Нічна та ранкова рибалка на Пслі / КОНКУРС!!!

• เผยแพร่เมื่อ 18 ต.ค. 2024

• @ЄвгенБлизнюк
    @ЄвгенБлизнюк 6 หลายเดือนก่อน +5

Я полюбляю рибалку, дружина моя також. Порахував я рибалки за минулий рік, коли вона їздила зі мною. І знаєте, не було жодного разу, щоб не клювало. Більше того, коли вона зі мною, завжди попадали хороші трофеї, коли я сам - повний нуль. Ще на коропа цієї весни не їздив, але як поїду дружину візьму обов'язково!!!! А кажуть, що жінка на риболовлі приносить одні лише неприємності, у мене навпаки!!!

@ЄвгенБлизнюк 5 หลายเดือนก่อน

Вроді виграв, ДЯКУЮ!!!

@divis_sho_piimav  5 หลายเดือนก่อน

​@@ЄвгенБлизнюк так, напишіть нам у інстаграм або на пошту shataevgen@gmail.com

• @ЄвгенБлизнюк
      @ЄвгенБлизнюк 5 หลายเดือนก่อน

@@divis_sho_piimav Котушку отримав! Велике СПАСИБІ! Удачі та процвітання вам і вашому каналу!!!!!

• @sab-siro
      @sab-siro 3 หลายเดือนก่อน

Можете будь ласка підказати де це?

@ГришаБаглей 6 หลายเดือนก่อน +1

А погано клювало тому, що в яскравій баночці, замість протеїну з всіякими амінокислотами була якась секретна часникова фігня! Тому і Сомикі маленькі. Протеїн Рибі, вівсянка, мед, банани і горішки собі! Пиво 🍻 порівну!

• @Denus74
    @Denus74 6 หลายเดือนก่อน +2

Привіт) ✋
    Одного разу вирішили з друзями піти на рибалку. Зібралися великою компанією, зайняли майже весь берег. За всю ніч не було жодної покльовки.
    На світанку ми вирішили перезакинутись, я перезвкинув свої вудочки і вирішив піти посцяти. Вертаюсь назад - одного вудилища немає. Питаю хлопців - «Хто забрав вудилище?» клянуться і божаться Шо це не вони.
    Я їм повірив - залазю в став, через кілька хвилин пошуків у воді налапую вудилище. Починаю його тягнути - витягую на берег, вудилище схоже на моє але інша катушка…
    Разом з цим вудилище витягую ще коропа на 3300.
    З радості тішусь що зловив рибу і знайшов свою вудку, але хлопці йдуть в машину і витягують мою справжню вудку - яку вони вкрали.
    Виявляється - я заліз у воду і знайшов чуде вудилище, на якому була риба! Ми були в шоці!
    Хлопці думали, що пранканули мене, але вийшло шо я здивував їх всіх😅😅😅

@VovaVova-l1l 6 หลายเดือนก่อน

Привіт) Одного разу приїхали з батьком на риболовлю р.Псел, зібрав снасті, наживив, оглянувся перед кидком по річці літало декілька чайок, подумав хоч би не попасти в пташку. Роблю кидок і "браво" разом з оснасткою впала в воду і чайка, адже грузило було важке чайка почала тонути, прийшлося швидко рятувати пташку. З допомогою батька випутали птаха, перелякана птаха полетіла далі по своїм справам). Ось така весела історія! Дякую за увагу)!

• @ДенисШклярский
    @ДенисШклярский 6 หลายเดือนก่อน +2

Привіт друже, довго тебе дивлюсь побачив
    що ти розігруєш котушки,вирішив спробувати цікавий момент на риболовлі 😂 якось короп вкрав вудку пливав за нею, витяг на 2,3кг коли тягнув зламав ту вудку тай таке, бажаю всім виграшу!

• @СергейРогаль-ц6п
    @СергейРогаль-ц6п 5 หลายเดือนก่อน

Гарний огляд ! Так тримати ! Миру всім !!!

@ГришаБаглей 6 หลายเดือนก่อน +1

Катуха - це добре! Донатив Вашим Буковинськім друзякам на скиди для дронів і виграв гарний фідерок, то Ваша катуха стане гарним доповненням комплекту. птн-пнх, тьфу, НХ-НЛ!

• @маріяосіпова-в9д
    @маріяосіпова-в9д 6 หลายเดือนก่อน

Якось поїхала з хлопцем на вечірню і нічну рибалку. Довго не могли нічого зловити, кидали і фідер і спінінг. Але в якийсь момент вже коли було досить темно вирішила закинути досить яскраву блешню і при закиді на цю блешню вчепився кажан. Справжній кажан. Думаю що своїм криком я розлякала усю рибу яка була в радіусі декількох кілометрів, але хлопець допоміг зняти кажана і побачив що він вчепився за повідець. Як виявляється, це досить миле створіння але це не відміняє того що я все ще боюся. Ось така ситуація. Після того вирішила перейти на фідер, тому якраз дуже потрібна катушка)

• @olivertwist1617
    @olivertwist1617 6 หลายเดือนก่อน

Дякую за відео ! Одного разу попав на шалене клювання черепах . В результаті шість втрачених гачків і жодного трофея .

• @mishanyahalukh9734
    @mishanyahalukh9734 6 หลายเดือนก่อน

Прикольні прості відоси 👍Цікавий момент на рибалці, ну незнаю, напевно коли ловив коропа на флет ну род под всі діла, сидиш чекає, а от думаю закину поплавочку на манку яку мєлоч потягаю і тут короп за хвилину на 2.600 😊

• @bohdan_matsaniuk
    @bohdan_matsaniuk 5 หลายเดือนก่อน +1

Одного разу ми з другом рішили поїхати на велосипедах порибалити на річку яка у нашому районі, але на інший берег їхати приблизно(5-7км). Ми поїхали, рибалили і були там аж до вечора , коли ми їхали додому через ліс ми побачили як біжить стая вовків( ми так подумали бо за кілька днів по всіх групах писали що в нашому районі були помічені вовки які пересуваються стаями) коли ми побачили як вони біжать на нас ми покидали ті велосипеди і повилазили на дерева . Стая «вовків» не добігла до нас , а звернула , але ми ще довго чули різні звуки і боялись злазити . Просиділи ми так приблизно годину і насилу якось ми позлазили з дерев і бігом їхали . Мені здається , що ми їхали так швидко що тих 5 км. проїхали за 5 хвилин😂😂😂. А хто то був собаки чи вовки ми і досі не знаєм😅, але історію споминаємо майже завжди при зустрічі!😮
    Всім удачі у розіграші)

• @ДаниилАфонин-щ1н
    @ДаниилАфонин-щ1н 6 หลายเดือนก่อน +1

Пам'ятаю як дав дівчині спінінг для того щоб спробувала як це і почепив блешню яку не міг розловити. Я очікував всього можливого, але не того, що відвернувшись на хвилину я побачу як у мене тихенько по озеру упливає спінінг і почую , що було досить сильне клювання. Довго мені довелося боротися та пливти за ним, на вулиці було +8) І що саме цікаве, щука все ще була на гачку. (Звісно що відпустив потім) А взагалі, переходжу на фідер і як раз шукаю катушку 6000, буду дуже дуже вдячний якщо виграю...

• @РусланРудавин-п4д
    @РусланРудавин-п4д 5 หลายเดือนก่อน

Дуже файнє відео, ребята великі молодці, полюбляю рибалку для душі, зловив пофоткал і відпустив 😊😊😊

@VovaVova-l1l 6 หลายเดือนก่อน

Привіт) Приїхали на нічну риболовлю за сомом. Зібрали снасті закинулися. Настали сутінки і почало щось ''мекати" наче неподалік десь є кози. ''Промекало'' всю ніч. На ранок виявилося, що то літала якась пташка і створювала звук ''мекаючої'' кози)

@ГришаБаглей 6 หลายเดือนก่อน +2

Слава Україні! Головне шо добре повечеряли. Соміка, то кожен зможе, а Щуку на мастирку?! Правда розміром ще меньше Ваших Соміків, але було. Дякую за позитивчик

• @Сергей-ш5р4ы
    @Сергей-ш5р4ы 6 หลายเดือนก่อน

Чудове відео побільше знімайте дуже цікаво

• @ИгорьЩечкин-р6д
    @ИгорьЩечкин-р6д 6 หลายเดือนก่อน

Якось вирішили порибалити в заливі десь в році 12, поруч з містом Балаклава, що в Криму. Виплили з заливу, погода була неймовірна... Пройшло десь годин 5, круто відловилися дуже, але непомітили як нас досить сильно віднесло в сторону моря, як раз зіпсувалася погода і ми розуміємо що потрапили в халепу... Телефони сіли, ми на човні без мотору, гребли ми години 3 напевно тими веслами бо у вітру та течії на нас були інші плани... Всі руки в мозолях, не хотілось вже тої риби та рибалки) Тому з тих пір займаюсь фідером, там хоч не упливеш нікуди...

• @пробравлер-б7м
    @пробравлер-б7м 6 หลายเดือนก่อน

Я сповнив цікавий момент зі своєї цікавої літньої рибалки коли я тягнув карася і на того карася підчипилася щука я такого не очікував 😂😂😂

• @ВладПопович-м9г
    @ВладПопович-м9г 6 หลายเดือนก่อน

Пам'ятаю як ми перед риболовлею замаринували м'ясо і зібрались і домовлялись що без запізнення. А зранку все ж таки проспали , швидко зібрались і поїхали , на середині дороги зрозуміли що забули м'ясо , довелося повернутися , потім проїхали на червоний тому що ніхто вже не дивився по сторонам ) доїхали на річку все зайнято . Все ж таки знайшли місце , розклали все , перший мій закид і вся нитка розмоталась і відірвалась , потім наступні декілька годин я ловив на одну вудку . А вже під кінець дня побачив свій шнур у воді , почав діставати ще і карася піймав ) а в результаті риболовлі ми згоріли , дівчата напились ) ну і трохи риби зловили

• @ВіталіяАнтоняк
    @ВіталіяАнтоняк 6 หลายเดือนก่อน

Була в мене одна цікава історія 😄
    Їхала я зі своїм хлопцем перший раз на риболовлю, раніше ніколи не ловила та й не цікаво було ,але познайомилась на свою голову з рибаком)). Так от, ми зранку двоє приїхали, хлопець закинув свої вудки в очікуванні коропа. Але на жаль клювань взагалі не було. Як завжди ми щось забули і цього разу це це були сірники, так як на водоймі ми були самі і ні в кого не було позичити, хлопець вирішив поїхати до першої заправки і залишив мене наглядати за вудками, і сміючи сказав, що якщо зловлю великого коропа, то купить мені новий IPhone, так як знав, що я вудку в житті не тримала). І тут я собі на кріслі відпочиваю і чую щось пищить і тріщить і розумію що клює і нікого нема. Досі не знаю як, я підбігаю до вудки і починаю крутити котушкою, так як приблизно розуміла як то робиться. Я кручу, а жилка тікає( так як хлопець сказав, що був попущений фракціон).
    Я якось намагаюся дотягнути ту рибу, але берег був стрімкий і я підсковзнулася і впала у воду на пʼяту точку 😂. Добре, що було літо і вода була теплою). Але якимось дивом, я не випустила вудку з рук, вилізла на берег і вся мокра і брудна продовжувала крутити ту котушку. Я майже вже дотягнула її і тут приїжджає мій хлопець і бачить розумієте яку картину 😂😂. Підбіг до мене з підсаком, ми вже побачили рибу, але вона зірвалася (дивно, що не раніше😂) Хлопець казав, що то був дзеркальний короп близько двох кілограм. Потім, ми одразу поїхали додому. Я спочатку була дуже зла, але потім вже і сміялася з цієї історії. Так як я майже витягнула ту рибу, хлопець купив мені новий телефон і подарував вудку і сказав, що я маю вдачу на коропів і щоб я частіше з ним їхала на риболовлю. Тепер короп - моя улюблена риба і мені вже цікавіше стало їхати на риболовлю і я вже краще витягую рибу.
    Тому мораль цієї історії така, що якщо не вмієш ловити рибу, але є мотивація її дістати, то ти полюбому її дотягнеш хоча б до берега 😂

• @NikolasSh-r5w
    @NikolasSh-r5w 5 หลายเดือนก่อน

Класний відпочинок!! На природі

• @drfisher1768
    @drfisher1768 6 หลายเดือนก่อน

Дякую за дуже цікаве відео , та за чудовий приз ! Слава Україні !

• @Денисолмык
    @Денисолмык 6 หลายเดือนก่อน

Коли ловив на поплавок. За день натягав і риби і навіть не риби. Карасі окуни АНДАТРА карп. Після черепахи обірвався та й пішов до дому. День бомба

@VovaVova-l1l 6 หลายเดือนก่อน

Привіт) Приїхали з батьком на декілька днів відпочити половити рибку. Приїхали ввечері, швидко зібрали снасті почали ловити. Першої ночі доволі непогано клювало. На другий день, сидимо ловимо і бачу як біля садка якесь хвилювання, ''борсання'' встаю і бачу як щука атакує рибу в садкові, я в шоці від побаченого. Вирішую спіймати невелику рибинку та спробувати спіймати ту щуку на живця. Живець благополучно був зловлений, переробив снасть на живця та й закинув. Просидів хвилин з 10-15 покльовки так і не відбулося. Вирішив сходити до батька, він рибалив метрів за 20. Сходив, повертаюсь на своє місце і бачу що вудка в дугу. Щука таки схопила живця та завела в корчі. З допомогою підсаки та батька щуку таки витягли, заважила десь до 2 кг. Витягую садок щоб вкинути спійману щуку і бачу що вся риба яку спіймали минулої ночі втекла через утворені від атаки щуки порізи в садку). Залишилися ще на одну ніч, але цієї ночі не було жодної покльовки, таке враження що риби які врятувалися через дірки в садкові, розповіли всім іншим, що треба бути обережними бо на березі рибаки).

• @Nxeklm
    @Nxeklm 6 หลายเดือนก่อน

Цілий день просидів риби неспіймав жодної,зате зловив жабу і тритона👍🏻

• @CEMEH89
    @CEMEH89 6 หลายเดือนก่อน

Діло було в Швеції) Тягнув біля трофейного ляща на ГЕС але з заді підплила щучка і вирішила що я в той день залишусь без трофея. Після того випадку я більше не купався в Швеції хіба на мілководді річки)

• @tatian.a.a.a
    @tatian.a.a.a 6 หลายเดือนก่อน +1

Колись хотіла какинуть закидушку поки нікого не було і все обірвала .😅

• @ЗСУ-т7у
    @ЗСУ-т7у 6 หลายเดือนก่อน +2

Колись в мене було таке закидую флет клюнула риба потягла в корчі і по ітогу риба зійшла але на гачку було 2 влета обірваних

• @ЯрославГармаш-е8х
    @ЯрославГармаш-е8х 6 หลายเดือนก่อน

Мій випадок такий, був спочатку крокодил (спінінг такий дубовий) рішив попробувати закинуть воблер, вроді 17 грам була, тягну тягну і тута витягую окунця, грам 400 такий на вигляд, покльовка і не відчувалася 😂 беру участь на котушки, хотілось би котушку оновити 😅

• @VitaliyCarpfishing998
    @VitaliyCarpfishing998 6 หลายเดือนก่อน

Перша моя риболовля на спінінг, який мені подарували: всі були вражені що я перекинув ставок з першого разу (80-100м), але як виявилося ліска не була прив'язана до шпулі і просто вся вилетіла за годівницею. Так і закінчилась риболовля😊

• @ГуляновМихаило
    @ГуляновМихаило 6 หลายเดือนก่อน

мій випадок з риболовлі: Одного разу сидів ночью на фідер, зачипився з рибаком на тому березі хвилин 10 туди сюди мотали але з горем відчипились. Тільки зранку зрозуміли що зачипились.😂

• @Den4ik_1_5_8_8
    @Den4ik_1_5_8_8 6 หลายเดือนก่อน

Одного разу випливли ми з товаришем на човні на риболовлю...я швидко змонтував одну вудуку,закинув....
    Він цього не помітив і зачепив вудку,втопив її....Я швидко роздівся і почав ниряти,але не знайшов вудку,вже зрозумів ши що це втрата,почав ловити рибу...але через деякий час- клювання і я підсікаю і підіймаю свою втоплену вудку...я задоволений...
    А саме цікаве в тому що коли вудку втопили ні кого поруч не було...а от коли виловив, поруч було декілька човнів і пів берега рибаків...як же вони мені заздрили))

• @ВікторЛепсін
    @ВікторЛепсін 6 หลายเดือนก่อน +1

Добрий день, побачив що ви проводите конкурс і вирішив перший раз в житті спробувати, так от випадок: був я якось на рибалці по судаку, нічого не клювало, прокидав цілий день і от було вже напевно годин 8 вечору, і от роблю останній заброс роблю проводку і тут просто приманка у щось уперлась і стоїть, думав чіпа і хвилин десять пробував відстрелити приманку, потім вже почав відривати і як попер фрікціон ! В ітоге витягнув сома на 22 кг

• @Mem4ik_Tem4ik
    @Mem4ik_Tem4ik 6 หลายเดือนก่อน

Була у мене така історія тягну по відчуттям коропа на 10 кг тягну-тягну,і щось воно не тягнеться ,а потім зрозумів що це був сон)

• @МаксимСушко-э9ы
    @МаксимСушко-э9ы 6 หลายเดือนก่อน +1

Люблю рибалку більше за себе🥲

• @Oleksiy21
    @Oleksiy21 6 หลายเดือนก่อน

Добрий день,мій випадок:
    Перша риболовля на коропа
    Було років 12
    Проходив мимо вудок і дзвін колокольчика,підсікаю і карп на 1,5 кг,перший досвід і багато вражень

• @ДавидОстрижнюк
    @ДавидОстрижнюк 6 หลายเดือนก่อน +1

Цікавий момент з моєї риболовлі . Сиджу я 2 години нічого не клювало на фідер лиш я начав складатися чую дзвіночки , думаю вітер і через пару секунд як потягнуло я взяв витягнув був короп на 1 кг , потім думаю ще посиджу і знову але уже карась

• @alexlion1290
    @alexlion1290 6 หลายเดือนก่อน

Для мене кожна рибалка , то є цікава історія .

• @valentinamitrokhina4420
    @valentinamitrokhina4420 6 หลายเดือนก่อน

Якось ловив судака і в мене відчепився від човна садок з рибою , і потонув . Майже годину намагався спінінгом його спіймати , та все марно . Вирішив пповертатися додому , піднімаю якір , а на ньому мій садок , і вся риба на місці .

@VovaVova-l1l 6 หลายเดือนก่อน

Привіт. Одного разу на нічній ловлі сома трапилася така ситуація: настала тиша нічого давненько не клювало в і тут бам, довгожданна покльовка, дзвінчок задзвенів , батько різко підсікає і дзвіночок відлітає метрів на 5 за спину, і тут сталося найголовніше, дикий писк і тупіт переляканих копит здійнявся і спереляку умчав. Поки ми не бачили і не чули табун диких кабанів підкрався і якби не ця покльовка то хто знає, чим могло все закінчиться.

• @Smixuyochok
    @Smixuyochok 6 หลายเดือนก่อน

В мене був випадок ми з другом поїхали на риболовлю на вилосипедах 15км приїхали а у нас було по одній вудочкі ми посиділи час і пообривали їх ми так поняли що там була велика гілка на звісно було сумно но одночасно весело дорога була класна😊

• @IgorXXX-h1q
    @IgorXXX-h1q 6 หลายเดือนก่อน +1

Класна місцина.

• @pavlomikuli
    @pavlomikuli 6 หลายเดือนก่อน +4

того місяця ловив щуку підходить мужик каже клює, я кажу не потім ловлю щуку на 3 кіло іду додому і він каже що відай або поламаю вудку

• @dimakorusne9585
      @dimakorusne9585 6 หลายเดือนก่อน

Хахсхсхахххсхсхссххс тоже було похоже

• @ЗСУ-т7у
      @ЗСУ-т7у 6 หลายเดือนก่อน

А яке право він має робити щось тобі

• @nasarkosenko7971
    @nasarkosenko7971 6 หลายเดือนก่อน

Привіт.
    Ловив я щуку та ловив на фідер закинув блесну роблю проводки чую колокольчик дзвонить положив спінінга біжу до фідера дивлюся на фідер то не він потом пішов до спінінга витягую а там на блесні колокольчик😮
    Всім удачи!

• @maksim817
    @maksim817 6 หลายเดือนก่อน +1

Привіт бажаю всім удачі в розіграші і історія ві мене поїхали з друзями на рибалку в день нас було 5 чоловік ми закинули дальняки і донки нічого не клювало а я взяв спінінг і фідер і закинув фідер а пішов кидать на щюку
    Нічого на щюку не зловив приходю а в мене фідер в воді де було тоді коли зійшов лід я поплив за фідером доставав десь мену т 10-12 я достав а там щюка на 6 кг😮
    Потім я щераз закину опять поставив на те саме місце підійшов до друзів почув дзвін колакольчіків підбі а в мене фідер в пав і зламалася котушка 😢
    Но рибу я доста там сидів товстолоб на 4 кг
    І прийшов я до дому з карасями,щюкою трофейною,та товстолоб.
    Бажаю ще раз всім удачі і не ображатися за те що не виграли .
    На Цьому все бажаю всім удачі 🎉😊

• @Володимир-щ9ф
    @Володимир-щ9ф 5 หลายเดือนก่อน

Пам'ятаю коли поїхав на рибалку клювала мала риба,хотів перекинути вудочку бачу тягне так крепко витягує а там карась на 430г,Ще коли був на риболовлі з друзями,приїхали на нове місце там було дуже багато людей які ловили на дроч,через це пропало дуже багато риби.Якось так,сподіваюся що виграю.

• @ПётрЦвелых
    @ПётрЦвелых 6 หลายเดือนก่อน

А ми поїхали з друзями на риболовлю весною, в мене клює, а в них ні, я як подивився- а там жилка 0.3, гачки шостий розмір, і вони мені доказували шо то на велику рибу, по весні, я їм ще монтаж показав як робити, патерностер, а тепер дивлюся, а от і мій патерностер, все як я і показував, хіба що петля у вас дуууже велика, а жилка і гачки такі самі і залишилися, не поумнішали, нічого, будемо навчати далі🤟🤣

@divis_sho_piimav  6 หลายเดือนก่อน

У Євгена 0.13 та 0.16 шнури, то пацани ще доісторичні)) Гачки на велику рибу залишу, бо краще 0 чим мала риба з гачком у самому шлунку)

• @ПётрЦвелых
      @ПётрЦвелых 6 หลายเดือนก่อน

@@divis_sho_piimav Євгене Євгене, вчи вчи самі двійки)) ніхто з професійних рибалок не ловить на такі гачки, нічого, коли заснеш я їх викину))

• @alexemelynov1926
    @alexemelynov1926 6 หลายเดือนก่อน

Катушку в студію 😂❤

• @МаксимГаєвський-щ6б
    @МаксимГаєвський-щ6б 6 หลายเดือนก่อน

Беру участь випадок : забув підсак а потом годину ходив шукав

• @vadimburch303
    @vadimburch303 6 หลายเดือนก่อน

Відос👍 (Цікавий момент Це коли Друзі рибаки зі Стажем🎣 берут мене новачка на рибалку первий раз дали вудочки непоймав нічого😢 на другий день поїхав в магазин купив три карповичка.💶💳 Потім у вихідний поїхали на рибалку піймав коропа дзеркального 1.800 ще карасів великих під грам (700-800) а вони (пару маленьких сомиків)😅 Сказали новачкам везе😂 ( на ці вихідні буде третя рибалка думаю ще купити 1 Удилище )

• @пробравлер-б7м
    @пробравлер-б7м 6 หลายเดือนก่อน

Ще пам'ятають як раз заразом клював карась і на всі вудочки було 2 штуки зразу

• @CEMEH89
    @CEMEH89 6 หลายเดือนก่อน

Ше був цікавий випадок коли їздив на лина... Лин коли підходить до прикормленого місця під поплавком починає рити ідуть бульки... Сиджу ранок 4 година сіріє.. дивлюсь на поплавки і тут бачу починає рити , я вже підійшов зловив за удочку чекаю коли поведе вбік і тут між поплавком і мною винирює видра ((( я сам не зрозумів як кинув ту удочку перекинув крісло і відбіг метрів до 10 від берега..... Якраз звечора коли чистили місця говорили про лох нес і ше всяку фігню що в воді водиться)))

• @ОлексійДанчишин
    @ОлексійДанчишин 6 หลายเดือนก่อน +1

Я пішов на рибальки спіймав 2 каряся підходе дет каже що клює я кажу ну чучуть а він каже ну я 20 карасіков і 4 коропа і я сиджу😮😮😮😮😮і в шокі😮😮❤❤😅😅😅😅😂😂😂😂

• @АндрійБогданець-б3ю
    @АндрійБогданець-б3ю 6 หลายเดือนก่อน

Був випадок ондатра в раколовку запливла (Хочу виграти катушку)❤

• @АлександрМитрохин-щ8э
    @АлександрМитрохин-щ8э 6 หลายเดือนก่อน

Одного разу спіймав двох окунців на воблер за один закид .

• @EHDNR-AKyLA
    @EHDNR-AKyLA 6 หลายเดือนก่อน

Різниця між рибаком зі стажем і початківцем | рибак початківець повертається із уловом а рибак із стажом виртється з білкою на голові

• @dimakorusne9585
    @dimakorusne9585 6 หลายเดือนก่อน +2

Привітик Слава Україні одного разу сиджу на поплавок підходе пацан і каже дай насадку а в мене якраз були великі бойли він каже клюне? Я кажу канешно цеж бойли

• @Maksim-u7i2c
    @Maksim-u7i2c 6 หลายเดือนก่อน

Привіт я колись ловив рибу і просто підійшов дід і вкрав в мене одну рибу він напевно думав що я його не бачив 😂

• @veremchukvolodymyr
    @veremchukvolodymyr 6 หลายเดือนก่อน

купив нову вудку, коли їхали на риболовлю всю дорогу хвалив її, а при першому закиді кормушки зломав на коліні((((

• @Gintermron
    @Gintermron 5 หลายเดือนก่อน

Був момент сижу з другом на рибалкі рішив приколоти його дернув його фідер і зачепив коропа на 3100

• @Marvel_UA.
    @Marvel_UA. 5 หลายเดือนก่อน

Я теж хочу половити у річці 😢

• @АртёмПанов-с9ч
    @АртёмПанов-с9ч 6 หลายเดือนก่อน

Вдалої рибалки))

• @Misha_Stetsyshyn
    @Misha_Stetsyshyn 6 หลายเดือนก่อน

Менше бухати на рибалці, були випадки що вноч замісь соняшникового насінняі їли опариші

• @РусланРудавин-п4д
    @РусланРудавин-п4д 5 หลายเดือนก่อน

Привіт всім
    Якось с другом пішли на рибалку, він заядлий рибак, поставив 10 дальняків, я якось почали клювати всі в одночас, дуже смішно було як він питався витягнути всі одразу

• @ВікторБойко-э4х
    @ВікторБойко-э4х 6 หลายเดือนก่อน

Просто, хочу котушку

• @ДанилоБацик-з7л
    @ДанилоБацик-з7л 6 หลายเดือนก่อน

Карп шпулю зірвав і всьо під воду від катушки одна основа залишилась

• @veremchukvolodymyr
    @veremchukvolodymyr 6 หลายเดือนก่อน

проїхали на водойму 40 км, а прикорм і вся наживка лишилась вдома

• @romajac4501
    @romajac4501 6 หลายเดือนก่อน

Рибалка - це кайф, тому на ній не буває не цікаво)

• @ДанилоКовко
    @ДанилоКовко 6 หลายเดือนก่อน

Там у вас прикорм з коноплею він мені напам'ятав одну ситуацію з моєї п'ятої риболовлі я тоді стояв по коліно у воді закормив місце и тут бачу щука десь на 3 кіло а мені тоді було десь 12 років я значить стою у ступорі вона пропливає від мене десь 10-20 см потім вона пропливає і я дуже швидко вибігаю з води і тепер я ловлю тільки там з берега
    А ще не давно ловлю в селі з моста і тут бачу линь десь під кіло підпливає я вже готуюсь його витягувати а тут верховодка його збиває і він упливає але я цю верховодка спіймав та віддав кішці (їй сподобалося)

• @amirmarunyk7087
    @amirmarunyk7087 6 หลายเดือนก่อน

Всім рибацюгам привіт
    Отож по вашим рекомендаціям завантажив Viskaart активно користуюсь
    Цікава історія була сьогодні на вечірній риболовлі після роботи
    Бачив мужика який тягнув дуже сильну рибу вудка в дугу замітив що через не уважність він забув про фракціон і під самим берегом схід🥹
    Його емоції не передати словами тією вудкою він і дерева бив і в воду кинув і матюкався 😂😂😂
    Історія цікава але словами дійсно не передати це треба було бачити😅

• @amirmarunyk7087
      @amirmarunyk7087 6 หลายเดือนก่อน

Ледь не забув лайк підписка дзвіночок👍

• @Володимир-щ9ф
    @Володимир-щ9ф 5 หลายเดือนก่อน

У мене було дуже багато випадків на рибалці одного разу приїхав на карася сидів якийсь алкаш ловили біля мене на спінінги ловили думаю вже збираться додому збираю свої спінінги у мене питають чому я збираю спінінги я їм пояснюю що це мої хотіли він хотів забрати мої спінінги я бистро взяв і поїхав

• @ВиталийКардаш-х9э
    @ВиталийКардаш-х9э 6 หลายเดือนก่อน

Не бухайте на рибалці, бо плов вариться з рису а не з опаришів. Ось така історія.

• @Арсен-в6п
    @Арсен-в6п 4 หลายเดือนก่อน

В мене була рибалка я собі рибачу ні покльовок нічого сразу вудка у воду я за ней поплив

• @alkit1989-ak
    @alkit1989-ak 6 หลายเดือนก่อน

Бобер на риболовлі...

• @ДанилоКовко
    @ДанилоКовко 6 หลายเดือนก่อน

Яку насадку порадите на ловлю весною на донку

@divis_sho_piimav  6 หลายเดือนก่อน

Бутерброд червячок+опарік))

• @Kop-gx8xu
    @Kop-gx8xu 6 หลายเดือนก่อน

Оце ваше чи варто купувати ахаххахахахах удачі всім хто участввує слава Україні

• @ОлексійДанчишин
    @ОлексійДанчишин 6 หลายเดือนก่อน

Можна я

• @СтаниславСтародубцев-я9н
    @СтаниславСтародубцев-я9н 6 หลายเดือนก่อน

Можно катушку будьласка 😢 мне короп зломав котушку я його тягнув и катушка переломилась можна котушку будьласка

• @tiktokazia2450
    @tiktokazia2450 6 หลายเดือนก่อน +1

Без атб пакетів не куда)