ความคิดเห็น •

Bravo!

• @irinaandreea4426
    @irinaandreea4426 ปีที่แล้ว +1

Sunteți geniali! Felicitări,nu oricine poate face asta. Cât curaj!Aveți sânge în vene,nu gluma.

@cascadorys ปีที่แล้ว

De data aceasta se pare ca am ajuns la limita curajului 😃😃😃 Dar a fost o experiență frumoasa totuși 😇 Mulțumim mult!

• @cicloturistwo1536
    @cicloturistwo1536 2 ปีที่แล้ว +2

Foarte tare aventura și priveliștea pe care o ai când ajungi sus! 👏
    Sper ca în viitor sa o pot încerca și eu 😀

Frumoasa, dacă nu ai probleme cu înălțimea 😅 Eu asa mi-am aflat limitele 😇

• @cicloturistwo1536
      @cicloturistwo1536 2 ปีที่แล้ว +1

@@cascadorys daca te concentrezi pe urcare si nu te gandesti la fiecare 10 secunde ca esti foarte sus si ca daca ai cadea de acolo te rupi in bucati mici, ai sanse sa o termini.
      Eu am facut un traseu de via ferrata in Elvetia, traseu care coboara…este horror sa nu te poti uita decat in jos, iar un jos sa fie un perete vertical de vreo 700 m 😀

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Eh, la asa trasee eu nu rezist. Asta e, îmi dau seama ca trebuie sa ne acceptam limitele. :) Îmi place via ferrata, dar nu pot merge pe traseu vertical cu perete sub mine direct...se întoarce stomacul :))

• @allexusafull
    @allexusafull 2 ปีที่แล้ว +2

Felicitari👍

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Pai n-am facut mai nimic:))

• @sergiupetrea4062
    @sergiupetrea4062 2 ปีที่แล้ว +1

Superb traseu.

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว

E superb, dar nu pentru oricine. Dovada ca eu mi-am descoperit frica de inaltime pe traseul asta :))

• @dannys-pianoconnections5169
    @dannys-pianoconnections5169 2 ปีที่แล้ว +1

excelent clip !!!!!!!!

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Multumesc de vizita si de comentarii!! 😀

• @OlivianPasiCuriosi
    @OlivianPasiCuriosi 2 ปีที่แล้ว +3

Bine ca ați ajuns.Faina treaba.Nu este pt toată lumea.Este cred ca cea mai grea via Ferrata din tara,dacă bătea vantul pe scara aceea era criminal cum se balanganeste 😅

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +2

Batea, batea, nu tare de tot, dar suficient :)) Clar nu e pentru toata lumea, e spectaculoasa, dar mult prea verticala. :) Am invatat ceva despre mine, iar muntele e si despre asta, despre a ne cunoaste pe noi insine. 😀

@mihai-iulianistratuca9200 2 ปีที่แล้ว +2

Si eu m-am blocat, undeva mai sus de scara. Am hotarat ca e mai ok sa renunt pentru moment, m-am intors, am facut B-ul iar D-ul l-am facut invers, adica am coborat pe urcare. A fost pe moment o jena dar, cand mi s-a spus ca e poate cel mai greu traseu din tara, m-am simtit chiar mandru ca am urcat pana acolo. Intr-o zi, o sa ma intorc !!!

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Mersi de vizita! Inseamna ca am luat decizia corecta, chiar ma gandeam: scarile le urc eu, dar ce fac dupa? 😂

Cred ca e mai bine de facut D ul in urcare si coborât pe B, eu asa am vazut ca fiind interesant 😅

@mihai-iulianistratuca9200 2 ปีที่แล้ว +1

Teoretic da, dar eu am fost cu un prieten care a urcat E-ul.pana sus iar restul...m-am luat dupa el. A fost fain si interesant si asa cum am.facut noi. Am urcat B, am coborat urcarea D-ului si apoi coborat pe B pentru retragere.

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Da, merge bine in ambele feluri. Ce e cert e ca e foarte bine amenajata, superbe traseele!

• @user-ku4ey5wh7w
    @user-ku4ey5wh7w 2 ปีที่แล้ว +2

La urcare pe scara, in august, am luat pauza de odihna. Am folosit un anou cu carabiniera sa-mi las greutatea in prinderea cu anou de sufa metalica. Coborarea d epe traseul de grad E este si ea dificila. Se merita sa faci traseele. Si coborarea pe stanca ingusta, unde e si fereastra in stanca, e faina.

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว

Pe cea de la fereastra am facut-o, pe cea cu scara, poate alta data. 😅 M-am odihnit de multe ori, dar mna, m-a luat inaltimea de la stomac 😂

• @razvancardoneanu7143
    @razvancardoneanu7143 2 ปีที่แล้ว +2

Inteleapta decizie...ca si in alpinism, tb sa stii cand sa te opresti.
    Felicitari! Iar peisajul...de vis

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +3

Peisajul e fantastic, iar traseele chiar merita facute de cei pasionați, cred ca sunt printre cele mai spectaculoase din tara! Cat despre mine, nu mi-a fost usor sa renunt, dar decizia a fost corecta, poate in viitor mai incerc o data :).

• @allexusafull
      @allexusafull 2 ปีที่แล้ว +2

@@cascadorys Poate iei si un prieten cu tine data viitoare. Pare genial traseul din drona😁

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Cu cea mai mare placere! 😀 Pana la stanci e doar padure, dar acolo chiar se vede superb! Si sa vezi cu bicicleta cum ar fi...😍

• @MihaiNeacsu
    @MihaiNeacsu 2 ปีที่แล้ว +2

Voi mergeti cu lonje de via ferrata improvizate? Fara acel amortizor? Intrarea in traseul de dificultate B am cautat-o putin si n-am gasit-o :).

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Si noi le-am tot cautat, e greu cu traseele acolo, cu intrarea exacta. Pacat de proiect...Da, le folosim doar pentru odihna, in rest...cam la liber. Si de aici intoarcerea prematura...

• @MihaiNeacsu
      @MihaiNeacsu 2 ปีที่แล้ว +2

Poate reusiti sa va upgradati echipamentul in viitor. Daca puneti pe TH-cam filme de pe via ferrata, ar fi un exemplu bun si pentru alti doritori care n-au mai mers pana acum pe astfel de trasee. Have fun in continuare!

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว

Asa o sa facem, multumim! 😊

• @istvancsaka902
    @istvancsaka902 2 ปีที่แล้ว +1

Felicitări pentru filmare. La mai multe filmări. Însă rog să ții cont că e foarte periculos să faci astfel de trasee fără lonja specific via ferrata cu amortizor. Nici un alt echipament improvizat nu face față la factorul de cădere. Recomand Petzl Scorpio sau ceva asemănător. Costa in jur de 350 de lei, e nimic față de viață unui om. Oricum conform UIAA face parte de echipament obligatorie kit via ferrata.

@cascadorys 2 ปีที่แล้ว +1

Mulțumesc, îmi păre rău și ca nu am terminat traseul, poate alta data 😅 Asa este, e pe lista de cumpărat, a fost și acesta un aspect care a contribuit la întoarcere. 😑 Numai bine, mulțumesc de vizita! 😊

@mihai-iulianistratuca9200 ปีที่แล้ว +1

Mi-am promis și mi-am respectat promisiunea ! M-am întors și urcat ! Și nu doar o dată.

@cascadorys ปีที่แล้ว

Și e faina tare, nu? Felicitări!

@mihai-iulianistratuca9200 ปีที่แล้ว +1

@@cascadorys Mulțumesc 🙏 Da, e extrordinară. Senzația aia cand ai ajuns sus...reușita. Doar că trebuie abordată cu foarte mare seriozitate și concentrare. Măsuri suplimentare de siguranță. După primul succes a urmat al doilea eșec. Dacă la prima încercare am reușit vreo 2 segmente de cablu după scară, a doua oară cand am ratat nici nu am intrat pe punte. Plouase cateva zile, stanca era udă, noroi, se aluneca fff tare. Efectiv parcă puneai bocancul pe gheață nu pe stâncă. Atunci nu am urcat nici D-ul din păcate. Apoi iar am mers pe.vreme bună și am urcat E-ul. E frumos tare și in afara de Astragalus si Ferenc, e cea mai apropiata de mine.

@cascadorys ปีที่แล้ว

Superba povestea, felicitări! Da, în conditii de umiditate devine extrem de riscant...