Kemping "Polana Sosny" - kilka informacji, o których nikt nie wspomina

• เผยแพร่เมื่อ 18 ก.ค. 2022
  • Na temat kempingu "Polana Sosny" można znaleźć całkiem sporo filmów na YT. Ale nie znaleźliśmy w żadnym obejrzanym do tej pory filmie informacji, które zobaczycie tutaj! Nie dotyczą samego kempingu - bo ten jest po prostu bez zarzutów, ale jego bardzo bliskiego otoczenia.
    "Polana Sosny" znajduje się tutaj: 📌goo.gl/maps/HmTzS6SaKkrn7iq27

• @eurotrackoleszycemichaitat9751
    @eurotrackoleszycemichaitat9751 4 หลายเดือนก่อน +1

Cześć oglądamy i widzimy, że jesteście w "naszej miejscówce" na której byliśmy w 2022 roku pierwszym razem pod namiotem, a rok później już w wymarzonym kempingu Niewiadów N126n w tej samej parceli POZDRAWAMY

•  4 หลายเดือนก่อน

Nasz film też jest z 2022 😉
      W zeszłym sezonie wybieraliśmy nowe kierunki i miejscówki, chociaż ten kemping jest na tyle fajny, że pewnie jeszcze tam wrócimy
      Pozdrawiamy 🖐

• @tonaszlak
    @tonaszlak ปีที่แล้ว +1

Super materiał, fajne kemping i ta bacówka. Super sprawa. Pozdrawimy z wakacji

•  ปีที่แล้ว

No to udanego wypoczynku życzymy!
      My już po urlopie majowym (...kiedy to było? 😂), ale jeszcze kolejny przed nami 😉

• @gggorskyyy
    @gggorskyyy ปีที่แล้ว +1

Fajny kemping, pieniny piękne, cały czas w moim sercu siedzą. A miejsce macie super - w tamtym roku dokładnie w tym samym miejscu staliśmy:)

•  ปีที่แล้ว

Niestety już po naszym krótkim, czterodniowym wyjeździe. Wróciliśmy wczoraj, a teraz dzielimy się jeszcze świeżutkimi wspomnieniami 😉

• @andrzejkojs3130
    @andrzejkojs3130 ปีที่แล้ว +1

Zapraszamy na Jędrusiowe Pole Biwakowe. Teraz blisko i kameralnie.

@przyczepa.rodzinsonada ปีที่แล้ว +1

My byliśmy na Łęgu i prąd niby był - czasami ;) ... Co chwilę go wywalało i musieliśmy połączyć dwa 20m przedłużacze i puścić po po drodze. Kemping byłby super gdyby w niego trochę zainwestować. W przewodniku nie dodali, że naklejkę PL trzeba było wówczas mieć. Ja mandat za to dostałem na granicy.

•  ปีที่แล้ว +1

Pan na wjeździe nam powiedział, że bezpieczniki na każde przyłącze są 6A, zatem nie pozwoli się podpiąć z kimś na spółkę. No a 6A to starcza na lodówkę i oświetlenie i zostaje trochę zapasu, bo to raptem 1200W.

@przyczepa.rodzinsonada ปีที่แล้ว +1

@ My kiedyś we Włoszech mieliśmy 2000W maks. Jak gotowaliśmy wodę, to wszystko inne wyłączaliśmy lol :D

@@przyczepa.rodzinsonada 2000W to już taki mniejszy czajnik 😉
      Ja gdzieś w starych szpargałach znalazłem taką PRLowską grzałkę którą wkładało się do szklanki. Ma 800W i wciąż działa - jest na stałe w przyczepie bo w takich sytuacjach może się przydać 😉

@przyczepa.rodzinsonada ปีที่แล้ว +1

@ Specjalnie szukaliśmy czajnika do 1500W, na takie okazje i znaleźliśmy bardzo tani, ale całkiem spoko. Jest już z nami wiele lat

• @agnieszkastarzyk2683
    @agnieszkastarzyk2683 ปีที่แล้ว +1

Bardzo fajny film 😊
    Z "polecajek" sądzę, warto skorzystać 😇
    Chyba udało się kolejne Osóbki rozkochać w karawaningu 😇
    Jaka przyczepka służy teraz Państwu za miejsce do odpoczynku? P.S.: polecamy jednego specjalistę ds. solarów, gdybyście Państwo szukali 😊 Pozdrawiamy serdecznie. Zespół MARGO Kampers 😊

•  ปีที่แล้ว

W zeszłym roku wyjazd Waszym sprzętem był raczej w celu upewnienia się, że "celujemy" w przyczepę, a nie w kampera - hak w autku już był 😉
      A naszym nabytkiem chwalę się tutaj: th-cam.com/video/GvZNw1ybEgE/w-d-xo.html - to Caravelair Rubis 330 - taki kapkę większy Niewiadówek 😉 W podanym filmie opowiadam również co zrobiłem w przyczepie, bo N126 wypożyczony od Was był bardzo fajny, ale po przemyśleniach w naszym sprzęcie dodałem od siebie kilka drobiazgów dla wygody. I wciąż uzupełniam o drobne szczegóły - żeby było jak najwygodniej na wyjazdach. Fotowoltaika jest w planie, ale "nie od razu Kraków zbudowano"... 😀
      Naszą zaliczyliśmy już dwa wyjazdy i szykujemy się na kolejny weekend, a potem wyzwanie na dłuższy wyjazd już poza Polskę. Na kanale będzie sporo filmów mam nadzieję.
      Pozdrowienia dla Pani i P. Michała! 🖐

• @LukiGarageTv
    @LukiGarageTv ปีที่แล้ว +1

Pieniny są bardzo ładne dobrze że powiedziałeś o tym prądzie.... zostawiam coś po sobie i zapraszam do nas na kanał :)

Jak widać już odwiedziliśmy 😉
      A z ciekawostek dodam (nie ma o tym w filmie), że tuż za granicą w Czerwonym Klasztorze jest przepięknie położony słowacki kemping nad samym Dunajcem niemal po ścianą Trzech Koron - szum rzeki i czadowy widok. A cena niemal podobna (po przeliczeniu z €)

• @LukiGarageTv
      @LukiGarageTv ปีที่แล้ว +1

@ a jak tam jest z dojazdem ? Kiedyś było trzeba daleko objechać żeby się tam dostać autem a pieszo wiem ze przez ten mostek ;)

•  ปีที่แล้ว

@@LukiGarageTv Tak jak pokazałem na filmie: albo od zamku w Niedzicy, albo od Sromowców Wyżnych. To jest tutaj: goo.gl/maps/HmTzS6SaKkrn7iq27

• @maleiduzezblondynka
    @maleiduzezblondynka ปีที่แล้ว +1

Chyba dla samego sera z tej bacówki warto odwiedzic Pieniny😜 Pozdrawiam 🙂

•  ปีที่แล้ว +1

Bacówka Pana Józefa ma swój klimat. A sery... No cóż... Spróbować to i obowiązek, i przyjemność 😉