Om jag inte har helt fel hade du grönt vid 5:07 eftersom du va i buss filen och trafikljuset för bussfilen visade grönt men istället blev det så att du stannade och körde mot rött därför att du låg i bussfilen.
Kan du spela Taxi Driving Life Simulator när det släppts? Det ska släppas i denna månaden eller nästa om det inte redan är ute. Men på Xbox som jag har kommer det bli så men på dator vet ej när det släppts. Snälla?
15:06 är det olagligt att köra på gult? Trodde att man får köra på gult men bromsa in lite.?
Det beror på rött sen går det neråt då får man köra men när är det grönt och sen blir det gult då måste man bromsa in
Extremt bra video. Kan inte vänta tills jag köper spelet till jul!
I GTA 5 kan du lägga till mer trafik som blir mer realistiskt i olika städer och länder med mer köer, trafik och kaos.
Så Nice
Vill gärna se mer av spelet!
Vet du när dom släpper arley för jag har det spelet när jag kör så åker jag under marken
Vad heter ditt mod som säger svenska hållplatserna?
24:29 du körde på rött där oxå lol
Om jag inte har helt fel hade du grönt vid 5:07 eftersom du va i buss filen och trafikljuset för bussfilen visade grönt men istället blev det så att du stannade och körde mot rött därför att du låg i bussfilen.
Nice film. MEEER
Var hittade du svenska hållplatsutrop?
Kan du köra linje 758 i Södertälje någon gång
hur gör man så att de som ska gå på bussen inte betalar så man slipper ge pengar tillbaka så att dem bara går på
Vad heter spelrt
Var hittar man dom svenska ljuden?
De är mina egna
@@JakeTheFR aha okej synd ju
Kan du spela Taxi Driving Life Simulator när det släppts? Det ska släppas i denna månaden eller nästa om det inte redan är ute. Men på Xbox som jag har kommer det bli så men på dator vet ej när det släppts. Snälla?
Vad heter spelet
Fly från polisen snälla 🙏 😊
Kan du spela Internet Cafe Simulator 1 eller 2:an?
Kan du snälla släppa modsen.
först
älskar dina videor
Snyggt jake har spelet men min dator är inte lika bra men snyggt jobbat älskar The bus också!