Mesebeli helyek és Parndorf haul | AUSZTRIA, NÉMETORSZÁG, LIECHTENSTEIN, SVÁJC VLOG

• เผยแพร่เมื่อ 29 ส.ค. 2024

ความคิดเห็น • 1.4K

• @freiatoth4223
    @freiatoth4223 11 หลายเดือนก่อน

Nekem Palermo tetszett a legjobban, mert csoda szép❤❤

• @hedinke
      @hedinke  11 หลายเดือนก่อน +1

Gratulálok, tiéd a nyertes komment! Kérlek írj egy emailt a szabohedike@gmail.com címre, hogy meg tudjuk beszélni a részleteket🥳✨

• @freiatoth4223
      @freiatoth4223 11 หลายเดือนก่อน

@@hedinke Szia! Én vagyok a nyertes

• @katamartagaszner6500
    @katamartagaszner6500 11 หลายเดือนก่อน +7

Idén nyáron a barátaimmal Máltára utaztunk. A sziget önmagában is gyönyörű, de a szépségét nem csak a lenyűgöző táj és a csodás kis városok adták... Teljes mértékben törekedtünk arra, hogy a lehetőségeinkhez mérten az utazásunk elektronikamentes legyen. Ezáltal nem vittünk magunkkal telefont, laptopot vagy bármilyen más elektronikus eszközt (helyette maradtunk a jól bevált térképnél, útikönyvnél és persze analóg fényképezőgépnél). Azt hiszem soha sehol sem voltam annyira jelen, mint abban az öt napban. Csak a három legkedvesebb barátom és én, magunk mögött hagyva a világ összes gondját és baját. Arra a pár napra az mind nem a mi problémánk volt. Kiléptünk ebből a világból és nem csak egy másik országba léptünk át, hanem egy másik életbe... Lehet túlromantizálom az utat, de azt hiszem ezt mindenkinek kötelező lenne egyszer kipróbálni, hisz soha nem látott csodákra bukkanhat... Így számomra Málta volt a legszebb hely, ahol jártam, hisz úgy láthattam ahogy soha semmit ezelőtt.

• @stellatoth-baranyi448
    @stellatoth-baranyi448 ปีที่แล้ว

2 éve egy mini körúton voltunk dél Spanyolországban a barátommal, az első közös nyaralásunk/nagyobb utazásunk volt ez és az utolsó állomásunk Sevilla volt. Utána se néztem, hogy milyen is ez a hely, mert másokkal mentünk és úristen…eszméletlen gyönyörű, őszintén mondom hogy életemben nem láttam gyönyörűbb várost és bármi pénzért visszamennék hogy 1 napnál többet tölthessek ott. ❤🤩

• @rekamye
    @rekamye ปีที่แล้ว +9

Szia Hédi! Először is mindenki nevében szeretném megköszönni, hogy mindig gondolsz ránk. :) Válaszolva a videó kérdésére, talán a legszebb hely ahol valaha jártam Franciaország déli része, Avignon/ Nimes környéke. Nagyon nehéz kiemelni egy legszebb helyet, amikor annyi gyönyörűség van a világban, de valahogy mégis ez a hely jutott először eszembe. :) Regensburgot is szívből tudom ajánlani.

• @Bringa33
    @Bringa33 ปีที่แล้ว

A legszebb és legélménydúsabb hely számomra Barcelona. Ott minden van gyönyörű építészet, tenger, zegzugos hangulatos utcák, finom ételek, laza emberek imádtam❤

• @klarakiss8283
    @klarakiss8283 ปีที่แล้ว

A kedvenc nyaralásunk, az első közös nagy nyaralásunk helyszíne szép emlék és a legszebb hely számomra. Az osztrák Alpokban voltunk, Salzburg környékén, Grossglockner, Zell Am See stb. A hely gyönyörű volt, nagyon jól éreztük magunkat. Ez volt az első hosszabb nyaralásunk kettesben, örök élmény marad😊❤️

• @sacuki14
    @sacuki14 ปีที่แล้ว

Egy élmény volt nézni ezt a videót, mert csodaszép helyeken jártatok. Idén júliusban voltam Svájcban, és hát lenyűgözött a kb. végtelen hegyek látványa, a rengeteg tó, és hogy minden zöld! De ennek ellenére azt hiszem a legcsodásabb hely eddig talán Madeira volt. Jó pár éve már annak, hogy ott jártam, de valami hihetetlen élményként ragadt meg bennem, a napsütés, a tenger, a csodás táj, a helyes utcák, igazi mediterrán hangulat, de a tökéletes 18-25 fokos időjárásban. Az örök tavasz szigete. ❤
    Imádom az utazós videóid, úgy meghozod a kedvem mindig. Legszívesebben csak mennék mindenfelé.

• @zsofiabanka
    @zsofiabanka ปีที่แล้ว +1

Massa, Olaszországban. A tipikus toszkán kisváros. Nagyon tetszett. Van egy vár is, ahova akkor épp nem tudtunk bemenni, de gyönyörű volt a kilátás 😊

• @angelafodor702
    @angelafodor702 ปีที่แล้ว

Sziasztok! Csodás helyen jártatok! ❤ nagyon jó hogy ezt megmutattad nekünk. Imádtam. Az én kedvenc helyem Görög országban van, mégpedig Lefkada szigeten. Iszonyatosan szép és varázslatos az egész sziget, csodás kék partokkal. Én ilyen víz imádó vagyok. Szép napot mindenkinek!🥰

• @user-nx6zv7qv7q
    @user-nx6zv7qv7q ปีที่แล้ว

Számomra a legszebb hely London. Egyetem után költöztem ki, mert nem tudtam mit szeretnék pontosan. Időre volt szükségem.
    Egy kis ideig éltem itt, aztán haza jöttem megszerezni a mester diplomám. A kis utcák, a lovas rendőrök, a házak, az esős napok, a hosszú séták örök emlék.Szerintem itt lettem ,igazi’ felnőtt. Különleges kapocs köt a városhoz. ✨

• @abonyiditti
    @abonyiditti ปีที่แล้ว

Mi Hydrára mentünk nászútra. Elsőre nem is gondoltuk volna, hogy ez a pici görög szigetecske ennyire fog tetszeni nekünk, de azóta is csomószor beszélünk róla, hogy vissza kéne menni. Szuper strandjai vannak, a kaja isteni és nem is drága! Eddig a legszebb hely, ahol jártunk. Nagyon ajánlom☀️🌊🍸😎

• @agnessz.6738
    @agnessz.6738 ปีที่แล้ว

Horvátország, Plitvicei tavak. GYÖNYÖRŰ. Nagyon jó túra, rengeteg vízesés és csodaszép kék víz. Életem legszebb túrája volt.

• @vivienhajdu6281
    @vivienhajdu6281 ปีที่แล้ว

Nálam a legszebb itt most egyenlő a varázslatos jelzővel, és ezt mindig akkor tapasztalom amikor Bécsben császkálunk a gyönyörűen kivilágított fővárosban és vidámparkban az adventi időszak alatt ✨💟

• @LengyelVikiii1002
    @LengyelVikiii1002 ปีที่แล้ว

Az én szívemben a legjobb hely kétség kívül Olaszország 🇮🇹 volt szerencsém több részét is felfedezni, nem tudnék egyet kiemelni, mindegyik nagyon csodálatos volt 🤩 a kultúra, a történelem, a természeti adottságok és természetesen a szuper ételek mindig rabul ejtenek 🥹❤️🍀

• @patriciagabor3038
    @patriciagabor3038 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! 😊 Rengeteg gyönyörű helyen jártam már életemben, szerencsés vagyok. Az egyik legcsodásabb talán a Zürich-i tó volt amit valaha láttam. Azonban mégis a szívemnek legszebb hely, Aggtelek. Azon belül is a cseppkőbarlang. Leírhatatlan érzés és látvány ahogy átjár a régmúlt. Egyszerre félelmetes és bámulatos. ❤

• @lillapataki936
    @lillapataki936 ปีที่แล้ว

Nekem a legszebb helyszín cimét Torinó városa nyerte el egy évvel ezelőtt, mikor kiköltöztem oda nyelvet tanulni, és azóta is rendületlenül tartja helyét a szívemben. Sokat köszönhetek annak a városnak: megtanított önzetlenül szeretni, megmutatta milyen a szabadság és gondterheltség érzése és engedte, hogy felfedezzem a bennem megbúvó valódi énemet és vágyaimat. Ezek után lehet ez az olaszországi város marad mindig is az első helyen.:)

• @lauramendler9215
    @lauramendler9215 ปีที่แล้ว

Dél-Korea, Szöul. Minden olyan lenyűgöző volt számomra, annyira idegen, annyira más, mint itthon, de mégis hamar hozzá lehet szokni és szerelembe esni a tájjal, az ételekkel, a kultúrával. Este is valami fenomenális a Namsan torony tetejéről a kilátás és csak ámultam, hogy miért ilyen gyönyörű egy olyan hely, ahova sok ember sosem fog eljutni.

• @azeletemkonyvtara
    @azeletemkonyvtara ปีที่แล้ว

Köszönjük a lehetőséget, elképesztő csomagot állítottál össze!
    Válaszolva a kérdésre…sokat gondolkodtam, mert a szüleimnek hála rengeteg csodaszép helyen jártam.
    Viszont ami számomra igazán varázslatos volt, az Norvégia, azon belül is Bergen és a Fjordok. ✨
    Pont úgy éreztem magam az utazás során, mintha egy fantasy regénybe csöppentem volna, tele tündékkel és vikingekkel.
    Egyszer tényleg mindenkinek el kell jutnia ebbe az elképesztő országba és városba. 🤎🤍

• @biankaabraka265
    @biankaabraka265 ปีที่แล้ว

Helyhez kötött ugyan, de nem maga a hely a kedvencem, ugyanis a szobám ablakából a sok kémény között ellátni a mezőre, ahol mindig gyönyörű a naplemente. Kiülni a tetőre, és onnan végigkísérni a napot, számokra a legszebb❤

• @edinavagi1198
    @edinavagi1198 ปีที่แล้ว

Kb 10 éve voltam Montenegróban. Az egész utazás gyönyörű volt. Egy nagy busszal mentünk és a szerpentines út, néhol sütött a nap, valamikor köd volt a hegyek lábánál... Szóval az egész utazás gyönyörű volt. (Valószínüleg azért maradt meg az egész ennyire, mert akkor voltam először a tengernél.)😍

• @lilikezer9507
    @lilikezer9507 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Én két helyett említenék meg, ami tényleg szép volt, sőt gyönyörű, az a Szent Jeromos-kolostor volt Lisszabonba. Gyönyörű volt naplementében, a fehérség és tisztaság, mai napig kiráz a hideg ha rá gondolok. Mégis a kedvenc helyem a világban, ami a leginkább gyönyörűnek tartok, az itthon van. Sokszor járok ki a családi földekre, és van egy szakasz, ahol a földút minden évben befüvesedik és mikor azt a szakaszt körbe öleli a napraforgó vagy kukorica, naplementekor gyönyörű. Oda szoktam kimenni gondolkodni, ha éppen nagyon sok a gondom.

• @gretaurban4161
    @gretaurban4161 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! :) Az eddigi legszebb hely ahol jártam és jelenleg is itt vagyok, az Törökország. Nem is igazából a szépsége, hanem az itt élő/dolgozó emberek miatt. Nagyon kedves, segítőkész mindenki. 😊

• @barbella98
    @barbella98 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Nekünk Hallsatt volt eddig a legszebb hely ahol jártunk, bár csak tavaly kezdtünk el picit többet utazgatni, de az a csodaszép hely megfogta a párom és engem is. Elképesztően szép kék a víz és az a kisváros tényleg egy igazi ékszerdoboz, még biztosan ellátogatunk oda.🥰

• @menyharteszter
    @menyharteszter ปีที่แล้ว

Görögország partvidéke mesés volt, nagyon kedvesek a helyiek valamint rengeteg kellemes élmény fűz a helyhez.🧿

• @lucabader1466
    @lucabader1466 ปีที่แล้ว

Számomra a legszebb hely Schwangau, mert nagyon emlékezetes pillanatok fűződnek hozzá.
    Köszönjük a lehetőséget a nyereményre! 🙏

• @rekaurban6045
    @rekaurban6045 ปีที่แล้ว

Nekem a kedvenc helyem ahova elutaztam, mindenképpen Görögország volt ahol már többször voltam, de a legelső emlékeim egyike kiskoromból is onnan származik, imádom a hangulatát az összes városnak ott, imádom a tengert. A mai napig hallom, a tenger hullámzását és nincs is nagyobb vágyam, hogy a közeljövőbe újra eljussak.

• @lizautasi7684
    @lizautasi7684 11 หลายเดือนก่อน

Eddig bárhol jártam, a szívem mindig Horvátországba húzott vissza, a tengerparti városokba, szigetekre, szerintem gyönyörű, nagyon szeretem a hangulatát, főleg a sok óvárosának😊

• @kinga011
    @kinga011 ปีที่แล้ว

A legszebb hely nekem mindig Chicago lesz, egyszerűen imádok nézelődni a sok hatalmas felhőkarcoló között, annyira lenyűgözőek számomra. A város meglepően tiszta is, tehát csak dob a szépségén, hogy nem a szemét között kell járkálni az utcán. Még egy plusz, hogy több nagy park is van a városban, nagyon jó kontraszt a betonépületek között!

• @panna_17_93
    @panna_17_93 ปีที่แล้ว

A legszebb hely ahol jártam, biztosan Lilafüred. A vízesés, csónakázó tó és a libegő leírhatatlanul szép. Magyarországon egy must have hely🫶🏻

• @dalmablosz
    @dalmablosz 11 หลายเดือนก่อน +1

Számomra Brassó mindig is csodaváros marad a szívemben ❤️ Hiába jártam már egzotikus helyeken, tengerpartokon, hegyekben és sok más helyen, Erdély ékszerdobozába hazamegyek. És a szépsége mellett érzelmi töltete is van számomra, ugyanis én oda hazamegyek, az erdélyi rokonaimhoz, családtagjaimhoz ❤

• @tamara8759
    @tamara8759 ปีที่แล้ว

Számomra az egyik legszebb hely Hallstatt, teljesen elvarázsolt. Két éve kint élek Ausztriában, de még mindig megtud lepni milyen szép a környezet🤗

• @arniadri
    @arniadri ปีที่แล้ว

❤ Köszönjük a csomagot,amit összeállítottál
    A legcsodálatosabb helyeken Karintiában jártam. Vízesések, gyönyörű hegyek... Minden évben elmegyünk túrázni egy hetet a nyár lezárásaként. Azt hiszem, nekem oda kellett volna születnem 😊😊😊😊😊

• @lcintia
    @lcintia 11 หลายเดือนก่อน

Sziasztok! Sokáig gondolkoztam mit írjak, mi volt számomra a legszebb hely.
    Szerencsés vagyok sok szépet láttam már, így olyat választottam ami érzelmeket is kiváltott belőlem és maradandó élmény.
    Egyszer kettesben a férjemmel elmentünk Lengyelországba és olyan volt a szállásunk, hogy ha kinéztünk a teraszon előttünk a Magas Tátra sziklás hegycsúcsai voltak. Nem tudom miért de magunktól felébredtünk hajnalban és kiültünk a teraszra, néztük ahogy a hóban ugrál a nyuszi, sétál az őzike és ott gyönyörködtünk a napfelkeltében. Nagyon szép emlék. :)

• @borosandrea1949
    @borosandrea1949 11 หลายเดือนก่อน

Idei nyári vakációs desztinációm volt a valaha legszebb hely ahol eddig jártam,Amalfi part,Positano,Amalfi,Sorrento és Capri.Mesés helyek tényleg,olyan mint amit képeken,videókon lehet látni.Ha nem jártál/játatok még nagyon ajánlom🤗P.S Köszi ezt az új kalandos vlogot,ahová ismét elkalauzoltál bennünket!

• @petrahorvath9030
    @petrahorvath9030 ปีที่แล้ว

Gyönyörű helyeken jártatok! 🥰 Én mindenképpen Ausztriát mondanám a legszebb helynek ahol valaha jártam, azon belül is a Tiroli tartományt. Anyukámmal fedeztük fel a hely szépségeit, a hegyeket, a ragyogóan kék tavakat, és egyszerűen lélegzetelállító volt! Örök élmény marad, és mindenképpen szeretnék még visszamenni. 💖

• @rebekaromvari1717
    @rebekaromvari1717 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! ^^ a legszebb hely, ahol jartam, a Fertő tó. Nekem a kis cölöpházak örökké belopták magukat a szívembe, mikor leégtek meg is sirattam… mikor 8 eves voltam, akkor mentunk el az EGESZ csaladdal az egyik colophazba nyaralni 1-1,5 hetre. Ott voltak unokatesoim, masodunokatesoim, anyukam, nagyszuleim, keresztszuleim, az o szuleik, mindenki IS😻 osszesen 18-an fogaltuk el a ket emeletes, faburkolatu hazat, gyonyoru volt. Minden nap furodtunk a toban, naplementeben vizibicikliztunk mi gyerekek, kitalaltunk egy historiat a Ferto tavi szornyrol is! Kajakoztunk, csonakoztunk, elmentunk Ausztriaba a Becsi vidamparkba. Bar pici voltam, minden reszletere emlekszem a nyaralasnak. Csoda volt.😌
    A masik ilyen hely Olaszorszagban Grado. En most lettem 19 es sosem voltam tengernel egeszen ideaig. Egy egy napos buszos utra fizettuk be magunkat anyukammal, es 6 ora mulva egy gyonyoru kisvarosban, homokos tengerparttal kotottunk ki. Vegre megizleltem a sos vizet, lattam igazi kis tarisznyarakokat, es minden percet elveztem.
    Ezek lennenek🥰

• @melindakiraly4670
    @melindakiraly4670 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Szuper volt ez a videód is, már régóta az utazásaid alapján szervezzük a saját kiruccanásainkat. Úgyhogy nagyon sokan köszönjük a munkásságod! 😊 Szerencsére rengeteg gyönyörű helyen jártam, de a nagy kedvenc ahova többször visszajárok az Norvégia, azon belül Bergen és Lofoten áll a legközelebb a szívemhez. :)

• @fanniszabo5557
    @fanniszabo5557 ปีที่แล้ว

Legszebb hely számomra Kínában volt a nyári palotánál ami igazán autentikus hely, egy gyönyörű tóval ahol lehetett csónakázni is.❤❤❤

• @tamaratari2295
    @tamaratari2295 ปีที่แล้ว

Bármennyi gyönyörű helyen jártam már a világban a legtöbb melegséggel az tölti el mindig a szívemet és boldogsággal a lelkemet, ha a Balaton-felvidéken lévő nyaralónk melletti hegyre felsétálok és onnan csodálom a tájat. ❤

• @jeneikata7537
    @jeneikata7537 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Számomra a legszebb hely az Tirol Ausztriában, mivel mi mindig oda mentünk a családdal nyaralni. A hegyek miatt rengeteg via ferrata pálya található az egész országban és számomra mindig ez nyújtotta a kikapcsolódást. A magashegység, a sziklafal és az a végtelen csend és nyugalom ami ott található.🥰

• @dorapapp395
    @dorapapp395 ปีที่แล้ว

Sok szép helyen jártam már, de számomra a legszebb hely az Azori-szigetek volt, azon belül pedig Furnas és környéke. Arrafele volt egy kilátópont ahol olyan kilátás tárult elém, hogy alig hittem el hogy ilyen látvány létezik. Fénykép vagy videó vissza se tudja adni azt, amit ott a szigeten tapasztalt az ember. Illetve a másik kedvencem az volt, hogy mindenhol vadon nőtt hortenzia van!
    Ausztriát én is nagyon szeretem, Hallstattban én is voltam már, télen. De ebben a zöld környezetben is nagyon csodásan néz ki! Ezek a tájak ahol jártatok, lélegzetelállítóak.
    Köszönöm a nyereményjáték lehetőséget Hédi!❤️

• @didi9271
    @didi9271 ปีที่แล้ว

A legszebb ahol valaha jártam Izlánd volt. Földönkívüli élmény, bármikor szívesen mennék újra. Nagyon sokáig csak egy álom volt, amikor pedig megvalosult jobb volt mint valaha képzeltem ❤

• @beatrix6781
    @beatrix6781 ปีที่แล้ว

A legszebb hely ahol jártam Santorini volt. 10 éves voltam amikor apukámmal láttam róla egy képet és rögtön szerelmes lettem a helybe. 18.születésnapomra pedig valóra is vállt az álmom. Egy gyönyörűszép helyen a szüleimmel. Mai napig IMÁDOM azt a nyaralást❤🤟🏻

• @annamariaszecsi2616
    @annamariaszecsi2616 11 หลายเดือนก่อน

Szuper videó volt😍 olyan jól esett így munka előtt megnézni. Sajnos még nem jártam sok helyen, (főleg külföldön) de Barcelona igazán tetszett és különleges volt számomra😊❤️ Hallsattban legjobb barátnőmmel voltunk az egyetemi évek alatt, ami egy nagyon vicces utazás volt és csupa jó emlékekkel tértünk vissza amit azóta is emlegetünk.😍

• @Mimimanocska
    @Mimimanocska ปีที่แล้ว +1

Minden év elején családosan megyünk el síelni Schaldmingba, most már majdnem 10 éve és még ki tudja, hogy meddig úgyhogy nekem a legszebb hely az Schladming, mert ott egy hétig együtt síel a család 😊

• @fenyvesiabigel7854
    @fenyvesiabigel7854 11 หลายเดือนก่อน

Számomra a legszebb hely Rovinj. Többször voltunk itt családi nyaraláson és kicsi korom óta lenyűgöznek a kis, romantikus sikátorai.

• @beatrixkk
    @beatrixkk 11 หลายเดือนก่อน

Eddigi legszebb hely ahol jártam az Németország fenyveserbője volt. Iszonyat gyönyörű volt 😍😍😍

• @alexandrakonya552
    @alexandrakonya552 11 หลายเดือนก่อน

Szia Hédi!
    Idén is nagyon klassz lett az ünnepi hét, és az ajándékokat is annyira jól összeállítottad, nagyon kedves tőled. 🥰
    Ami számomra a legszebb helyt jelenti, az egy ici-pici vízesés, ahová a családi kirándulás alatt mentünk el a tavalyi évben, és ezt az idén is meg szeretnénk ismételni. Kedves emlék számomra, remélem, hogy az elkövetkező években is eljutunk újra és újra.❤

• @zsuzsimarton4164
    @zsuzsimarton4164 ปีที่แล้ว

A legszebb hely ahová mindig járunk az az otthon!Délvidék,ahová mindig haza járunk,ahol mindig szeretettel várnak minket!❤
    Persze ez melett nagyon szép hely ahol én jártam Olaszországban Velence és Veróna!😊

• @kataegres
    @kataegres ปีที่แล้ว

A legszebb hely, ahol jártam eddig, az Róma volt ❤ minden sarkon volt valami gyönyörű építmény vagy látnivaló 🥰

• @anitarattai9048
    @anitarattai9048 ปีที่แล้ว

Ami a legnagyobb hatással volt rám eddigi utazásaim során, az Moszkva. 2 hetet töltöttem ott és azóta is visszavágyom, mert a mai napig hihetetlen a monumentalitása. Gyönyörű színek, elképesztő épületek és hatalmas lépték, szinte tényleg minden sarkon van valami látnivaló. Nekem Moszkvában a metro a best. Egy napot vakondoskodtam lent a föld alatt, hogy be tudjam járni amennyit csak lehet. ❤

• @noemipopgeorgiev9116
    @noemipopgeorgiev9116 11 หลายเดือนก่อน

Köszönjük Hédi, hogy gondolsz ránk, ilyen csodákkal tértél haza 🤩 Utazásaim során minden helyben megláttam a szépséget, viszont szeretek hazatérni, és számomra a legszebb a Balaton-felvidék ☺

• @rekarevesz9296
    @rekarevesz9296 ปีที่แล้ว

Idén nyáron Horvátországban, Tucepiben, nyaraltunk és valami gyönyörű szép volt, így én most ezt a települést emelném ki. 🥰🌞

• @boglarkakovacs5487
    @boglarkakovacs5487 ปีที่แล้ว

A legszebb hely számomra eddig Skócia volt. Egy hetet töltöttünk ott. A szállás a Loch Ness-i tó mellett volt közvetlenül. Csodás táj, friss levegő. De a legjobb, hogy este elképesztően sokáig világos van😄

• @hamorireka9294
    @hamorireka9294 ปีที่แล้ว +1

Imádom az utazós vlogjaidat, ha valahova megyünk, biztos, hogy előbb lecsekkolom, te jártál-e már ott!:)
    Számomra a legszebb hely azt hiszem mindig Budapest lesz, bár a francia riviéra sem volt semmi, de én imádok itt élni, és hálás vagyok érte mindennap, ahogy bebiciklizek a duna mellett!

• @tlilla90
    @tlilla90 ปีที่แล้ว

Köszönöm a videókat!
    A legszebb hely, ahol valaha jártam az Indonézia, Bali, azon belül pedig a rizsföldek, de a többi hely is mesebeli szép. Remélem egyszer Ti is eljuttok oda.

• @bernadettgyorgyi4111
    @bernadettgyorgyi4111 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Köszönjük a nyereményjátékot! 🤗
    Igaz nem voltam még annyira sok helyen, sem itthon, sem pedig külföldön, de azért volt számtalan szép látnivaló mindenhol! Nehéz csak egyet kiemelni.... Talán a legszebb San Marino volt. A világ legrégebben fennálló, egyben legkisebb területű köztársasága. Olaszország teljesen körülöleli, Csoda kis hely, ajánlom nagyon!!!

• @krisztinakalman3933
    @krisztinakalman3933 ปีที่แล้ว

Két hely van, ami számomra a legmaradandóbb volt. Valószínűleg az érzelmi értéke is sokat hozzátesz, ugyanis az egyik hely a Königsee, illetve pontosabban a Königseen, ha végighajózunk, utána egy kis túrával elérünk az Obersee-hez. Ott kérte meg a férjem a kezem 2 éve. 💍A másik pedig Piran, ami egy kis mesehely, itt pedig egy éve volt a nászutunk. Mindkettő egy kis ékszerdoboz a világban. 🙂❤

• @csonkacseperke3590
    @csonkacseperke3590 ปีที่แล้ว

Nekem itthon az Őrség a kedvenc helyem, mindig, minden évszakban gyönyörűnek látom, ez amolyan szentimentális érték, ahová évente többször menekülhetek Budapest elől. A leglélegzetelállítóbb hely, ahol eddig voltam Karinthia. Azon belül nem mondok külön helyszínt, a hegyek, a völgyek, a tengerszemek, a hegyi gyepek és fenyvesek, az egész fantasztikus. Amíg az ember le nem járja a lábát, addig meg sem lehet állni. Síszezonon kívül, nyáron egészen elképesztő élmény.

• @nyitraidora9942
    @nyitraidora9942 11 หลายเดือนก่อน

Több legszebb helyem is van, az egyik a lakásunk :D Imádunk itt lakni, mindig gyönyörű naplementéket látunk, amit nagyon szeretek, ezért nagyon jó érzéssel tölt el, hogy a miénk végre. Utazós helynek pedig Thaiföldet és a Bohinj-tó környékét mondanám Szlovéniában, de órákig tudnám sorolni a kedvenc helyeket nagyon sok országban. 😍

• @strawberry-fran
    @strawberry-fran ปีที่แล้ว

úgy szeretem a szülinapi hetet 🤍 az én válaszom elég egyszerű,budapestet mondanám a legszebb helynek,egy kedves emlék miatt. életemben először oda utaztam a barátaimmal és annyira jó volt együtt lenni

• @v.vivien9435
    @v.vivien9435 ปีที่แล้ว

Tavaly voltunk Montenegróban, csodálatos naplementéknek voltunk szemtanúi. 😍 Gyönyörű hely. Másik kedvenc helyem a Rám-szakadék. Meseszép hely, a túra pedig nagyon izgalmas. 🥰 A Balaton és Szentendre is örök kedvenc. De nagyon szeretem a környékbeli erdőkben a sétákat is. ✨ Köszönjük a videót és a lehetőséget!🙂

• @eszterszel8234
    @eszterszel8234 ปีที่แล้ว

Szia Hédi!😊 Az én kedvenc helyem Görögországban, Corfun található. A sztori róla, röviden-tömören 4 évvel ezelőtt voltunk és még az előtt 3 évvel előtte láttam meg egy képet egy bizonyos tengerpartról és eldöntöttem hogy mindenképpen látni szeretném élőben is. Fél-egy óra múlva, izzadva, de odaértünk és a látványért minden megérte. A part 2 részre szakadt és mindkét oldalán egy-egy strandot rejtett.✨

• @magdolnaalbert5416
    @magdolnaalbert5416 ปีที่แล้ว

A legszebb hely, ahol eddig jártam a Bledi-tó ❤. A gyönyörű hely mellett meg kell említenem a bledi krémest, amit szerintem mindenképp meg kell kóstolni ha valaki arra jár. :)

• @florafazekas4052
    @florafazekas4052 11 หลายเดือนก่อน

Számomra eddig Lisszabon volt a legszebb hely ahol jártam, egyszerűen gyönyörű az egész város és az emberek is nagyon szimpatikusak:)

• @lillamohos6979
    @lillamohos6979 ปีที่แล้ว

Szia Hédi,
    köszönjük szépen, hogy gondolsz ránk. Nekem az egyik legszebb hely ahol valaha jártam San Sebastian, az egész elképesztően hangulatos és nem mellesleg elképesztően finom kaják vannak nagyon sok kis cuki helyen, mindenképpen ajánlom a várost!

• @dorkadakos9732
    @dorkadakos9732 ปีที่แล้ว +2

Sok szép helyen jártam már, szerencsésnek gondolom magamat, de az örök kedvencem Norvégia, Oslo. Aki ott jár, menjen fel az Operaház tetejére piknikezni, olvasgatni, vagy csak beszélgetni egyet! A panoráma gyönyörű, a hely hangulata magával ragadó!

• @Monika-pg8bg
    @Monika-pg8bg ปีที่แล้ว

Az én legszebb helyem ahol jártam az Erdély.
    Csodálatos természeti adotságokkal, és csodálatos emberekkel találkozhattam ott! ❤️

• @93princessin
    @93princessin 11 หลายเดือนก่อน

Túl extra dolgot sajnos nem tudok írni, de mikor horvátországban voltunk nyaralni és a tengerparti bárban koktéloztunk naplementekor, na az valami gyönyörű volt. Nincsenek túl nagy igényeim, engem egy vízparti naplemente simán levesz a lábamról, legyen az bárhol. A világ legszebb jelensége, a színeivel és hangulatával együtt. Gyönyörű helyeken jártatok, szívesen megnézném én is, pont nemrég szemeztem én is ezekkel a tipikus osztrák falukkal, a videóid alapján érdemes Ausztriát felvenni a listára... 😊

• @mariann002
    @mariann002 ปีที่แล้ว

Idén nyáron voltam először Görögországban. Ellátogattunk Skiathos szigetére is, ami számomra nagyon tetszett. Hajókázás közben nézni a meseszép tájat, aztán bejárni az óvárost különleges élmény volt.

• @szilviaanna2464
    @szilviaanna2464 ปีที่แล้ว

Szia Hédi❤A legkedvesebb hely ahol jártam az Tata. Itt ünnepeltünk az esküvönken ma pont 3 éve❤ És a kislányunkat is elhoztuk ebben az évben ide. Igaz még a pocakomban volt. És elhatároztuk, hogy gyakran visszafogunk ide térni. Imádjuk az Öreg Tavat, csodaszép. Nagyon várjuk, hogy újra körbetekerjük. Egyébként csodás volt a videód. Bakancslistásak ez a helyek számunkra is.

• @dzseniferszaksz747
    @dzseniferszaksz747 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Tavaly Erdélyben jártunk és elmondhatom hogy eddig ez volt a legszebb természeti közeg ahol jártam, az üde növényzet teljesen magával ragadott , valamint a túra helyszínek amiket teljesen kezdőknek is ajánlok egyszerűen csodálatos🥰

• @magdolnaketyi2820
    @magdolnaketyi2820 ปีที่แล้ว

Kedves Hédike!
    Köszönöm szépen eddigi minden videód!
    Kevés helyen jártam életem során. A legjobban Jelsa tetszett most nyáron.

• @lukacsbarbara8855
    @lukacsbarbara8855 ปีที่แล้ว

A legszebb hely, ami különleges számomra : a születésnapi horvátországi utunk volt a párommal. A táj, a tenger, a Plitvicei-tavak. Minden tökéletes volt. Annyira tetszett, hogy a családdal hamarosan visszamegyünk egy hétvégére. 😊

• @adriennmolnar9643
    @adriennmolnar9643 11 หลายเดือนก่อน

Nem sok helyen jártam életemben de most hétfőn voltunk Olaszországban azon belül pedig Grado-ban ami hihetetlenül csodás egy hely volt számomra❤️❤️❤️ a vőlegényemmel és az anyukájával mentünk❤️

• @ojerjoba6097
    @ojerjoba6097 ปีที่แล้ว

Horvátország, Omis mindig egyik legkellemesebb emlék marad, nagyon magával ragadott a hangulata. 😊

• @petrakutasi-kovacs8224
    @petrakutasi-kovacs8224 11 หลายเดือนก่อน

A legszebb hely eddig ahol jártam, az Szicília volt, az egész sziget gyönyörű, hegyek, tenger, gyönyörű kisvárosok, nagyon kedves emberek és persze az Etna. ☺

• @nikolettanemeth8102
    @nikolettanemeth8102 ปีที่แล้ว

Én viszonylag kevès helyen jàrtam, és valamilyen módon mindegyik desztináció gyönyörű volt a számomra, mégis Egyiptom sivatagját említeném meg. Lehet, hogy mert ott készült az egyik kedvenc fotóm a férjemmel, de az is lehet, hogy azért, mert azon a nyaraláson az egy csodás nap volt, valamint hatalmas, homok és hegyek amíg a szem ellát. Bámulatos volt. 😊

• @sandorlilly627
    @sandorlilly627 11 หลายเดือนก่อน

Szia Hédi!
    Nem jártam sok országban, de voltam az unokatestvéreimnél Erdélyben. Ott is a tehenek kolompja visszhangzott a réteken, és tölthettünk pár napot egy erdei faházban is. Ott egy kis patakhoz kellett lejárni vízért, ami kristálytiszta volt. Gombásztunk és bogyókat gyűjtögettünk. Szerintem örök emlék marad.

• @katalinhuszar2186
    @katalinhuszar2186 ปีที่แล้ว

Hála istennek sok helyen jártam és mindben volt valami csodálatos , de ami eszembe jutott Hondurasban jártunk egy kagylóékszer készítőnél a vízparton és éppen esett az eső és az valami lenyűgöző volt . Imádtam 🥰

• @nagyadele
    @nagyadele ปีที่แล้ว +2

Nekem eddig Svédország tetszett a legjobban, nénémék laknak ott, úgyhogy többször is voltam már, de annyira tetszik a nyugodtsága, a sok természet, tó. Az emberek is szimpatikusak, és egészséges életmódot élnek. Ott is megtalálható az a 'hygge' érzés😊

• @timeab9370
    @timeab9370 ปีที่แล้ว

Tavaly júliusban Cinque Terrén nyaraltam. Egy hetet töltöttünk ott, így volt időnk bejárni mind az öt falut, és a legszebb strandokat. Egyik szebb volt mint a másik. A nagy meleg ellenére bevállaltunk egy túrát is, felejthetetlen élmény volt az egyik faluból a másikba sétálni, és fentről nézni a gyönyörű türkiz tengert és a naplementét

• @BaEdiii
    @BaEdiii ปีที่แล้ว

Németországhoz és Ausztriához szép emlékek fűznek, mellesleg, amit láttam és tapasztaltam ottlétem alatt, az nagyon tetszett. Csodálatosan szép tájakon, helyeken jártam mindkét országban. 🍀😊

• @konczdori2002
    @konczdori2002 11 หลายเดือนก่อน

Minden utazásom nagyon kedves emlékként él a szívemben és hálás vagyok, hogy már sok országban jártam❤️ De van néhány nagyon kiemelkedő hely, mint Svájc, ahol tavaly volt szerencsém végigvonatozni a Bernina Expressel és még sosem láttam ahhoz fogható látványt, a hatalmas hegyek és gyönyörű tavak teljesen lenyűgöztek❤️ Örök kedvenceim közé tartozik Velence és Polignano a Mare is, mindkettő annyira mesebeli volt számomra🧚‍♀️

• @annavamosi55
    @annavamosi55 11 หลายเดือนก่อน

A legszebb hely, ahol valaha jártam a Braies tó Olaszország északi részén. Amikor odaértünk konkrétan elsírtam magam a látványtól, olyan csodálatos, különleges hely.🤩

• @yoosena1452
    @yoosena1452 ปีที่แล้ว

Nekem a Bakony egy olyan hely, ami nagyon gyönyörű számomra.
    Még ha csak kocsival is megy át az ember, de olyan érzetet ad, mintha küldöldön lennék. A nagy erdő és állatok.
    Bár már nem járunk oda (elköltöztünk a közeléből), de mindig szerettünk kimenni és a kijelölt helyeken bográcsozni, sütögetni és csak elmenni sétálni egyet. 🥰

• @klarisz4304
    @klarisz4304 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, mert körülbelül két éve elutazhattam Costa Ricaba és körbe járhattam az országot. Meseszép volt maga az ország, kedvesek az ott élő emberek és tele volt különleges vadon élő állatokkal. Számomra ez az utazás a legnagyobb élmény volt az életemben. 🌿💗

• @TAniko248
    @TAniko248 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! :)
    Csodálatos helyeken jártatok! Köszönöm, hogy így videón keresztül mi is láthattuk. :)
    Igazság szerint, szerencsére eddig egészen sok helyre sikerült eljutnom. (Szép hegyek között túrázhattam, tengerpartokon sétálhattam, múzeumokban barangolhattam stb.) Ennek ellenére nem nagyon kellett gondolkodnom azon, hogy mit mondanék a feltett kérdésedre.
    Az örök ‘szerelmem’ mindig is az lesz ahol születtem és ahol azzá válhattam aki igazán szerettem volna lenni; az Alföld, Békés megye/vármegye. Az én lelkemnek, szívemnek ez a hely a legkedvesebb/legszebb.

• @zsofiapalko3676
    @zsofiapalko3676 ปีที่แล้ว

Finnországban voltunk síelni, Voukatti nevű településen. Egy nagy faházban volt a szállásunk és gyönyörű volt minden reggel a havas táj látványa mellett reggelizni, egyik reggel egy őz is meglátogatott minket.🦌❄️🇫🇮

• @edinazsiga
    @edinazsiga ปีที่แล้ว

A legszebb hely számomra Lillafüred és szerintem Magyarország legszebb helye is😍♥ Nagyon hangulatos télen, nyáron afőleg a lillafüredi vízesés, Anna-barlang a Hámori tó ahol akár csónakázhatunk is háttérben a Palota szálló pedig igazi festményi látványt nyújt😍😊 Erdei kisvasút "Zsuzsi vonat" pedig kötelező, de szerintem sokunk gyerekkorát idézi elő. 🥰Európán belül még csak Ausztriába voltam és azon belül Hallstatt. Nagyon jó érzéssel töltött el , hogy visszanézhettem a vlogodon keresztül. Salzburg is csoda hely lehet remélem sikerül majd eljutnom. ☺

• @alettacseres1520
    @alettacseres1520 11 หลายเดือนก่อน

Szia Heidi! A legszebb hely ahol valaha jártam az Görögország volt ahol egy hajó úttal skhiatosba mentünk, az egyszerűen elképesztő gyönyörű volt!😊

• @vicushorvath7027
    @vicushorvath7027 ปีที่แล้ว

Nagyon sok szep helyen, a Bledi to, Szloven szurdok, plitvicei tavak, gyonyoru volt szamomra. 🎉

• @fiarmitra2726
    @fiarmitra2726 ปีที่แล้ว

szia Hédi! ezen a nyáron annyi gyönyörű helyen jártam, hogy szinte választani sem tudok… Bulgáriában a családomat látogattuk meg, de a Vitosha Nemzeti Parkban a tavakat is muszáj volt megnéznünk, lélegzetelállító látvány volt. Görögországban Rodoszon voltam idén, ahol a tengerpart, a hegyek és az ősi faluk összessége is nagyon emlékezetesek voltak, Olaszországban pedig a Comói-tónál jártam, amire nagyon emlékeztetetett a német táj, amit mutattál, és ugyanígy amerre csak fordultunk, nem lehetett nem gyönyörködni a kilátásban.

• @andreaherczog2866
    @andreaherczog2866 ปีที่แล้ว

Számomra az Alpok egy örök kedvenc . Imádom a (havas) hegycsúcsokat, a buja erdőket és az elképesztően zöld legelőket. Különösen hangulatosak a kis tiroli falucskák, azokkal az über cuki házakkal. 🏔️🌲🌳🐮🥰
    De a “legszebb hely” címért nálam erős holtverseny van a Maldív-szigetekkel ☀️🏝️ és a Vörös-tengerrel, ahol viszont a víz alatti élővilág az, ami lélegzetelállítóan gyönyörű. 🐙🦀🐡🐠🐟🐬

• @Szandi2003
    @Szandi2003 ปีที่แล้ว

Nekem jelenleg 2 hely van a top 1 helyen, ahol már jártam. Mindkettő helyre idén az Erasmus miatt sikerült eljutnom. Az egyik Bréma, Németországban, iszonyat jó a város vibeja, nagyon kis hangulatos. A pici utcákkal, a szobrokkal, "óváros" hangulatú épületekkel.
    A másik pedig Franciaországban Bordeaux. Hihetetlenül szép volt, főleg éjszakai megvilágításban a belváros a hídnál. Egyszerűen csodálatos. És nappal is gyönyörű, az óriási park a városban, meg a Darwin nevű kis hely, a péksütis-kávés reggelihez kiülős teraszon, iszonyat jó volt!! :D

• @evadezsi6220
    @evadezsi6220 ปีที่แล้ว

Szia Hédi! Köszönöm az érdekes úti beszámolót. Nagyon szeretek Ausztriába és Németországba utazni. Egyik kedvenc helyem is Németországban van: Rothenburg. Különösen pünkösdkor érdemes odalátogatni. Olyankor nagyon sok program és látnivaló van. Egy ritka élmény.😊

• @dorikincsesi8597
    @dorikincsesi8597 ปีที่แล้ว

Egy ilyen videó után csak salzburgot tudom mondani, mert annyira gyonyoru és különleges hely, de Franciaország is nagyon kedves a szívemnek.

• @cintiadocs9284
    @cintiadocs9284 ปีที่แล้ว +1

Nekem a legszebb hely az Ausztria. Így maga az egész ország. Kiskorom óta járok ide, voltak több éves kihagyásaim, de akárhányszor megfordulok az országban, elvarázsol. Karintia tartomány a legkedvesebb számomra , ide sok emlék és fontos pillanat fűz. Valahogy az időjárást, a hangulatát is imádom itt. Köszönöm ezt a videót, csodálatos!🥰

• @bernadettwolner8443
    @bernadettwolner8443 11 หลายเดือนก่อน

Nagyon kedves Tőled, hogy mindig gondolsz Ránk!☺️ számomra a legkedvesebb hely, ahol eddig voltam az New York!🥰🤍

• @anettenikopolgar622
    @anettenikopolgar622 ปีที่แล้ว

Sziasztok,
    Nekem az eddig utazásaim során rengedeg kedvence helyem volt, de ahová bármikor visszamennék az Ambosie főleg a kastély, óváros környéke gyönyörű és igazán mesebeli környezet 😊