Nom o compreendes? É umha cousa singela. Estes jornalistas todos lhe falam em asturianu como língua própia à velhinha das Astúrias, no entanto, ela respondia-lhes em castelhano por causa da diglóssia. É dizer, ela, por ter recebido atitudes muito fortes negativamente falando, para a sua língua e desde bem cedo, quando era menina, pois ainda que lhe estejam a falar NA SUA LÍNGUA, sem nom conhecer o rapaz, falará-lhes em castelhano. Além disto, sei este processo, porque, embora nom falar asturianu como língua materna, esta prática da diglossia é comum na Espanha. É umha cousa normal porque, desde a educaçom e desde os organismos centrais estatais que iam aos lugares monolingues com outra língua que nom era o castelhano, têm-se-nos ensinado de NOM usar o idioma autóctone com pessoas de fora da nossa confiança. Noutras palavras, pessoas de fora, supremacistas linguísticos, deziam-nos que devíamos falar castelhano, embora nom ser a nossa língua porque concebiam Espanha como unitária e tinham de esmagar ou misturar as línguas para juntarmos mais como naçom. Era simples, mas triste de entender.
Porqué Ambás está falando asturiano e a senhora contestando em espanhol?
Nom o compreendes? É umha cousa singela. Estes jornalistas todos lhe falam em asturianu como língua própia à velhinha das Astúrias, no entanto, ela respondia-lhes em castelhano por causa da diglóssia. É dizer, ela, por ter recebido atitudes muito fortes negativamente falando, para a sua língua e desde bem cedo, quando era menina, pois ainda que lhe estejam a falar NA SUA LÍNGUA, sem nom conhecer o rapaz, falará-lhes em castelhano.
Além disto, sei este processo, porque, embora nom falar asturianu como língua materna, esta prática da diglossia é comum na Espanha.
É umha cousa normal porque, desde a educaçom e desde os organismos centrais estatais que iam aos lugares monolingues com outra língua que nom era o castelhano, têm-se-nos ensinado de NOM usar o idioma autóctone com pessoas de fora da nossa confiança. Noutras palavras, pessoas de fora, supremacistas linguísticos, deziam-nos que devíamos falar castelhano, embora nom ser a nossa língua porque concebiam Espanha como unitária e tinham de esmagar ou misturar as línguas para juntarmos mais como naçom.
Era simples, mas triste de entender.
@@Ricard25J
Pero tú de dónde sales?
JAMÁS
HABLARASE ASÍ EN CANGAS
😭😭😭
HABLOSE