اهدي واصبري علي نفسك...انا سألتك وانتي ماردتيش، حضرتك بتقولي ان كاتبة القصة دي سرقه القصة من كاتب تاني كان بطل القصة بتاعته صحفي مشهور وهكذا، احب اقول لحضرتك ان كاتب القصة غدي عبد الفتاح، القصة اللي سمعتيها من ٣ شهور واللي هي سليمان الداودي ونفس الكاتبة هي اللي كتبت قصة جريمة ١١-١١ واللي بالمناسبة تبقي انا، ثانيا وده الاهم لو حضرتك قارنتي بين القصتين هتلاقي التشابه في الفكرة والمعلومات واللي بالمناسبة دي معلومات حقيقية تخص الماسونية ومن حق اي كاتب يذكرها في قصته، وبرضه من حق اي كاتب يكتب الفكرة اللي تعجبه حتي لو كُتاب قبله كتير كتبه الفكرة نفسها فمبالك بقي ان صاحبة الفكرة هي نفس الكاتبة، قبل ما تتهمي حد بالسرقة لازم تتأكدي الاول.. تحياتي ليكي🌹
هذه القصه سمعتها من قبل ولديها اكثر من ثلاثه اشهر منذ سمعتها التغيير في هذه القصه هو في شخصيه البطله فالقصه التي سمعتها انا البطل كان رجل وصحفي معروف توفيت زوجته ودخل في حاله اكتئاب وبعدها طلب منه كتابه مسرحيه من طرف اشخاص معروفين وكان هنالك الوسيط وهو صديقك وبعدها اكتشف ان هؤلاء الاشخاص فيهم جن وشياطين وتجسدون في هيئه رجال عاديين وانهم عبده شيطان بمعنى ان صاحبه القصه هذه ليست قصتها بل اخذتها من شخص اخر وقامت بتغيير البطله وتغيير وظيفتها وحياتها الشخصيه حتى يكون هنالك تغيير في القصه ولا تعتبر قامت بسرقه الاحداث
القصه جميله والأداء رائع .. بالتوفيق دايما
قصة مسموعة قبل كدة من فترة طويلة
الله يعنك
حاجكي منها مصيبه
حسبي الله ونعم وكيل
مثل كيد صاحبات
اه وللعلم البوابات النجميه غير موجوده في مصر فحس
اتمني القصة تعجبكم♥️
القصة❤❤حلوة❤❤ وجميلة ❤❤و اداء رامي رائع ❤❤
قلتي مهرجانات يبقى هو محمد رمضان
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💕💕💕❤❤❤👍👍👍💎💎💎👍👍👍❤❤❤💕💕💕
يمكن ليسوا من البشر
والشخص الذي كان بطرا في القصه الاصليه او الصحفي كان له علاقه بما ورائيات لانه كان يكتب تحقيقات صحفيه لها علاقه بالخوارق وقصص الجن
اهدي واصبري علي نفسك...انا سألتك وانتي ماردتيش، حضرتك بتقولي ان كاتبة القصة دي سرقه القصة من كاتب تاني كان بطل القصة بتاعته صحفي مشهور وهكذا، احب اقول لحضرتك ان كاتب القصة غدي عبد الفتاح، القصة اللي سمعتيها من ٣ شهور واللي هي سليمان الداودي ونفس الكاتبة هي اللي كتبت قصة جريمة ١١-١١ واللي بالمناسبة تبقي انا، ثانيا وده الاهم لو حضرتك قارنتي بين القصتين هتلاقي التشابه في الفكرة والمعلومات واللي بالمناسبة دي معلومات حقيقية تخص الماسونية ومن حق اي كاتب يذكرها في قصته، وبرضه من حق اي كاتب يكتب الفكرة اللي تعجبه حتي لو كُتاب قبله كتير كتبه الفكرة نفسها فمبالك بقي ان صاحبة الفكرة هي نفس الكاتبة، قبل ما تتهمي حد بالسرقة لازم تتأكدي الاول.. تحياتي ليكي🌹
هههههههههههه ههههههههههههه هههههههههههه ههههههههههههه هههههههههههه ههههههههههههه هههههههههههه ههههههههههههه هههههههههههه ههههههههههههه هههههههههههه
يا نباش القصه دي انا سمعتها قبل كده بس البطل كان ولد مش بنت
هاتي لي اللينك
انا كذلك
لو حضرتك كمان سمعتها قبل كده ياريت اللينك عشان انا اللي كاتبة القصة دي@@BahzedBenkhalef
هذه القصه سمعتها من قبل ولديها اكثر من ثلاثه اشهر منذ سمعتها التغيير في هذه القصه هو في شخصيه البطله فالقصه التي سمعتها انا البطل كان رجل وصحفي معروف توفيت زوجته ودخل في حاله اكتئاب وبعدها طلب منه كتابه مسرحيه من طرف اشخاص معروفين وكان هنالك الوسيط وهو صديقك وبعدها اكتشف ان هؤلاء الاشخاص فيهم جن وشياطين وتجسدون في هيئه رجال عاديين وانهم عبده شيطان بمعنى ان صاحبه القصه هذه ليست قصتها بل اخذتها من شخص اخر وقامت بتغيير البطله وتغيير وظيفتها وحياتها الشخصيه حتى يكون هنالك تغيير في القصه ولا تعتبر قامت بسرقه الاحداث
انتي قولتي قصة البطل بتاعها بطلها واحد صحفي صح؟
صح انا كمان سمعتها والله مش فاكرة القناة بس سمعتها من قبل
قناة اسامة يسري
و السلسلة اسمها سليمان الداودي سمعتها فعلا زي ما قلتي بالضبط
❤@@KarraEmma