ไม่สามารถเล่นวิดีโอนี้
ขออภัยในความไม่สะดวก

Pescuit la Dunare cu feeder toamna

• เผยแพร่เมื่อ 22 ต.ค. 2018
  • In aceasta emisiune veti putea gasi sfaturi privind realizarea unei monturi de feeder cu Power Gum, precum si o situatie mai putin obisnuita, locul dificil de pescuit din cauza scoicilor, un peste extrem de mofturos si un pescar prins nepregatit ! Lectiile bune se invata la malul apei si poti progresa numai daca vei intelege ce ai gresit ! Multumesc Dunarii pentru lectia de pescuit pe care mi-a dat-o. Aboneaza-te la canalul nostru daca doresti sa fii la curent cu emisiunile pe care le facem. Toate sculele si echipamentul folosit poti fi gasite pe magazinul nostru, www.FeederShop.ro !
    Magazin pescuit la feeder: www.feedershop...
    Pagina FaceBook: www.facebook.c...
    Revista pescuit: dependentdefeed...
    Blog pescuit la feeder: feedershop.ro/B...

• @ionutgrig
    @ionutgrig 5 ปีที่แล้ว +5

Foarte interesanta partida, eu m-am regasit de cel putin 2 ori in situatia asta cand am pierdut in jur de 10 forface per partida. Mai mult eu nici nu aveam powergum la mine, am revenit in alta partida cu forface adecvate pe zona si nu a mai rupt insa nici frecventa si "violenta" trasaturilor nu a mai fost aceeasi ci mult diminuata. Dunarea este foarte imprevizibila si asta e o mare provocare pentru pescari, pe mine unul ma incanta sumedenia de variabile cu care ma confrunt. O alta patanie recenta, la cateva zile distanta am avut 2 partide complet diferite: una cu activitate de dimineata pana la ora 20:30 seara la morunas mare (500 gr media) si mreana mica (600-800 gr media) si alta ZERO complet. Eram siderati, nu intelegeam cum e posibil, dupa ce am incercat cam tot ce aveam in arsenal. Ulterior am aflat si raspunsul, o imensa colonie de cormorani si pelicani care maturau kilometri de apa pe sub mal (din amonte inspre aval) apoi decolau si isi reluau traseul.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +2

Asa este si va fi mereu la Dunare... cand vrea sa iti dea peste iti da , cand nu , nu ai ce face. Este mai " complicat " de pescuit pe curgatoare pentru ca ai mai multi factori ce pot influenta comportamentul pestilor decat ai intr-o balta. Dar cu toate acestea, pescuitul pe curgatoare si mai ales pe Dunare ramane in topul preferintelor. Sper sa apuc vreodata sa pescuiesc si pe Prut, din ce am vazut este o Dunare mai mica, ai cam aceleasi specii de peste numai ca este mai linistit putin.... Frumos rau Prutul ! :D

• @ionutgrig
      @ionutgrig 5 ปีที่แล้ว

Da, Prutul e un râu cu adevarat special mai ales daca te aventurezi mai in salbaticie. Eu am locuit in Iasi vreo 13 ani pana m-am mutat in Bucuresti (de 8 ani sunt Mitic). Dupa atatia ani de pescuit pe Prut credeam ca sunt destul de bun pescar de râu, mai ales ca si Prutul are curent relativ puternic (sau asa pescuiam eu). Insa 2 ani mi-au trebuie sa ma adaptez la Dunare, perioada in care efectiv nu am prins mai nimic. Intrasem puternic in zona justificarilor pescaresti dar usor usor am depasit etapa si am ajuns sa apreciez foarte mult Dunarea.

• @lucasro3526
      @lucasro3526 5 ปีที่แล้ว

Cum arată morunași

Ionuț Grigorași

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

In emisiunea asta ai o partida in care s-a prins 98% morunas ;) th-cam.com/video/1NuCtcsZBqY/w-d-xo.html

• @divin777
    @divin777 หลายเดือนก่อน

Foarte tare!! Eu încă nu am prins mreană și nici nu am ajuns să pescuiesc în ape cu mreană.
    Legat de cârligele drenaj wide gape, sunt favoritele mele. Am ceva situație cu un pescuit primăvara când a dat căldura, pescuind în Suedia la crap și lin într-o baltă cu crap mare și lini și mai bătăioși! Cârlig îndreptat în buruieni și îndoit în dinți. Ulterior a rezistat cu succes unui crap la vreo 6 7 kg și a unui lin la vreo 45 de cm, extrem de bătăios, care mai ca mi-a scos fum din frână.
    O altă poveste cu drennnan wide gape, un F1 mare și negru mi-a rupt din trăsătură forfacul textil de 013. Peste o săptămână revin, aceeași trăsătură violentă, reușesc să prind pesctele cu forfacul meu în “dinți “ doar ca deja era pe jumătate topit. Practic jumătatea cu spinul dispăruse.
    Legat de pescuitul cu firul textil: pescuit în Suedia pe lac cu plătică mamare și lin. Eu nu știam de lin:)))). Fie mono de 0.22. Cald afară de te topea. Intră linul de 45 de cm, se bagă în ceva sub apă și pierd metodul. În ziua aia am golit trusa de metoduri :)). Toate în pești pe care nici nu știam ce sunt. Într-o săptămână am Revenit cu fir textil de la daiwa de 0.13, nu am mai scăpat unul!
    Salutări și mulțumesc de lecții!
    Salutări și tatălui tău și urări de sănătate familiei! 🎈🎊🎊🎊

• @constantinfishing6922
    @constantinfishing6922 5 ปีที่แล้ว +3

Ce partida frumoasa si ce pesti incearca sa incarci mai multe filme de genul.

• @vlasceanumihaita264
    @vlasceanumihaita264 4 ปีที่แล้ว +2

Mai e o zi si vine 2020 si eu tot nu ma Satur de vazut partida asta superba Felicitari Cata !!! ❤👌🙏

@dinufishingtravel 5 ปีที่แล้ว +3

Bravo omule ! Dupa ce ca esti priceput,mai esti si haios :)....te urmaresc cu un deosebit interes....fire zbucuimate in detaliu prezentate !!

• @Alex404
    @Alex404 5 ปีที่แล้ว +2

Mi-o stat inima cand am vazut ca mai era un minut din clip si tu erai in dril.. Mai incearca locul..
    Felicitari, printre putinii pescari buni si la care ma uit cu mare interes :)

• @catalinrusu1533
    @catalinrusu1533 5 ปีที่แล้ว +1

Salutări de la Baia Mare.Imi plac foarte mult aceste filmulete

• @PaulPaul-zy3pz
    @PaulPaul-zy3pz 5 ปีที่แล้ว +2

Foarte frumos filmul si captivant, la cat mai multe !

• @alexandruionescu179
    @alexandruionescu179 4 ปีที่แล้ว

Ce platici frumoase ! Felicitari !

• @Baciuvalentin1991
    @Baciuvalentin1991 ปีที่แล้ว

Daca eram atent la ore cum sunt la tine eram in top 1 in clasa 😂 felicitari pentru toate clipurile respect

• @goshuagasko6198

Super partidă, felicitări! 🥇

• @alexandrusavoiu8021
    @alexandrusavoiu8021 5 ปีที่แล้ว

Excelenta partida, cu gust amar insa din pacate. Felicitari pentru emisiune si la cat mai multe in continuare. Asteptam cu interes sa iasa nada pe piata.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +2

Asa se intampla in realitate la pescuit , fiecare partida este o lupta pentru adaptare la locul si conditiile de pescuit, fiecare esec o sansa de a invata cate ceva ! De aceea imi place pescuitul , nu il poti invata in totalitate niciodata ! :D

• @alexandrusavoiu8021
      @alexandrusavoiu8021 5 ปีที่แล้ว

Catalin mai am si eu o intrebare: de ce mono de 0.13 sau 0.15 si nu floro de grosimea asta tinand cont de rezistenta la abraziune mult mai buna? din ce am inteles ai incercat floro de 0.176 si nu a tras pe el si rupturile le-ai avut pe mono de 0.13 sau 0.15. Sper sa nu fi inteles eu gresit din clip

• @stanciuflorin5328
    @stanciuflorin5328 4 ปีที่แล้ว +1

Ce frumos!Urla invidia in mine!😂😂

• @divin777
    @divin777 5 ปีที่แล้ว

Cataline, superba filmarea, interesante explicatiile tale si cu siguranta maine imi fac si eu o montura cu powergum. Sarumana pentru scoala de pescuit ! Mereu invat ceva nou din emisiunile tale.

• @elyasiuli
    @elyasiuli 5 ปีที่แล้ว

Salut, foarte tare partida de pescuit, de aceea imi place pescuitul pe apa salbatica, nu sti niciodata ce iti poate oferii natura, te tine in suspans tot timpul. Felicitari pentru filmulete sunt de mare ajutor pentru pescarii amatori precum sunt eu. Mi-ar placea sa am asa o partida de pescuit si la noi in zona Fetesti jud. Ialomita pentru ca pe aici trece si bratul Borcea, dar din pacate este prea vanturat de plase si cea mai mare problema este ca se folosesc si dispozitive cu curent. Respect pentru eliberarea pestelui.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Pai inca 1 luna sa treaca si incepe treaba la canalul cu Apa Calda. In zona Fetesti noi am mai fost pe la Cochirleni si a fost cat de cat ok cu pescuit si ar mai fi zone pe acolo care merita pescuite insa sunt destul de departe de Bucuresti...

• @trandafiralexandru9960
      @trandafiralexandru9960 4 ปีที่แล้ว

@@catalinconstantinescu6807 salut! Cam pe unde la Cochirleni zici ca e bine de pescuit?! Locuri bune pe care le consoderi tu? Multumesc

• @thorthor937
    @thorthor937 5 ปีที่แล้ว

Foarte frumos 👏👏👏

• @rusuionutdan2592
    @rusuionutdan2592 4 ปีที่แล้ว

Frumoasa partida, nimic de zis.. Felicitări! Te urmăresc cu plăcere! Partida asta as fi abordat-o altfel... Foloseam măcar 0.20 pe forfac cu cârlig de 6 sau 8(pentru momeala mai mare.. Ai fost căutat de peste mare) , și 0.25 pe linia principala! Pe unul dintre cele doua feedere as fi folosit unul doar cu rama roșie! Nu dispun sa filmez pentru ca vreau sa ma concentrez doar pe partida! Bravo pentru efortul depus și fire întinse în continuare! Nu uita, când ai scoică pe vad treci la forfac gros și nu o sa mai ai rateuri!

@catalinconstantinescu6807 3 ปีที่แล้ว +1

Daca urcam diametrul firului incetau prezentarile . Atat de ciufut era pestele... am incercat inclusiv un forfac combi ( florocarbon 0,25mm + textil 0,08mm legatura la carlig ) am zis ca rezolv treba cu scoica si am finete suficienta prin firul textil incat sa le pacalesc. Teapa ! Zero trasaturi ( desi puteam prevede chestia asta pentru ca din experienta mea , textilul ca legatura la carlig pe Dunare este cea mai proasta alegere. Si nu ma refer aici la cei care infig pe malul dunarii 30 de lansete si prind 5-10-20 de pesti ... vorbesc de pescuit corect si normal cu una maxim 2 lansete feeder ) .

• @whyty3x
      @whyty3x 10 หลายเดือนก่อน

@@catalinconstantinescu6807 ce lungime are forfacul folosit?

• @mihailaurentiu1449
    @mihailaurentiu1449 4 ปีที่แล้ว

Felicitarii!!!!!!!!!!!!

• @LordPunckyii
    @LordPunckyii 5 ปีที่แล้ว

iti dai seama ca m-am uitat la tot filmuletul....dar finalul a fost incendiar!!!!!!! Muhahahahah :D dupa toate rupturile acest final drill a fost cireasa :)))))) BIG LIKE!

• @victorinoxlove
    @victorinoxlove 3 ปีที่แล้ว +1

Sunt pescar de curgătoare"Dunăre" iar cea mai mare problema nu este guvidul , ci racul in ........lui. oricum plăticile alea sunt superbe

• @syt1974
    @syt1974 5 ปีที่แล้ว +1

Bravoo

• @radudragostin8608
    @radudragostin8608 5 ปีที่แล้ว

Felicitari Cata te pup 😘

• @ionutgiol7806
    @ionutgiol7806 ปีที่แล้ว

Te salut Cătălin! As dori sa știu ce grosime de textil recomanzi la Dunăre ca fir principal? Știu ca folosești Daiwa 8J dar nu rețin grosimea . Mulțumesc !

• @eduardbanu
    @eduardbanu 3 ปีที่แล้ว

Salutare! foarte explicativ video ul. Poți să-mi dai ceva detalii despre locație? Mulțumesc și fire întinse în continuare !

@catalinconstantinescu6807 2 ปีที่แล้ว +2

Salut , multumesc pentru mesaj. Degeaba va dau locatia ca nu mai gasiti loc acolo nici de Inviere . S-au mutat cu masa , casa , s-au scos de la intretinere si deja se gandesc sa creasca si animale pe langa ei sa aibe ce manca in cele 12luni/an cat stau acolo :)

• @ionrobu7968
    @ionrobu7968 5 ปีที่แล้ว +1

Salut Cătălin ! Adevărat ca micile detalii fac diferența.Aşa ca te intreb daca foliseşti cârlige cu ochet sau paletă .Sau care ar fi mai bune la Dunare.Si elasticul de feeder ce diametru minim putem folosi pentru o montura sigura in condițiile de curent si substrat stiind ca mreana ține fundul puternic de tot.

@DependentDeFeeder  5 ปีที่แล้ว

Salut, pentru pescuitul cu cosulet, daca nu vreau sa fac cine stie ce artificii sa leg o montura cu fir de par, in 100 % din situatii folosesc carlige cu paleta. Eu am folosit o montura cu Feeder Gum de la Drennan , puterea fiind de 8lb. Nu am avut probleme sa imi rupa. Tin totusi sa mentionez ca utilizarea " elasticului" in realizarea monturilor de pescuit pe apa curgatoare este un mare compromis ... daca situatia nu o impune ( si aici ma refer strict la faptul ca era agatatura / scoica si nu puteam face un drill normal , pestele trebuia fortat , in plus eram nevoit sa folosesc si fir foarte subtire pentru talia pestilor ) NU folositi monturi cu elastic / guma.

• @zariaciprian1640
    @zariaciprian1640 5 ปีที่แล้ว +1

Salutare ție! Ai încercat tot, mai puțin o chestie. După ce ai înțepat, era bun de mers 10-15 metri în stânga sau in dreapta, in aval preferabil, că să schimbi locul de scoatere. Poate nu mai prindeai pragul de scoică pe fir.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Salut, din pacate nu am explicat in detaliu locul de pescuit si ceea ce se intampla defapt acolo, o sa incerc sa iti descriu de ce a fost atat de " rea" partida. Am pescuit dupa cum am spus pe o fasie de pamanat/nisim de vreo 2m latime. Niciodata nu am gasit struna ciupita sau afectata in vreun fel atunci cand recuperam fara trasatura. Toate rupturile se intamplau chiar in momentul trasaturii, adica, atunci cand poestele apuca momeala si carligul, se retragea pe patul de scoica, fie in larg sau spre mal. In felul asta, tara struna printre scoici si acolo se si ciupea. Am avut chiar si ruptura pe montura facuta pe florocarbon de 0.259mm, adica a fost taiat pana si florocarbonul inainte de a se rupe struna. Iti poti imagina ce a fost acolo . Asadar, nu drill-ul era problema ci felul in care trageau pestii. Nu puteam controla unde se duce pestele imediat ce simtea carligul in gura . Faptul ca struna ceda in larg sau in apropierea malului era o chestie de " timp" , adica ea era deja ciupita inca din momentul trasaturii, doar ca ceda intr-un anumit moment al drill-ului. Nu am "parcat" niciun peste si nici nu aveam agataturi pe traseu dupa momentul inteparii. Tota problema survenea fix in momentul trasaturii....

@dinufishingtravel 4 ปีที่แล้ว

Salutari maestre ! Cu mare placere si interes te revad !!!

Salut, multumesc !

• @leomihai5203
      @leomihai5203 4 ปีที่แล้ว

ba pupincurist ca tine nu am vazut, pai daca tu vloggeras.ul asta amarat il numesti " maestru" pescari ca andrei vladeanu, vlad pavlovici, radu badica, gabi tomulescu, ar trebui sa fie zei ai pescuitului ..ai de pl voastra, auzi " maestru" 😂😂😂

@dinufishingtravel 4 ปีที่แล้ว

@@leomihai5203 Mie îmi plac postările lui... e și haios și știe cu ce se mănâncă pescuitul.... hateri ca tine am mai văzut... nu te poți căca în gustul omului.... vizionează tu pe cine vrei, nu ești obligat să te uiți aici și să comentezi gusturile fiecăruia.... deci hater notoriu

• @leomihai5203
      @leomihai5203 4 ปีที่แล้ว

@@dinufishingtravel ce hater ma obositule , mie mi.a aparut accidental acest clip, nicidecum nu mi.as pierde timpul sa urmaresc individu asta..in alta ordine de idei daca tot ai deschis subiectul incepand de la echipament nada si locatiile unde filmeaza este mult sub mediu ai inteles? In schimb ptr unii ca tine e un maestru...am comentat doar ca vad pupincurism.ul din unii...asa este cand te vezi prost si fara argumente imediat sariti in hater..pers genul tau..😁😁😁

@dinufishingtravel 4 ปีที่แล้ว

Nu stiu care din noi e mai obosit, probabil ca reiese din comment-uri si faptul ca nu esti in stare sa-ti sustii un canal de youtube, pentru ca n-ai cu ce ...contul asta ti l-ai facut probabil pentru genul asta de comentarii...."Succesuri" la peste odihnitule :)))

• @alinalin4201
    @alinalin4201 4 ปีที่แล้ว

Salut,cum se face sondarea pe dunăre? Bănuiesc că metoda pe care o folosim pe lac cu un plumb de 30 de grame cade din start daca ne gandim apei.

• @georgestoian4648
    @georgestoian4648 5 ปีที่แล้ว +1

Felicitari pentru eliberare; si partiala si tot e bine.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Pai nu sunt eu consumator de peste, dar cand vine vorba de platica, si mai ales la asa calitate, apai sa ma ierte Dumniezo , a fost dementiala !

• @amateurguitar4655
    @amateurguitar4655 5 ปีที่แล้ว +3

nu sti cand pleci atunci iti ia batu dar nu merge sa te prefaci ca am incercat trebuie sa fie pe bune:))

Confirm ! :D

• @raa6504
      @raa6504 5 ปีที่แล้ว

Sau când te cheamă natura, eu încerc sa ma mai plimb câteodată pe lângă bețe și am văzut ca. Și asta mai merge. :)))

• @cornelmihaitamicu6122
    @cornelmihaitamicu6122 2 ปีที่แล้ว

De obicei eu după ce am momit vadul îmi reglez pe mal cu doua bețe aceiași distanță ca să nu mai fiu nevoit să îmi caut vadul din nou în caz de ruptură

• @Andresin29
    @Andresin29 5 ปีที่แล้ว +1

Sfîrșitul dezamăgitor și fata de rîs și disperare pe fata ta ma făcut să mor de rîs 😂😂

• @PescuitSimpluAlex
    @PescuitSimpluAlex 3 ปีที่แล้ว +1

“Asta,plătica de Dunăre” 🤣🤣

• @Player-vq2lr
    @Player-vq2lr 3 ปีที่แล้ว +1

Adevarata partida!

• @Andresin29
    @Andresin29 5 ปีที่แล้ว

Din părerea mea, Mbreana este una dintre cele mai sportive specie de pește, și pe Dunăre poate să fie pînă la 6 kg, puate că "ai avut noroc" și ai agățat mbrene de 2 sau 3 kg și cu forfac de 13 pînă la 17 este forare greu de reușit drillul. Eu mereu folosesc pe dunăre de la 22 pînă la 25.
    Nu numai că trag foarte violent, ci nu se și freacă de ce prinde, mbrene le mereu fac la fel...

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Doar ca daca dadeai mai gros, nu mai vedeai trasatura.... ai vazut in ultima parte a filmarii chiar asta am si spus... am asteptat vreo 2 ore trasatura pe fir mai gros, nu a vrut neam. Am schimbat pe 0.152 si in 10 lansari am avut 9 prezentari , doar 2 prinsi restul rupturi ... daca mergea pe mai gros scoteam si fir de pe mulineta sa leg carligele, nu ma chinuiam ca prostu :D dar nu a fost chiar asa.

@vicvic7678 5 ปีที่แล้ว

Am o problema, poate ma poti ajuta cu vreo recomandare. Ce mi-ai recomanda intre lanseta Shimano Tribal TX7 intensity 3.96, 3.5LBS, 2buc si lanseta Drennan Acolyte Distance Feeder 3.90 ?

@lucislav2259 3 ปีที่แล้ว

Cătălin,am vizionat emisiunea si am observat ca puneai toata increderea pe seama nadei,într-adevăr conteaza valoarea proteică a nadei cand vine vorba de pește mare,dar parerea mea este ca adevarata diferență a făcut-o localizara,nada o poate cumpara oricine aruncând un momitor acolo la întâmplare cum fac multi si pe urma dau vina pe nada pe momeli(eu sunt de parere ca nu nada nu momelile fac diferenta dintre o partidă reușită si una nereușită)

@catalinconstantinescu6807 3 ปีที่แล้ว +1

Sunt perfect de acord cu tine dar afirmatia trebuie putin elaborata : daca localizezi corect pestele o sa ai o partida buna, daca nu ai peste in zona , orice nada ai folosi, partida va fi slaba . Dar daca ai localizat corect pestele si nada este una excelenta ca si calitate, acceptata si considerata de pesti ca fiind o buna sursa de hrana , ai combinatia castigatoare. Partida buna se va transforma intr-una exceptionala ( localizare buna + nada buna ) .

@lucislav2259 3 ปีที่แล้ว

@@catalinconstantinescu6807 Multumesc pentru raspuns,si ca nu ai trecut peste comentariu,si nu l-ai ignorat!

• @ddsekddsek
    @ddsekddsek 5 ปีที่แล้ว

tare mi-ar placea sa aflu in ce zona ai pescuit. pare superb pentru dunare

• @catalinrusu4678
    @catalinrusu4678 ปีที่แล้ว

Saluti,Cataline!In 2022 pe unde mai pescuiesti?

• @baracmarian7722
    @baracmarian7722 5 ปีที่แล้ว

Foarte interesant. Nu se poate compara cu pescuitul la balta unde pestele este inchis in cateva hectare. La Dunare este un pescuit unde nu stii ce poate veni la carlig.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Fiecare loc de pescuit, fiecare lac, rau sau loc la Dunare are ceva special, aparte, un farmec unic. Desi iti pot da dreptate ca Dunare este incomparabila prin prisma faptului ca nu vei sti niciodata ce specie si talie este la capatul firului, nu as fi atat de categoric in categorisire.. cum spuneam, pescuitul este frumos oriunde il practici.

@lucislav2259 4 ปีที่แล้ว

Salut cata!,dacă vezi comentariul asta poti să-mi spui și mie te rog de ce putere e feeder gum-ul!

• @cristiannae263
    @cristiannae263 5 ปีที่แล้ว

Felicitari, chiar daca grea a fost o partida scoala.

• @gabrieltudor6165
    @gabrieltudor6165 4 ปีที่แล้ว

Salut Catalin,
    Vreau sa achizitionez prima lanseta de feeder pentru rau(Dunare, Arges). Dupa ce greutate de lansare sa ma uit ? ceva gen 40-110 este ok ?(Benzar Allround) sau sa ma orientez spre 150g.
    Merci !

• @Player-vq2lr
      @Player-vq2lr 3 ปีที่แล้ว

Depinde de curent,un 120g e necesar👍

• @gabrieltudor6165
      @gabrieltudor6165 3 ปีที่แล้ว

@@Player-vq2lr am luat Benzarul pana la urma si am facut cateva partide cu el la Dunare. E foarte ok

• @amaizingstuff6528
    @amaizingstuff6528 5 ปีที่แล้ว

Salut! Felicitari pt captura! Spune mi te rog care dintre cele doua lansete este buna pentru pescuitul pestelui de talie mica, mentionez ca pescuiesc pe raul Jiu, unde predomina carasul, babusca, rosioara . Se mai prinde si crap dar foarte rar.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Salut, dintre cele doua lansete cea mai potrivita este Drennan Acolyte Distance www.feedershop.ro/drennan-acolyte-distance-feeder-3-90m/

• @soringugiu
    @soringugiu 4 ปีที่แล้ว

Frumoasa locatie, poti lasa niste coordonate ?

@borisenache6986 5 ปีที่แล้ว +1

Revad acest episod, pentru a sasea oara. Si asta in conditiile in care ieri am fost pe Dunare. Am eu o problema sau.. ?😀

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Nu ai nicio problema....de 2 saptamanai e moarta Dunarea , nu se prinde mai nimic. O chestie destul de normala si bine cunoscuta de oricine merge des la Dunare. Sunt perioade cand da peste si perioade in care nu vezi niciun guvide. Important este sa poti profita maxim din perioadele in care merge pestele ;)

@borisenache6986 5 ปีที่แล้ว +3

@@catalinconstantinescu6807 Multumesc pentru raspuns, Cata, dar nu ma referam la o problema cu pescuitul ☺ Pur si simplu, imi place sa tot revad filmari de-ale tale. Cele de la Arges sau cele cu scobari, au depasit 20 de vizionari din partea mea. Despre asta am incercat eu sa scot o glumitza. Si pentru ca tot a venit vorba despre iesit la Dunare, nu mi-a parut rau ca am iesit ieri. Am avut un drill superb cu o mreana pe care am eliberat-o. Apoi, ziua a fost superba iar cotele scazute mi-au dat multe informatii despre locuri ce le frecventez. Am aflat ca undeva, in amonte de mine, mergea platica dar nu am simtit nevoia sa merg acolo. Asta e, cand mergem la pescuit in perioade programate cu mult timp inainte, in functie de golurile din program, nu facem figuri ca nu gasim pestele acasa. Ideal ar fi sa ne putem programa iesirile dupa dispozitia pestelui si conditiile Dunarii. O sa facem si asta la.. pensie 😂
      Multumim pentru filmari si, in general, pt timpul ce ni-l dedici.

• @dumitruabrihan1941
    @dumitruabrihan1941 3 ปีที่แล้ว +1

Foarte bun filmuletul dar sunetul este foarte slab,,dat la maxim abia se aude.

• @florinmacri72
    @florinmacri72 5 ปีที่แล้ว

Salut Catalin!
    Faina filmare, am urmarit pina acum tot ce ai filmat si pot sa spun ca am evoluat in tehnica, mai putin in rezultate, prezentari. Am un prieten care daca-l inchizi in buda si de acolo scoate un peste si ma chinui sa-l ”bat”, dar nu prea imi iese. Noi pescuim pe Olt, zona Fagaras - Sibiu.
    Intrebare: ce grosime la power gum ai folosit?

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Salut. Pentru partida pe care ai vazut-o , am folosi de 8lb, daca ar fi fost peste mai mic, implicit as fi folosit o struna mai subtire, mergeam mai jos si cu Feeder Gumm-ul , foloseam de 6 sau chiar 4lb .

• @sorinaciodudau7538
    @sorinaciodudau7538 5 ปีที่แล้ว +1

Salut! Te rog zi mi și mie ceva de lansetele siweida și esteshark.vreau sa mi cumpăr doua!!!

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Salut, nu am folosit , nu am vazut pe langa mine sa am ocazia sa pun mana pe ele, in consecinta nu ma pot pronunta despre ce nu cunosc. Imi pare rau ca nu te pot ajuta !

@dinufishingtravel 5 ปีที่แล้ว

Salut maestre!!!...am o intrebare pentru tine...apelez pentru ca sunt ferm convins ca sfatul tau ma va ajuta, numai daca imi vei raspunde, fireste... Crezi ca daca ma duc in acest weekend la o partida de pescuit crap de 24 h pe langa Bucuresti, mai am vreo speranta tinand cont de vreme si temperatura ?? Nu vorbesc de balti, le stiu care sunt cazi de hidromasaj si care nu.. :).. Mersi mult

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Va salut! Daca are balta peste , in mod cert veti prinde. Inca nu a fost atat de frig incat pestele sa isi incetineasca la minim activitatea, ba chiar putem spune ca a fost nefiresc de cald. Crapul inca mananca bine pentru vremea asta.

@dinufishingtravel 5 ปีที่แล้ว

@@catalinconstantinescu6807 Multumesc frumos !!

• @titipau7471
    @titipau7471 5 ปีที่แล้ว

Salutări de la DROBETA TURNU SEVERIN.Imi plac foarte mult aceste filmulete.Super partidă, felicitări Ce momeala ati folosit?

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Salut, momeala care a produs cel mai bine a fost viermele. 2-3 pe carlig, daca puneai mai multi , nu vedeai trasatura...

• @costinstoian9196
    @costinstoian9196 ปีที่แล้ว

Ne poți spune locația exacta? Eventual sa o pui pe maps sau wazee. Mulțumesc.

• @valentindumitrascu534
    @valentindumitrascu534 5 ปีที่แล้ว

Foarte frumos filmul!! Spune-mi te rog, ce mulinetă foloseşti?

• @goguggg
    @goguggg 5 ปีที่แล้ว

Stiti vreo balta prin galati sau prin apropiere? Cu plata pentru ca nu am permis dar sa fie peste ca am fost la Zatun, Albina,Mălina si am luat tepe , nu am prins nimic

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Din pacate nu ajung sa pescuiesc in zona Galati eu fiind din Bucuresti. Cel mai repede cred ca ar trebui sa cautati grupurile de pescari de pe FaceBook facute de pescarii Galateni. Ei va pot indruma mai bine decat as putea sa o fac eu.

• @IaSaVedem
    @IaSaVedem 4 ปีที่แล้ว

Interesant cu rupturile, inseamna ca pragurile sunt abrupte pline de pietre, acolo iti tensioneaza firul si cand tragi se foarfeca in 2-3 pietre. Asta inseamna ca locul e bun din barca, unde unghiul fata de praguri e diferit in comparatie cu pescuitul de pe mal.

• @salvadorhardin2644
    @salvadorhardin2644 5 ปีที่แล้ว

Frumos - cu o exceptie: La 53:40 ai aruncat bucata de struna ramasa pe jos (sau in apa).

• @mariancorneliumahu8663
    @mariancorneliumahu8663 4 ปีที่แล้ว

Salut te urmăresc de ce vb timp imi place foarte mult tehnica ta de dat la feeder si te-aș ruga dacă imi poți recomanda 2 lansete feeder de 3.60

@catalinconstantinescu6807 4 ปีที่แล้ว

Depinde ce vrei sa faci cu ele , in ce conditii si unde vrei sa le folosesti . Ce stil de pescuit doresti sa accesezi ? Method , Cosulet ? Apa curgatoare sau lacuri ? Nu exista o lanseta " universala " .....

• @mariancorneliumahu8663
      @mariancorneliumahu8663 4 ปีที่แล้ว

Catalin Constantinescu Pescuit pe lac pentru coșuleț cu tot cu nada sa ajungă la un gramaj de 90-100 g

@petrutivan31 5 ปีที่แล้ว

Astept urmatorul clip in martie. :)

Asa pesimist? :D

@petrutivan31 5 ปีที่แล้ว

Sunt optimist :)) cine stie, poate ne faci o surpriza pana de craciun.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Ori este Martie, ori a venit Craciun-ul ... nu de alta dar uit alta emisiune :D th-cam.com/video/ABBNSW64P0A/w-d-xo.html

@petrutivan31 5 ปีที่แล้ว +1

Am urmarit.o deja de ieri de cand a aparut. Mersii pentru dimineata de ieri.

• @gheorghemarinescu6266
    @gheorghemarinescu6266 5 ปีที่แล้ว

Va rog frumos,daca se poate sa si scrieti componentele monturii,multumesc.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Vartej si stopper : www.feedershop.ro/vartej-si-stopper-drennan-swivel-stop-bead-m/?___SID=S
      Rig Booms : www.feedershop.ro/sleeve-esp-streamliner-rig-booms/

@metaxasrm382 5 ปีที่แล้ว

Salut ,ce montura folosești ,și ce distanță ai la forfac

@DependentDeFeeder  5 ปีที่แล้ว +1

Salut, detaliile astea le gasesti in filamre, montura o gasesti explicata si demonstrata pe larg in emisiune. Daca nu ai timp sa te uiti , nici eu nu am timp sa repet. Scuze !

• @WealthWaveUnveile
    @WealthWaveUnveile 5 ปีที่แล้ว +3

am fost pe dunăre cu fir textil principal de o.12 un forfac de fluro de 0.16 și un cârlig de de mărimea 12 și 10 și nu am scăpat decât un crap

@catalinconstantinescu6807 4 ปีที่แล้ว +1

Felicitarile mele !

• @serbanhari
      @serbanhari 4 ปีที่แล้ว

@@catalinconstantinescu6807 l ai înțeles greșit. Cu alte cuvinte îți zicea ca ești un mare bou

• @sandusanducu5747
    @sandusanducu5747 4 ปีที่แล้ว

In ce zona pe dunare

• @tutonaretuti88
    @tutonaretuti88 4 ปีที่แล้ว

Salut.Unde este aceasta locatie?Multumesc

• @nicolaeduta9462
    @nicolaeduta9462 3 ปีที่แล้ว

Vă salut dacă doriți să mi spuneți mai multe detalii despre lanseta mulțumesc!

@catalinconstantinescu6807 3 ปีที่แล้ว

Va salut, pe langa informatiile oferite in video, aveti descrierea completa a lansetei aici : www.feedershop.ro/drennan-acolyte-distance-feeder-3-90m/

• @mariusovidiuciuca6724
    @mariusovidiuciuca6724 4 ปีที่แล้ว

Sal unde gasim nada?

• @adrianadrian9396
    @adrianadrian9396 5 ปีที่แล้ว

Salut, ce bat de feeder ai folosit pe a doua lanseta? si felicitari petru video!

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Salut , batul este un Daiwa Tournament Pro 13`5ft modelul vechi. Multam de comment si urari !

• @adrianadrian9396
      @adrianadrian9396 5 ปีที่แล้ว

Mi am dat seama ca e un Daiwa, eu am un TD Lake 100gr si nu prea am curaj sa arunc cu el 100 de grame. Sa ma risc? :)

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Pai este bat de 100gr putere, ar trebui sa presteze ... ia-o si tu din aproape in aproape... 80-90-100 ... oricum nu trebuie sa lansezi 50m .. in majoritatea partidelor 30m pe curgatoare deja e distanta mare :D

• @maximus3843
    @maximus3843 5 ปีที่แล้ว

iti garantez ultimul nu era peste.am patit la fel, fir in scoica si cu creanga venea greu ca o balena..celelalte rupturi ,aveai firul zdrelit de la scoica,cain intra in sarcina se rupea..eu nu bag sub 0.20, ma gandesc sa bag si struna de textil..

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Te asigur ca a fost peste ;) eu nu am vazut buturuga sa te declipseze spre larg :) . In plus de asta , pe ultimele secunde inainte sa rupa , se vede cum a dat din cap , se vede pe bat. Dar asta nu trebuie sa o creada nimeni , este suficient ca eu o stiu prea bine ce si cum a fost ;) .

• @maximus3843
      @maximus3843 5 ปีที่แล้ว

m-ai inteles gresit, nu am vrut sa fac misto sau alte prostii, eu asa am patit si am crezut ca si tu.oricum am invatat sa pescuiesc la feeder din clipurile tale.sorry, daca te am ofensat.bafta. si mai fa te rog clipuri la Dunare.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Nu m-ai ofensat cu nimic, nici prind gand nu mi-a trecut ca asta ar fi fost motivul mesajului. Am vrut doar sa subliniez faptul ca desi parea o " buturuga" , era in realitate un peste mult mai mare decat avusesem pana atunci in carlig. De aia nici nu se zbatea ca ceilalti , nu avea nevoie, greutatea , dimensiunea lui il ajuta sa tina foarte bine substratul si nici eu nu puteam forta prea tare :) . Asta este .. stii cum e .. intotdeauna aia care scapa sunt cei mai mari :) . Imi pare rau ca nu am apucat sa o vad , in mod cer era o mreana ...

• @iustin83
    @iustin83 5 ปีที่แล้ว +1

saut! in ce zona a dunarii e facut video?

• @cristianmatache1
    @cristianmatache1 5 ปีที่แล้ว

Salut. Cand spui ca nu mai folosesti fir de 0.13, te referi la struna sau la firul de pe mulineta? Nu este clar. Si, la fel ca altii, intreb, unde pe Dunare? Da-ne si noua locatia. Pare foarte frumoasa. Multumesc

• @luciancretu3331
      @luciancretu3331 5 ปีที่แล้ว +1

Cum iti poti imagina ca ar putea pune omul 0.13 fir mono pe principal? Ce nu este clar?

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Lucian are dreptate, este vorba despre firul de struna ( forfac sau cum vrei sa ii spui) , firul folosit pentru legarea carligului.

@wildman5425 5 ปีที่แล้ว +1

Catalin Constantinescu pescari de pescari nu gluma ... vor locații si monturi gata legate!

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +7

De acolo am plecat toti ... adica nici eu nu stiam sa leg un carlig sau sa fac o montura ca nu m-am nascut invatat....important este sa vrei sa inveti si sa practici asa ca , de nevoie sau din pasiune, toti vor invata sa lege carlige si sa faca monturi :D . In ceea ce priveste locatia, am zis ca nu mai dau nimic din ceea ce filmez pe salbatic. Am facut-o in trecut, gasesti si coordonate gps in comentariile emisiunilor trecute ( la Arges de exemplu ) . Dupa ce le-am dat nu iti imaginezi ce a urmat .... zi si noapte locurile ocupate, 2-3 pescari insumand zeci de lansete , mizerie si jeg peste tot si in mod evident, retinere fara discernamant a pestelui .. indiferent de specie sau talie. De atunci mi-am promis ca nu mai spun nimic. Nu sunt nici paranoic sa fac cadre in pamant sau sa incerc sa ma ascund, doar ca prefer sa ma abtin cand vine vorba de a da o locatie sau alta.... Cei care sunt blocati in mentalitatea si in mirajul " gropii cu peste" , au numai de pierdut. De castigat au cei care asculta, sunt atenti, inteleg pescuitul si il practica , indiferent de loc ;) .

@wildman5425 5 ปีที่แล้ว

Lucian Serban chiar nu inteleg rolul tau aici

@vicvic7678 4 ปีที่แล้ว

Daca ai te rog da-mi un link unde gasesc un video de al tau unde faci sondarea apei cu explicatii cu tot

@catalinconstantinescu6807 4 ปีที่แล้ว

Este explicat intr-un video tot la Dunare. Nu ma intreba exact in care emisiune , dar in mod cert am explicat !

@vicvic7678 4 ปีที่แล้ว

@@catalinconstantinescu6807 Scuza-ma am intrat pe canalul tau (dependent de feeder) si nu am gasit nici un video de al tau cu sondarea substratului.

@catalinconstantinescu6807 4 ปีที่แล้ว

@@vicvic7678 uite aici unul , chiar daca nu este pe apa curgatoare, principiul este oarecum similar. Am si eu in emisiunile pe curgatoare bucati in care explic sondarea pe curgatoare , dar sincer sa iti fiu , trebuie sa le iau pe toate la mana sa le revad ca nu retin exact care dintre ele contine informatia. th-cam.com/video/_76pWctWpgE/w-d-xo.html

• @zariaciprian1640
    @zariaciprian1640 5 ปีที่แล้ว

Am înțeles acum, mă gândeam că rupturile veneau în dril

• @mihairotar9092
    @mihairotar9092 4 ปีที่แล้ว +1

Platicutza??aia era platicoaie mai degraba.good job

• @mihaifodor6801
    @mihaifodor6801 5 ปีที่แล้ว

Nu puteai sa folosesti un forfac combi din 1m textil si 20 cm mono ?

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Nu puteam face asta deoarece pe textil la carlig nu vezi trasatura pe Dunare ( foarte rare cazuri in care sa puna gura pe asa ceva ), iar in situatia in care te referi la utlima parte a combi-ului sa fie din mono, adica legatura la carlig, ei bine , primii 10-15cm din fir deasupra carligului erau cei mai afectati de scoici ...

• @mihaifodor6801
      @mihaifodor6801 5 ปีที่แล้ว

@@catalinconstantinescu6807 exact la asta ma gandeam ca 10 -15 cm sa fie din mono restu textil. puteai sa incerci poate poate scadea rata rupturilor

• @marianmihai2654
    @marianmihai2654 4 ปีที่แล้ว

Meserie..

• @bcacristian9827
    @bcacristian9827 5 ปีที่แล้ว

Catalin,fa.mi si mie te rog 2-3 monturi d'astea pe care ai prezentat.o. Pune.le la vanzare pe site.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Nu am cum sa fac monturile pentru vanzare.....ai toate " piesele" in magazin .. nu e chiar atat de greu sa faci 2-3 noduri :D

@wildman5425 5 ปีที่แล้ว +1

Pescari de 2 lei nu stiu sa lege un cârlig stai dracu acasă nea montura ca ori cum te duci degeaba

• @bcacristian9827
      @bcacristian9827 5 ปีที่แล้ว

@@wildman5425 ,adevarat 🤣

@@wildman5425 ,stau acasa.Nu ma mai duc. Fir intins!

• @robertdumicz7309
    @robertdumicz7309 5 ปีที่แล้ว

Multä tehnicä putin peste si äi de papä scapä si ii cumperi de la supermarkt... Douä ace si un plumb, douä räme si un porumb.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +6

Nu inteleg o boaba din ce vreti sa transmiteti , dar e posibil ca problema sa fie la mine ...

• @roberttrusca4081
    @roberttrusca4081 3 ปีที่แล้ว

Salut! Unde este locația?

• @xvaliyx6567
    @xvaliyx6567 4 ปีที่แล้ว

Carligul se leagă cu feedergum?

@catalinconstantinescu6807 4 ปีที่แล้ว

Nu , carligul se leaga de fir nailon sau florocarbon. Struna ( adica firul ) se leaga de feedergum.

@vicvic7678 5 ปีที่แล้ว

Aici intre linia principala si inaintas nu ar fi mers nodul FG (intreb si eu)

• @sorrynblue
    @sorrynblue 5 ปีที่แล้ว

Este gata nada, se comercializeaza?

@DependentDeFeeder  5 ปีที่แล้ว

Salut, incepand cu sezonul de pescuit 2019 , nada se comercializeaza. O gasesti aici : www.feedershop.ro/nada-utopia-baits-cheese-fish-1-4kg/

• @andyarif
    @andyarif 5 ปีที่แล้ว

Super partida, cum ne-ai obisniut, dar simt eu ca urmeaza ceva si mai si....

• @SuperRoscatu
    @SuperRoscatu 5 ปีที่แล้ว

Ce dieta folositi ma baieti. Am observat ca si tu si Claudiu Banu ati slabit ceva kg. :)

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +3

Claudiu a fost la nutritionist si urmeaza un "program" , eu am scos din alimentatie orice inseamna zahar si orice poate produce zahar ( faina, orez, fasole, cartof, porumb etc etc etc ) .

• @razvandranga2960
    @razvandranga2960 5 ปีที่แล้ว +1

Dar de ce nu ai incercat cu o struna din fir textil subtire de 0.8 sau chiar 0.6.
    Dar ca si locatie unde se afla locul.

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Pe textil nu aveai nici 1% din prezentarile pe care le-am avut eu ... si pe mine nu ma intereseaza sa scot pestele cu orice pret ci sa invat cum sa il prind , la ce , cand si de ce... asta inveti daca reusesti sa ai prezentari multiple si sa incerci sa le rezolvi intr-o maniera rezonabila... sa dai cu carlig de 4 si fir de 0.30mm la struna nu e greu, poate o sa prinzi si un peste , dar eu nu merg la pescuit pentru un peste...

• @razvandranga2960
      @razvandranga2960 5 ปีที่แล้ว

@@catalinconstantinescu6807 da nu ma gandeam ca face struna o asa mare diferenta pentru ca si textilul e foarte fin sau poate e mai vizibil in apa

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Nu cred ca e vorba de vizibilitate ci cum il " simte" peste il buze.... pe principiul de " vizibilitate" ai putea da si cu florocarbon de 0.25mm ca ala are indicele de refractie aproiat de cel al apei este " invizibil" in apa. Dar in practica este cu totul altceva decat in teorie... va conta mereu grosimea firului in pescuit si nu doar grosimea ci si celelalte calitati care iti permit o prezentare buna a momelii... degeaba tine 100kg si este sarma ca oricum nu vezi prezentari cate ar fi trebuit sa vezi daca ai fi folosit un fir calitativ.

• @valeriupetrescu4208
    @valeriupetrescu4208 4 ปีที่แล้ว

Tu spui ca a fost o partida cu nervi. Rad de mor. Eu am luat microbul acum doi ani si in doi ani am reusit sa prind un bibanel mic, 20 de carasei, un crapcean de doua kile la undita si un milion de somni americani de 30 de grame :))) Probabil in 25 de ani o sa reusesc si eu sa prind ce ai prins tu azi.

@catalinconstantinescu6807 4 ปีที่แล้ว

Eu cred ca nu trebuie sa astepti 25 de ani . Trebuie doar sa iesi putin din zona ta de confort si sa cauti noi locuri de pescuit ;)

• @clonccloncclonc8474
    @clonccloncclonc8474 5 ปีที่แล้ว

O partida noaptea pe dunare as vrea sa vad

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Din pacate noaptea nu pot filma... trebuie numini destul de puternice...

• @pescarvisator8529
    @pescarvisator8529 5 ปีที่แล้ว

Cred ca trebuia forfacu mai scurt

• @raa6504
    @raa6504 5 ปีที่แล้ว

Urasc partidele când leg mai multe strune decât prind pești.

@catalinconstantinescu6807 4 ปีที่แล้ว +1

Nimanui nu cred ca ii place activitatea asta , dar pe de alta parte , te indarjeste mai tare :D

• @cyber_player38
    @cyber_player38 5 ปีที่แล้ว

Salut. Unde-i locul asta. Fir intins in continuare.

• @alincippy
      @alincippy 5 ปีที่แล้ว

Pare sa fie undeva pe langa Oltenița.

@borisenache6986 5 ปีที่แล้ว

@@alincippy Pare dar eu nu reusesc sa-l incadrez in niciun peisaj cunoscut de mine, in zona Oltenita.

• @alincippy
      @alincippy 5 ปีที่แล้ว +1

Mesaj editat.
      Da ai dreptate, am sters linkul.

@borisenache6986 5 ปีที่แล้ว

@@alincippy Fire intinse sa ai!

@wildman5425 5 ปีที่แล้ว +1

Pe Dunăre frate pescar Ia-o la pas ca sunt o gramada de locuri

• @johnnynebunu6486
    @johnnynebunu6486 3 ปีที่แล้ว

Cu usturoi? :D

@catalinconstantinescu6807 2 ปีที่แล้ว

Nu a fost implicat niciun usturoi . Eu nu pescuiesc de fel nade cu usturoi ca nu ii suport mirosul ...

• @blackpig8685
    @blackpig8685 5 ปีที่แล้ว

Cate strune ai legat?🤔☻

• @pescuitdobrogean7787
    @pescuitdobrogean7787 5 ปีที่แล้ว

Ii eliberezi si alți îi corenteaza salvezi Dunărea

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +11

Ii eliberez pentru ca nu am mentalitatea de jaf. De ce sa opresc mai mult decat am nevoie sau de ce sa opresc ceva atunci cand nu imi trebuie ? Nu sunt un zelot al pescuitului C&R 100% , pentru ca in cultura noastra, pestele se consuma. Desi eu nu sunt fan , am ca toata lumea parinti care s-ar bucura la un peste proaspat. Daca au pofta si am posibilitatea, le aduc, dar nu mai mult decat pot consuma la o masa. Pentru ca le-am demonstrat si lor asa cum toti pot sa constate, un peste scos din apa si aruncat in tigaie este infinit mai bun decat o " mortaciune congelata " . Iar treaba cu " tu le dai drumu si altii ii curenteaza " este la fel, o mentalitate gaunoasa. Daca vezi pe unu ca scuipa pe strada, nu inseamna ca trebuie sa te apuci si tu sa faci la fel doar ca si altii fac....

• @biby635
      @biby635 4 ปีที่แล้ว

eu unul nu eiberez decat ciortanii sub jumatate de kill cand merg la dunare la pescuit nu merg sa ma intorc acasa cu mana goala si nu merg in fiecare zi asta pentru aia care or sa strige pe aici 'fomistule' daca merg de 3-4 ori pe an este bine asa ca eliberatul in afara de ciortan micut (este si pacat sa il retii) nu se incadreaza in pescuitul meu sportiv ;))

• @mihaigioga9851
    @mihaigioga9851 5 ปีที่แล้ว

În ce zonă pescuiesti??

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +1

Calarasi - Giurgiu - Teleorman, asta in principa, cand vine vorba de Dunare...

• @TheGeo46
    @TheGeo46 4 ปีที่แล้ว

daca nu le-ai dat drumu inseamna ca ai tigai mari!!!( unii le dau drumu ca nu incap in tigaie)

• @adibirzan6908
    @adibirzan6908 5 ปีที่แล้ว

Nu mai da cu fir subtire pe dunare

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว

Eu va recomand sa nu mai dati cu fire groase, asta daca vreti sa vedeti ceva trasaturi. Nu grosimea firului a fost problema, pentru ca prezentarile le aveam si dupa cum ai putut vedea in emisiune, daca foloseam fir mai gros nu mai aveam trasatura.... Firul subtire si in general finetea monturilor, carligelor, nada si modul de nadire te pot duce la partide foarte bune pe Dunare., Daca alegi sa pescuiesti grosier, fire groase si carlige mari, nu vei prinde nici 10% din ce poti prinde la Dunare.

• @miacanes3077
    @miacanes3077 5 ปีที่แล้ว

Adevarat pescar de dunare !!! Nu face video cum se duc majoritatea basinosilor pe balti cu plata !!!

@catalinconstantinescu6807 5 ปีที่แล้ว +3

Si eu sunt basinos ca am facut emisiuni si pe balti. Niciodata nu am inteles si nu voi accepta catalogarea asta, diferentierea pescarilor ce prefera saltabicul de cei care prefera pescuitul pe incinte private. Mai oameni buni , toti suntem pescari si fiecare loc in parte, ca e balta , baraj, rau sau Dunare are farmecul lui, abordarile lui , pestii lui specifici......