24 DE ORE PE UN LOC NOU! Pescuit la Dunare dupa caras si ciortan!

• เผยแพร่เมื่อ 8 ส.ค. 2023
  • Am plecat cu gandul sa vedem daca s-au retras apele din padure si sa pescuim 12 ore la feeder. Am transformat-o in cautare de locuri noi cu barca si o partida de 24h la foc automat. 5 ore dormite in aproape 48h, tantari, canicula si ceva pestisori - "Atata s-o putut!"
    Inaintas Dunare - claumarpescar.ro/pb-shield-sn...
    Nada caras RED KRILL - claumarpescar.ro/nada-feeder-...
    Spray Anti-insecte Care Plus - claumarpescar.ro/spray-anti-i...
    Boilies crap dunare - baltacul.ro/boiliesbaltacul/
    Cod discount 5% - baltacul333
    Intra pe www.baltacul.ro si cumpara cele mai bune boiliesuri, tricouri si hanorace pentru pescari!
    Sustine proiectul Baltacul devenind membru aici:
    / @baltacul
    Daca iti plac episoadele Baltacul ma poti sustine dand click aici - / baltacul - Vezi beneficiile fiecarui nivel de sustinere
    #Baltacul #pescuitladunare #deltadunarii
    Video music: www.epidemicsound.com/referra...

• @petrepantilie1822
    @petrepantilie1822 11 หลายเดือนก่อน

Revăzut. Splendid, dar și mult ghinion. Respect Cătă și tot binele din lume îți doresc, ție și familiei!❤🤗🤗

• @chemareasalbaticiei
    @chemareasalbaticiei 11 หลายเดือนก่อน

Abia asteptam clip de la Dunare😁. Felicitari pentru partida!

• @cozmintorja3028
    @cozmintorja3028 11 หลายเดือนก่อน

Frumoasa partida ,cam putini pesti ,da ce bine arata malul celalat parca in ciuda min 13.25-30

• @klannstyle
    @klannstyle 11 หลายเดือนก่อน +2

18:10 lol... ca mi-ai adus aminte de Balistol. Aveam din intamplare in vesta de spinning (am si in rucsacul de spinning si in trusa de stationar cel putin inca 3... asa merg mereu preventiv, si de mai multe tipuri, cum le-am nimerit cand am cumparat) o sticluta de Balistol, care nici macar nu stiam ca este firma asta pentru ca nu dau importanta. Pentru mine toate sunt la fel, aproape nefolositoare, aproape si cam toate au acelasi efect, de aceea nu ma intereseaza firma.
    Am fost acum doua zile pe Arges, la o iesire fulger si cu cautare de loc pentru ca fiind sarbatoare alea care le stiam erau ocupate, am ramas sa vedem si cum este pe seara. Aveam o carare micuta pana la locul de pescuit iar acolo o latime de maxim 10m la mal si in interior mai mica, fiind inconjurati de stuf, copaci si vegetatie. Amicul meu a rezistat fara nimic pana la un moment dat apoi i-am dat sticluta mai sus mentionata. A spus ca l-a ajutat o perioada, pana s-a inserat bine, aproape de ora 21. Am inceput sa strangem cand am vazut ca se inmultesc vampirii si i-am spus ca o sa mai raman la spinning putin dupa ce strangem tot.
    El era deja cu injuraturile pe buze si facea karate deja prin bezna dupa care a intrat in masina si a spus ca ma asteapta acolo. Injura si Balistolul si pe toate cele 😂😂😂
    M-am intors sa ma joc la spinning putin si chiar daca aveam pantaloni lungi si tricou cu maneca lunga, bai nene... erau turbati. Intrau si-n gura, nas, ochi, urechi, musculite, tantari si toate natiile care mai existau pe acolo de mi-am b... rele ;-) si am abandonat tot. Ii durea fix in cot cu ce ne-am dat... 😂
    Asa ca tine foarte mult si de sangele care il ai, ce emani tu personal, ph sau ce mama masii o fi ca inca nu am aflat cu siguranta ce ii atrage pe vampiri. Pe langa ciupituri ma dispera si zumzaitul in ureche. Si ai nabii parca fac cu intentie partea asta. Nu dau ocol la cap, bazaie acolo chiar si daca dai cu mana, trebuie sa te ridici si sa faci miscari ca sa fuga.
    Ehh... am mai adaugat si eu o poveste la iesirile mele. A fost frumos cu tot cu tantari.
    Sa nu cumva sa intelegi gresit ca spun ceva rau de produsele care le prezinti. Tu prezinti corect ce iti este folositor tie dpdv personal si apoi pentru canal iar fiecare isi face testul personal.
    *_P.S.:_*_ Ma gandesc cum as reactiona in delta, pe dunare, daca as sta cu balaurii aia pe langa mine... la Arges a fost minciuna fata de ce am prins anul trecut la Murighiol intr-un loc separat de unde eram campat. Pfff, cu tot cu palarie cu plasa si 2 randuri de haine, cand a inceput harmalaia a trebuit sa plec cat mai repede. Si stateam destul pe intuneric... mamaaaaa ce oroare a fost ;-)_
    Distractie multa in continuare si astept cu bucurie sa vad evolutia ta cu acest canal si in urmatorii ani.

• @GabrielIvanflyesfishing
    @GabrielIvanflyesfishing 11 หลายเดือนก่อน

Foarte frumos succes 😅😮😢

• @floringmm68
    @floringmm68 11 หลายเดือนก่อน

salutare ! like 677.

Foarte frumos 😊
    Dar am o întrebare ce senzori erau aceia de pe lanseta cumva de la delphin ? Vreau si eu sa achizitionez

@Baltacul  2 หลายเดือนก่อน +1

Salut. Da...Delphin roler shock

@madalinstefan5208 2 หลายเดือนก่อน

@@Baltacul mulțumesc dar cei Delphin schocker sunt buni ? Mă interesează pentru pescuitul crapului pe Dunăre dacă tot mai este puțin și se termină prohibiția

@Baltacul  2 หลายเดือนก่อน

@@madalinstefan5208 sunt acelasi lucru doar ca fara statie. Roler shock sunt cu statie...ii poti folosi noaptea si.la distante mai mari fata de cort

@madalinstefan5208 2 หลายเดือนก่อน

@@Baltacul am înțeles domnul Cătălin 😁daca sunt aceiași nu îmi trebuie ineaparat stație că se aud ei locul unde pescuiesc eu este o zona cu mulți butuci apă adâncă și multe sălcii pe lângă mal și nu se văd bețele eu doar să-i aud când trage.
      Eu am decis sa iau acești senzori pentru că par mult mai buni fiind pe șoc și se declanșează doar când zdruncină cei care agăți firul pe ei nu sunt chiar așa rentabili că fiind curentul puternic se declanșează

• @iuliandanut2800
    @iuliandanut2800 11 หลายเดือนก่อน

Salut unde pe Dunăre ați fost?

Macin

• @eduardion8145
      @eduardion8145 11 หลายเดือนก่อน

Salut Baltacule ! Ce fideere ați folosit in aceasta partidă?

@@eduardion8145 power fighter de la team feeder avem toti. 50-170 gr ..3.90m

test

• @quad33
    @quad33 11 หลายเดือนก่อน

Cine va pune sa dati cu nailon la dunare 🤣🤣

@Baltacul  11 หลายเดือนก่อน

Monofilamentul in pescuitul la crap de pe mal este de departe cea mai buna solutie.

• @quad33
      @quad33 11 หลายเดือนก่อน

@@Baltacul Se vazut ti a rupt firul, eu folosesc textil teflonat

@Baltacul  11 หลายเดือนก่อน +1

@@quad33 textilul nu are elongatie deci tot socul trasaturii se duce in noduri, in carlig. Asa se dezdoaie carligul. De asemenea, textilul este mai usor de taiat cand este in tensiune de catre scoica de exemplu. Fluorocarbonul e cel mai bun aici. Si la sfarsit...textilul se umfla cu apa, devine mai gros si mai greu in curent, se pune mizerie pe el mai usor si se curata de mizerie mai greu decat un monofilament. Daca pescuiesti langa cioata si tii frana stransa risti sa ti rupa si batul. Vorbim de pesti mari bineinteles. Astea sunt argumentele pentru care nu folosesc si nu recomand textilul nimanui. Sigur ca pot fi locuri unde iti este indiferent ce fir pui. Locuri curate...lucrezi cu frana...ii dai fir, etc. Dar eu merg mereu pe locuri noi si pt mine cel mai bun raman monofilamentul. Tu pescuieste cum stii...nu am o problema.

• @croitorumarian1883
      @croitorumarian1883 11 หลายเดือนก่อน

@@Baltacul Mai faci și inelele lnsetelor si galetul mulinetelor varză cu un fir textil, singurul avantaj la un textil ar fi că semnalizeaza trasatura mai bine,ceea ce nu este cazul în pescuitul crapului ,care oricum are trăsături violente...