Pescuit la Spinning cu surprize! S-a rupt lanseta RTB...🎣

• เผยแพร่เมื่อ 25 ต.ค. 2024

• @andreigaless3106
    @andreigaless3106 ปีที่แล้ว

Am patit si eu,de doua ori cu rtb,prima data la varf,a doua oara la al doilea inel de la varf.Culmea e ca am scos stiuca de 2 kg...iar a doua oara,cand s-a rupt la al doilea inel,am prins un salau de 3 kg.Cedeaza,nu sunt ce trebuie.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Eu nu am riscat sa o iau pe a doua... auzind foarte multi oameni ca li s-au rupt, desi imi placea cum lansam greutati mici cu ea.

• @andreigaless3106
      @andreigaless3106 ปีที่แล้ว +1

@@chemareasalbaticiei E foarte receptiva la lanseu...cred ca e tratata termic la inele.Pescuiesc de peste 45 de ani si am incercat multe.E mult prea plina piata de denumiri,nu calitate.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

@@andreigaless3106 da... la mine e prima experienta neplacuta cu o lanseta. Dragonul este mai rigid, dar prefer sa stau linistit ca nu se rupe... oricum ma tem sa mai iau vreo lanseta cu varf tubular de acum inainte, sa nu patesc la fel cum am patit cu rtb.

• @leonardarsenescu1474
    @leonardarsenescu1474 ปีที่แล้ว +1

Salut, ca si geaca am 2 variante de la Savage Gear, una ceva mai subtire (3-15 Celsius) si cea de la costumul de 2 piese (salopeta + geaca) pentru -10-0 Celsius. Amandoua sunt waterproof si thermo. Ca " bete" voi trece pe Savage Gear, usor... usor. SG6 e gama de varf de la ei (carbon 40T), SG4 sunt cu 30T si SG2 cu high modulus carbon (best budget). In orice caz, La multi ani si multa sanatate! fire intinse!

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Salut, mersi frumos pentru recomandari! Un an nou fericit!

• @ViorelSilion-ej1pj
    @ViorelSilion-ej1pj 11 หลายเดือนก่อน +2

Doua intamplari "intamplatoare":
    1. Eram in magazinul celor care au vandut la greu RTB-uri - ,cand a venit un domn tot cu varful rupt (cum ai patit tu) fara nicio fortare in timpul unei partide pe Dambivita la bibanei... Se pare ca vanzatorii stiau fenomenul si fara sa faca vreun repros, i-au dat alt varf. Era in garantie. Dar nimeni nu i-a garantat ca nu va pati si cu acela la fel.
    2. Eu tocmai cumparasem de-acolo tot un RTB mai robust (light - medium, 4-14g) varianta Travel (4 segmente). Ce sa vezi? Dupa prima partida, la a doua pe Dambovita la oblete cu muste. mi s-a rupt de la mijlocul tronsonului doi cand am lansat Buldo - desi nu are mai mult de 7g si nu am smucit in lansare.
    Concluzie practica: nu mai am incredere in lansetele RTB si in general nu mai pescuiesc cu varfuri tubulare. Mi-am blektorizat toate lansetele de spinning. Doar asa sunt sigur ca nu mai patesc vreo ruptura in partea de varf a blankului lor. (Pe Ghencea la Cristi - Start Fishing - se gasesc varfuri de carbon pline).

@chemareasalbaticiei  11 หลายเดือนก่อน

Sa vezi cati m-au injurat cand am expus problema public... inclusiv unu care facea agresiv reclama pe toate grupurile la lanseta aia... era din staff-ul rtb... in loc sa solutioneze problema s-a apucat sa ma injure, sa imi insulte prietena etc...

• @upstreamer1661
    @upstreamer1661 ปีที่แล้ว +1

Virf tubular de carbon sau solid din fibra de sticla? Dupa cum sa rupt as zice ca era tubulara. Alea din fibra nu se prea rup, eventual la ultimele 2-3 inele.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Avea varf tubular rtb... dar ca lansete in sine sunt proaste, acum am varf plin... mult mai rezistent la dragonul pe care l-am luat! Multi oameni s-au plans de rtb-urile alea si multi se duceau cu ele rupte dupa cateva zile...

• @bennykurtmann
    @bennykurtmann ปีที่แล้ว

Eu am Dam x cult 1-12g si sunt foarte multumit. Am dat cu ea si cu salmo thrill 7 si cu cicade. Foarte bine lanseaza si se comporta fain in dril. A ridicat fiul meu peste de 700 g din apa cu ea.
    Poate daca ar fi fost putin mai rigida, ar fi fost perfecta, dar oricum la pretul ei, este foarte buna.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +2

Am deja un daiwa silver creek de 3-14gr... voiam ceva mai senzitiv, dar nu ma gandeam sa se rupa la a doua iesire..., s-a rupt fix de la matisaj de acolo de sub inel... sigur a fost fisurata la matisare.

• @catalinchelaru7206
    @catalinchelaru7206 ปีที่แล้ว

Salut!Am avut si eu un RTB Piacere de 2.10m/3-12gr.Lanseta e faină,foarte usoară,am fost foarte multumit de ea,până când mi sa rupt elementul(tronsonul) de vârf.Identică ca si a mea,își luase si un prieten,care la el de 2 ori sa rupt elementul de vârf.De atunci,eu am renuntat la această lansetă,si am pescuit cu o lansetă FAVORITE X1 de 2.13m/4-18gr/x-fast,cea cu emblema verde pe elementul principal.Foarte multumit de ea.Îmi zboară gândul la un Dragon ProGuide X Spin de 10gr.Sanatate multa si un an nou fără surprize neplăcute!

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Pai dragonul acela l-am schimbat eu cu rtb-ul, inca nu am reusit sa il testez in drill dar pare ok momentan, e putin mai rigid decat light gamer parca, dar e mult mai rezistent.

De la Favorite mi-as lua blue bird, desi imi place impulse mult mai mult cum arata... faptul ca are varf tubular la fel ca rtb... nu as lua. Blue bird in schimb are varf plin :)

• @catalinchelaru7206
      @catalinchelaru7206 ปีที่แล้ว +1

@@chemareasalbaticiei Am vazut la un vecin de al meu lanseta Favorite Blue Bird,modelul vechi...super lanseta.Dar modelul nou nu stiu ce e de ea!

• @v.mihnea868
    @v.mihnea868 ปีที่แล้ว

Cea mai calduroasa haina de pescuit am stat in tricou la temperaturi de 2 3 grade si nu am avut nici o problema ... si am incercat cateva o zi buna sa ai.

• @antoniaticheaua1190
    @antoniaticheaua1190 ปีที่แล้ว

Si io am patito exact la fel

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Pe mine ma criticau toti sponsorizatii cand am expus public problema... spuneau ca s-a rupt ca sunt eu prost si nu stiu sa pescuiesc 🤣

• @razvannan1575
    @razvannan1575 ปีที่แล้ว +1

salut! e o problema deseori intalnita in cazul lansetelor cu varf tubular. de departe cele mai fiabile pe gramaje mici sunt cele blectorate.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

Salut! Nu ma asteptam sa crape in primele doua partide... cu microjig de 3,5gr. Mai am daiwa silver creek... 3-14gr si cred ca poti sa scoti orice din apa fara sa se rupa atat de usor... sigur la RTB a fost ceva fisurat din cauza matisajului din fabrica... eu asa cred. Sper sa o schimbe in garantie ca nici nu am apucat sa o folosesc...

• @kermazen
    @kermazen ปีที่แล้ว

Se mai rupe asa atunci cand la incarcare in lanseu se incolaceste firul in jurul varfului,si de la presiune acesta cedeaza.

• @cojocariumarian
    @cojocariumarian ปีที่แล้ว

Eu am varianta 2-10 grame și mi-a sărit pastila de la unul dintre inele, nu mai cumpăr niciodată RTB

• @corneliulivada1326
    @corneliulivada1326 ปีที่แล้ว

Îți recomand savege gear sg4 sau sg2.ambele sunt neașteptat de bune. Eu le folosesc de un an și nu a-mi trebuie altele.

• @SebastianDavidPB
    @SebastianDavidPB ปีที่แล้ว +1

La pretul RTB-urilor nu mi se pare acceptabil sa se rupa doar asa, din senin. Dar daca bine tin minte parca is made in Romania, daca nu o sa fie chitre cei de la garantie ar trebui sa o schimbe pe loc fara comentarii.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +2

Da, este romaneasca firma. Si eu sper sa isi dea seama ca este o problema la fabricare... si ca le matiseaza prea mult pana sugruma varful si de aceea se rup probabil.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

Si eu aveam asteptari mai mari... cand ceri 600 lei pe o lanseta, dar macar la garantie sa fie ok... sa nu stau sa umblu pe la anpc pentru ca nu se respecta garantia.

@Ionut_Fishing ปีที่แล้ว

Eu m-am ferit de rtb după ce am aflat mai multe informații când am făcut o postare pe fb. Nu doar tu ai avut probleme de genu și alții... Nasol 👍fire întinse. Piacere arata bine dar nu am pus mana pe nici unul sa vad cum e de la rtb

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Cel mai bine este sa le eviti... eu am fost injurat de persoane din "staff" de la rtb... dupa ce am "indraznit" sa expun public problema si sa intreb daca a mai patit cineva sa i se rupa lanseta in prima zi... si am aflat ulterior ca foarte multi au patit ca mine... si ca au ramas si cu lanseta rupta si cu banii dati... garantia fiind mai mult fictiva.

@Ionut_Fishing ปีที่แล้ว

@@chemareasalbaticiei eu le-am evitat de 2 ani cred (atunci m-am documentat de ele). Eu toate lansetele care le cumpăr, înainte ma documentez puțin (de multe ori nu am posibilitatea sa pun mana pe lanseta care vreau sa o cumpăr dar cu ajutorul pescarilor ce lucrează la magazinele online (moga Mihai ma ajutat mult cu info) cam ce am cumpărat au fost cum vroiam). Ultima lanseta luata recent a fost un dragon pro guide x 2.13 - 3-18 gr (era 60%off)nu puteam sa ratez ocazia, eu chiar vroiam varianta aia. E o lanseta numai bună de jig dar acceptabila și la avat (eu am pescuit la clean ca asa sa nimerit 😅(am pus și clip). Pe viitor vreau sai schimb inelele pentru ca sunt micro, foarte micuțe (iarna nu pot pescui cu ea). Mai aștept 1 lanseta cu vârf solid (Abu Garcia veritas sensi-s 2.29 - 3-15 gr). Am observat ca la drop shot o lanseta cu vârf blectorat da randament mai bine(dacă puterea este reala ca și la EON ce am eu ar trebui sa fie ce îmi trebuie. 🙂

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

@@Ionut_Fishing Eu am luat dragon pro guide x de 1-10 in locul acelui rtb si sunt destul de multumit de ea, e o lanseta foarte rezistenta, stau fara griji daca imi intra vreun salau pe ea.

@Ionut_Fishing ปีที่แล้ว

@@chemareasalbaticiei varianta aia nu era la reducere ca o luam 🙂1-10gr. Nustiu cum e dar sigur va fi super la biban cel puțin

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

@@Ionut_Fishing eu sunt multumit de ea, acum depinde si de gusturi, pana nu pui mana pe ea si nu o folosesti sa arunci de cateva ori... e greu sa iti dai seama indiferent de lanseta.

• @alexandrugrafu95
    @alexandrugrafu95 ปีที่แล้ว

Ar fi minunat să nu te mai repeți

• @babanu65
    @babanu65 ปีที่แล้ว

fara suparare , dar ce faci cu manusile e chin :) da le jos , pune le , mai bine iei unele cu 2 degete taiate si ai rezolvat , am trecut si eu prin asta si comfortul termic este insesizabil mai mic la cele taiate fata de efortul depus.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

Aveau taiatura la degete sa le poti scoate afara, cele de la delphin, dar nu tineau cald deloc... mai frig era cu ele puse 🤣

• @babanu65
      @babanu65 ปีที่แล้ว

@@chemareasalbaticiei atunci schimba le cu totul 😂 ps: fereste te si de shimano ca la manusi se descos😄

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

@@babanu65 mersi de sfat 😁. Sincer... nu am gasit niciunele ok... toate aveau cusaturile pe interior si efectiv te dureau degetele cu ele in maini... lucrate foarte prost multe dintre ele, cald nu tineau deloc... nu stiu unde sa ma mai uit.

• @danhurgoi8811
    @danhurgoi8811 ปีที่แล้ว

Dragon pro guid pa în 18 gr folosita ca 1 an jumate .Lansare cu jig de 7 gr + guma ,la inelul 3 de la vârf....POC !Vorbesc cu un prieten, același model de lanseta dar ce-a pana în 21 gr,la 2 săptămâni dupa ,,accidentul,, meu la inelul 3 de la vârf....POC !Norocul lui ca era în garanție!

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Sper sa nu am ghinionul asta, momentan pare ok lanseta, am pescuit-o oricum cu gramaje mici 😁

• @andreimusteata8257
    @andreimusteata8257 ปีที่แล้ว

ti-o schimba , cumnata-miu la fel a patit o luase de la total fishing le-a dat mail si s-a rezolvat are varf nou

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Sper... ca de asta ma temeam cel mai mult, sa nu raman si fara lanseta si fara bani dupa prima iesire cu ea. Si a mai avut probleme cu ea dupa? Tot rtb a avut?

Totuși este carbon!

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

Ia citeste ce spun si altii pe aici sau pe forum-uri despre mizeria asta de lanseta, nici macar nu ai avut modelul asta si iti dai cu parerea, compari o lanseta de 4-18gr cu una de 1-7gr.

• @mariuscbubaciosu2224
    @mariuscbubaciosu2224 ปีที่แล้ว

Incearca bete de la Dragon

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

Ma uitasem la un dragon finesse de 0,5-7gr, dar am zis sa iau ceva mai scump putin si mai bun...

• @OneStepBeyondFishing
      @OneStepBeyondFishing ปีที่แล้ว

Și eu recomand Dragon

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

@@OneStepBeyondFishing vazusem una, dar e dintr.o bucata si e incomoda... o sa ma mai uit.

• @OneStepBeyondFishing
      @OneStepBeyondFishing ปีที่แล้ว

Cauta dragon express spin 4g-18g

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

@@OneStepBeyondFishing pai vreau ceva ultralight, nu am ce face cu 4-18gr 😁, am deja un daiwa silver creek de 3-14gr .

• @albulescualin324
    @albulescualin324 ปีที่แล้ว +1

Ce bine era daca prindeai pe filmare , acum sigur or sa zica ei ca ai tras ceva greu :|

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Pai nu prea mai aveam baterie la camera, presupun ca nu toti clientii lor isi filmeaza partidele de pescuit... daca trageam ceva greu se rupea mai de jos... s-a rupt la varf cand am lansat. Sper totusi sa nu ajung pe la Anpc...ca ar fi pacat, lanseta era cumparata de mai putin de o saptamana...

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

Am si spus in filmare cu ce gramaj pescuiesc... oricum nu e relevant pentru ei, nu cred ca o sa vada nimeni de acolo acest clip. Dar ca idee... aveam asteptari mai mari de la o lanseta la 600 lei aproape.Sper sa vada ca in lansare s-a rupt, ca e evident daca te uiti de unde si cum s-a rupt... perfect rotund sub matisaj.

• @albulescualin324
      @albulescualin324 ปีที่แล้ว +1

@@chemareasalbaticiei Succes acolo cu ei , eu pun mereu raul inainte ( ma gandesc ca sunt in romania :)) ) . Daca zici ca a plsnit din senin sigur a avur un defect din fabrica

• @pescuitladunare9046
    @pescuitladunare9046 ปีที่แล้ว

Daca vrei 100 % carbon gasești la decathlon wixom 1 sau 5 la preț avantajos de la 150 lui pana la 500 lei!
    Eu am cumparat wixom 1 putere 10-30 gr acțiune fast si am scos cu ea novac de 8 kg dupa 15- 20 minute de drill.
    La fel am pățit și eu o chinezarie de baicasting din aruncare a trosnit bațul asa ca l-am reparat acasa si acu e mai rigid si bun de pescuit la șalău pe Dunăre.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Au modele ultralight? De 1-7gr sau ceva asemanator?

• @vladbastea1558
      @vladbastea1558 ปีที่แล้ว

100% carbon nu exista la decathlon si nu exista nici sub 2000 si ceva de lei

@cristianherban5028 ปีที่แล้ว

Eu am un RTB și am tras de Zefirul meu de 2 ani și nu m-a lăsat!

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

Daca ai alt model de ce iti dai cu parerea despre asta? 😅 Zeci de oameni au postat pe forum-uri ca li s-au rupt la prima partida de pescuit, niste gunoaie ieftine 😉

@cristianherban5028 ปีที่แล้ว

@@chemareasalbaticiei Toate la acest preț se comporta la fel, pocnesc repede dacă le lovești din greșeală

Probabil sunt mai aiurea realizate dar nici nu știu acum în ce marca sa am încredere?

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

@@cristianherban5028 nu am lovit lanseta, intelege ca inelul a atins acolo, iar lanseta s-a rupt de la varf la fel ca multor alti oameni, era un baiat la garantie cu a 4 a rtb la rand ca i s-au rupt toate la prima partida de pescuit la fel ca la mine.

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว +1

@@cristianherban5028 ai incredere in ce firma doresti tu, eu de rtb nu vreau sa mai aud... si sunt multi ca mine. Multi au fost pacaliti de sponsorizati care mai apoi ma injurau pe mine ca am expus problema public si ramaneau si fara lanseta si fara bani, garantia fiind fictiva la ei... intotdeauna era vina clientului.

@rarespop592 ปีที่แล้ว

Daca iti place ultralight si lamseta sa fie scurta ia-ți un fox rage terminator, daca vrei mai lunga iati de la sportex are cateva modele interesante de ultralight....

Mersi pentru recomandari!

@rarespop592 ปีที่แล้ว

Când îți da garanție pe 10 ani direct de la producător ee ceva, sunt mai scumpe cei drept dar sti ca ai investit in ce trebuie

@chemareasalbaticiei  ปีที่แล้ว

@@rarespop592 la sportex sau care? Rtb nici nu stiu ce garantie are.

@rarespop592 ปีที่แล้ว +1

@@chemareasalbaticiei la sportex cumperi din ce magazin vrei care magazin iti da 2 ani garanție, dar daca mergi pe site-ul producătorului iti da 10 iel daca se rupe din greșeală de fabricație ți-o schimba fara probleme. Au o gama mare de lansete ultralight.

• @Pescadoro.alin6444
    @Pescadoro.alin6444 9 หลายเดือนก่อน

Pretenaș,orice lanseta se poate rupe mai ales un bat ultralight daca tragi tare de el,daca vrei îți trimit filmare cu un phoenix elixir rupt la pescuit un bat foarte scump,nu fac lobby pt.rtb nu am de ce,eu toate betele le am cumpărate din banii mei fara sponsorizări,am un rtb piacere și pot sa spun că sunt foarte mulțumit de el,este un bat imbatabil că și raport calitate preț blancul și mandrina de o calitate excelenta,lansări senzitivitate tot ce dorești,ai tu ceva personal cu rtb ul,😂.

@chemareasalbaticiei  9 หลายเดือนก่อน

Pretenash...intre timp am cunoscut zeci de oameni care au patit ca mine 🤣, atat light gamer cat si multe piacere rupte in lanseu. Personal nu am nimic cu firma romaneasca, chiar daca am fost injurat ulterior de persoane din staff-ul rtb-ului pentru ca am expus problema public 😅. Dupa ce s-a rupt porcaria asta, am luat dragon pro guide x in locul ei de care sunt destul de multumit, iar acum am facut un "update" la Abu Garcia eon 1-7gr de care sunt si mai incantat 😉. Rtb acela s-a rupt la prima partida in lanseu cu 3gr... si ca mine au patit multi asa, din pacate.

• @Pescadoro.alin6444
      @Pescadoro.alin6444 9 หลายเดือนก่อน

Hai sa facem un experiment cu bățul meu,pun pe el un jig de 7 grame și o guma să zicem 7cm tot așa la vreo 7-8 g in total vreo 13-14 grame și te las sa lansezi cu el(fara sa tragi crengi din apa cu el fara smucituri în bătaie de joc,doar lansări normale)și dacă tu reușești să îl rupi repet doar din lansări,ai cadou de la mine un bat ultra-light de la ce firma vrei tu dar repet doar lansări fara agataturi și alte prostii,ce zici te bagi?eu sunt din Arad.iti plătesc și drumul dus întors.😊😊😊😊

@chemareasalbaticiei  9 หลายเดือนก่อน

@@Pescadoro.alin6444 tu refuzi sa crezi ca sunt oameni carora li s-au rupt rtb-urile la prima partida in lanseu, fara sa traga de ea in vreun fel...la fel cum am patit si eu cu 3gr si guma de 3-4cm la prima partida. Vezi si ceilalti oameni care au lasat comm pe aici si spun ca au patit la fel, sau poti cauta postarea mea pe Fb unde zeci de oameni au spus ca au patit acelasi lucru, inclusiv in magazin cand m-am dus cu ea la garantie era un baiat cu a 4 a lanseta la rand rupta la fel ca a mea...si atunci am decis ca nu merita sa o schimb tot cu un rtb 🙂. Nu am nimic personal cu firma rtb, doar cu unu/doi angajati de acolo care au trecut la injuraturi, inclusiv la adresa prietenei mele pentru ca am avut "tupeul" sa intreb public daca a mai patit cineva la fel ca mine. Daca tu ai avut norocul sa nimeresti o lanseta ok e foarte bine, in schimb te contrazic zeci de alti oameni carora li s-au rupt mai rau decat o chinezarie din piata la 50lei.