Acei "motovlogări" români, idolatrizarea motociclismului și Youtube

• เผยแพร่เมื่อ 5 ต.ค. 2024
  • Website: www.hayabusatr...
    Subiectul de astăzi este aparent simplu și anume, despre acei "motovlogări" români, TH-cam și idolatrizarea motociclismului.
    PS: dacă ești începător în motociclism, am o serie de reguli care m-au ajutat enorm și pe mine:
    www.smartwebim...
    PS: totul GRATIS, fără să-ți cer e-mail, bani sau alte prostii.
    ✅ Playlist "Turcia, tură în 2021!":
    • Cu motocicleta prin Tu...
    ✅ Playlist "Grecia: 30 de zile plus una":
    • 4300 km prin Grecia cu...
    ✅ Playlist "Turcia în 21 de zile, 2018":
    • Aventuri în Turcia: 50...
    ✅ Toate motovlogurile:
    • Despre motociclete și ...
    ✅ Playlist "Despre Suzuki Hayabusa":
    • Aventuri în Turcia: 50...
    Instagram: / hayabusatravels
    Facebook: / hayabusatravels
    🔴 Vizitează pagina:
    www.smartwebim...
    Servicii web personalizate!
    #motovlog #hayabusaTravels #travels #Hayabusa #SuzukiHayabusa #Suzuki #GSX1300R #GSX1300 #motorcyclephotography #motorcycletrip #bikerlifestyle #roadtrip #motopassion #motorcycleadventure

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว +9

Website: www.hayabusatravels.ro/
    www.hayabusatravels.ro/reguli/reguli-pentru-incepatori.pdf
    PS: totul GRATIS, fără să-ți cer e-mail, bani sau alte prostii.
    ✅ Playlist "Turcia, tură în 2021!":
    Facebook: facebook.com/hayabusaTravels/

• @FazerBoy19
    @FazerBoy19 ปีที่แล้ว +3

Nu sunt un consumator de TH-cam dar am devenit urmărindu-ți conținutul care de fiecare data e de nota 10
    Tipul continutului pe care îl faci atrage un anume tip de public care la rândul lui poate promova din vorba in vorba modul in care motociclismul poate rămâne o pasiune frumoasa,cunoașterea unor oameni de calitate și multe amintiri plăcute
    Drumuri bune 🤜🤛

@hayabusaTravels  ปีที่แล้ว

Mulțumesc pentru apreciere și cuvintele frumoase!

• @mirceacraciun4091
    @mirceacraciun4091 ปีที่แล้ว +1

Felicitari pentru toate vlogurile. Sunt si eu un proaspat posesor de cat. A desi am 45 de ani. Mie mi se par videourile tale utile si de bun simt! Nu renunta !

• @nancyl.6904
    @nancyl.6904 2 ปีที่แล้ว +6

Sorine, tu le-ai spus dar ei vor tine cont foarte putin. Macar esti cu constiinta curata ca ai atentionat. Depinde foarte mult de discernamantul fiecaruia sa-si modeleze atitudinea.

• @vioreltoader8827
    @vioreltoader8827 5 หลายเดือนก่อน +1

salut domnule chiar imi place cum explicati si va urmaresc.am vazut aproape toate videoclipuriile dumitale cu acea plecare in turcia pe moto.

• @andrecutflorin-ciprian5063
    @andrecutflorin-ciprian5063 2 ปีที่แล้ว +2

Foarte bine punctat in acest video. Din pacate, acesti tineri "motovlogari" sunt in crestere in Romania. Ca sa nu mai zic, daca ai lasat un comentariu la acesti "motovlogari", au sarit toti pe tine. Din pacate solutii pentru a diminua aceasta categorie de posesori moto (pentru ca nu-i putem include ca motociclisti), nu cred ca exista. Totul tine de educatia noastra ca natie, care din pacate....
    Mult respect Sorin.

• @edism235
    @edism235 2 ปีที่แล้ว +4

Eu sper sa nu te opresti din creat continut. Am putea spune ca ce faci tu este ceva ‘underground’ -calitate care nu prinde, din pacate, la prea multi. Foarte multe clipuri utile, felicitari! Ma uit cu interes, mai ales pentru micile sfaturi care nu se invata la scoala moto, incepator fiind, dar si pentru realitatea pe care o prezinti asa cum este. Succes in continuare!

• @TreedyMoto
    @TreedyMoto 2 ปีที่แล้ว +4

Mesaj Real, Adevarat, Curat, Clar, Sincer ....nu cunosc la ora actuala pe cineva care sa fi facut sau sa poata face un videoclip mai concret! Felicitari! Succes! Sanatate! Ride Safe si sa te fereasca Dumnezeu de "profesionisti" in trafic ca de gropi te feresti si singur! Amin!🙏 Numai bine!

Mulțumesc!

• @TreedyMoto
      @TreedyMoto 2 ปีที่แล้ว +1

@@hayabusaTravels Noi / Eu iti multumesc pentru ca nu faci parte din acei veterani de care vorbesti in clipul -- Conflictul dintre generatii -- Cheers!👊

• @claudiuvicentiuchiriloaie2960
    @claudiuvicentiuchiriloaie2960 ปีที่แล้ว +1

Succes Sorine ,tine o tot așa!Avem nevoie de sfaturile tale!!

• @CIP_TV_ROMANIA
    @CIP_TV_ROMANIA 5 หลายเดือนก่อน

Foarte bun conținutul pe care-l faci. Am urmărit câteva clipuri si îmi place. Respect ✌️. Asfalt uscat ✌️

@hayabusaTravels  5 หลายเดือนก่อน +1

Mulțumesc! Asfalt uscat!

• @Asimplu
    @Asimplu 2 ปีที่แล้ว +1

Sunt de acord cu majoritatea lucrurilor pe care le-ai spus, insa am doua mentiuni: 1. Publicul nu a devenit asa, ci a fost intotdeauna in felul asta. Iti mai amintesti cand eram mai mici si multi dintre cei cunoscuti deabia asteptau sa vina seara ca sa inceapa "Sarmana Maria", sau tot felul de mizerii pe care le numeam telenovele? Ei bine, acum au ce vezi in "trending". 2. Fenomenul asta de vizualizat senzationalul, chiar daca este de prost gust, este la scala globala, nu doar in Romania. Oricum, frumos videoclipul. L-am urmarit cap-coada si chiar a meritat!

• @Gh0sT_919
    @Gh0sT_919 2 ปีที่แล้ว +2

Foarte bine spus si foarte interesant...daca cumva, "din greseala", tinerii motociclisti sau cei ce vor sa devina motociclisti sper sa bage la cap...ce inseamna cu adevarat motociclismul.

• @sorinpetrica8994
    @sorinpetrica8994 2 ปีที่แล้ว +3

Respect pentru acest subiect, că și impact am rezerve. Un procent considerabil dintre ce pe două roți vor aborda acest subiect doar în urma unui eveniment. Asta e părerea mea,dar cei de anii 30,40+ abordăm acest subiect cu mare maturitate și este deja în conștientul nostru. Cei tineri să sperăm că vor deveni maturi fără a trece prin tragedii.
    Felicitări pentru acest subiect abordat.

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว +3

Mulțumesc.
      E clar că nu mă aștept la impact pentru că știu că asta este imposibil. L-am făcut să fie aici. Dacă ajută maxim un motociclist tânăr eu mă declar mulțumit și efortul a meritat.

• @adrianleau5321
    @adrianleau5321 ปีที่แล้ว

Tot respectul ! Prin prisma subiectelor extrem de pertinente si obiectiv elaborate urmaresc cu deosebit interes acest canal

• @cristipetrache7638
    @cristipetrache7638 2 ปีที่แล้ว +1

Eram prin sat cu motoreta acum o luna. M-am oprit la o sala de sport sa astept pe cineva si au venit brusc vreo 10 copii urland " MotorB*ke, MotorB*ke!!" Erau cam de 7-11ani. Le-am spus ca sunt Cristi care n-are nici macar camera de filmat :)) Frumos continut! P.S. Iti spuneam in comentariu precedent ca ma enervez usor in trafic, in ultimul timp am avut 2 faze de-alea de iesi de pe asfalt sa nu te ia masina in plin care depaseste si nici macar nu am injurat :)) Incep sa ma linistesc! Te salut!

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว +1

Salut! Trebuie să te liniștești pentru că alternativa pur și simplu nu merită.
      Ai grijă de tine în trafic!

• @cristipetrache7638
      @cristipetrache7638 2 ปีที่แล้ว

@@hayabusaTravels mulțumesc pentru răspuns! Învăț la fiecare plimbare. De principiu merg pe la serviciu cu ea însă mă bucur de fiecare plimbare. Nu e asa de comfortabil Hornet-ul însă e mica și manevrabila :) Salutari și toate cele bune!

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว +1

Exact așa am început și eu. Mă duceam la servici cu un Ninja ZX6R, model 2000 😜 și mă bucuram ENORM că pot face asta.

• @HyadumHH
    @HyadumHH 2 ปีที่แล้ว +1

Hai ca poate avem si noi sanse la normalitate, 400 vizualizari in primele ore de la publicare e bine. Spor in continuare la facut continut de calitate!

• @dugandaniel165
    @dugandaniel165 2 ปีที่แล้ว

Salut! Este foarte bine argumentat punctul tau de vedere. Si eu sunt un tanar motociclist (A de la inceput de Iulie anul asta, B din 2011) si consum 2 canale romanesti, si alte cateva straine. La inceput am prins si eu canale cu injuraturi si faze din trafic la limita dar, fiind un maniac al conduitei preventive, am filtrat prin ei pana cand am ramas cu o mana, la care ma uit cu drag (cum e si continutul tau) si de la care am ce sa invat. Ai dreptate cu teribilismul pe care unii il afiseaza. Problema este ca majoritatea nu este interesata de cum poate influenta ceea ce creaza. Cat timp sunt vizualizari, cu atat mai bine...
    La intrebarea de la inceputul video-ului, gratie jobului consum foarte mult YT, din fericire mai mult de jumatate sunt documentare, sau diverse cursuri si/sau cercetari.
    Tine-o tot asa !
    P.S.: Senzational PDF-ul tau cu reguli si sfaturi. Am trecut prin el de mai multe ori si mi l-am pus la 'lista' mea de obiceiuri si comportamente de natura preventiva.

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว

Mulțumesc și mă bucur că regulile din PDF îți sunt de ajutor.

• @motorider448
    @motorider448 2 ปีที่แล้ว +2

Din pacate astea sunt vremurile. Foarte bun mesajul din video insa la cum gandesc majoritatea motociclistilor tineri sunt slabe sanse sa-i convingi pentru ca acestia parca nu mai vor sa invete decat din greselile lor. Si multi nici nu mai apuca

• @Gabbiano68
    @Gabbiano68 2 ปีที่แล้ว +1

Cel mai educativ video din tot ce am vazut pana acum legat de motociclism. Felicitari pentru continut si respect pentru munca depusa. Ini poti spune, te rog, cine este motovlogerul agresiv care nu mai posteaza? Multumesc

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว +1

Mulțumesc! Nu pot spune pentru că nu vreau să se înțeleagă că acest video se adresează unor persoane anume.

• @Gabbiano68
      @Gabbiano68 2 ปีที่แล้ว +1

@@hayabusaTravels , inteleg, multumesc. Ma asteptam la raspunsul asta. Am incercat si eu :)

• @sulcaelisabeta8384
    @sulcaelisabeta8384 2 ปีที่แล้ว +1

Cred că ai spus tot ce trebuia. Mai mă uitam și eu la aceștia, mai demult. Ce m-a deranjat maxim, a fost o minciună sfruntată spusa de unu: "este legal să te strecori printre mașini", eu am luat afirmația de bună, nu credeam că se poate mintii pe o lege de circulație, se mai minte dar asta mi se pare prea batatoare la ochi,. mai se minte în comentarii, dar nu credeam că o fac și cei cu videourile. Chiar facuse un polițist un video pe această temă și la dat de gol. Mai zici să înveți să conduci de la astfel de oameni.

• @yiannishayabusaofficial
    @yiannishayabusaofficial 2 ปีที่แล้ว +1

WOOOOOOOOOOOW ! ! ! ! ! ! ! AWESOME AMAZING FANTASTIC ! ! ! ! ! ! ! TOP TOP TOP ! ! ! ! ! ! ! ! !

• @ByeAbusa
    @ByeAbusa ปีที่แล้ว

Mie mi se pare ca faci un content f fain ❤ stima si respect! Ai perfecta dreptate!

• @stromtrooper7118
    @stromtrooper7118 2 ปีที่แล้ว +2

Eminescu? Bacovia!
    Am urmarit odata un clip al unui tip care povestea cum i-a murit un coleg in timp ce el se uita in retrovizoare si vedea evenimentul live. Apoi m-am uitat sa vad cat de preventiv conducea omul.
    Atat de preventiv incat la inceputul unor clipuri spunea ca nimeni nu trebuie sa se ia dupa stilul lui de mers si ca ce face el e treaba lui.

• @Cristian-ek2iz
    @Cristian-ek2iz ปีที่แล้ว

Pentru îndrăgostiții de motociclism à la long, ce limită superioară de vârstă, consideri că ar fi admisibilă, spre a nu deveni periculoasă, pentru ei sau pentru participanții la trafic ?

Nu știu!
      Câtă vreme ești sănătos și nu te-au părăsit reflexele... nu aș putea da o limită.
      Sunt care au depășit 70 de ani și merg pe motocicletă prin țară. Nu știu dacă și prin ture lungi prin afara țării.
      Caută "motoveteranii".

• @CristianPopa1979
    @CristianPopa1979 2 ปีที่แล้ว

Te urmaresc cu placere👍🏍💫

•  2 ปีที่แล้ว +1

Ca de obicei ai pus punctul pe i. Acum un an când mi-am luat prima cameră și am început sa filmez de pe cască cu intenția de a împărtăși din aventurile mele africane, am avut un gust amar din cauza moto vloging-ului din România. La momentul respectiv adevărații creatori de conținut ii puteai numără pe degetele de la o mână. Sper ca lumea să se mai educe in direcția asta și să devină mai selectivi.

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว

Imaginează-ți că noi am început să ne documentăm călătoriile prin afara țării încă din 2017...
      Îți recomand să începi un canal doar în engleză cum am făcut și eu.

•  2 ปีที่แล้ว

Momentan postam mici aventuri, o excursie la ecuator, o ferma de ceai, o incursiune off-road în sălbăticie, nu toate sunt cu motorul, iar din lipsa de timp nu avem consecvență. Am început ca un canal pentru prieteni, sa vadă prin ochii noștrii cum arată cu adevărat Kenya.

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว

@ Ce mi-ar plăcea o tură de vreo patru luni așa prin Africa. Planurile le-am făcut da' n-avem buget momentan.
      Nici nu vreau să mă gândesc cât ar fi doar Carnet du Passage ca să vii din Egipt până în la Cape Town și apoi să urci prin vest spre Maroc. Și de acolo nu mai ai "decât" vreo 4-5000 de km până acasă...

•  2 ปีที่แล้ว

Vestul Africii este interesant, dar cam periculos. Și pe mine mă tentează să vin acasă pe motocicletă sau sa fac o plimbare mai lunga pana în Africa de Sud, dar timp... Am un episod pe canalul meu cu o variantă mai ieftină de explorat zona centrală a Africii și dacă vrei îți dau mai multe detalii pe messenger.

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว

Sunt câțiva care au făcut vestul Africii fără probleme, chiar femei singure pe moto dar eu, momentan n-am buget pentru Africa.
      Oricum, păstrăm legătura. E bine de știut.

• @yiannishayabusaofficial
    @yiannishayabusaofficial ปีที่แล้ว

I❤LOVE❤HAYABUSA

• @PastiladeTouringbyNick
    @PastiladeTouringbyNick 2 ปีที่แล้ว

Foarte bine spus!

• @cristibogdan130
    @cristibogdan130 2 ปีที่แล้ว

Ar trebui cît mai multe motociclete și biciclete și mașini cît mai puține.

• @liviuionutalexe6703
    @liviuionutalexe6703 ปีที่แล้ว

Salutare si asfalt uscat baieti ! O mica intrebare aa avea si euuu, si anume, cam care ar fi ca si costuri intretinerea unei astfel de motociclete? ...reviziile, consumabilele

Salut!
      Servisarea depinde de gradul de uzură identificat.
      De principiu schimb tot ce dă semne de uzură atunci când știu că plec într-o tură lungă pentru că, evident, nu-mi doresc surprize pe drum.
      Dar nu este ceva ieșit din comun pentru că n-am desfăcut motor până acum, motocicleta nu consumă ulei.
      Deci am servisat doar furci, etriere, frâne, schimbat toți rulmenții cu AllBalls, schimbat ulei, curățat filtrul de aer etc...
      Încercăm s-o inspectăm cu atenție pentru a găsi și preveni din timp orice surpriză.
      Înaintea oricărui sezon schimb ulei, filtre, servisez frâne și inspectez anvelopele. Anul ăsta tre' să le schimb.
      Dar vorbim de ceva uzual și normal și nu sunt costuri ieșite din comun. Le consider normale și uzuale, mai ales dacă plec pe la mama dracului.
      Spre exemplu, acum facem:
      1. schimbat ulei și filtru (15W50)
      2. servisat etrieri și aerisit frâne (schimb lichid de frâne)
      3. schimbat baterie
      4. curățat filtru aer
      5. verificat jante (față/spate) că am luat ceva gropi prin Turcia
      6. verificare stare generală (furtune, șuruburi și șurubele, electric (cu stator și releul de încărcare) când îi schimb bateria)
      Înainte de plecare investesc între 600 și 3000 de lei (cu tot cu anvelope noi), depinzând evident de problemele găsite.
      Dilelala mare vine atunci când începi să faci ture de peste 10-15 mii de km, când te întorci acasă după două trei luni de haiduceală.

• @liviuionutalexe6703
      @liviuionutalexe6703 ปีที่แล้ว +1

@@hayabusaTravels waw, nu pot decat sa-ti multumesc pt un asa raspuns ! Faza e ca nu o sa fac prea curand asemenea calatorii, ci un Brasov, un Transfagarasan, ca na, incepator...inca sunt in scoala defapt, da' busa e singura de care nu mai scap, inchid ochii, busa, deschid ochii, busa :))) respect

• @olarubogdan46
    @olarubogdan46 ปีที่แล้ว

Intrand in lumea moto mai adanc, am sesizat faptul ca o buna parte din oamenii de aici nu prea au specializare tehnica dar isi dau cu parerea violent si eronat... Mi se pare foarte trista si partea cu elitismul avansat cum ar fi "haa tu ai scuter nu ai ce vorbi cu noi" si tot asa..

@hayabusaTravels  ปีที่แล้ว +1

Da. Ca să nu mai menționăm bisericuțele și alte interese. Oho... sunt multe de vorbit.

• @MarcoVB
    @MarcoVB 2 ปีที่แล้ว

Salut. vad ca mergi des in mijlocul zilei in Grecia Turcia deci in temperaturi mari. Ai o anumita strategie sa rezisti la aceste drumuri?

@hayabusaTravels  2 ปีที่แล้ว +1

Salut! Echipamentul făcut pe comandă de la Alphahead s-a comportat excepțional pe 40 de grade în Turcia.
      Jale e doar când din cauza traficului trebuie să stai pe la semafoare.
      Dar nu mă mai duc în septembrie prin Turcia, pe căldurile alea :)
      La greci a fost mai bine în septembrie, deși atunci eram la geacă de piele.

• @Gh0sT_919
    @Gh0sT_919 2 ปีที่แล้ว +1

Si legat de, sa faca ce vad la unii motovlogeri...nu de mult, pe un grup de moto, imi spune un pusti, ceva la 20 si un pic de ani..."Aaaa daca ti-ai luat Hayabusa, e neaparat necesar sa inveti sa faci wheelie si stoppie"...intrebandu-l de ce as face asa ceva...mi-a dat un raspuns prin care intelegeti voi cat putea gandi...."pai de ce ti-ai mai luat Hayabusa"🤦🏻....dar fiecare intelege motociclismul in felul lui...este pacat ca parca din ce in ce tot mai multi tineri mor in accidente, si chiar daca nu sunt de vina...sa "pilotezi" cu 180km/h in localitate, cam esti de vina

• @Alex-om3qf
    @Alex-om3qf ปีที่แล้ว

Mulți nu respecta regulile pentru ca nu e "cool"sa fii educat și sa ți vezi corect de drum..Da ma gândesc ca poate le si place sa fie ornament pe capota vreunei mașini,autobuz,tractor...etc etc..

• @cptraynor3036
    @cptraynor3036 2 ปีที่แล้ว +2

crudul adevar...de asta tu ai 3 mii iar altii zeci de urmaritori, dar este cererea si oferta, tu degeaba incerci sa le explici ca nu este bine sa zbori pe o roata pe la constitutiei etc cand ei asta vor iar dupa vezi mesajele pe fb cu drum lin catre ingeri bla bla!

• @bikeandmuzic8911
    @bikeandmuzic8911 2 ปีที่แล้ว +1

Pai 90% din cacavlogerii moto nici nu ies din oraș , nu mai vb de ieșit din tara .
    E frumos sa te dai interesant în parcarea de la Victoriei 😀