• เผยแพร่เมื่อ 1 มิ.ย. 2024
  • Roadtrip με γυναίκες!Πέρασμα Μπάρου-Τζουμέρκα-Μετέωρα-Ελάτη!Στον ψηλότερο ασφάλτινο δρόμο της Ελλάδος!
    Πρώτο ταξίδι δικάβαλοι, με γυναίκες σε βίντεο! Ξεκινήσαμε από την Πάτρα, κλασσικά, 3 μηχανές, 3 ζευγάρια με προορισμό την πρώτη μέρα την παρασκευή στα Τζουμέρκα και συγκεκριμένα στους Μελισσουργους! Η διαδρομή μας ήτανε από τη γέφυρα ρίο-αντιρίο, ιωνία οδό, περάσαμε έξω από μεσολόγγι, έξω από άρτα, έξω από αμφιλοχία και στρίψαμε μετά τον αμμότοπο όχι στον αμμότοπο! Υπάρχουν δύο δρόμοι αλλά εμείς επιλέξαμε να στρίψουμε στο Τέροβο διότι από αμμότοπο είχαμε πάει την προηγούμενη φορά στον προηγούμενο βίντεο του περάσματος του Μπάρου-Τζουμέρκα.Η διαδρομή απο Τέροβο ήταν φανταστική με ολοκαίνουρια άσφαλτο και μαγευτικό τοπίο! Μετά συνεχίσαμε και περάσαμε από το γεφύρι της πλάκας και κατευθυνθήκαμε προς Πράμαντα, με ενδιάμεσα πολλά φανταστικά χψριουδάκια! Στη συνέχεια φτάσαμε στο ξενοδοχείο στους μελισσουργούς με διαμονή στους μελισσουργούς σε ένα υπέροχο ξενοδοχείο hotel koferita! Το βράδυ της παρασκευής φάγαμε σε μία χασαποταβέρνα στα Πράμαντα στον Μπούτζα!Εκπληκτικό φαγητό και ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ! Το σάββατο φάγαμε ένα πολύ ωραίο πρωινό στο ξενοδοχείο και κατευθυνθήκαμε προς ιερά μονή κηπίνας,πάλι παιρνώντα από εκπληκτικά χωριουδάκια, μεταλλικές γέφυρες, καταπράσινα τοπία και καταπληκτική θέα! Στη συνέχεια περάσαμε έξω από τους καλαρρύτες το χωριό καλαρρύτες όχι την περιοχή! Η διαφορά είναι τα δύο ρ και το υ αντί για ένα ρ και ι! Στη συνέχεια φτάσαμε στο Υψηλότερο Σημείο Ασφαλτοστρωμένου Δρόμου της Ελλάδος το Πέρασμα του Μπάρου! Υπάρχουνε ''τρεις΄΄ δρόμοι για να φτάσεις στο Πέρασμα του Μπάρου. Ένας είναι από το χωριό καλαρρύτες που ανεβήκαμε εμείς, ο δεύτερος είναι από το Ματσούκι που δείξαμε τον δρόμο και αυτές οι δύο διαδρομές είναι από τα δυτικά, δηλαδή μπαίνουμε από την ήπειρο προς τα μέσα! Η άλλη διαδρομή είναι ή από βόρεια από το Μέτσοβο προς το χαλίκι ή από τη θεσσαλία από ανατολικά δηλαδή προς το χαλίκι από περτούλι-ελάτη ή από καλαμπάκα! Στη συνέχεια μετά το πέρασμα του Μπάρου κατευθυνθήκαμε προς την Καλαμπάκα, ενδιάμεσα σταματήσαμε στην ταβέρνα Μαγκλάρα που φάγαμε πάρα πολύ ωραία! Μετά πήγαμε μία βόλτα στα Μετέωρα το οποίο το τοπίο και η θέα ειναι από άλλο πλανήτη! Και κατευθυνθήκαμε προς Τρίκαλα με τελικό προορισμό το σάββατο την Ελάτη! Κάναμε μια βόλτα το βράδυ στην ελάτη, ήπιαμε τα ποτάκια μας και την κυριακή το πρωί ξεκινήσαμε την επιστροφή μας από τον Α30 ο οποίος είναι ο δρόμος από Τρίκαλα προς Άρτα! Είναι ένα φανταστικό κομμάτι που ανεβαίνει ορεινά σε μεγάλο υψόμετρο με πολύ ωραίο δρόμο με στροφές, με θέα, παράλληλα σε ποτάμια, με πάρα πολλά γεφυρια ενδιάμεσα, καταρράκτες και πολλά χωριουδάκια! Σταματήσαμε στην Τοξωτή γέφυρα Αγίου Βυσαίωνα, πήγαμε στους καταρράκτες της παλαιοκαρυάς, στην εκκλησία που έχει 17 μοίρες κλήση στο ροποτό, περάσαμε από το φράγμα της μεσοχώρας, σταματήσαμε για φαγητό στο πέτρινο του Αχελώου με τις πέστροφες και φτάσαμε στην Άρτα! Ο δρόμος ήταν εκπληκτικός, βέβαια για στολή με ξύστρες και πάρα πολύ απολαυστικός! Μετά την Άρτα πήραμε την ιωνία οδό, εθνική δηλαδή για την επιστροφή μας προς Πάτρα! Μαγευτικό τριήμερο αλλά και αυτό έφτασε στο τέλος του με φανταστικές εικόνες, φανταστική διαδρομή, πανέμορφα ξενοδοχεία, πανέμορφα αξιοθέατα και τοπία! Περάσαμε πάρα πολύ όμορφα συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτή τη διαδρομή αυτό το roadtrip!
    Πέρασμα Μπάρος-Καλαρρύτες-Τζουμέρκα-Πίνδος! Βροχή,σκασμένα ελαστικά αλλά φανταστικές διαδρομές!
    • Πέρασμα Μπάρος-Καλαρρύ...
    Το μαγευτικό-παραμυθένιο δάσος της Ελλάδος!Δάσος Φολόης!Το δάσος των Κενταύρων!RoadtripToFoloiForest
    • Το μαγευτικό-παραμυθέν...

• @Balafoutre
    @Balafoutre 26 วันที่ผ่านมา +1

Ωραίο βίντεο. Ο νομός Ιωαννίνων είναι μαγευτικός. Συγχαρητήρια.

• @spiros06
    @spiros06 หลายเดือนก่อน +1

Υπέροχη εκδρομή, τοπία, αφήγηση, πληροφορίες. Τέλειο βίντεο Ευθύμη

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน

Ευχαριστω παρα πολύ! Ναι φανταστική διαδρομή!

• @dimitrisvars9867
    @dimitrisvars9867 หลายเดือนก่อน +1

Εξαιρετικό βίντεο Μπράβο❤

• @daniels33ify
    @daniels33ify หลายเดือนก่อน +1

Καταπληκτικό βίντεο και εκδρομή μπράβο!!!

• @signorahornet
    @signorahornet หลายเดือนก่อน +1

Φοβερό βίντεο, πλάνα και αφήγηση. Συνηθως προσπερνάω μεγάλα εκδρομικά - ταξιδιωτικά βίντεο γιατί με κουράζουν, αλλά το συγκεκριμένο ήταν ευχάριστη αποσυμπίεση. 😊

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน

Ευχαριστω παρα πολύ να σαι καλά! Δες και τα υπόλοιπα ταξιδιωτικά που έχω από Ιταλία πέρυσι και από 2ημερα 3ημερα και διαδρομές εδώ Ελλάδα! Επίσης υπάρχει και άλλο ένα βίντεο με το πέρασμα του μπαρου!

• @onlinerealestate
    @onlinerealestate หลายเดือนก่อน +2

Πάντα όρθιοι.! Ευχαριστούμε για το βίντεο.
    Χαίρομαι που πραγματοποίησες την μότοβόλτα σου με καταγραφή από 360cam, καθώς απέδειξες ξεκάθαρα ότι οι 360cam ΔΕΝ είναι για συνέχεια.
    Είναι για συγκεκριμένα πλάνα.
    Είναι κουραστικό, αλλοιώνει τα τοπία και η χρήση της πρέπει να περιορίζεται σε συγκεκριμένα πλάνα.
    Είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για την οδήγηση και καταγραφή πορείας και χωρίς πολλές περιστροφικές κινήσεις.
    Το βίντεο σου αυτό, μπαίνει στα αγαπημένα, καθώς θα είναι η απόδειξη της αποφυγής έντονης χρήσης καμερών 360.
    Πάντα όρθιοι ξανά και καλά ταξίδια.!!

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน

Ευχαριστούμε να σαι καλά!Ηταν πείραμα όπως ανέφερα και στην αρχή του βίντεο να δω και να δείτε πως γράφει! Βέβαια αυτό που συμπέρανα είναι ότι χρειάζεσαι 2 κάμερες! Μια στατική όπως έχω στο κράνος την go pro που όπως σωστά ανέφερες δεν κάνει την αλλοίωση των χρωμάτων και ως συνέπεια των τοπίων κλπ που κάνει η 360! Αλλά χρειάζεσαι και την 360 για γύρω γύρω πλάνα που δεν μπορεί να τα πιάσει η στατική κάμερα οταν περνάς γρήγορα από το σημείο αυτό! Τονίστηκε και η διαφορά χρωμάτων πολύ έντονα στο βίντεο αλλά και τα πλεονεκτήματα της 360. Θα βγάλω βίντεο που θα τις έχω δίπλα δίπλα θα τις συγκρίνω και θα τις αναλύσω!

• @kranioti
    @kranioti หลายเดือนก่อน +1

στο 21:00 υπήρχε δρόμος που έβγαζε Καλαμπάκα μέσω Καστανιάς αλλά εχει εξαφανιστεί από τον Daniel που χτύπησε την Θεσσαλία όπως και στο σημείο στο 23:00. Κορυφή και η ταβέρνα του Μαγκλάρα. Πολύ ωραίο βίντεο! Πάντα όρθιοι!

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน

Ακριβώς αλλά είδες πως ήταν τα κομμάτια εκεί στο βίντεο! Για να δούμε εάν θα ξανά φτιαχτούν οι δρόμοι εκεί! Ευχαριστω παρα πολύ να σαι καλά!

• @cidgid3683
    @cidgid3683 หลายเดือนก่อน +1

Πολύ καλή ανάλυση η κάμερα Ευθύμη. Ίσως έχεις την πιο ακριβή μηχανή αλλά η γαλάζια μπέμπα του φίλου είναι πανέμορφη!!!

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน +1

Ναι είναι πολύ κακή η ανάλυση της 360 γιατί γράφει 8κ η 5κ+ στο βίντεο! Βέβαια τα κάνει κιγο ψεύτικα τα χρώματα σε σχέση με την go pro αλλά χρειάζονται και οι δυο κάμερες! Ναι το s1000xr είναι φανταστικό!

• @Joyrider197
    @Joyrider197 หลายเดือนก่อน +1

Πήγατε στα μέρη μου, τα απολαμβάνω τα βίντεο που φτιάχνεις, εισαι ωραίος

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน

Ευχαριστω παρα πολύ! Είχα ξαναπάει και τον Οκτώβριο! Δες το και εκείνο!

• @tonizogk
    @tonizogk หลายเดือนก่อน +3

Με ζαλιζει αυτη η καμερα γυρω γυρω δε μπορω..

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน

Μέχρι στιγμής ο μόνος που δεν του αρέσει και τον ζαλίζει είσαι εσυ!

• @GiaDorPri
    @GiaDorPri 23 วันที่ผ่านมา

Από την Ιόνια Οδό, δεν είναι η Τριχωνίδα η λίμνη που φαίνεται στο αριστερό σου χέρι ανεβαίνοντας Ιωάννινα.

@efthimisbarbagiannis  23 วันที่ผ่านมา +1

Ναι είναι από την δεξιά μεριά!

• @user-xz1qd3bz6h
    @user-xz1qd3bz6h 29 วันที่ผ่านมา

Μου άρεσε ο τίτλος στα αγγλικά μπας και δεν το καταλάβουμε κάποιοι.

@efthimisbarbagiannis  28 วันที่ผ่านมา

Ο τίτλος έχει μια λέξη στα αγγλικά φίλε και αυτό γιατί έχει και περιορισμό ο τίτλος στα 100 γράμματα!

• @user-xz1qd3bz6h
      @user-xz1qd3bz6h 28 วันที่ผ่านมา +1

@@efthimisbarbagiannis Να με Συμπαθείς Παλληκαρι μου Έγραψα Παρορμητικά, (Αυτή την Άσχημη Δεν την μπορώ) ΕΥΓΕ για το Βίντεο, Παλιά πηγαίναμε και εμείς. Πάντα Τέτοια.

@efthimisbarbagiannis  28 วันที่ผ่านมา

@@user-xz1qd3bz6h Ευχαριστω πολύ!

• @vask3863
    @vask3863 หลายเดือนก่อน +1

50χλμ λέει το σήμα (@4:41 , @4:03 κτλ.). Για τέτοιο δρόμο; Ποιοι κανονίζουν αυτές τις ταχύτητες;
    Φαντάζομαι ως συνήθως δεν έγινε κάποια σοβαρή μελέτη. Απλός θα κράτησαν το αρχικό όριο ταχύτητας του δρόμου, από τη μεταπολεμική περίοδο.

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน +1

Τι να σου πω δεν ξέρω! Πάντως ο δρόμος εκπληκτικός

• @Agrolife86
    @Agrolife86 หลายเดือนก่อน

Δυσκολο να βλεπεις Τριχωνιδα απο την εθνικη.

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน

Στο περίπου ρε φίλε μην κολλάς

• @Agrolife86
      @Agrolife86 หลายเดือนก่อน +1

@@efthimisbarbagiannis πλακα κανω

• @RedRocket9
    @RedRocket9 หลายเดือนก่อน +1

Πολύ ωραίο βίντεο .. Πως και τοσο αέρα ακούγεσαι εσυ και ο κινητήρας τόσο καθαρά ;

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน +1

Ευχαριστω παρα πολύ! Εχω καλή κάμερα που δεν ξέρω άμα παίζει τόσο ρόλο! Έχω απλό μικρόφωνο πετου αλλά με σφουγγαράκι και ανταπτορα της rode! Επίσης τα έχω μέσα στο κράνος στο σημείο του στόματος! Δεν διορθώνω κάτι στο edit!

• @RedRocket9
      @RedRocket9 หลายเดือนก่อน +1

@@efthimisbarbagiannis Το media mode στην go pro αξίζει ; Βοηθαει στον ήχο ; Γιατί έχω την hero 12 αλλά ακούω μόνο αέρα όταν τραβάω

• @2wheelrider
      @2wheelrider หลายเดือนก่อน +1

​@@efthimisbarbagiannis Καλησπέρα! Έχω και εγώ μια ερώτηση, αν γνωρίζεις. Σε gopro hero 6 γίνεται να συνδεθεί ασύρματο μικρόφωνο, ή πρέπει να πάρω και τον αντάπτορα της gopro?

@efthimisbarbagiannis  หลายเดือนก่อน +1

@@RedRocket9 ναι αξίζει! Απλά πρέπει να ρυθμίσεις από που έρχεται ο ήχος από μπροστά η από πίσω στο μικρόφωνο γιατί έχει 2! Και επίσης να βάλεις μικρόφωνο Trs με 3 pin όχι trrs με τα 4 pin! Επειδή δύσκολα θα βρεις μικρόφωνο trs με 3 pin να πάρεις έναν ανταπτορα της rode από trs σε trrs και θα είσαι κομπλέ!

@@2wheelrider καλησπέρα! Όπως και εγώ που έχω την 10 έτσι και ο φίλος που έχει την 12 και εσυ λογικά με την 6 θα χρειαστείς η το media mod η έναν ανταπτορα για το μικρόφωνο! Και μετά για το μικρόφωνο πρέπει να είναι trs με 3 pin όχι trrs με 4! Και επειδή δύσκολα θα βρεις μικρόφωνο με 3 pin το trs δηλαδή πάρε έναν ανταπτορα της rode από trs σε trrs και θα είσαι κομπλέ!

• @TheoVstrom069
    @TheoVstrom069 24 วันที่ผ่านมา

Με τι μηχανή είσαι;..

@efthimisbarbagiannis  24 วันที่ผ่านมา +1

Εγώ με Ducati Multistrada V4 Pikes peak 2022!