Mănăstirea Bujoreni - Izvorul Tămăduirii 2016

• เผยแพร่เมื่อ 24 พ.ค. 2016
  • O tradiţie ce datează din veacul al XVII-lea
    Hram la Mănăstirea Bujoreni din judeţul Vaslui
    6 mai 2015, de sărbătoarea Izvorul Tămăduirii, Mănăstirea Bujoreni din cadrul Episcopiei Huşilor şi-a serbat hramul, ocazie cu care numeroşii credincioşi au avut bucuria duhovnicească de a participa la slujba Sfintei Liturghii, oficiată de PS Corneliu.

• @user-cm5bg4or1v
    @user-cm5bg4or1v 8 หลายเดือนก่อน +2

Foarte frumoasa manastire. Și cit de buni sunt. Parintii și smeriți. Maica Domnului sa va ocroteasca. Preacuviosi Parinti🙏❤

• @elenaelena1475
    @elenaelena1475 2 ปีที่แล้ว +1

Doamne Isuse Hristoase Fiul lu Dumnezeu miluestene pe noi pacatosii si ne mintueste

• @dorumihai7596
    @dorumihai7596 3 ปีที่แล้ว +1

Doamne Iisuse hristoase fiul lui Dumnezeu miluieștene pe noi

• @antonella2663
    @antonella2663 2 ปีที่แล้ว +1

Doamne Cel Vesnic si datator de viața da-i lui tata sănătate ,Slava Ți-e Dumnezeul meu Cel Veșnic 😘😘😘❤️

• @sorinlazar6550
    @sorinlazar6550 4 ปีที่แล้ว +4

Mănăstirea Bujoreni este o mănăstire din Romania, situată în județul Vaslui, la aproximativ 30 km de Bârlad. Am ajuns acolo la insistențele soției mele, am folosit drumul județean Bârlad-Zorleni-Murgeni-Falciu, unde în dreapta am intrat pe un drum forestier, în inima pădurii, lung de 5 km, care ne-a dus direct în incinta mănăstirii.
    Aceasta frumoasa manastire a fost intemeiata la mijlocul secolului al XVI-lea. Schitul de calugari s-a numit in trecut “Manastirea Magaru”, iar actualul nume a fost aprobat oficial in anul 1935, pentru simpla uzuala a fostului nume. Hramul acestei manastiri este in data de 15 august, in ziua marii sarbatorii Sfanta Maria.
    Aceasta vizita am facut-o intr-o zi de duminica a lunii august. Am avut parte de o vreme nu tocmai placuta, ne-am speriat ca ploua dar am avut si putin noroc, a fost doar innourat. Am urcat treptele pentru a intra in incinta manastirii si am gasit cateva calugarite care vindeau suveniruri care constau in icoane, bratarii, lantisoare, carti de rugaciune, obiecte sfintite. Am ajuns cu greu in interiorul bisericii deoarece o multime de credinciosi erau veniti pentru rugaciune, chiar si autocare cu elevi, studenti veniti in excursii.
    Biserica este construita in stil moldovenesc, cu cateva influente bizantine, raspandit in Athos, Serbia si Moldova. Pardoseala bisericii este din scandura de brad, iar in partea dreapta a bisericii am gasit mormatul Schimonarhului Ioanichie Konachi. Usile altarului sunt bogate in sclupturi cu flori si rinoceri. Stalpul usilor este scluptat cu frunze si flori. Binenteles remarcabila icoana a Maicii Domnului, Facatoare de Minuni.
    Curtea manastirii adaposteste statuia (bustul, mai exact) lui Stefan cel Mare si sabia sa (din piatra), un nume reprezentativ in istoria manastirilor din zona Moldovei.
    Tot acest sfant locas, este inconjurat de flori, (dupa cum va voi arata in pozele pe care le voi adauga), astfel incat odata ajunsi in incinta manastirii am avut senzatia ca am ajuns pe o bucatica de Rai. Undeva cam la mijlocul acestui palc de Rai, era situata o fantanita, foarte frumos decorata, si un calugar, statea in genunchi, asteptand credinciosii la spovedanie. Am asteptat si noi sa ajungem la acel calugar, ca orice bun crestin pentru o spovedanie.
    Programul slujbelor este cel obisnuit al manastirilor din Moldova: Sfanta Liturghie zilnica, utrenia si vecernia.
    Ce ne-a impresionat placut au fost cativa copii de la orfelinat, pe care calugarii ii adaposteau in sfantul locas, iar in schimbul alimentelor, jucariilor pe care acestia le primeau, sarcinile lor era intretinerea florilor, a spatiilor verzi…
    La sfarsitul saptamanii si nu numai, cei care viziteaza manastirea pot fi incantati de diferitele forme de relief prezente aici si frumusetile naturale din zona.
    In fiecare an mii de credinciosi merg la manastire

• @cameliaprisecaru4942
    @cameliaprisecaru4942 5 ปีที่แล้ว +1

Slava Maicii Domnului pentru tot si toate si bodaproste Amin Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu Miluieste ne pe noi Pacatosii Lumea Intreaga Amin!

• @gabrieladragulin8493
    @gabrieladragulin8493 8 ปีที่แล้ว +2

Imaginile sunt incredibil de frumoase si descriu, in detaliu, un loc cu totul deosebit.

• @berbececonstantin6495
    @berbececonstantin6495 8 ปีที่แล้ว +2

Minunat, felicitari pentru acest video si muzica de pe fundal e minunata,...

• @simodudut630
    @simodudut630 4 ปีที่แล้ว +1

Domne ajuta amin

• @JOE18
    @JOE18 8 ปีที่แล้ว +2

Splendid... Atat de frumos...