Hiszpania | Koniec | Wracamy Do Domu | Powódź Na Kempingu

• เผยแพร่เมื่อ 1 ก.ค. 2024
  • W ramach naszego nadchodzącego odcinka pt. "Hiszpania, Koniec, Wracamy do domu",na kanale TH-cam, @campergopl, pokażemy pełną przygód przez Hiszpanię. Odwiedziliśmy niezliczone miejsca, odkrywając piękno tego kraju przez tydzień. Jednak teraz pora na naszą podróż powrotną przez Francję do UK.
    W tym ostatnim odcinku chcemy podzielić się z Wami naszymi wrażeniami z podróży powrotnej. Tym razem wybraliśmy płatne autostrady, aby jak najszybciej dotrzeć do celu. Ale jak to zwykle bywa, podróż nie była bez przygód.
    Pierwszy zgrzyt pojawił się w nocy, gdy zatrzymaliśmy się na nocleg na kempingu we Francji. Nagłe opady deszczu spowodowały zalanie terenu i powódź na kempingu, ale udało nam się zareagować na czas i uniknąć zatopienia naszego kampera.
    Po nocnym epizodzie wyruszyliśmy dalej, ale los nastradał nam kolejne wyzwanie. Po dotarciu do portu w Calais, zderzyliśmy się z silnym wiatrem i opóźnieniem promu. Mimo wszystko dotarliśmy do celu, wiedząc, że te przygody tylko dodają smaku naszym wspomnieniom.
    Gdy dotarliśmy do domu w UK, zdaliśmy sobie sprawę, jak wiele przeżyliśmy w zaledwie kilka dni. Ale to właśnie te historie sprawiają, że podróżowanie kamperem jest niezapomnianym doświadczeniem.
    Dajcie znać w komentarzach, czy również mieliście podobne przygody podczas podróży! Subskrybujcie nasz kanał, jeśli chcecie zobaczyć więcej filmów o naszych kamperowych przygodach!
    🚐 @CamperGoPL - Odkrywaj świat razem z nami! 🌍✈️
    #kamperemdohiszpanii #życiewkamperze #podróżekamperem #hiszpania #hiszpaniakamperem