byłam w hotelu DLA DOROSŁYCH, czyli sprawozdanie z wakacji 😁🙈

♥♥ FACEBOOK: / maxineczka ♥♥
    ♥♥ INSTAGRAM: / maxineczka ♥♥
    ▞▞▞ MOJA KOLEKCJA PĘDZLI - M Brush ▞▞▞
    Pędzle z najwyższej jakości naturalnego włosia kozy, ręcznie robione w Japonii.
    mintishop.pl/fi...
    tinyurl.com/22...
    ►Pierre Rene Konturówka do ust Lip Matic LIE Jędrzej Urbański
    tinyurl.com/39...
    ►Dessi Zestaw kremowych bronzerów odcienie ciepłe
    tinyurl.com/yh...
    ►T-SHIRT: Zara

• @wilKouacz
    @wilKouacz ปีที่แล้ว +79

Jestem w szoku jaka tu jest społeczność- kiedyś trafiłam gdzieś w internecie na dyskusję na temat hoteli bez dzieci i ludzie byli OBURZENI, że takie miejsca istnieją, że bezdzietni egoiści i ignoranci itd. Jestem mega pozytywnie zaskoczona czytając komentarze tutaj 😅

@joannaroszak3403 ปีที่แล้ว +7

Ja też, wreszcie ludzie mówią to, co naprawdę myślą!

• @mariahoang2827
      @mariahoang2827 ปีที่แล้ว +18

Mam dzieci, a na wakacje z mężem jadę do hoteli bez dzieci i bardzo sobie to cenię 😉 Lubię dzieci, moje kocham, ale ja czasem chce też od nich odpocząć ☺️😉

• @kopernik_elfka
      @kopernik_elfka ปีที่แล้ว +4

moim zdaniem, o ile jest to od razu jasno wiadome, to całkiem spoko rozwiązanie :-). Z drugiej strony powinny się pojawić (o ile nie istnieją) specjalne listy hoteli dla dzieci: z placem zabaw, animatorami czy innymi atrakcjami.

• @nielubieinceli
      @nielubieinceli ปีที่แล้ว +1

@@kopernik_elfka 90% hoteli ma atrakcje dla bombelków. tylko płatne :P

• @kopernik_elfka
      @kopernik_elfka ปีที่แล้ว

@@nielubieinceli pewnie takie związane z biurami podróży mają. Ja tam zawsze jeździłam na własną rękę (po Polsce) i chyba tylko dwa razy spotkałam się z kącikiem dla dzieci. W tym raz, kiedy postanowiliśmy pojechać na takie bardziej wypasione wakacje (sauna i basen w hotelu).

• @brygidafranke8745
    @brygidafranke8745 ปีที่แล้ว +205

Wczoraj byłam w restauracji we Wrocławiu,dzieci darły jape jak dzikie wilki do tego biegały miedzy stolikami ,upomnienia obsługi nie pomagaly bo mamusie były zachwycone że dzieci tak ładnie się bawią , aż w pewnym momencie facet jakis niemiec bodajże chwycił oba i zaprowadził do mamusiek i grzecznie wytlumaczył ze to nie plac zabaw i brak kultury i mamusie uciekły z podkulonym ogonem ,ja wszystko rozumiem ale na brak kultury i braku wychowania nie ma zgody tak nawiązując do hotelu bez dzieci 😅

@joannaroszak3403 ปีที่แล้ว +36

Ja mam alergie na kaszojady, już sam ich widok sprawia, ze mam ochotę uciekać!

• @brygidafranke8745
      @brygidafranke8745 ปีที่แล้ว +24

@@joannaroszak3403 mi dzieci nie przeszkadzają niech się bawią ale to już było apogeum ,to nie były krzyki tylko darcie japy jak dzikie ludy pierwotne

@joannaroszak3403 ปีที่แล้ว +21

@@brygidafranke8745 a ja ich znieść nie mogę🤷‍♀️

• @uryuu-me2466
      @uryuu-me2466 ปีที่แล้ว +21

Jakiś czas temu byłam w Ragu z przyjaciółką i właśnie takie dzieciaki tak nam popsuły wizytę, że nie mamy ochoty tam wracać :/. Nie dało się normalnie porozmawiać tak się darły, a rodzice głaskali po głowie. Gdyby to było moje dziecko chyba bym wyszła i porządnie je na zewnątrz opieprzyła.... I weż traf na taką rodzinkę na wakacjach... straszne.

@AK-hl2xn ปีที่แล้ว +19

​@@uryuu-me2466ja nie jestem ogólnie przeciwniem dzieci jak juz sie tutaj wypowiedziałam ale właśnie... Sama mam 3 i jak gdzieś z Nimi ide to staram się żeby zachowywały się adekwatnie do miejsca do sytuacji, piszę staram się bo czasami muszę milion razy przypomniac jak mialo być .

• @lamakeupebella
    @lamakeupebella ปีที่แล้ว +79

Oj tak, my hotele dla dorosłych odkryliśmy zdecydowanie za późno, zupełnie inny wymiar wypoczynku 🎉

• @aleksandraplichta1552
    @aleksandraplichta1552 ปีที่แล้ว +20

My w czerwcu pierwszy raz pojechaliśmy do hotelu 18+ w Turcji - coś cudownego i faktycznie kompletnie zmienia jakość wypoczynku (takie moje dodatkowe wrażenie - po prostu obsługa i oferta hotelu koncentruje się na tym czego potrzebują dorośli, bez próby łączenia z ofertą dla dzieci która z natury musi być inna)

• @sarasiekierzycka2624
    @sarasiekierzycka2624 ปีที่แล้ว +17

Mam dwójkę dzieci i w pełni rozumiem chęć ciszy na wakacjach. Już nie mogę doczekać się kiedy będę mogła na takie się wybrać 🥰🥰🥰

• @katarzynawilczynska7913
    @katarzynawilczynska7913 ปีที่แล้ว +4

to jest super opcja mega wygody i komfortu emocjonalnego dla ludzi bez dzieci (lub tych odpoczywających od własnych dzieci), ale tez rodzin z dziećmi które dzięki takim opcjom nie muszą dzielić hotelu z kimś kto bez przerwy krzywo patrzy na dzieci.

• @manjari1589
    @manjari1589 ปีที่แล้ว +30

Odkąd, parę lat temu, trafiliśmy w hotelu na wycieczkę szkolną, zawsze wybieramy hotele dla dorosłych, zupełnie inny level odpoczynku😊

• @mika1058
    @mika1058 ปีที่แล้ว +28

My właśnie pierwszy raz byliśmy we Włoszech, i o Jezu, jakie to cudowne, kiedy w restauracjach nie gra żadna muzyka 🥹♥️

• @Lola-do1jy
    @Lola-do1jy ปีที่แล้ว +47

Ja mam 23 lata i w tym roku z narzeczonym pierwszy raz zdecydowaliśmy się na hotel dla dorosłych, zgadzam się z tym ze jest to inny level wypoczynku. Cisza, spokój, czystość przy bufetach (często dzieci rozrabiają np czy słodkościach).

• @annam.6922
    @annam.6922 ปีที่แล้ว +10

Pierwszy raz byłam 2010 roku w hotelu dla dorosłych w Turcji, od tamtej pory nie pamiętam co to krzyki,pluski przy basenie,na plaży. Polecam.

• @monikakasielska1927
    @monikakasielska1927 ปีที่แล้ว +56

Ja juz od kilku lat wybieram się tylko do hoteli dla dorosłych. Naprawdę można wypoczac❤❤❤polecam wszystkim

• @avanae
    @avanae ปีที่แล้ว +3

My w tym roku też byliśmy w hotelu dla dorosłych, w Grecji (Kos). Byliśmy zachwyceni!!! Zero biegania, krzyczenia, głośnej muzyki na basenie, spadających sztućców/talerzy w restauracji! Bosko, polecam każdemu! Można w spokoju posłuchać muzyki czy poczytać książkę! :) Byłam właśnie z biura podróży na "I" i u mnie dobrze się sprawdza od lat! Nawet w zeszłym roku musiałam skorzystać z pomocy lekarza, i też było bezproblemowo! Ale wiadomo, zależy jak się trafi.

• @dagmara8678
    @dagmara8678 ปีที่แล้ว +91

Byliśmy z chłopakiem 5 lat temu na Korfu w hotelu dla dorosłych i to jest serio game changer 😄 Od tamtej pory na wyjazdy dłuższe niż 3 dni też szukamy tylko hoteli dla dorosłych, bo to jest inny level wypoczynku, więc totalnie rozumiem ten zachwyt ciszą i spokojem 🥰

• @ewarutkowska8682
      @ewarutkowska8682 ปีที่แล้ว +20

Błagam piszcie po polsku. To nie złośliwość ale mam jakąś alergię na słowa, które można spokojnie zastąpić rodzimymi. A już jak słyszę shoping to dostaję drgawek. Jeśli chodzi o hotel to wyłącznie taki gdzie nie ma dzieci. Większość ludzi uważa, że ich bąbelki są tak słodkie, że wszyscy marzą o tym, żeby się trochę nimi pozajmować. Horror. Serdecznie pozdrawiam.

• @julkaxDxD
      @julkaxDxD ปีที่แล้ว +43

@@ewarutkowska8682 niby jak przetłumaczyć game changer? Teraz wszyscy znają angielski i wiedzą o co chodzi. Nie używasz takich słów jak popcorn, hot dog, drink, parking, pub? Też są z angielskiego 🤷‍♀

• @ania_k888
      @ania_k888 ปีที่แล้ว +5

U mnie dokładnie to samo. Tylko hotele dla dorosłych!

@Nixx0912 ปีที่แล้ว +8

​@@julkaxDxD"zmieniacz gry" brzmi gorzej 😂

• @ewarutkowska8682
      @ewarutkowska8682 ปีที่แล้ว +4

@@julkaxDxD Pewnie, że nie zawsze się da ale akurat napisać poziom zamiast level to nie problem. Są takie słowa, które trudno zastąpić i nie ma co robić salta przez prawe ucho. Miałam na myśli te, których zastąpienie nie stanowi żadnego kłopotu.

• @PaweCzarnecki-UJ
    @PaweCzarnecki-UJ ปีที่แล้ว +7

Pani Joanno- Hotel.dla dorosły świetny pomysł, szczególnie, że bez muzyki, więc można się zrelaksować. Ostatnio jednak w hotelach na wakacjach bardziej przeszkadzają mi niektórzy dorośli, którzy są bardziej niewychowani niż ich pociechy. Koszmar

• @oliwia_maj
    @oliwia_maj ปีที่แล้ว +12

Ja bylam pare razy na wakacjach organizowanych przez biuro all inclusive i te sprawy, lezenie na lezaku cale dnie....i to zupełnie nie jest moj typ wypoczynku. Z mężem o wiele bardziej wolimy aktywny wypoczynek i organizację wakacji samemu bo mamy pełną kontrolę nad tym gdzie i kiedy jedziemy. Teraz właśnie wróciliśmy z 2 tygodniowego eurotripa Czechy (Praga), Austria, Niemcy, Szwajcaria i Włochy (Como, Mediolan, Liguria i Toskania) ❤ Baaardzo aktywnie, bylo trochę spacerowania po Alpach. We Wloszech jeden dzień opalania i leżenia na plaży, a następnie zwiedzanie toskanskich miasteczek i winnic, oraz te piękne widoki na cyprysy czy choćby droga Gladiatora ❤ moj ukochany widok tam. Najlepsze wakacje do tej pory, bo bardzo intensywne, ale ile wspomnień 😊 Na all inclusive tego nie czułam, że będąc w jakimś kraju naprawdę go zwiedziłam

• @joku4303
      @joku4303 ปีที่แล้ว +2

My z 3 dzieci (od4do 11lat) po raz pierwszy pojechaliśmy w tym roku na all do super hotelu w Turcji, ale nawet dzieci uważają,że szkoda tego czasu na szaleństwa basenie i objadanie. Wogole nie poznaliśmy kraju, zwyczajow, zabytkow, itp., a wyjazd kosztowal naprawdę dużo. Dotychczas zawsze robiliśmy eurotripy i już wiemy,że do nich wracamy :)

• @annaantczak6628
    @annaantczak6628 ปีที่แล้ว +15

W pochmurne dni, w słoneczne dni - Maxi zawsze "made my day" ! 😊

• @al3168
    @al3168 ปีที่แล้ว +18

mam prawie 4 letnia córkę i córa rozumie, że restauracja, sklep czy tego typu miejsca to nie jest plac zabaw. Nie rozumiem dlaczego każdy nie może tak uczyć dzieci.
    Szanuje ludzi, którzy są na urlopie beż dzieci, ale też nie znoszę zwykłego chamstwa, bo ktoś nie lubi dzieci i nie odpowiada Im ich obecność. Szacunek działa w dwie strony.

• @fave525
      @fave525 ปีที่แล้ว

bo w wychowywanie dzieci trzeba włozyć czas i energię, a po co, skoro mozna dzieci zostawić samym sobie żeby krzyczały wniebogłosy :P

• @al3168
      @al3168 ปีที่แล้ว +2

@@fave525 jak byliśmy na wakacjach w Kołobrzegu z córka wtedy 2.5 roku biegała, krzyczała i bawiła się w wodzie. To jakaś kobieta nas zwyzywała i kazała zabierać dziecko z plaży ( sama miała dwójkę bąbelków) . Więc czasem to nie o wychowanie dzieci chodzi niestety.

@ewelinawydra9729 ปีที่แล้ว +5

​@@fave525ale niektórym nawet śmiech dzieci i radość przeszkadza 😅

• @beautyyybell7072
    @beautyyybell7072 ปีที่แล้ว +21

My z narzeczonym też staramy sie wybierać miejsca bez dzieci (23 i 27 lat). Niektórzy są w dzieciach zakochani a niektórzy nie chcą ich posiadać i cenią sobie cisze i spokój i uważam że obie opcje są dobre i powinnismy wzajemnie je szanować mimo że nie zawsze rozumiemy😊 Dlatego tak jak powinny być miejsca przyjazne dzieciom tak samo, przyjazne osobom chcących żyć bez nich😜

• @grakowal8947
    @grakowal8947 ปีที่แล้ว +53

Fantastyczny odcinek. Myślę, że to fajny pomysł z tym hotelem dla dorosłych. Sama pracuję z dziećmi od wielu lat i bardzo je lubię, ale w czasie wakacji potrzebuję odpocząć od płaczu i krzyków. Jestem matką (dzieci już dorosłe) i wiem, że potrzeby rodziców z małymi dziećmi są inne niż tych, którzy ich nie mają. Fajny pomysł, żeby każdy miał możliwość odpoczywać w warunkach, jakich potrzebuje. Podobnie jest z pieskami. Coraz więcej miejsc przyjmuje gości z pieskami, ale to nie każdemu odpowiada. Ja podróżuję z moim psem (może dlatego, ze sunia jest bardzo spokojna i nie szczeka na każdy dźwięk) i to mi bardzo ułatwia odpoczynek. A jeśli chodzi o nic nie robienie- uwielbiam. Zwłaszcza po intensywnym okresie pracy. Pozdrawiam i dziękuję za fajny materiał. ❤💚🧡💙💛

• @karolina.b8544
    @karolina.b8544 ปีที่แล้ว +10

Juz myslalam, ze ze mną jest cos nie tak, bo tez UWIELBIAM nic-nierobienie na urlopie. Książka, leżak, slonce- ideolo. A wszyscy znajomi w okolo albo aktywnie w gorach albo rowery nad morzem lub wycieczki różniste. Uff dzieki Maxi

@Nixx0912 ปีที่แล้ว +1

Ja pewnie bym się spiekła na raka w takiej opcji.

@SoMuchMusicSoLittleTime ปีที่แล้ว +24

Każdy rodzic, a matka szczególnie, ma w życiu takie momenty, w których ma ochotę uciec nawet od własnych dzieci, a co dopiero cudzych 😉IMO, hotele tylko dla dorosłych to świetny i rozsądny pomysł.
    A co do makijażu... Kiedy ktoś mnie pyta, czy lubię/używam pudrów sypkich, odpowiadam: mów mi Maxi 😀😉

@maxineczka  ปีที่แล้ว +1

Moja szkoła 😁

• @nielubieinceli
      @nielubieinceli ปีที่แล้ว

matka moze oddać swoje potomstwo pod opiekę ojcu potomstwa i sobie odpocząć, nie musi usługiwać płodom do ich osiemnastki. breaking news: ojciec bombelków ma te same obowiązki rodzicielskie :P

@SoMuchMusicSoLittleTime ปีที่แล้ว

@@nielubieinceli Chyba nie do końca zrozumiał_ś.

• @Marta-uv7su
    @Marta-uv7su ปีที่แล้ว +8

Gdy byłam w ciąży z pierwszą córką, też byłam w hotelu dla dorosłych😅 bo przeczuwałam, co będzie później. Naprawdę wypoczęliśmy, nad basenem spokój, na plaży cisza, czasem wracam myślą do tych błogich chwil😊 teraz w grę wchodzą tylko domki albo apartamenty, żeby biedni ludzie nie musieli sie mierzyć z tym, co mamy na codzień😂

• @juliajaszczur8926
    @juliajaszczur8926 ปีที่แล้ว +18

Niby taka brzydka pogoda, ale z tobą zawsze dzień zaczyna się pięknie 😊

• @iwonan.9315
    @iwonan.9315 ปีที่แล้ว +20

Dwa razy byłam już w hotelu dla dorosłych i uważam że to swietny wybór 🥰

• @dominika5751
    @dominika5751 ปีที่แล้ว +15

No dzień dobry, nie kłamałaś jest 50 minut ❤️
    Kawa i zabieram sie za oglądanie 😘
    MIŁEGO DNIA WSZYSTKIMI ❤️

• @mikkosuriamo1015
    @mikkosuriamo1015 ปีที่แล้ว +219

Czemu slysząc hotel dla dorosłych ... Od razu pomyślsłam o hotelu dla swingersów 🤦‍♀️wiecie takie skojarzenie film dla dorosłych... hotel dla dorosłych 😂

• @justynasz9756
      @justynasz9756 ปีที่แล้ว +18

Hahahaaa ja też 😁😁😁

@maxineczka  ปีที่แล้ว +13

🤣🤣🤣

@Nixx0912 ปีที่แล้ว +21

Ja przez moment też miałam glupie skojarzenia. Hotel dla nudystów etc.

@ewelinawydra9729 ปีที่แล้ว +2

😂😂😂😂

• @zutrzepak8020
      @zutrzepak8020 ปีที่แล้ว +6

dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :D

• @Mad11me
    @Mad11me ปีที่แล้ว +38

Pozdrawiam wszystkich z kawą, szykując się do pracy 🔥♥️ odświeżałam namiętnie😅

• @katarzynka
    @katarzynka ปีที่แล้ว +5

Nie mogę się napatrzeć na to niebieskie oko. No majstersztyk❤❤

• @myh-devils_advocate
    @myh-devils_advocate ปีที่แล้ว +8

Moje pierwsze wakacje za granicą w hotelu jeszcze przede mną, ale właśnie zarezerwowałam hotel dla dorosłych. Żadna inna opcja nie wchodziła kompletnie w grę. Wystarczy, że w moim mieszkaniu okna wychodzą na plac zabaw...

• @nataliabaran2433
    @nataliabaran2433 ปีที่แล้ว +33

Przyznam, że jako rodzic... z mężem jeździmy na "wypady" do miejsc bez dzieci 🙈 i proszę nie oceniać 🙈

• @EkoJAsiek
      @EkoJAsiek ปีที่แล้ว +8

Normalka! 🙌 Masz okazję wyjść bez dzieci, a tu… inne dzieci. No tyle, że nie musisz się nimi zajmować, ale z drugiej strony, nie masz żadnego wpływu na ich zachowanie

• @iksiks8954
      @iksiks8954 ปีที่แล้ว +2

Mam dzieci więc wiadomo. że jeżdzimy razem na wakacje ale najlepszy wypoczynek to jak jadę na wyjazd z samymi koleżankami.

• @nataliabaran2433
      @nataliabaran2433 ปีที่แล้ว +5

@@iksiks8954 kiedyś usłyszałam, że wakacje z dziećmi to "WYJAZD" 😂 a nie wakacje 😁 ale żeby nie było my też jeździmy na "wyjazdy" 😉

• @kraftvern
      @kraftvern ปีที่แล้ว +8

Ocenię. Bardzo dobrze robicie!

@AnAnOffOn ปีที่แล้ว +6

To się nazywa higiena psychiczna!! Można kochać swoje dzieci nad życie,ale każdy potrzebuje przestrzeni dla siebie. To bardzo zdroworozsądkowe podejście. Czasem każdy , absolutnie każdy normalny rodzic ma dość swoich cudownych dzieci,i chciałby uciec na koniec świata. A ten kto mówi inaczej,kłamie.
      U nas w kraju panuje taki kult matki Polki, która idzie przez życie z uwieszonymi na szyi dziećmi, umęczona i zniechęcona. A takie właśnie wyjazdy pozwalają na złapanie oddechu.
      Pozwalajmy sobie na egoizm,zdrowy egoizm.

• @karolinapodsiado8067
    @karolinapodsiado8067 ปีที่แล้ว +6

Weekend wolny, ja w drodze w Tatry, ulewy, tornada, nawałnice 🙄 dobrze, że Maxi jest na pocieszenie ❤️

• @Anna-xg6lm
    @Anna-xg6lm ปีที่แล้ว +21

Maxi, ja ma dwójkę dzieci -6 i 10 lat i zaaazdroszcze Ci tych wakacji! 😄 Moje dzieci są kochane, ale kazdy ma prawo do ciszy i odpoczynku, żeby zebrac myśli 🥰

• @beatasz7452
    @beatasz7452 ปีที่แล้ว +11

Super, że opowiedziałaś o tym hotelu dla dorosłych, to jest dobra opcja dla pragnących ciszy. Makijaż z błękitem rewelacja !

• @99kalyna
    @99kalyna ปีที่แล้ว +3

Wow! Niebieskie cienie zwykle kojarzą mi się z panią z mięsnego z PRL a Twój makijaż w niebieskosciach jest przepiękny! Cudownie wyglada, mój dzisiejszy faworyt.

• @zofiawegrzyn37
    @zofiawegrzyn37 ปีที่แล้ว +37

Nie potrzebuje palety.. Nie potrzebuje palety.. Nie potrzebuje palety.. Nie potrzebuje palety.. Nie potrzebuje palety.. 😂

• @martynagawe3846
      @martynagawe3846 ปีที่แล้ว

Wyjełas mi to z ust... Nie potrzebuję palety...ale zakochana jestem

• @monikalipska7909
      @monikalipska7909 ปีที่แล้ว +1

Potrzebujesz 🤣

• @kraftvern
      @kraftvern ปีที่แล้ว

NIE POTRZEBUJĘ.

• @Triraru
      @Triraru ปีที่แล้ว

Masz rację, nie potrzebujesz. Kosztuje 150zł, a Carnival V wczoraj kupiłam za niecałe 160 🥰

@SoMuchMusicSoLittleTime ปีที่แล้ว

Same story... 😄

• @karlapm1
    @karlapm1 ปีที่แล้ว +21

Ja matka trójki dzieci uwazam, że hotele dla dorosłych to coś wspaniałego 🥰 a makijaż jak zawsze wow ❤ pozdrawiam!!

• @magosiabrzozowska3006
      @magosiabrzozowska3006 ปีที่แล้ว +4

Podbijam! Co prawda mam jedno dziecko,ale również uważam,że takie hotele są zbawieniem ❤😂

@AK-hl2xn ปีที่แล้ว +8

A ja nie rozumiem tej mody na "dzieci przeszkadzają" nauczmy się żyć razem z dziećmi a nie traktować Je jak zło konieczne. Ja matka 3 dzieci pracująca przez 10l w placówce z dziećmi.

• @magdalenab7874
      @magdalenab7874 ปีที่แล้ว +13

@@AK-hl2xn jest to zło niekonieczne ;>

@AK-hl2xn ปีที่แล้ว

​@@magdalenab7874😂

@NiPutuGosia ปีที่แล้ว

Świetnie, że masz taką świadomość 😂

• @wiolaw-k8207
    @wiolaw-k8207 ปีที่แล้ว +4

To niebieskie oko to prawdziwe dzieło sztuki, cudo 😊

• @annawatza912
    @annawatza912 ปีที่แล้ว +5

Hotele dla dorosłych sa mega, ale warto sprawdzać oferte, bo sa hotele dla dorosłych nastawione na młodych imprezowych ludzi i tam ciszy niestety jest niewiele (raz trafiłam, potem bylam mądrzejsza).
    Po drugiej stronie są hotele, ktore sa dla "wszystkich", a mimo to potrafią stworzyc strefy odpoczynku dla dorosłych, co teraz, majac 3latka mega cenię. Basen dla dorosłych, odsunięty od stref, gdzie są dzieci, bar dla dorosłych i to tez robi robote, jak mamy młodsze dziecko i hotel dla dorosłych jest chwilowo poza zasięgiem.

• @katarzynafrydek
    @katarzynafrydek ปีที่แล้ว +6

Nie mogę się na Ciebie napatrzeć 🖤
    Piękna bez makijażu, piękna w makijażu. Dodatkowo zdolna, utalentowana, mądra, inteligentna, dowcipna, ciepła, sympatyczna. Gdybym była mężczyzną, byłabyś moim ideałem 😂

• @aniaciesla4431
    @aniaciesla4431 ปีที่แล้ว +3

Byłam ciekawa tej palety, więc dla mnie film idealny! Bardzo chętnie bym zobaczyła, jak Jędrzej robi Ci makijaż! ;)

• @magdalenaszpak-ozga-tl3mg
    @magdalenaszpak-ozga-tl3mg ปีที่แล้ว +2

Ten błękit z granatem coś pięknego 💕 makijaż cudny jak zawsze 😍

• @beznikt
    @beznikt ปีที่แล้ว +8

No ja mam właśnie taki stan, że wysypało mnie jakieś cholerstwo i nie mogę przestać zerkać do lusterka. A tam mało przyjemny widok 😢 Hotele tylko dla dorosłych to też moje wakacyjne odkrycie. Coraz więcej takich miejsc również w Polsce i to cieszy. Miłej soboty dla wszystkich 😊

• @izabellamackiewicz5843
    @izabellamackiewicz5843 ปีที่แล้ว +2

Maxi jak zawsze elegancko i smakiem na nowości a makijaż i pogaduchy to miło spędziłam z tobą czas😘💋❣️😉🤗🌸

• @bozenasikora8076
    @bozenasikora8076 ปีที่แล้ว +1

A ja byłam kiedyś w hotelu dla dorosłych w Grecji i okazało się, że przyjeżdżają tam zorganizowane grupy młodzieżowe 16+ z Holandii. Przy basenie czułam się jak na koloniach, wrzaski, hałas, chlapanie wodą na gości. Czyli hotel dla dorosłych to nie zawsze super sprawa. Czasem nawet o leżak było trudno, jeśli cała grupa przyszła na basen.

• @okularnica8139
    @okularnica8139 ปีที่แล้ว +3

Makijaż oczu dla mnie trochę taki vibe Harley Quinn😁Pewnie przez kolorystykę. Jak zawsze miło się słuchało😊

• @aldonalechowicz4303
    @aldonalechowicz4303 ปีที่แล้ว +1

Z hoteli 16+ z całego serca polecam Quadrille w Gdyni. Każdy pokój jest wyjątkowy, różni się wystrojem, a sama aranżacja jest niesamowita. ❤ Restauracja z jedzeniem turbo pysznym. Naprawdę perełka wśród polskich hoteli.

• @kasiakarewicz1210
    @kasiakarewicz1210 ปีที่แล้ว +4

Rany, ale się stęskniłam! ❤ Jak zaczęłaś opowieść o różu i rozwinęłaś wątek o dygresję, zapominając co tak naprawdę chciałaś powiedzieć, śmiechłam, bo znam ten uczuć z autopsji 😂. Potwierdzam, mieszkając w Galicji hiszpańskiej, że pożary są tu naturalnym zjawiskiem w czasie lata, a wręcz na całej południowej długości kontynentu: Portugalia, Hiszpania, Włochy, Grecja, itd. Galicja niby chłodniejsza i bardziej wilgotny klimat, a jednak zalesianie eukaliptusem wyjałowiło lasy, zwłaszcza ściółkę i latem mamy problem, mimo to ludzie są przyzwyczajeni, a służby zorganizowane. Gratuluje Pierre Rene i Jędrzejowi tak udanej kolekcji!

• @korneliasm
    @korneliasm ปีที่แล้ว +1

Jak miło widzieć zadowoloną Maxi z paletki cieni i to z matów! 😆😍 nie ukrywam, że stęskniłam się też po Twoim urlopie 🥹

• @ewamielcarek7665
    @ewamielcarek7665 ปีที่แล้ว +3

O takkkkk ☺️ pudry na całą twarz to świetny pomysł

• @justynvvv
    @justynvvv ปีที่แล้ว +1

Przepiękne makijaże oczu i te niebieskości z tej palety wow jak one się zachowują 💙

• @kasiako6134
    @kasiako6134 ปีที่แล้ว +1

Ranek z Maxi, popołudniu OFF festival w Katowicach i życie staje się piękniejsze😁☺️

• @ivewa4996
    @ivewa4996 ปีที่แล้ว +2

Naprawdę tęskniłam. Uwielbiam twoje filmiki😊

• @justynaszmigiel6054
    @justynaszmigiel6054 ปีที่แล้ว +6

Zawsze jak Maxi mówi, że film będzie długi to sprawdzam na pasku ile trwa😂

• @ninna1104
    @ninna1104 ปีที่แล้ว +12

Hotele dla dorosłych to jest super sprawa, o ile - tak jak w tym przypadku - ci dorośli przestrzegają norm społecznych. Byłam na jednej z greckich wysp i niestety to, co wyprawiali ludzie w miejscu teoretycznie przeznaczonym do cichego odpoczynku 🙈 Dzieci do wody noszą przynajmniej pieluszkę 🙄 Doszłam więc do wniosku, że chyba muszę wybierać miejsca dla seniorów 😂

• @noele3613
      @noele3613 ปีที่แล้ว +12

Powiem szczerze, że nigdy nie byłam w hotelu dla dorosłych, ale w takich klasycznych to nie dzieci, o dziwo, najbardziej działały mi na nerwy. To dorośli puszczali głośno muzykę w środku nocy, palili, chlali bez opamiętania i urządzali awantury. Wydaje mi się, że trafienie na miejsce bez takich atrakcji to po prostu fart😢

@ewelinawydra9729 ปีที่แล้ว +5

​@@noele3613dorośli potrafią być gorsi od dzieci 😅

• @patttwins
    @patttwins ปีที่แล้ว +8

Jako mama 2 córek propsuje hotele dla dorosłych 👍 kazdy ma orawo wypiczywac jak mu pasuje. Dodam ze mam 2 autystyczek wiec dla mnie cisza i dla moich dzieci to zloto. A uwierzcie mi, ze dzieci neurotypowe bywaja gorsze od tych zaburzeniami. Takze hotele dla doroslych 🤩🤩😊

• @anita2293
      @anita2293 ปีที่แล้ว +1

Z resztą nie tylko dla dzieci, ja jestem dorosłą osobą z autyzmem, i hałasujące dzieci, albo o zgrozo, biegające i wpadające na mnie to koszmar 💀najgorzej jak siorbią albo się drą bez powodu, nie mogę tego znieść, i aż chce mi się płakać. Do tego jak się krytykuje rodziców takich okropnych dzieci, to słyszy się ,,ciekawe, jak ty byś sobie poradziła z panowaniem nad dziećmi w tym wieku" :)))))

• @marzenakorgol8921
    @marzenakorgol8921 ปีที่แล้ว +2

Makijaż przepiękny, ten niebieski jest ZABÓJCZY 🎉🎉🎉

• @skarbskarb8906
    @skarbskarb8906 ปีที่แล้ว +2

Jestem obecnie w takim hotelu + 16 na Krecie w miejscowości Kolymbari. Hotel Grand Bay Beach. Rewelacja, najlepsze wakacje😎⛱️

• @jadwigak.8128
    @jadwigak.8128 ปีที่แล้ว +2

Nareszcie ❤! W końcu moja sobota będzie normalna. Śniadanie z filmem.

• @pauladrogosz5863
    @pauladrogosz5863 ปีที่แล้ว

W tym roku byłam z biurem Itaka i również byliśmy totalnie niezadowoleni ! Nigdy więcej z nimi na wakacje :)

• @baskaxdd
    @baskaxdd ปีที่แล้ว +1

Ja kilka razy byłam z biurem na R na wycieczkach objazdowych i zawsze polecałam. Następnie dwa razy wybrałam się z biurem na T i byłam zachwycona jakością hoteli, brakiem kłamstw w ofercie, jakością posiłków itp. W zeszłym roku skusiłam się na 'pół-objazd' z biurem na I i to była istna katastrofa... Jednak T na wypoczynek a R na objazdy - POLECAM :D a co do hoteli dla dorosłych, byłam dwa razy: na Rodos i na Fuerteventurze i za każdym razem ten sam spokój, szacunek do współwypoczywających i nawet te atrakcje wieczorne lepiej podpasowane pod dorosłych jeśli już były. Naprawdę polecam, nie to że mam coś do dzieci, ale każdy ma inne potrzeby wakacyjne i jeśli się akurat nie podróżuje z dziećmi lub się ich po prostu nie ma to takie hotele plus 16/18 to jest najlepsze co cię może w życiu spotkać 😍

• @elisa_beth8295
    @elisa_beth8295 ปีที่แล้ว +26

Tak! Hotele bez babelkowe to mistrzostwo swiata!

• @eves9064
    @eves9064 ปีที่แล้ว +22

Tak jak fajne są miejsca z dużą ofertą dla dzieci, tak samo fajne są miejsca gdzie można odpocząć od atrakcji i hałasów dziecięcych. I mówię to jako rodzic.

@maxineczka  ปีที่แล้ว +5

Dokładnie, dla każdego coś innego ❤️

• @eithel85
    @eithel85 ปีที่แล้ว +1

Nie bylam w takim hotelu, bo ogolnie nie lubię hoteli. Nawet bardziej przeszkadadzają mi drący japę nawaleni dorośli, co na all jest częste, albo właśnie sebixy ze swoją muzą, niż drące się dzieci. Jeżdżę zwykle w jakieś bardziej ustronne miejsca i chodzę na bardziej dzikie plaże.

• @myszka9742
    @myszka9742 ปีที่แล้ว

Tęskniłam za Twoimi filmami. Tym razem nie mogę się zdecydować, które oko bardziej mi się podoba😊

• @grazynagaezewska7791
    @grazynagaezewska7791 ปีที่แล้ว +2

Wróciłaś, cudownie❤❤❤

• @martapolak3191
    @martapolak3191 ปีที่แล้ว +1

Piękny makijaż, ten niebieski wygląda bardzo wakacyjnie.😊 Zresztą to drugie oko też jest śliczne.

• @martaka5154
    @martaka5154 ปีที่แล้ว +1

Tęskniliśmy! 💋❤

• @ewaolszewska175
    @ewaolszewska175 ปีที่แล้ว +1

Maxi przepiękny makijaż a te oczy cudo❤❤❤ miło było cię oglądać 🥰

• @MrsBarrientosWilk
    @MrsBarrientosWilk ปีที่แล้ว +1

Tak zwany swim out❤ kochamy z mężem takie hotele i możliwość pokoju z własnym basenem 😊 nie dziwie się, ze byliście rozanieleni😊

• @kingap.5523
    @kingap.5523 ปีที่แล้ว +4

W naszym hotelu dla dorosłych byli pijani anglicy którzy zachowawali się o wiele gorzej niż małe dzieci😅😅😅😅😅😅

• @pandorakaze4038
    @pandorakaze4038 ปีที่แล้ว

To jest szalenie skomplikowane z tym wyglądem i lustrami. U mnie moja nienawiść do własnego ciała była tak duża, że przez wiele lat w ogóle nie patrzyłom w lustra - tak, brak robienia makijażu także w to wchodził oczywiście - i moje samopoczucie było coraz gorsze i moja pewność, że jestem obrzydliwe rosło. U mnie takie zrównoważone zerkanie w lustro (czyli bez porównania do osób które muszą pracować z własnym wizerunkiem) pomogło. Nieco, bo samodzielne wychodzenie z zaburzeń odżywiania jest cholernie ciężkie o ile możliwe.

• @diabla_666
    @diabla_666 ปีที่แล้ว +122

Czy jest coś gorszego od rozkrzyczanych dzieci na wakacjach? Owszem - rozkrzyczani, pijani Brytyjczycy... 🤦‍♀️

• @judytawischkony6973
      @judytawischkony6973 ปีที่แล้ว +50

Rozkrzyczani,pijani Polacy puszczajacy disco polo, bo jeszcze czlowiek sie wstydzi za krajanow

@maxineczka  ปีที่แล้ว +43

Ogólnie nikt rozkrzyczany nie jest fajny 😅 ale akurat w tym hotelu była pełna kulturka 😊

@joannaroszak3403 ปีที่แล้ว +14

Oj nie, nie ma nic gorszego niż kwiczacy dzieciar.

• @MHanus
      @MHanus ปีที่แล้ว +29

@@joannaroszak3403z tym że kwaczącym dzieciakiem jest choć nocami spokój a z pijanymi gośćmi jeszcze w nocy trzeba się meczyc

• @boguslawa.jamroz
      @boguslawa.jamroz ปีที่แล้ว +11

​@@joannaroszak3403o tak....zamknąć paskudy w klatce do....hm....10 lat? Będzie ok? Czy za krótko? Bo nie wiem na ile moim dzieciom naszykować 🤔🤦‍♀️🤣

• @MariaWieczorek-yy8hp
    @MariaWieczorek-yy8hp ปีที่แล้ว +8

Maxi Ty mówisz o odpoczynku od lustra. Ja jestem dziennikarką/korektorką/redaktorką - non stop pracuję z językiem polskim. I mam taką teorię, że dlatego potrafię odpocząć wyłącznie na wakacjach poza naszym krajem, że tam nie słyszę aż tak dużo polskiego języka. Tutaj non stop słyszę (np. na plaży czy idąc Monciakiem) i czytam (np. w menu, reklamy itp.) błędy. Na co dzień mi to nie przeszkadza, ale naprawdę czuję różnicę (i się relaksuję) dopiero wówczas gdy jestem zagranicą - i ludzie mówią w innym języku :)

@AnAnOffOn ปีที่แล้ว +4

Jestem matką, a co za tym idzie wakacje zawsze w towarzystwie dzieci 🤯
    Dlatego hotele dla dorosłych uważam za genialny wynalazek! Zdaję sobie sprawę z tego, że są ludzie, którzy jadą na wakacje żeby odpocząć, odmóżdżyć się i ostatnie czego potrzebują, to towarzystwo rozwrzeszczanych dzieci. Tak nie oszukujmy się dzieci na wakacjach są zmorą niepozwalającą odpocząć.
    Kocham swoje dzieci nad życie,ale patrzę na życie realnie.

• @funemanka8523
      @funemanka8523 ปีที่แล้ว

Wielki szacunek za zdrowe podejście, szkoda, że jest tak mało ludzi takich, jak Pani 👏

@AnAnOffOn ปีที่แล้ว

@@funemanka8523 Bardzo dziękuję ❤️

• @dorotaszirch8844
    @dorotaszirch8844 ปีที่แล้ว +1

Na Krecie byłam już 3 raz w przeciągu 5 lat zazwyczaj na 8 dni ale po raz pierwszy pod koniec czerwca tego roku widziałam sztuczne ognie 😉 tak sobie myśle , ze to chyba dodatkowa atrakcja w sezonie 😉

• @nataliakrol4558
    @nataliakrol4558 ปีที่แล้ว +1

Maxi! kocham całym sercem i tęskniłam! Jesteś w tym wszystkim taka swoja, jak ja to uwielbiam ❤️
    PS: wiem,ze Twoja pielęgnacja to ogrom różnych produktów, ale jestem ciekawa jak wygląda to w taki normalny dzień - bez nagrywania, ale wtedy gdy postanowisz się umalować. Po jaki żel, serum, filtr najczęściej sięgasz? Może jakiś film?:)

• @zielonaoranzeria
    @zielonaoranzeria ปีที่แล้ว

Mam dziecko, juz kilku letnie i jeatem samotna mama. Od kilku lat kultywuje tradycje corocznego weekendu bez dziecka. Szukam hoteli, gdzie nie ma dzieci, albo odludzi, gdzie wiem, ze rodzice z dziecmi nie jezdza bo dzieci by sie zanudzily. Wtedy tez kodzystam z restauracji, gdzie raczej z dziecmi sie nie chodzi.
    Dziecko wtedy zostaje z moimi przyjaciółmi. Jestem mama 24/7 przez caly rok i uwazam, ze mi sie to nalezy i powinny takie hotele i restauracje powstawac 😊

• @weronikakordas2371
    @weronikakordas2371 ปีที่แล้ว +3

A może zrobiłabyś filmik tylko o błyszczykach „klejących” bo chyba ostatnio nie ma ich wiele 🥲 ja tez jestem ich fanką 😊

• @sienkiewiczmonika1161
    @sienkiewiczmonika1161 ปีที่แล้ว +1

Ten błękit robi wrażenie 💙

• @kami225
    @kami225 ปีที่แล้ว +1

W końcu ktoś kto docenia cieszę. Dla mnie to jest dramat jak ludzie dookoła puszczają muzę na maksa i nie da się odpocząć. Często młodzi nawet w lasach siedzą z muza na cały regulator. 😳 Albo osoby, które przeprowadzają się na wieś z miasta to myślą, ze maja prywatna dyskotekę i nie szanują za grosz ciszy i ludzi wokół, cisza nocna tez dla takich nie istnieje. Czy ludzie boja się ciszy w dzisiejszych czasach?

• @dizlondynu8478
    @dizlondynu8478 ปีที่แล้ว +2

Hotele tylko dla dorosłych, to miejsca które ja również preferuję i wybieram jeżeli to tylko jest możliwe 🥳🥳🥰🥰

• @Domeine
    @Domeine ปีที่แล้ว

Jak ja Cię lubię oglądać, Maxi :) No. Stęskniłam się. I też nie zorientowałam się, że będzie przerwa. :D

• @kamilakowalewska9929
    @kamilakowalewska9929 ปีที่แล้ว

Sama mam syna,nie takiego już małego bo 8-letniego,ale z miłą chęcią bym pojechała do takiego hotelu dla dorosłych. Lubię dzieci,ale taki tydzień wypoczynku gdzie nikt nie biega,nie krzyczy,nie płacze brzmi jak marzenie. Cisza,spokój i relaks 😊

• @olak3528
    @olak3528 ปีที่แล้ว +1

Super się Ciebie słuchało ❤

• @beatabeatrix5475
    @beatabeatrix5475 ปีที่แล้ว

Oba makijaże jak zawsze piękne i perfekcyjne! 👌 Ale już wiem, że zawsze wyglądasz perfekcyjnie, nawet skoro świt na lotnisku❤️😍zazdro😘

• @fave525
    @fave525 ปีที่แล้ว

pamiętam jak pierre rene to była marka dostępna w kioskach, której było wstyd używać, a teraz rozświetlacz za 50zł, no nie mogie xd a co do kolacji w hotelu, to myślę, że to kliknięcie w apce jest po to, żeby wiedzieć pi razy drzwi ile będzie osób, bo często na wakacjach ludzie wychodzą na kolacje do restauracji poza hotelem.

• @marzenakorgol8921
    @marzenakorgol8921 ปีที่แล้ว +2

Nareszcie, tak ja się martwiłam, oglądam zawsze od dechy do dechy, po prostu zapomniałam...dla mnie walizka 20 kg to jest za mało i zawsze zabieram wszystko co mogłoby być potrzebne 😅😅😅. Ten puder mi się podoba. Wczoraj spróbowałam zrobić makijaż z kosmetykami na mokro. Wieczorem jak wróciłam do domu ( po 8 godz. pracy ) makijaż wyglądał nadal świeżo 😮😊. Podobało mi się. Pozdrawiam wszystkich serdecznie ❤❤

• @wiolettawardak9661
    @wiolettawardak9661 ปีที่แล้ว +1

Taki rodzaj wypoczynku w kompletnej ciszy to nie dla mnie. Jedynym plusem jest brak dzieci ale muzyka mi nigdy nie przeszkadza a nawet jest konieczna 😁

• @sylwiasobon43
    @sylwiasobon43 ปีที่แล้ว +7

Tygryski lubią rozgadana Maxi❤

• @25Spaniel
    @25Spaniel ปีที่แล้ว

Właśnie dziś w nocy wróciłam z Teneryfy, to samo, hotel tylko dla dorosłych.
    Po locie, gdzie przede mną w 2 rzędach były same dzieciaki 7-8 lat, i to jak darły się w samolocie, i jak rodzice nie mogli nad nimi zapanować, to było zbawienie;)
    Poza tym w ogóle, hotele tylko dla dorosłych stały się moją destynacją numer jeden od tego pobytu.
    Luz, blues, całkowicie się zgadzam.
    Tylko trochę ludzie, którzy paradowali całkowicie nago w hotelu i przy basenie.. Ale dało się to przeżyć o wiele bardziej od dzieciarni, i Karyn i Sebixow, próbujących ich ogarnąć, a no cóż, "nie będąc w stanie" przy all in :D

@NiPutuGosia ปีที่แล้ว +7

Czy tylko ja nie lubię klejacych pomadek/błyszczyków? Gdy wiatr zawieje wszystkie włosy przyklejone do ust 😢 i trudno je oderwać, pozostają klejące, rozmazują wtedy kolor błyszczyka na policzek.. makabra!

• @justynas8781
      @justynas8781 ปีที่แล้ว +1

Też tak mam, mi nawet wystarczy lekki podmuszek albo ruch głową i juz włosy sie kleją 🤦‍♀️ lubię ten efekt, ale nie jest to dla mnie praktyczne niestety

• @paulatomczykowska3016
      @paulatomczykowska3016 ปีที่แล้ว +1

Ja uwielbiam. Najlepszy sklejacz to Eveline powiększające błyszczyki. Ale ja włosy zawsze noszę ciasno spięte. ;)

• @justynas8781
      @justynas8781 ปีที่แล้ว

@@paulatomczykowska3016 moze jak uda mi się tak związać włosy to go wypróbuje, dzięki za polecenie! Miłego wieczoru xx

@NiPutuGosia ปีที่แล้ว

Te kredki do ust z Pierre Renee są fantastyczne!!! Używam je od lat, uwielbiam je, są najlepsze!!!

• @edyta8102
    @edyta8102 ปีที่แล้ว +3

Niedawno byłam zmuszona( jeśli można to tak ująć) podróżować Pendolino że Śląska do Gdańska Wybrałam dla siebie i męża wagon ciszy... Nawet nie wiedziałam, że takowy istnieje 😮Maz był przerażony bo jest gadułą ale szeptanie do uszka też miało swoje plusy 😅Polecam z całego serca. Faktycznie cisza prawie absolutna, bez rozkrzyczanych dzieci czy głośnych rozmów telefonicznych. Można to troszkę podpiąć pod ten hotel dla dorosłych.... 😂

• @olastanczak2301
      @olastanczak2301 ปีที่แล้ว +2

Kilka razy zdarzyło mi się podróżować Pendolino i zawsze a tym wagonie ciszy. Jak jeszcze mi się zdarzy jechać pendolino to tylko w tym wagonie, niesamowity komfort podróży

• @joannakubicka4495
    @joannakubicka4495 ปีที่แล้ว +5

Hej.
    Byłam na takim wyjeździe w Turcji w hotelu dla dorosłych. Zero dzieci, zero krzyków typu " mamoooooo" . Zero płaczu dzieci i animacji dziecięcych. Troszkę muzyki przy większym basenie. Po drugiej stronie hotelu drugi basen z totalną strefa ciszy. Luz blues i relax. Dopiero wyjście na miasto pokazywało jak mamy super w hotelu, bo na mieście w kurorcie jak wiadomo tłok, dzieci, lamenty.
    Sama mam dzieci więc znam temat. ale raz do roku jadę z mamą bez dzieci. Polecam.

• @Alice1oneone
    @Alice1oneone ปีที่แล้ว +1

My, aby zminimalizować ilość dzieci, to latamy na wakacje we wrześniu :)

• @dzem128
    @dzem128 ปีที่แล้ว +2

23:19 może po to ze chcieli ograniczyć ilość marnowanego jedzenia? 🤔 oszacować ile osób w ogóle będzie jadło kolacje w hotelu i w razie czego ograniczyć tez ilość szykowanego jedzenia?

• @artemida7954
    @artemida7954 ปีที่แล้ว

Maxi, w tym niebieskim makijażu oka wyglądasz obłędnie - jak milion dolarów 😍🤯💙💙💙

• @colorfulmakeup
    @colorfulmakeup ปีที่แล้ว +1

Z tym pakowaniem mam podobnie. Nawet, jeśli jadę niedaleko i na krótko, to muszę mieć spakowane rzeczy na każdą sytuację, jaka tylko przyjdzie mi do głowy. Oczywiście potem korzystam tylko z części rzeczy 🤣Nie wiem, jak by było z pakowaniem do samolotu, bo jeszcze się nie odważyłam na taki środek transportu. Mam straszny lęk wysokości. Podoba mi się to, że marki wypuszczają teraz tyle kosmetyków do konturowania na mokro. Odkąd dowiedziałam się, że jest taka kategoria produktów do makijażu, to kosmetyki prasowane poszły trochę w odstawkę, chociaż jak się spieszę, to dalej sięgam po pudry, bo są najbliżej. Co do makijażu, to jednak bardziej spodobał mi się ten niebieski.

• @Mariolenna92
    @Mariolenna92 ปีที่แล้ว

o kurka nie wiedziałam, że to 4 w 1 ma tyle zastosowan, jako bazę pod cienie a tym bardziej przyciemnienie podkladu (u mnie super wyszło) nie używałam wcześniej. A już myślałam, że się z nim pożegnam bo jako pomadka i róż do mojej urody się nie sprawdzał a tu proszę :)

• @malenstwo4331
    @malenstwo4331 ปีที่แล้ว

Cudownie, że wróciłaś❤️❤️❤️ kurcze ten granat wciska w fotel ( bardzo bardzo podoba mi się to niebiesko- granatowe oko). Kurcze coś jest z tym gapieniem się w lustro -mam cerę problematyczną i nie obce są jej wysypy czy pole minowe z jakiś paździochów . Jak zajmę się czymś i nie spoglądam w lustro to i humor lepszy . Gorąc pozdrawiam❤️❤️❤️❤️