БУРГАС - ЧЕРНОМОРЕЦ с колело

• @LSTs
    @LSTs 2 หลายเดือนก่อน +1

Чудесен маршрут!
    Преди 4-5 години писах на Община Бургас да използват стария път и да направят велоалея съвместно с Община Созопол. Е... дано стане някой ден!
    Поздравления за видеото!

@Gergi_81  2 หลายเดือนก่อน

Страхотна идея, но предполагам няма дори да я обмислят. Теренът е много труен за работа с асвалтополагаща техника и ще е по-сложно дори от ремонт на главния път. Така ще си караме, хем да има приключенски елемент и среща с дивото. :)

• @Е.Борисов
    @Е.Борисов 2 หลายเดือนก่อน +1

Много готин маршрут. Ако приемаш компания за разходките ще се радвам да покараме някой път! 😊

@Gergi_81  2 หลายเดือนก่อน

С удоволствие ще направим някакъв подобен трип. Обмислям разходка до Несебър скоро.

• @Jeckyll4e
    @Jeckyll4e 2 หลายเดือนก่อน +1

Точно преди да влезеш в Черноморец, хвани черния път наляво, който отива до нос и крепост Акра. Преди това има и няколко закътани плажчета, които "гледат" към Вромос. Иначе средния път на разклонението преди изкачването за Атия след чешмата отива в село Росен. За по-надъханите през Росен, Веселие, Ясна поляна и в Приморско. Връщането може да си го направиш през Равадиново, разходка до Созопол (там можеш да си караш по тротоарите, почти всички са скосени) и на връщане през стария път за Черноморец. Има интересна обърна къща. Поздрави от Пловдив.

@Gergi_81  2 หลายเดือนก่อน

Супер идея, но ще изчакам да се разхлади за този маршрут. Благодаря много.

• @Jeckyll4e
      @Jeckyll4e 2 หลายเดือนก่อน

@@Gergi_81 Между другото от Черноморец, можеш да хванеш към Созопол по стария път, но на кръстовището тръгваш надясно към Равадиново и после нагоре към Веселие. Някъде на средата между Равадиново и Веселие има завой надясно покрай някакъв завод ли е или депо за отпадъци продължаваш към разколона за Бакарлъка от където има много яка гледка от скалите - вижда се целия залив. Само последните 3 км са тегави, че е малко стръмно.

• @CapitainClimb
    @CapitainClimb 2 หลายเดือนก่อน

Може ли да дадете track?

@Gergi_81  2 หลายเดือนก่อน +1

Към края на видеото има снимка с картата. Аз го прегледах в google maps преди да тръгна и после го следвах. Мисля, че няма как да се объркате. Пътя излиза направо в Черноморец.