حبيبتي اسماء الشخصيه ذي تعدت كل الحدود لا كرامه والأخلاق ولاذمه والضمير رضاماراح يرد احتراما لزوجته عارف انها ماراح تسكت فقدت السيطره والغيره عمتها كل كلامها كذب والناس عاجبهم لانهم كلهم زيها من عينتها
مدام اسماء.. قصة الشهادة اللي في اوضة النوم كالتالي: خرفانة بوردو لما كانت عبير عزماها كانت نازلة في فندق. والست بتيجي لهم كل يوم تفسحهم وتعزمهم على مطاعم واظن وديتها حتى لمزرعة جوزها. وباء الجيعانة كانت فاتحة بوقها من الخضة من الخير ده كله وشافت طبعا ان عبير موزة وحست بالنقص قدامها. قووووووووووم اخر يوم كان لازم هي ورضا يسافروا من الاوتيل على المطار. لكن هي احرجت عبير واصرت تسافر من بيتها. انتي عارفاها.. لازم تتلصص على الناس وكانت عايزة تشوف بيتها.. عبير اتكسفت والكلام ده قاله رضا على قناته. قال الست مكانتش عايزانا نروح بيتها لكن وباء احرجتها وخليتها تجيبنا على بيتها. قووووووم الست من كرمها اداتهم اوضة نومها يناموا فيها وباء ورضا. وهناك شافوا شهادة الدكتوراه بتاعت عبير. ولما عبير قالت لرضا في لايف انت شوفت شهادة الدكتوراه بتاعتي؟ (عشان المتبلية بتقول عليها مش صح مش دكتورة) قالها اه اشهد كانت معلقة في اوضة النوم بس كده يا مؤمن.. وهي عشان سبابة اعراض وناكرة للجميل . قعدت تقول شوفت الشهادة؟ اه شوفتها في اوضة النوم. طب شميت كذا وكذا؟ اه شميت والكلام الواطي زيها اللي بتقوله. ادي قصة الشهادة وازاي وباء ورضا شافوها في اوضة النوم. حسبي الله ونعم الوكيل فيها.
يا اسماء يا حبيبتي هي اللي ابتدت تتكلم عنه الاول وهو سكت كتيييييييييييير. ولما وصلت لاهله وبلده طلع وروقها. وهي بقت بترد وهو طلع في رمضان وهي كملت وهو انسحب وهي لسه بتنبح. هي اللي ابتدت مش هو. يعني حتى لايفات رمضان هي اللي ابتدت الاول هو مكانش نايم وصحي يشتمها. طلعت عليه كلابها وحتى المحلاوي لكن هدا الاخير لما فهم قلب عليها. ربنا يهدها
النهاردة حصة قراءة خلي بالك ههههههههههههه ده رد عملته لمتابعة محترمة لهناء, انا بقول محترمة لانها اعترضت على تعليقي بكل ادب لكن واضح انها مش عارفة تاريخ الهنوءة. ردي فيه حقائق قديمة يمكن انتي متعرفهاش ولو عرفاها طنشي ههههههه : أشكرك على ردك المؤدب. لكن معلوماتك كلها غلط. انا متابعة قديمة وأؤكد لك انها من ساعة ما أطلقت من رضا وهي لا على حامي ولا على بارد. ومش سايبة حد وحتى وهي على ذمته اتكلمت في عرض طليقته وحلفت على المصحف انه مش صوتها وبعد كده طلعت وقالت اه صوتي. وكل كلامها على الست كدب طبعا والراجل طلع وبرأ طليقته. وبعد كده قذفت عرض عبير بعدما دخلتها بيتها ونيمتها في اوضتها مع رضا وشافوا شهادة الدكتوراه وطلعت قالت رضا شاف الشهادة ازاي في اوضتها لو ما نامش معاها. كل ده قذف محصنات وهي على ذمته. وكملت بعد الطلاق وهو مطنشها. لما وصل السب والتريقة على أهل بلده طلع دافع عن نفسه وهي عملت من بنها ومش عاملة حاجة. نفس اللي بتعمله دلوقتي. تقول رضا كلمني ولو باكدب يطلع ويكدبني.. عشان بس تطلعه كالعاده. وهو فهم اللعبة ومطنشها. محلاوي عفريت حضروه هي ورباب ومعرفوش يصرفوه. طلبوا مساعدته وخلوه يشتم رضا وأهله. الناس طلعت وقالت له سيبك منها.. الراجل محترم هي اللي بتشتمه. فمحلاوي تحرى بنفسه عن رضا في بلده وعرف انه محترم فاعتذر لرضا. قامت خرفانة بردو شتمت محلاوي هي ورباب. ومحلاوي لسانه زفر مسماش عليها. هي اللي وحلت نفسها مع محلاوي. اعرفوا تاريخ القصة قبل ما تدافعوا عن سبابة الأعراض. المخبولة دي هي اللي اتكلمت في شرف ايمان الاول وقالت عليها عينك من جوزي وجوزك مش مكفيكي. وطلع رضا ساعتها شتم ايمان وهاجمها في شرفها عشان سبابة الأعراض قالتله يطلع. ولما طلقها اعتذرلايمان. كل اللي بيشتموها هي اللي بدأت بقذفهم الأول. متخلوهاش تلعب لكم دور البريئة. احنا قدام عندها وشوفنا كل حاجة. دوروا في فيديوهاتها القديمة. قالت اهله مأكرمونيش حتى اللبن كنت باشتريه. طلعتلها في تعليقين سفرتين تجري فيها الخيل من الاكل رصولها من كل الخيرات و عزومات سخية.. راحت جريت ومسحت تعليقي. عشان نزلتلها لينكين لفيديوهين يبينوا كدبها. دي كدابة ومتبلية متصدقوهاش
اهلا اختي اسماء منوره رنا
هلا وغلا ب رنا 🌹
اهلا اخي منهل رنا
منوره حبيبتي اسماء الغاليه 🌹🌹❤️❤️
منورة حبيبتي مناظر جميلة مثلك حبيبتي
@@afafbadawy341 حبيبتي تسلميلي
حبيبتي اسماء الشخصيه ذي تعدت كل الحدود لا كرامه والأخلاق ولاذمه والضمير رضاماراح يرد احتراما لزوجته عارف انها ماراح تسكت فقدت السيطره والغيره عمتها كل كلامها كذب والناس عاجبهم لانهم كلهم زيها من عينتها
مدام اسماء.. قصة الشهادة اللي في اوضة النوم كالتالي:
خرفانة بوردو لما كانت عبير عزماها كانت نازلة في فندق. والست بتيجي لهم كل يوم تفسحهم وتعزمهم على مطاعم واظن وديتها حتى لمزرعة جوزها. وباء الجيعانة كانت فاتحة بوقها من الخضة من الخير ده كله وشافت طبعا ان عبير موزة وحست بالنقص قدامها.
قووووووووووم اخر يوم كان لازم هي ورضا يسافروا من الاوتيل على المطار. لكن هي احرجت عبير واصرت تسافر من بيتها. انتي عارفاها.. لازم تتلصص على الناس وكانت عايزة تشوف بيتها.. عبير اتكسفت والكلام ده قاله رضا على قناته. قال الست مكانتش عايزانا نروح بيتها لكن وباء احرجتها وخليتها تجيبنا على بيتها.
قووووووم الست من كرمها اداتهم اوضة نومها يناموا فيها وباء ورضا. وهناك شافوا شهادة الدكتوراه بتاعت عبير. ولما عبير قالت لرضا في لايف انت شوفت شهادة الدكتوراه بتاعتي؟ (عشان المتبلية بتقول عليها مش صح مش دكتورة) قالها اه اشهد كانت معلقة في اوضة النوم
بس كده يا مؤمن.. وهي عشان سبابة اعراض وناكرة للجميل . قعدت تقول شوفت الشهادة؟ اه شوفتها في اوضة النوم. طب شميت كذا وكذا؟ اه شميت والكلام الواطي زيها اللي بتقوله.
ادي قصة الشهادة وازاي وباء ورضا شافوها في اوضة النوم. حسبي الله ونعم الوكيل فيها.
يا اسماء يا حبيبتي هي اللي ابتدت تتكلم عنه الاول وهو سكت كتيييييييييييير. ولما وصلت لاهله وبلده طلع وروقها. وهي بقت بترد وهو طلع في رمضان وهي كملت وهو انسحب وهي لسه بتنبح. هي اللي ابتدت مش هو. يعني حتى لايفات رمضان هي اللي ابتدت الاول هو مكانش نايم وصحي يشتمها. طلعت عليه كلابها وحتى المحلاوي لكن هدا الاخير لما فهم قلب عليها. ربنا يهدها
النهاردة حصة قراءة خلي بالك ههههههههههههه ده رد عملته لمتابعة محترمة لهناء, انا بقول محترمة لانها اعترضت على تعليقي بكل ادب لكن واضح انها مش عارفة تاريخ الهنوءة. ردي فيه حقائق قديمة يمكن انتي متعرفهاش ولو عرفاها طنشي ههههههه :
أشكرك على ردك المؤدب. لكن معلوماتك كلها غلط. انا متابعة قديمة وأؤكد لك انها من ساعة ما أطلقت من رضا وهي لا على حامي ولا على بارد. ومش سايبة حد وحتى وهي على ذمته اتكلمت في عرض طليقته وحلفت على المصحف انه مش صوتها وبعد كده طلعت وقالت اه صوتي. وكل كلامها على الست كدب طبعا والراجل طلع وبرأ طليقته.
وبعد كده قذفت عرض عبير بعدما دخلتها بيتها ونيمتها في اوضتها مع رضا وشافوا شهادة الدكتوراه وطلعت قالت رضا شاف الشهادة ازاي في اوضتها لو ما نامش معاها. كل ده قذف محصنات وهي على ذمته.
وكملت بعد الطلاق وهو مطنشها. لما وصل السب والتريقة على أهل بلده طلع دافع عن نفسه وهي عملت من بنها ومش عاملة حاجة. نفس اللي بتعمله دلوقتي. تقول رضا كلمني ولو باكدب يطلع ويكدبني.. عشان بس تطلعه كالعاده. وهو فهم اللعبة ومطنشها.
محلاوي عفريت حضروه هي ورباب ومعرفوش يصرفوه. طلبوا مساعدته وخلوه يشتم رضا وأهله. الناس طلعت وقالت له سيبك منها.. الراجل محترم هي اللي بتشتمه. فمحلاوي تحرى بنفسه عن رضا في بلده وعرف انه محترم فاعتذر لرضا. قامت خرفانة بردو شتمت محلاوي هي ورباب. ومحلاوي لسانه زفر مسماش عليها. هي اللي وحلت نفسها مع محلاوي. اعرفوا تاريخ القصة قبل ما تدافعوا عن سبابة الأعراض.
المخبولة دي هي اللي اتكلمت في شرف ايمان الاول وقالت عليها عينك من جوزي وجوزك مش مكفيكي. وطلع رضا ساعتها شتم ايمان وهاجمها في شرفها عشان سبابة الأعراض قالتله يطلع. ولما طلقها اعتذرلايمان.
كل اللي بيشتموها هي اللي بدأت بقذفهم الأول. متخلوهاش تلعب لكم دور البريئة. احنا قدام عندها وشوفنا كل حاجة. دوروا في فيديوهاتها القديمة.
قالت اهله مأكرمونيش حتى اللبن كنت باشتريه. طلعتلها في تعليقين سفرتين تجري فيها الخيل من الاكل رصولها من كل الخيرات و عزومات سخية.. راحت جريت ومسحت تعليقي. عشان نزلتلها لينكين لفيديوهين يبينوا كدبها. دي كدابة ومتبلية متصدقوهاش