 odličan video.
    Moja najuspešnija kampanija je bila u Sloveniji gdje sam na jezeru Krog upecao 10 riba u jednoj noči i to je bilo decembra najjači šaran je bio 20.8 kg.
    Ekipa želim vam sve dobro 💪👏

• @FCKSystem42
    @FCKSystem42 ปีที่แล้ว

Ribolovna avantura mi je da još nisam dobijo ribe . ribolovni pozz👌👏

• @balkankliper0017
    @balkankliper0017 ปีที่แล้ว

Najuspjesnija ribolovna anvantura bila prije par mjeseci na Laminicma u Gradiskoj, 30h ribolova, 17 riba, prvih 7 sati ribolova nismo culi ni bip pa kada je krenulo nije nam dala da jedemo ahah, pozdrav i bistro

• @peroperic8052
    @peroperic8052 ปีที่แล้ว +1

Moja najuspješnija ribolovna avantura je kad sam bio na jezeru u Mađarskoj (don carp lake) za 3 dana uhvaćemo 16 riba i sve preko 14 kg.

• @tihomircapalija8794
    @tihomircapalija8794 ปีที่แล้ว +8

Bravo ekipa👏👏
    Najuspjesnija kampanja je skoro svaka kada odmoris glavu od svakodnevnih problema..obaveza..

• @matija1405
    @matija1405 ปีที่แล้ว

Super video i lijepe ribe. Najuspjesnija avantura bila je na jezeru Mokrice gdje sam u jednom danu izvadio preko 15 prelijepih sarana, ujedno i svoj PB 13.800.
    Pozdrav cijelom Fox timu👊

• @nenadzoricic8423
    @nenadzoricic8423 ปีที่แล้ว

odlican video i sportski ribolov,iako je igra vjerojatno zavrsila moj najsretniji ribolov je bio prije dvije godine..u devetom mj. od sest ujutro do devet navecer 26 sarana ukupno 86kg zapisano ali nesmijem napisat di...uglavnom sljedeca dva dana od upale misica nisam mogao lovit...

• @petarhuis7043
    @petarhuis7043 ปีที่แล้ว +2

Lijepo je vidjeti ribolov i na nekim slavonskim vodama, pogotovo nama slavoncima!
    Najuspješnija kampanja mi je bila na jezerima Savica, gdje još uvijek stoji osobni rekord od 15,5kg.

• @zdenkadarabus4001
    @zdenkadarabus4001 ปีที่แล้ว

Pozdrav
    Odlična avantura bila mi je na ribnjaku ŠRK Vinica, gdje smo ulovili puno riba.

• @marioabramovic5358
    @marioabramovic5358 ปีที่แล้ว

Pozz Budha...najdraža kampanja mi je bila na grabovu 3 dana prvi mjesec..Znači sve sam imao sunce,kišu,snijeg,vjetar....nakon 15 min ribolova došla babuška...nakon toga tek u noći krasna ljuska..16kg...nakon toga još 2 ribe ...sve u svemu volim ekstreman ribolov i to mi je ono bilo...najjači ostaju...drugi po redu od najdražih mi je borovik ..u 3 dana 64 griza preko 30 riba vani ..među kojima i smuđ koji mi je bio prvi u životu...pozz i bistro svima...

• @davidbicanic7602
    @davidbicanic7602 ปีที่แล้ว

Odličan ulov jedva sam doceko ovaj video meni je naj uspjesniji ribolov je na također na Bajeru Vinkovci

• @leonvanjek3770
    @leonvanjek3770 ปีที่แล้ว

Bok moja najbolja avantura je bila 48 sati Pjeskara Lipik gdje sam uhvatio svog najvećeg šarana 19kg bilo je odlično i nezaboravno uhvatio sam i amura 16kg isto najvećeg do sad .Odličan video i bravo.

• @alenkiralj1149
    @alenkiralj1149 ปีที่แล้ว +3

Čestitke 🦊 timu na odličnim videima!!
    Definitivno najuspješnija kampanjica je bila na jezeru Jošava prije cca 10godina, sa čovjekom koji nas je pre rano napustio, no ostavio dubok trag u hrvatskom šaranskom ribolovu, Pave Vukelić - Pajo, gdje smo u 16h ribolova uspjeli prevariti 49 šaranskih ljepotana.. 🙌🙏❤

• @matijavlahovic2495
    @matijavlahovic2495 ปีที่แล้ว

Bravo Foxekipa ;) najljepša i najuspjesnija kampanja bila mi je na jezeru Finzula Rakitje...prvi puta napravio svoje boile i stvarno se napecao i bio odusevljen :)

• @tinmauhar9567
    @tinmauhar9567 ปีที่แล้ว

Odličan video i vrlo zanimljiv🦊🦊
    Najlijepši ribolov mi je bio na Ilovskom jezeru gdje sam ulovio jako puno krupne ribe i rušio svoje rekorde.

• @dominikkunic1172
    @dominikkunic1172 ปีที่แล้ว

Odličan video, najuspješnija ribolovna avantura mi je bila 1. kampanja na Vranskom jezeru gdje sam i ulovio svog prvog šarana.

• @sergejpolupanov8530
    @sergejpolupanov8530 ปีที่แล้ว

Odličan video
    Moja najbolja kampanja je bila na početku kad sam počeo loviti šarane i to dok još odma dobiješ šarana nakon par minuta

• @andrejkovacic5445
    @andrejkovacic5445 ปีที่แล้ว

Moja najuspjesnija ribolovna avantura za sada je bila u Vladislavcima, jezero Carpland, gdje sam srusio pb od 15.700✌️

• @dariokovacic8854
    @dariokovacic8854 ปีที่แล้ว +2

Odličan video, bravo Buddha svaka čast👏najuspješnija ribolovna avantura...pa prije jedno 3 godine, negdje u ovo doba, želio sam ići na Borovik prvi puta otpecati vikend..te godine sam se i počeo baviti šaranskim ribolovom pa je sve bilo još nejasno. Odlazim na Borovik, stajem na poziciju i pitam se šta sad? Izmarkirao, nahranio i čekao. Nakon 2-3h dobivam prvu ribu, ogromnu ljusku koja je bila nešto više od 15+kg, sreći nema kraja. Pred mrak dobivam još jednu manju ribu, cca 6-7kg. Drugi dan je prošao mirno, promjena vremena i pad temperature je utjecalo na ribu..😑. Ovo mi je bila nauspješnija kampanjica jer sam prvi puta otišao, probao i potrudio se da nešto upecam, u čemu sam i uspio. Velihi pozdrav cijelom Fox Teamu🤗🦊bistro🎣

• @bornalesic5997
    @bornalesic5997 ปีที่แล้ว +1

Pozz Budha, definitivno najuspjesnija ribolovna avantura je na Bajeru u Vinkovcima, gdje je srusen moj pb😁✌️

• @crozippo1369
    @crozippo1369 ปีที่แล้ว

Kao i uvijek odlični 💪💪,a najuspješniju kampanija definitivno Kneginec 48h ,62 poteza 57 realizirano ,412 kg ribe od 3-11 kg ...nadamo se ubuduće i boljemu a naravno i većem ulovu ..
    LP

• @Sm0th1e
    @Sm0th1e ปีที่แล้ว

Odličan video! Najbolja kampanja mi je bila na jezeru Ježevo gdje sam za 6 sati ribolova dobio 7 šarana od 5-8 kila i jednoga 13 330.

• @josipdukmenic1588
    @josipdukmenic1588 ปีที่แล้ว

Odličan video! Definitivno jedan od boljih izlazaka na vodu je bio borovik prije 7-8 godina, sa preko 50 poteza i 40-ak ulovljenih riba!

• @zdravkofricensaft2909
    @zdravkofricensaft2909 ปีที่แล้ว

Sjajan video, po običaju. Najbolji ribolov ove sezone mi je bio na Ođenici, 21 riba i sve na Dumbelse na Drigu, Boilie academi. Bistro🐬

• @mataribic3033
    @mataribic3033 ปีที่แล้ว

Svaka cast! Video brutala👍👍

• @lauravacic8944
    @lauravacic8944 ปีที่แล้ว +2

Odličan video😻
    Najbolja kampanja mi je kad sam s dečkom na jezeru PeTnjA ulovila prekrasnog šarana teškog 10 kg.
    Pozdrav FOX timu🦊

• @josipvlasic1445
    @josipvlasic1445 ปีที่แล้ว +1

1.kampanja na finzuli, kum i ja još bili osnovna škola, nikakva ribolovna oprema, ali zato su tri amura kroz noć jako razveselila (u ono vrijeme malu djecu 😁)

• @fukifuki1232
    @fukifuki1232 ปีที่แล้ว

Jako lijepi Video . Bio sam ove goldine prvi put tu na pecanju i jako mi es svidjelo,ali nazalost samo sa jednom upecanom ribom sto znaci da cu opet doci tu pecati. Jako ljubazni domacini sa puno dobrih savjeta.Puno hvala i lijepi pozdrav iz Berlina

• @vlatkopecaver116
    @vlatkopecaver116 ปีที่แล้ว

Bravo Brankec.Moj najuspješniji ribolov je bio na rijeci Kupi prije par god. sa ljuskom u podmetaču od 18,300kg. nezaboravni dril od sat vremena

• @Kraparsi
    @Kraparsi ปีที่แล้ว +1

Pozdravljeni,
    Odlični video, ter vedno odlični Fox proizvodi, kateri so mi pripomogli ze mnogokrat pri mojih ribolovnih avanturah... Več kot 30 let lovim že na domači reki Dravi in seveda najboljša kampanja je bila 2020, kjer sem uspel ujeti v 48urah 20 rib od tega 14 krapov do 16kg❤️

• @markogalic2209
    @markogalic2209 ปีที่แล้ว

Najuspješnija kampanja mi je moj prvi odlazak na jezero Pjeskara. Prvi puta tamo i odmah šaran 20+.

• @miroferro2608
    @miroferro2608 ปีที่แล้ว

I kad se lovi ,i kada ne ribarija uvjek uživancija.sretno

• @mariomanc252
    @mariomanc252 ปีที่แล้ว +1

Bravo za video , super ste ekipa ,
    Najuspješnija kampanja mi je bila na Triblju sa sinom od 10 god kad je na feeder izvukao 2 ribe 20+ , bistro svima.

• @karlo655
    @karlo655 ปีที่แล้ว

Svaka čast na videu!! 👍👍🎣🎣 Moja najuspješnija kampanja je jedno malo jezero u okolici Varaždina, u 5 sati ribolova 20+ riba od 1-12 kila.

• @sergejivkovic7316
    @sergejivkovic7316 ปีที่แล้ว

Sup video kao i ospali najbolja kanpanja mi je bila na divljoj vodi 10 riba za jenu noc sto je jako retko inace pecam samo divlju vodu 🙂

• @karlosigurin9338
    @karlosigurin9338 ปีที่แล้ว

pozdrav deci , svaka cast na videu . Moj najveca ribolovna antrura je bila ne jezeru Soblinec gdje sam lovio kampanju od 14 sati i u njoj u roku od 12 sati nisam ulovio ni jednu ribu i zadnjih 2 sata te hamopanje mjenjam taktiku i uspjevam dobiti 10 šarana cisti dokaz kako je lokacija i takstiga 90% ribolova .

• @gabrielfilkovic5415
    @gabrielfilkovic5415 ปีที่แล้ว

Bok Brane moj najuspješniji ribolov je bio na malom jezeru Zajarki gdje sam ulovio moj osobni rekord na tom jezeru 12,100 kg ljuskaša. Odlićan video i lijep pozdrav!

• @tomislavspoljaric1231
    @tomislavspoljaric1231 ปีที่แล้ว

Odličan video
    Najbolja kampanja upravo na jezeru Bajer u Vinkovcima, gdje sam oborio svoj PB sa šaranom od 24kg 🐟🐟

• @matijakovacic4751
    @matijakovacic4751 ปีที่แล้ว +1

Odličan video, smijeh do suza 🤣💪
    Najuspješnija kampanja mi bila ove godine na jezeru Drnić u 8mj...riba me doslovno izula iz cipela odma prvi dan sa preko 20 grizeva, najmanja riba 8kg a najveća 18,750 😁 dogodine je plan ić ulovit 20+ ribu 🐟💪💪

• @CTCroatiaCarp
    @CTCroatiaCarp ปีที่แล้ว

Super video, bas mi je bilo zanimljivo jer ima isto ovakva pozicija na jezeru na kojemu ja cesto lovim😁. Najuspjesnija ribolovna avantura mi je bila ovi ljeto kada sam ulovio 19 šarana u pola dana. Bistro!👍🐟

• @mariomargic1049
    @mariomargic1049 ปีที่แล้ว

Odličan video!!!👏👏👏
    Najbolji ribolov sam imao s kumom na Keču. On PB 20 kila golač, a ja PB 24 kila ljuskaš

• @markoliscevic6585
    @markoliscevic6585 ปีที่แล้ว

Moja najuspješnija kampanja je bila na grabovu-kaiševac
    48 sati pecanja 36 poteza 31 riba vani
    Dečki svaka čast na odličnim videima pozdrav Fox timu ✌️🦊🦊

• @David-vb3eh
    @David-vb3eh ปีที่แล้ว

Pozdrav brane, moja najuspješnija kampanja je na jezeru Pijeskara i ostvarivanjem novog PB-a...

• @nikolabarkovic6977
    @nikolabarkovic6977 ปีที่แล้ว +2

Najuspješnija kampanja mi je bila na švičkom jezeru gdje sam sa prijateljem uspio prevarit par šaranov preko 15 kg

• @kiko_woukcro4t640
    @kiko_woukcro4t640 ปีที่แล้ว +1

Bravo Brane,najuspješnija kampanja hmmmmm vj. Ogulin Sabljaci ,5 dana, amur na amuru ,zarađena upala leđnih misica ali isplatilo se .....

• @aleksandarsalegeric8685
    @aleksandarsalegeric8685 ปีที่แล้ว

Jedan od boljiv videa koji ste snimili. Najvecu ulov mi je 16kg, nije velik, ali mi je adrenalin radio pun gas. Inace koristim fox fx11 masine i super su se pokazale. Svaka cast 👌

• @mariozeljkovic7403
    @mariozeljkovic7403 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav Buda tebi i tvom timu. Odličn video.
    Najbolji ribolov do sada mi se dogodio baš na ovogodišnjoj šaranskoj ligi di sam po prvi puta osvojio medalju i to za prvo mjesto i najveću ribu. Osjećaj fenomenalan.

• @lukataras1012
    @lukataras1012 ปีที่แล้ว

Pozdrav branko, video je odličan. Moja najdraži ribolov bio je prošlog ljeta u ozlju, gdje sam u kratkom dnevnom ribolovu od 10 sati uspješno usačio 13 riba od 15 grize a. 😁

• @markogajic9791
    @markogajic9791 ปีที่แล้ว +2

Ubedljivo naj uspesnija ribolovna avantura bila je sa mojim sinom. To je bilo jednokratno pecanje sarana na malom komercijalnom jezeru. Ja nisam pecao nesto mnogo jer san zeleo da svku ribu izvuce moj sin. Prvo je izvukao sarana od 7 kg i tada je osetio pravu borbu posle je upecao jos dva jednog od 8 i od 6 kg. Za kralj je doboio jednog prelepog ljudskog sarana od 9,5 kg. To pecanje je za mene bilo naj uspesnije jer sam mu pokazao koliko je ribolov lep sport

• @mateodimnjasevic5537
    @mateodimnjasevic5537 ปีที่แล้ว

Pozdrav ekipoooo
    Moj najuspješniji ribolov je bio na Šrd amur u Vrbovcu na koji sam došao sa novim štapovima i ljepo sam ih krstio sa 10 tak riba preko 10 kg, dok je najveća bila 21 kg teška... ljep pozdrav i bistro

• @patrikhercig1785
    @patrikhercig1785 ปีที่แล้ว

Pozdrav svima u Fox🦊temu. Odlican video.
    Najbolji ribolov je bio nenadano kada smo ja i kolega odradili malu kampanju na Bajeru u Vrbovcu. Te kampanje nisam se nadao nicemu i na kraju ulovio prekrasnog špigla od 22.300. 🎣 Bistro svima i lijep pozdrav🎣👍🏽

• @stjepansimek9226
    @stjepansimek9226 ปีที่แล้ว +1

Pozdrav cijelom FOX timu i prijateljim ribolovcima...
    Najuspjesnija kampanja mi je bila na Bajeru Omladincu kod Ivanca,
    Sa nezaboravnim druzenjem dobrih prijatelja...
    Ljep pozdrav i bistro svima...😃

• @mihaelmikac9885
    @mihaelmikac9885 ปีที่แล้ว

super video :)
    Najuspješnija kampanja jezero Tribalj i 20 roba preko 20 kg bez ijednog trganja ili otpadanja. :D i ofc osobni rekord 💪

• @juricamzg3948
    @juricamzg3948 ปีที่แล้ว

Svaka cast Brane.
    Najuspješnija kampanja mi je bila na Rakitju( jezero Keč) di sam u jedno danu dva put oborio svoji rekord. Prva riba 16kg a druga ljuska 21kg. 😀

• @ivangrofelnik373
    @ivangrofelnik373 ปีที่แล้ว

Pozdrav dečki 😉
    Odličan video kao i uvijek 😉
    Najbolja kampanja mi je bila u Trakoščanu kad smo lovili ja i moja 3.prijatelja... Imali smo odlične ulove predivnih riba.Najljepsi trenutak kampanje mi je bio šaran vretenac 12kg.
    Bistro

• @nerkobiserovic3751
    @nerkobiserovic3751 ปีที่แล้ว

Mnogo dobar video..a ribe same po sebi zdrave i jake kao sto je i poznato za Bajer 😃
    Jedan od ribolova zivota bas na ovom jezeru u 3 mjesecu..dnevna temperatura 10-12...noci -6 do -8..za divno cudo kampanja od 48 sati sa 23 ribe vani 😃