Az elveszett paradicsom - Kerépártúra a Zemplénben 1. rész (HD) 🚴

• เผยแพร่เมื่อ 24 ก.ค. 2024
  • #szabókrisztián #bringatúra #merida #roshweel #kerékpártúra #zemplén
    Ha nagyon tetszett a film,
    és szeretnél meghívni egy fagyira,
    a szív alakú szuperköszönet gombbal a film alatt megteheted.
    Követhetsz a Facebookon:
    / thekristianszabo
    Követhetsz az Instagramm:
    / thekrisztianszabo
    Követhetsz a TikTokkon:
    / thekristianszabo
    Támogathatsz a Patreonon:
    www.patreon.com/szabokisztian...
    Csak az utcán ne kövess! :)
    Zene: Szabó Krisztián
    1:07:29 - Térképes animáció

• @AzenNevem
    @AzenNevem 2 ปีที่แล้ว

Szia! Klassz epizód volt, mint mindig. Már-már feleslegesnek is tartom leírni, mert csak ezt ismételgetem a videóid alatt :)) Na de jöhet a következő epizód :)

• @karolszabo6787
    @karolszabo6787 5 ปีที่แล้ว +1

Nagyooon jooo , koszonjuk :-)

• @janosnekedves9457
    @janosnekedves9457 5 ปีที่แล้ว +1

Nagyon szép útvonal ! Jó erőbe voltál ! Azt a.... ! Maradjon is így ! Üdv a szomszéból !

• @novemberbar1318
    @novemberbar1318 3 ปีที่แล้ว

Csúcs videó!!! Köszönjük

• @csulokdog7992
    @csulokdog7992 2 ปีที่แล้ว

Szia!Nagyon profi videó,csak úgy mint az összes többi!

• @TheGromeo68hun
    @TheGromeo68hun 5 ปีที่แล้ว

Teljesen rendben voltak az első napi történések,videó,hangulat, szóval jó volt :-) Fura volt,hogy csak ennyi csomag volt nálad,de jól döntöttél ,téged igazolt. A túraútvonal is tetszett,én is ismertem ennek a 80%-át, több mint 1órás volt de annyira hamar elrepült. Több saját szerzeményt is elbírna a videó és hosszabban is ,részemről legalábbis így gondolom! Várom a folytatást,köszi!
    üdv Rómeó

@TheKristianszabo  5 ปีที่แล้ว +1

Szia Rómeó, köszönöm, hogy megnèzted! Bevallom az èv nagy rèszèben ennyivel túrázok, csak azt nem veszem fel.
      A zenèk folyamatosan kèszülnek, pl már most a nyári mèg csak tervben lèvő túrához. :)
      Üdv!

• @karolynebarta6389
    @karolynebarta6389 5 ปีที่แล้ว +1

Nagyon tetszett!

• @rawskijanos6995
    @rawskijanos6995 2 ปีที่แล้ว

Üdv. Krisztián!
    Nagyon élveztem a kisérőszöveget. Egy idegenvezetőnek is becsületére vált volna. Tanulságos volt. Lehet belőle tanulni. Mottó: Látni és láttatni. (Megjegyzés: A magány néha jótékonyan hat az emberre. Meg tudlak érteni. Fel lehet töltődni.)

@TheKristianszabo  2 ปีที่แล้ว

Köszönöm szépen! Az a 3 nsp remekül összejött. Szeretek rá visszagondolni.

• @vigpity
    @vigpity 5 ปีที่แล้ว

ÜDV Krisztián.
    Nagyon tetszett a videó. Én is megcsináltam 30 ével ezeiöt ezt a részt. Sok minden meg változott. A Zemplén mindig az ország ékszerének gondoltam. Látom már jó erőben voltál. A videó kamera is. Fűzeri várat meg másztam én is. Különben én is meg szenvedtem. Gondolatod Szovjet 8-sebeséges kerék páral. A régi fűzeri vár nekem jobban tetszett. Remélem továbbra is ilyen jó hangulatú túrákat tervezel.
    ÚDV VINCZE István .

@TheKristianszabo  5 ปีที่แล้ว +1

Szia, István, nekem is volt szovjet bringám, csak az 4 sebessèges volt. :) Gondolom az aszfalt azóta sem változott. :)
      Köszönöm, hogy megnèzted, kèt hèt ès jön a folytatás.
      Üdv!

• @bernadettpegan5253
    @bernadettpegan5253 5 ปีที่แล้ว

Kedves Krisztián! Nagyon-nagyon köszönöm ezt a filmet! Imádom a Zemplén, és fiatalabb koromban egy barátommal gyalogosan be is barangoltuk. Most ezzel a filmmel visszahoztad azokat az élményeket! :-) A Füzéri vár abszolút meglepésként ért! Mikor mi arra voltunk, akkor kezdték meg a feltárást, és a "várkapitány" csak mint szép jövőt emlegette a filmbéli állapotot!
    A film technikai kiviteléről megint csak azt tudom mondani, hogy nagyon de nagyon látszik, hogy komolyan veszed! A személyes véleményem az, hogy messze jobb filmeket csinálsz, mint Cobranco, pedig előtte is megemelem a kalapom, még úgy is, hogy szerintem az utóbbi időben hanyatlott a színvonala. Te ellenberger sok sok kilométerrel lekörözted! :-)
    Remélem hamarosan lesz időm a többi részt is megnézni!
    És még valami! Nem tudom ismered-e Biciklis Józsi filmjeit, de ha nem, akkor ajánlom figyelmedbe! Szerintem nagyon jó, és egyéni filmeket csinál Ő is!
    Kívánok Neked az idénre is sok kilométer, nekünk meg sok filmet, amit élvezhetünk! :-)

@TheKristianszabo  5 ปีที่แล้ว

Szia Bernadett! Örülök, hogy tetszik a film, és köszönöm az elismerést, ez nagyon motivál, idén megpróbálom felülmúlni ezt a szintet is. Cobrancohoz képest szerintem még van hova fejlődnöm, én azt gondolom, ő is nagyon motíváló hatással van rám, mármint a tudatossága, és a kitartása. Az elmúlt lassan tíz évben a filmjei az életem része lett, úgy mint a Velekei Balázsé, a Pötyiéké, és vagy 2 éve a Biciklis Józsié vagy a Bandibácsié is. Annyira más mindenki, és pont ez a jó, mert a lényeg ugyan az. :) Pl nem tudok egy mozifilmet sem mondani az elmúlt két évből, de azt tudom, hogy a fent említett urak merre tekertek. :)
      Ui:
      Jöhet az újabb szelet Ausztria! :)
      Üdv! Krisztián

• @bernadettpegan5253
      @bernadettpegan5253 5 ปีที่แล้ว +1

@@TheKristianszabo Szia! Nagyon jól megfogalmaztad, mindenki más! Talán ezért tetszenek nekem a Te filmjeid már jobban, mint Cobranco filmjei! És a Józsi filmjeit szívesebben nézem, mint Cobrancot. De ezzel együtt is elismerésem és tiszteletem Cobranconak, hiszen úttörő munkát végzett az amatőr utifilmezés területén! Számomra azonban elkeserítő, és egyben figyelmeztető példa is, hogy mennyire rossz irányba változott. Technikailag is visszafejlődött, és személyiségében is. (már persze személyiségének az a része, amit látunk) Engem ugyanis pl kifejezetten irritál, hogy gyakorlatilag mindenkit szapul, aki nem bringával látogatja meg az adott turisztikai célpontot! Ráadásul, akinek ekkora nézettsége van, az már felelősség! Így sokkal jobban át kell(ene) gondolni, hogy mit is mond! Ami meg a technikát illeti, sokszor úgy hadonászik a kamerával, hogy élvezhetetlen a látvány..........
      A Te filmjeidet többek között azért szeretem, mert nagyon szépek a kameramozgások, (és egyre szebbek!:-) ) a narráció is nagyon jó, és amikor megcsillantod sajátos humorod, az meg külön ékköve a filmnek! :-)
      De a Józsi filmjei is ezért nagyon jók szerintem! Józsi elképesztően művelt, és mindezt úgy "adja tudtunkra" hogy semmi de semmi fellengzősség, vagy nagyképűség nincs benne! De még büszkeség sem, pedig jobbal lehetne büszke! :-) És hát ott is a humor! :-) Igaz, a viccek, amiket mond néhe elég agyzsibbasztóak, de ez simán belefér! Mindannyian mondunk időnként sületlenségeket, meg persze nem minden úgy sikerül, ahogy szeretnénk, de éppen ettől jók ezek a filmek, hogy a pillanatot élhetjük át a készítővel! :-)
      Lesz nemsokára Ausztria is, de valahogy ez a február annyira megviselt, (mármint az, hogy még mindig tél van), hogy nem volt semmi ihletem, motivációm filmet szerkeszteni. Elcseszni, összecsapni meg nem akarom. De épp tegnap éreztem, hogy itt az ideje a következő résznek nekilátni! :-)

• @laszlokircsi7689
    @laszlokircsi7689 4 ปีที่แล้ว

Üdv. Krisztián! Jó kis videó ez is. Mi is voltunk párommal arra. Egy egy napos túra alkalmával Sárospataktól oda-vissza végigmentünk Kassáig. Vissza kicsit más szakaszokkal megspékelve, hogy ne ugyanott jöjjünk ahol mentünk. Gyerekkoromban sokat jártam Kőkapun is. Még a környező hegyek neveit is tudom, mint ahogy azt is, hogy a hiedelemmel ellentétben nem a kőkapui az ország legrégebbi kisvasútja, hanem (mi meglepő) a "Mi" kisvasutunk a debreceni "Zsuzsi". Ugyanis azt (Illetve az első szakaszát Nyírmártonfalváig) hat évvel a kőkapui előtt már 1882-ben átadták a forgalomnak! Ha jól látom, Neked is több bringád van, mint Nekem(4). Így kell ezt! Minden célra tartani kell egyet és nem lehet gond sehol sem... Már nézem is a következő részt. Csak így tovább!

@TheKristianszabo  4 ปีที่แล้ว

Köszönöm, hogy mégnézted. Imádom a Zemplént. A film 2 éves, most már csak 1 bringa van.
      Krisztián

• @markr9491
    @markr9491 3 ปีที่แล้ว

Jó kis film! SUuép munka

• @Afonya2go
    @Afonya2go 4 ปีที่แล้ว

Szia! Kíváncsian kezdek bele ebbe a sorozatodba, míg várom a mostanában kezdett folytatását. Úgy látom, hasonló a stílusunk, de több az információ nálad, szóval jól szórakozom. Három hete jártam négy fővel magam is a Zemplént. De én igazából Móricz Zsigmond miatt írok. Ő Tiszacsécsén született, öt éve bringáztam ott. Prügyön persze lakott a nyomorgó család!
    Időnként befut nálam is pár hasonló hiba, ha valaki kijavít, annak örülök, mert figyel is, nem csak néz. :)

@TheKristianszabo  4 ปีที่แล้ว

Szia Áfonya! Köszönöm a korrigálást! Valóban nem ott született, utólag jöttem rá, már nem tudtam kijavítani, sem feliratozni. :) De azért újabban figyelmeztetek mindenkit, hogy nem itt készüljön az érettségire. :) Bár még fáklyával vasvillával nem álltak az erkély alatt, hogy én vagyok a bukás oka... Viccet félretéve próbálok manapság egyre pontosabb lenni ilyen téren, ami nem mindig sikerül :) Ha valaki akkor Te érted, mert menet közben az embert viszik a gondoltai, meg a forgalom, meg a napszúrás. :)
      Üdv: Krisztián

• @Afonya2go
      @Afonya2go 4 ปีที่แล้ว +1

@@TheKristianszabo Ez tényleg így van. Meg egész éjjel és még aztán napokkal utána is. :D

@@TheKristianszabo Képzeld, Óhután belefutottunk a Balkan Fanatik koncertjébe!

• @attiladomper1401
    @attiladomper1401 2 ปีที่แล้ว

Bevallom, a youtube algoritmusa dobott be téged, és mivel szeretem a kerékpáros úti filmeket ezért megnéztem egy videódat, és tetszett.
    Amit kérdeznék hogy a zene Szabó Krisztián az mit takar, te szerzed vagy hogy kell érteni?
    A másik hogy miért országútival túrázol, bár láttam hogy azóta beszereztél egy másik gépet, sosem értettem hogy mi a jó abban hogy vékony virsli gumikkal, telő nélkül túrázik valaki, de biztos van rá magyarázat.
    Hegyi túrákat, járatlan utakon is szereted, vagy csak aszfalton szoktál tekerni?

@TheKristianszabo  2 ปีที่แล้ว

Szia Attila!
      A zenéket én írom, hangszerelem és veszem is fel, a feldolgozásokat is én játszom fel. Van pár film, ahol kölcsönvett zene van, de a saját a jellemző. Abban az évben a Meridával mentem, de már nincs meg, gravelem van, mert alapvetően országutis fajta vagyok. A trekking, meg ilyenek számomra nem játszanak, mert nem szeretem. Próbáltam, de nem. Aszfaltos vagyok, mint földutas, ezt úgy értem, hogy föld útra nem tervezek, de ha az van, nem okoz gondot.
      Krisztián

•  2 ปีที่แล้ว

Csak egy kis kiegészítés: a tolcsvai görögkatolikus templom nem a görög kereskedőknek, hanem később a betelepített görögkatolikus ruszinoknak épülhetett, hiszen ők voltak életvitelszerű lakosok generációkon keresztül. Pár kereskedő család miatt nem építettek volna egy ortodox templomot. - Gratula a videókhoz, csak most találtam rájuk!

@TheKristianszabo  2 ปีที่แล้ว +1

Köszönöm szépen a kiegészítéset! 🙂

• @tibormuller6839
    @tibormuller6839 6 หลายเดือนก่อน

Nem Tiszalúc hanem Tiszatardos.

• @janicsuhran
    @janicsuhran 4 ปีที่แล้ว

Az egy szederbokor volt nem málna :D

@TheKristianszabo  4 ปีที่แล้ว

Átaludtam a környezetórát alsóban. Most járom újra. Köszönöm! :)