Wyspa Skye na dziko! Old Man of Storr. Szkocja kamperem. Camping Skye.

• เผยแพร่เมื่อ 21 มิ.ย. 2024
  • #kamper #naszkarawaning #szkocja
    Szkocja kamperem dzień trzeci. Spedzamy noc na przepieknym kempingu Skye Camping a potem ruszamy przed siebie odkrywac wyspę Skye.
    Udajemy sie na najbardziej znany szlak Old Man of Store. Widoki zapieraja dech na calym szlaku a kampera parkujemy tuz pod wejsciem na szlak.
    Odwiedzamy takze najwieksze miasteczko na Skye czyli Portree
    Po drodze cala masa pieknych widokow, pieknych wodospadów, z tym najbardziej slawnym na czele Kilt Rock Waterfall.
    Przejezdzamy kamperem takze bardzo wymagajaca droge czyli Quiraing Pass kierujac sie na noc do miejcowosci Uig, z ktorej kolejnego dnia bedziemy plynac na wyspe Lewis and Harris.
    Miejscowka na noc jest przepiekna, jedna z piekniejszych w jakiej kiedykolwiek spaliśmy.
    Skye i cala Szkocja zachwyca, jak zawsze!

• @jerzymajzner7187
    @jerzymajzner7187 2 วันที่ผ่านมา

• @urszulaj.k6089
    @urszulaj.k6089 12 วันที่ผ่านมา +1

Hej ,wyprawa marzen! Muszkim ,muszkami ,ale te widoki to obled jest💚

@mencelsonthego  10 วันที่ผ่านมา

Tak, przy tych widokach to nawet o atakujących wściekle muszkami wieczorami człowiek nie myśli 😊 pozdrawiamy

• @Anthem_Rider
    @Anthem_Rider 10 วันที่ผ่านมา

Magic 🥰

• @aga-ally
    @aga-ally 12 วันที่ผ่านมา +1

Pieknie, super miejscowka na nocleg przed promem 😍 W Irlandii ten sam problem z meszkami w niektorych miejscach. I co ciekawe to ich nie widac czasem a uklucia sa jak igla. Jak bedziecie w Irlandii i odwiedzicie Ring of Kerry, to polecamy fajny kemping ( jesli bedziecie mieli potrzebe, zlania nieczystosci, prysznica,itd) Valentia Island Caravan and Camping jest polozony na malutkiej wysepce polaczonej mostem z miejscowoscia Portmagee. Bylismy tam ostatnio, poniewaz kampervan byl w naparawie a my mielismy zarezewowana wycieczke łódka, wiec wyladowalismy tam z namiotem. Czysta, spokojna miejscowka. Nowe sanitariaty ( prysznic 1e za 5 min ), ciepla woda caly czas bo boiler jest gazowy i zalacza sie kiedy potrzeba. Mala kuchnia ( toster, czajnik i mikrofala za darmo, tylko gotowanie 1e za 10 min), mozna zrobic pranie ( nie pamietam oplaty). A i co najwazniejsze pet friendly :) Pozdrawiamy serdecznie :)

@mencelsonthego  8 วันที่ผ่านมา

@@aga-ally dzięki bardzo za polecajke 🤘🤘👍👍 w Walii też w niektórych miejscach są te wredne meszki, ale nie dosrastaja szkockim do stóp 😂
      Do tej pory mamy ślady na kostkach a minęły dwa tygodnie od powrotu. Irlandia co raz częściej chodzi po głowie, kiedyś tam dotrzemy. Pozdrawiamy swrdecznie

•  9 วันที่ผ่านมา

Pozdrawiamy również, no ten podjazd na Quiraing też na nas zrobił wrazenie

@mencelsonthego  9 วันที่ผ่านมา +1

Przejazd i widoki z góry niesamowite 😍😍

• @barbarawitos100
    @barbarawitos100 12 วันที่ผ่านมา

urocza Szkocja

• @tomaszkraska8841
    @tomaszkraska8841 8 วันที่ผ่านมา

Jak zawsze piękne widoki i super film😊
    Pozdrawiamy 😊

Dzięki kochani 👍❤️

• @wiemar2010
    @wiemar2010 11 วันที่ผ่านมา

Witam serdecznie, miło znów być z Wami. Szkocja piękna, fajne zdjęcia , dobrze zobaczyć te piękne miejsca. My byliśmy tam na początku maja i nie było muszek. W zatoce koło Portree widzieliśmy delfiny i podobno wieloryby tam bywają.Macie kawał drogi z Walii, ale wykorzystujecie każdą wolną chwilę na podróże. My byliśmy w Grecji od kwietnia i wróciliśmy przed upałami. Ale gdzie się dało śledziliśmy gdzie jesteście. W lipcu wybieramy się w chłodniejsze miejsca - do Norwegii. Tam prawdopodobnie do końca lata. Jesteśmy emerytami, mamy też angielską emeryturę, to jest nam łatwiej. Oczywiście nie musimy się spieszyć. Pozdrawiamy i życzymy udanych podróży.

@mencelsonthego  11 วันที่ผ่านมา

Wy za to pięknie wykorzystujecie czas na emeryturze, tak trzeba! Troszkę Wam zazdrościmy tego czasu jaki możecie poświęcić na podróże. U nas wiadomo praca ogranicza, ale jeszcze bardziej chyba szkolą dzieci, bo możemy podróżować tylko w wolne od szkoły a tak jak Wy byliście w Grecji to właśnie idealny czas wyjechać kamperem koło kwietnia/maja.
      Norwegia na naszej liście ❤️
      My w tym roku Islandia, ale lecimy i wynajmujemy vana, właśnie ze względu na brak czasu i koszty jakie byśmy ponieśli jadąc tam naszym kamperem 😊 pozdrawiamy i szerokiej drogi dla Was 👍🚐

• @BANDYODA
    @BANDYODA 12 วันที่ผ่านมา +1

Na tę meszki warto rozpalić ognisko i robić dym wtedy aż tak nie dokuczają, na Amazon można kupić baldachim ze specjalnej siatki i wiesza się na gałęzi albo na parasol wtedy można się relaksować i podziwiac jak biedne meszki się męczą żeby pokonać tą przeszkodę a co do tych siatek nie zakładać bezpośrednio na głowę tylko najlepiej na kapelusz i też można kupić już z kapeluszem o wiele wygodniejsze jest.

@mencelsonthego  10 วันที่ผ่านมา +1

Powiem Ci, że to cud że choć te siatki mieliśmy, rok temu byliśmy w Szkocji w tym samym czasie i ich nie bylo. W ogóle się nie przygotowywaliśmy myśląc że znów nas ominą 😅 całe szczęście że ten wór choć był haha następnym razem przygotujemy się lepiej 👍😂 pozdrawiamy

• @paulinas7362
    @paulinas7362 11 วันที่ผ่านมา

Pieknie jak zawsze. Nas tez trochę pogryzły te muszki😂. Tak, nam tez rozbili lusterko na nc500 i nawet sie nie zatrzymali. Nastepnym razem bede jechala na zlozonych lustrekoach :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne odcinki.

@mencelsonthego  11 วันที่ผ่านมา +1

Ale powiem Ci, że w ten weekend byliśmy w Pembrokeshire, chyba zapomnieliśmy jak jest ciasno u nas, zamykałam oczy jak jechaliśmy 😂😂😂

• @damianw4990
    @damianw4990 10 วันที่ผ่านมา

Farma Clarksona to Uk w pigułce - zwłaszcza walka z councilem to le kabaret😂😂👍

@mencelsonthego  10 วันที่ผ่านมา +1

Kiedyś to choć mieli jakieś dotacje z unii teraz mają ale to już nie wygląda tak jak kiedyś i narzekają… że tu jeszcze ktokolwiek uprawia ziemie to cud!

@RCH-iw1oq 10 วันที่ผ่านมา

No i narobiliście... Mieliśmy jechać w Dolomity, ale okazało się że dużo urlopu w kawałku dostanę, dontego wasz film i masz - jedziemy do Szkocji jej resztę zobaczyć. Czyli wyspy, zachodnie wybrzeże. A Mariusz chyba niedlugo nowe drzwi będzie musiał wstawić, bo powoli miejsce na nalepki się kończy 😉
    Ja bez nalepek, ale jeszcze jedną klapę będę w środę wstawiał, nie było jej w opcjach zamówienia przy kupnie przyczepy, więc działam na własną rękę. Trochę YT się naoglądałem wiec wiem.....jak tego nie robić 😀😀😀
    Pozdrawiamy serdecznie, Kochani 👋

@mencelsonthego  6 วันที่ผ่านมา

Wow Szkocja pogrążyła Dolomity 😅 cieszymy się bardzo. To na ile się wybieracie? Jakie plany? Jeśli chcecie wyskoczyć na jakiegokolwiek wyspy to pamiętajcie promy wcześniej zarezerwować jakby co. Będzie super przygoda aaaa no i czapki z siatką na meszki obowiązkowe 😂😂

@RCH-iw1oq 6 วันที่ผ่านมา

@@mencelsonthego na ile wcześniej trzeba rezerwować? Chcemy ich zobaczyć jak najwięcej, ale nasze plany to jak zwykle....brak planów 🤣 Spontan pokaże ci zdążymy zobaczyć. Siatki też już zamówione 👍

@mencelsonthego  6 วันที่ผ่านมา

@@RCH-iw1oq nie wiem szczerze mówiąc, na Harris and Lewis rezerwowaliśmy miesiąc do przodu i już nie było na godzinę jaką chcieliśmy, musieliśmy brać na 4.30 rano bo kemping już był, a promu by nie było.

@@RCH-iw1oq z innymi hybrydami zew nie mam doświadczenia

@RCH-iw1oq 6 วันที่ผ่านมา

@@mencelsonthego my parę dni w Kyle jesteśmy i liczymy na to że w tym czasie coś tam na jedno i drugie złapiemy. A gdzie to rezerwować? My znowu w Club jesteśmy, ale oni tam promów nie oferują

• @izawright3446
    @izawright3446 วันที่ผ่านมา

Meszki rano i wieczorem najgorzej. Zawsze się trzeba o Wietrzyk modlić to ich nie będzie.

@mencelsonthego  22 ชั่วโมงที่ผ่านมา

Ooo może coś w tym jest, bo rzeczywiście najgorzej było gdy było ładnie 🤦‍♀️