Sarti - Görög nyaralás 1.rész - Utazás és megérkezés Sartira

• เผยแพร่เมื่อ 11 ม.ค. 2023
  • A sorozat "fedlap" kép a 3. rész hajókirándulásán készült.

• @zoltanszabo7169
    @zoltanszabo7169 21 วันที่ผ่านมา +1

Nagyszerű videó! Remek kameratartás, szerkesztés, stilus...Törzsnéződ leszek... :)

@videoworksLaci  21 วันที่ผ่านมา

Szia Zoli! Köszönöm szépen! Örülök, h tetszett! :) Azért előtte nézz meg pár további videót is az oldalamról, nem mind lett ilyen jó, vagy érdekes. :) Üdv, Laci

• @lanytuzolto4043
    @lanytuzolto4043 9 หลายเดือนก่อน

Szia Laci, köszönöm szépen a csodás, részletes videóidat! Élmény minden pillanata! 😊😊

@videoworksLaci  9 หลายเดือนก่อน

Szia! Köszönöm, igazán örülök, h át tudtam vmit adni az ottani helyekből a képernyőn keresztül is!☺Köszi a megtekintéseket! 😀Üdv, Laci

• @csabaszili1569
    @csabaszili1569 ปีที่แล้ว +1

Helló Laci!
    Na bummm!💣💥
    Ez most,egy jó kis meglepetés volt!😊
    Szívből örülünk,hogy újra kijutottál görögországba!
    Szuper kis sorozat lesz ez is,afelől nincs kétség!
    Izgatottan várjuk a folytatást!
    Üdv,Hajni és Csabi Vácról!👋

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว +1

Ááá! Sziasztok-sziasztok! 🙂Két év után a harmadik nekifutásra tudtam csak kijutni, mert mindig közbejött vmi... Én is csak akkor hittem el h sikerült, amikor már a parton álltam!🙂Köszönöm, h velem örültök, leírhatatlan boldogság volt ismét ott lenni! Köszönöm előre is a bizalmatokat, igyekszem rászolgálni! Szeretettel várlak minden részre benneteket, és akkor induljon a kaland! 😀Üdv, Laci

• @csabaszili1569
      @csabaszili1569 ปีที่แล้ว

Lacikám,a mi bizalmunkra,már régen és bőven rászolgáltál!😉
      Átérzem a boldogságod! Mi is így voltunk a 2022-es Paraliai nyaralással! 2020/21-ben mi sem voltunk,a Covid miatt! A munkahelyeink,nem igazán díjazták volna,ha 2 hét szabi után,még 2 hétig otthon maradunk karanténba!
      Mennyei érzés volt 2 év után,újra látni és érezni a tengert!
      Egyébként,ezért a sorozatért,2 köszönet is jár neked!
      1.Imádjuk görögországot,ezért ezeken a hideg téli napokon,kifejezetten üdítő lesz nézni ezeket a videókat!🏝🏖
      2.Sarti is szerepel a görögországi bakancslistánkon,és ahogy anno Paraliáról,most Sartiról is tőled kapjuk a hasznos,értékes információkat!😉

• @GaborDrKozma
    @GaborDrKozma ปีที่แล้ว +1

Szia Laci!
    Gratulálok a videóhoz, nagyon jó lett! Az "őszi túra" után ez hatalmas meglepetés, várom a további részeket! :)
    Üdv: Gábor

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว +1

Szia Gábor! Köszönöm szépen! :) Örülök, h tetszett! Azért nem mindegyik rész lesz ilyen látványos, de megpróbálom visszaadni azt, amit láttam és átéltem! Üdv, Laci

• @feketeistvan6722
    @feketeistvan6722 ปีที่แล้ว

köszönöm a videóidat már az előző görög nyaralást is végignéztem jó tippeket kaptam a nyaralásomhoz
    Várom a következő részekeket .

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว

Szia István! Köszönöm, h ismét is velem tartottál, és remélem most is találsz majd hasznos tippeket! Várlak a folytatásra is! Üdv, Laci

• @h_kartagoi
    @h_kartagoi ปีที่แล้ว

Szia Laci! Én is jártam a 90- es években Sartin és bizony akkor is ilyen gyönyörű volt a tenger, ahogy bemutatod a színek átmenetét. És háttérben az impozáns Athosz-hegy.
    Volt, hogy kint a parton vártuk meg a napfelkeltét. Ja, persze még előtte a naplementét is. Akkoriban még a bulizás volt a lényeg, egész éjjel kint mulatoztunk a parton. Még fürödtünk is éjszaka. Örülök, hogy újra láthatom a filmeden. Szuper volt🙂!
    Üdv
    Tomi

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว

Szia Tomi! Örülök, h ismerős volt a hely és régi szép emlékeket idézett fel benned! Ahogy olvastam hangulatos nyaralásod volt!🙂Én most jártam itt először, engem is azonnal levett a lábamról! Csodálatos hely volt! Köszi, a megtekintést, ha van kedved gyere a folytatásra is! 🙂Üdv, Laci

• @adriennakilian9104
    @adriennakilian9104 10 หลายเดือนก่อน

👏👏👏👏💝👍😍😍😍🥰kedves László lenyűgözött a kimerítő útikalauz amit készítettél és a csodás felvételek. Oda szögeztél a képernyő elé.Latom téged is lenyűgözötek a Chalkidiki csodás öblei a hegyvonulat lábánál. Többször volt alkalmam bejárni Posszeidon villáját főleg a Shitoniat volt szerencsém kikötni Ourannapolisban és látni a Kassandra csodálatos partjait. A Neos Marmarasi piac forgatagát a hangulatos kikötői éttermeket és tavernakat. A kerékpár nagyon jó ötlet ad egy plussz szabadság érzetet és kornyezet barát. Aki egyszer ellátogat Sartira biztosan újra visszatér oda. Az igazi görög élet érzés a bárok és éttermek hangulatos esti fényei a kedves és barátságos vendég szeretet az állatok szelidsege a mindenütt jelenlévő hit és hála krisztusi kegyelet szimbólumai adnak egy pluszt a csodás aranyló homok és azúrkék tenger mellé. Mindenkinek csodaszép nyarat jó pihenést kívánok!🎉💙🤍🕊️🐚🦪🫒🍉🍹

@videoworksLaci  10 หลายเดือนก่อน +1

Kedves Adrienn! Örülök, h tetszett a film, engem is lenyűgözött a táj szépsége. Először jártam itt, de azonnal megtetszett! Ha van kedved nézz bele a többi részbe is. Neked is csodaszép nyarat és jó pihenést kívánok!🏖🏝😀Üdv, Laci

• @adriennakilian9104
      @adriennakilian9104 10 หลายเดือนก่อน

❤ végig néztem az összeset! Csak gratulálni tudok neked,nagyon klassz felvételek jó a zene választás is. Sartin már többször jártam, imádom ❤a pandemia előtt 2019 ben voltam, amúgy főszezonban elég nagy a nyüzsgés ott is.😊(de még mindig a kis halászfalu jellege miatt varázslatos)Paralian régen voltam az élet forrása kihagyhatatlan látnivaló arrafelé és reggelizni az Olimposz lábánál elég jó élmény.Tovabbi csodás utazást kívánok neked!👍👏😍💙🌍 Jó nyarat, szép élményekkel teli időtöltést.🤍💚🫒🍹🦪🐚💛🌞

@videoworksLaci  10 หลายเดือนก่อน +1

@@adriennakilian9104 Szia! Köszönöm szépen, örülök ha tetszettek! 😄Neked is további sok szép élményt kívánok!☺Üdv, Laci

• @happytripssite
    @happytripssite ปีที่แล้ว

Szia Laci! Nagyon jó lett a videó, a sok hasznos infóval. Jó a szállás is, de a tenger, az gyönyörű. Azok a színek... És hát a népsűrűség is tetszik. 🙂

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว +1

Szia Ildi! Mesés volt a tenger, azt hittem csak álmodom, amikor a partján sétáltam. Örülök, h nektek is tetszett, várlak benneteket a folytatásra is! Üdv a csapatnak!🙂Laci

• @andreatakacs1211
    @andreatakacs1211 ปีที่แล้ว

Szia!
    Mi háromszor jártunk ott,a víz és a part is tiszta. Nagy strandrész. Mi a Hotel George-ban száltunk meg. A tulaj Zsuzsanna egy kedves magyarországi származású hölgy. Nagyon meg voltunk elégedve a szállással.Csak ajánlani tudom❤️

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว +1

Szia! Én csak most jártam itt először, de nekem is nagyon tetszett Sarti! 🙂Páratlanul szép tengerparttal rendelkezik, és a környéken is szuper strandhelyek vannak. Köszönöm az ajánlást, klassz szállás lehetett, és a magyar származású tulaj is előny! Üdv, Laci

• @mateoszend1833
    @mateoszend1833 10 หลายเดือนก่อน +1

Szia Laci!
    Nagyon tetszenek a videoid es a képminőség is nagyon jó.Épp kamera vásárlás elött állok és szeretném meg kérdezni hogy te milyen tipusú kamerát használsz.

@videoworksLaci  10 หลายเดือนก่อน

Szia! Örülök, h tetszettek a videók, köszi! :) GoPro Hero7-et használok. Üdv, Laci

@aishaneila 11 หลายเดือนก่อน

Köszönöm! ❤Tökéletes lett a bemutatása Sartinak, profi, alapos munka és nagyon kellemes vidám a lényed. Már nagyon sokszor voltam ott. Egy ideje kétszer is..szezon elején és végén..Jól leírtad az érzéseket, amit mi is érzünk ott..! Tavaly pont ekkor voltunk mi is ott, ezek szerint együtt utaztunk..Szegedtől.. Anesti 5-ös szoba. Nekem még, anno 2007-ből megvan az az élmény Sartiról, hogy nincs beépítve part, sehol egy beach, nagyon nomád még minden, látom, ahogy jönnek le a kecskék a hegyoldalról késő du-n . a parton sétálgatnak el mellettem, szépen sorban,. .... szinte a bibliai időkre emlékeztetett az élmény. Sokan emiatt nem szerették akkor, mert nomád volt..én meg pont emiatt mentem oda.. Vittem a kis széket stb.. Amit már akkor megjósoltam , hogy biztos , hogy fel fogják fedezni és nagyon beépítik, de addig jó igazán ez a rész, amíg ilyen kis meghitt.. nyugalmas..És így is lett.. mára nagyon sokat változott, sokkal többen járnak oda... nekem így is jó még. Ezért járok inkább most is nyugis időkben oda..főszezonban nem..2007-ben jártam először Görögországban és azóta is ide vágyok vissza... ebbe a kis faluba...mert ez a rész a látvány és a nyugalom nagyon bejön. A tengerpart és a tenger főleg a napfény és a tiszta levegő nagyon feltölt energiával.👌

@videoworksLaci  11 หลายเดือนก่อน +1

Szia Anna! Nagyon érdekes volt, amit írtál a régi Sartis időkről, és igazad lett! Évről-évre egyre jobban beépült és gondolom ez a tendencia napjainkban is zajlik. Ennek ellenére én is nagyon bájosnak tartom, és kellemes meglepetésben volt részem ott. Először jártam Sartin és remélem, h nem utoljára. Nagyon tetszett a falucska, a part, a környezet és az, h nem volt az a nagy forgatag. Ide bármikor visszatérnék!😀Minden napja egy igazi élmény volt, teljesen egyetértek veled, abszolút feltölti az embert élményekkel és energiával.
      Köszönöm a megtekintést, én az nyolcasban voltam, elképzelhető, h összefutottunk néha a folyosón.😄Örülök, h tetszett ez a rész, ha van kedved nézz bele a többibe is, minden rész egy nap eseményét foglalja össze. Köszönöm, h írtál, és azt kívánom fussunk össze ott máskor is!😀Üdv, Laci

@aishaneila 11 หลายเดือนก่อน

@@videoworksLaci Kedves Laci! Feltétlen meg fogom nézni a többi videódat is... sokkal jobb érzés nézni és hiteles infókat hallgatni utazásról, mint pl. a hervasztó híreket nézegetni naponta a tv-ben.. már be se kapcsolom..azt csak ritkán. Amúgy idén is pont akkor, szept. végén megint ott leszünk. És még annyi , hogy ott az éjszaka is annyira szépséges tud lenni a milliárdnyi fénylő csillaggal a parton.. a csodás csendes napfelkeltével hajnalban, de éltem ott már meg óriási szélvihart is, iszonyatos szélerővel érkezett, kitépte a mélyre leásott napernyőket is..szerencsére csak az erkélyről, éjjel meg néztem a hatalmas villámlásokat a tenger felett, bevilágította az egész Athost. Fantasztikus látvány volt.. Bicajt biztos fogok bérelni az idén, köszi a részletes infókat, boltokról, vendéglőkről és az akkori árakról is.🤩 🐟🌞 üdv. Györgyi 😊

@videoworksLaci  11 หลายเดือนก่อน +1

@@aishaneila Kedves Györgyi! Óh! Igazán nem szeretnék tolakodni a többi epizóddal, csak ha a kedved úgy hozza! Nem túl izgalmasak, de a táj sokkal szebbé teszi őket.🙂Teljesen igazad van a híreket és a televíziót illetőleg. Viszont ismét érdekes volt, amit írtál! 😊Fantasztikus látvány lehetett mindez, ...lenne mit pótolnom!☺Szuper! Nagyszerű a bringázás, csak ajánlani tudom! Sartit elhagyva megjelennek az emelkedők is, a méhkaptáraknál légy óvatos! Viszont cserébe szebbnél szebb további partokat találhatsz Sartitól nem messze délre. (Ez a 6. részben látható). És kitudja... még az is előfordulhat, h össze is futunk, ismét, ősszel, és pont ott!😄🤫🏖Üdv, Laci

@aishaneila 11 หลายเดือนก่อน

@@videoworksLaci 😍 Megnéztük a 3. részt az is nagyon tetszett, most legalább alaposan látom a térképen is merre jártam.. idén voltunk eddig még sohasem ezen a hajókiránduláson. Mindig az Ammouliani- szigetre mentünk eddig, szintén nagyon szeretem program..(de most nagyon viharos volt a tenger és ezért egy másik napra tettük át és ide mentünk, jelzem ekkor is frászt kaptunk kihajózáskor, akkora hullámok voltak, repkedtünk és kapaszkodtunk, induláskor..A nyílt vízen már jobb volt nem dülöngélt annyira, volt akit teljesen beborított a bejövő tengerhullám, azokat akik az elején ültek. Nagy élmény volt az egész..nem bántuk meg, hogy láttuk ezt a sok gyönyörűséget.Köszönöm a jó tanácsokat, nagyon tehetséges filmes vagy, mint egy National Geographic filmet néznék, jó operatőr vagy.. valaha a filmgyárban dolgoztam sminkesként, nagyon jól van összerakva, eddig minden amit láttam és sok új infót kapunk. Köszönöm a jó tanácsokat. Jó lenne összefutni. ⚓🚤🚲🌞⛱ 😊

@videoworksLaci  11 หลายเดือนก่อน +1

@@aishaneila Nagyon örülök, h tetszett a 3. rész, és jó döntés volt, h elmentetek élőben erre a hajóútra! Számomra felejthetetlen volt!😀Óó! Ammouliani is gyönyörű hely!(7.rész) Uhh! félelmetesek lehettek azok a hatalmas hullámok!
      Köszönöm a dicséretet, próbálkozom úgy visszaadni az egészet, ahogy én láttam. Gyerekként vadászpilóta, és természetfilm operatőr szerettem volna lenni, ebből legalább az utóbbi megvalósult hobbi szinten,😄hála a gyorsan fejlődő technika vívmányának!
      Komoly? Filmgyárban sminkesként? Ez szuper! Én folyton ott lógtam volna a kamerák körül.🤣2019-ben voltunk az etyeki filmstúdióban is kiránduláson. Nagyon érdekes volt, de én kifejezetten a kinti fim rögzítéseket szeretem. Napfény, fák, mezők, hegyek,... és a csodálatos tenger! Úgy legyen! Fussunk össze ott ismét!😃🏖 Köszönöm a megtekintést! Üdv, Laci

• @a.c.6937
    @a.c.6937 10 หลายเดือนก่อน

Szió! A víz nagyon lehűlt szeptember végére, tudtál fürödni vagy nem erőltetted? Hány fokos lehetett?

@videoworksLaci  10 หลายเดือนก่อน +1

Szia! Nekem néha kicsit hidegnek tűnt, próbáltam lassan bemenni, de pár perc után már nem volt gond. Nagyjából 22-24 fokra saccolnám. Üdv, Laci

• @rekahorvath5011
    @rekahorvath5011 ปีที่แล้ว

Szia. Hány fok volt napközben?

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว

Szia Réka! Szombaton 22 C, de napról napra fokozatosan melegedett, a hét vége felé már 27-28 C körül lett.

• @rekahorvath5011
      @rekahorvath5011 ปีที่แล้ว +1

@@videoworksLaci köszi a választ, szeptember végén még nem voltunk Görögországban.
      Várjuk a következő részt :)

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว

@@rekahorvath5011 Annyi, h sajnos szeptember végén az időjárás már "lutri" is lehet, az előttünk lévő turnus már nem volt ilyen szerencsés, mint mi. Tisztelettel várlak benneteket a folytatásra is.🙂Üdv, Laci

@attilanemeth5335 ปีที่แล้ว

Szia nem lett volna kènyelmesebb saját kocsival menni mint buszal?

Szia, megszoktam már a buszt, nem volt probléma. Üdv, Laci

@attilanemeth5335 ปีที่แล้ว

@@videoworksLaci mi is szeretnènk idèn menni a páromal utazási irodánàl intèztèl mindent? Pècsről mennènk mi is😃

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว

@@attilanemeth5335 Szuper! 😃IBUSZ-os út volt, rendben-olajozottan intéztek mindent, a kinti képviseletük is ok volt. Jó utat, és kellemes nyaralást kívánok nektek!😀
      Lemaradt: úgy is van lehetőség foglalni, h saját autóval mentek le, és az IBUSZ-nál csak a szállást kell fizetni.

@attilanemeth5335 ปีที่แล้ว

@@videoworksLaci most nèztem az ibusz oldalát jo kisgörög utak vannak 😃. Kb mennyi eurót vittèl magadal költö pènz ilyesmire?

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว

@@attilanemeth5335 Ja, érdemes szétnézni, de ha vmi megtetszik érdeklődjétek meg mielőbb, mert sokan szoktak jelentkezni. Szerencsére olcsóbb hely, mint a főbb Horvát nyaralóhelyek, a kaja sem vészes, én 2 db fakultatív úttal, bringakölcsönzéssel kb. 200-ból megúsztam. Vagy még annyi se. 😄

• @zsuzsannadezso4533
    @zsuzsannadezso4533 8 วันที่ผ่านมา

A Sarti nem tabla hanem selfie pont

• @andrasnyavadi2042
    @andrasnyavadi2042 ปีที่แล้ว

Szia nagyon szuper a videó Sarti ról èn Harkányi vagyok ès èn is jàrtam Sartin meg jó pàr görög helyen amikor mondtad hogy villàny ott melóztam vmikor a Bock pincèszetnèl nagyon szuper a videó így tovább 😊

@videoworksLaci  ปีที่แล้ว +1

Szia! Nagyon örülök, h tetszett a videó! Én most jártam először Sartin és nagyon szuper volt minden! Villány csodálatos hely, és az a térség a borvidékekkel nekem is a nagy kedvencem!🙂Üdv, Laci