Bieg Sokoła - Tatry - Biegi Górskie -

• เผยแพร่เมื่อ 6 ก.ย. 2024
  • Bieg Sokoła - Tatry - Biegi Górskie - #róbswoje #dwaimiona - Rekonesans Trasy
    #biegigórskie #trener #obózprzemian #R
    Zapraszam na podróż po rejonie Tatr trasą Biegu Sokoła - zawody należą do imprezy Zakopiański Weekend Biegowy z Sokołem. Nagranie ukazuje piękną trasę po której biegacze górscy rywalizują podczas zawodów o długości około 16 kilometrów oraz przewyższeniu około 1000 metrów w górę jak i w dół.
    Trasę biegałem podczas zawodów już kilkukrotnie i nadal jestem nią zachwycony. Mój najlepszy czas to 1h18minut. Podczas tego nagrania lekko podkręcam stopę w lewej nodze, ale udaje się kontynuować bieg, a 12 godzin po tym treningu stopa jest już całkiem sprawna.
    #loverules
    dwaimiona.com - zapraszam do współpracy
    dwaimiona
    Poniżej dokładny opis przebiegu trasy ze strony organizatora :
    Start Biegu Sokoła będzie miał miejsce w Kuźnicach. Rozpoczynamy podbieg szeroką drogą (szlak niebieski) w kierunku Hotelu Górskiego na Kalatówkach, kilkadziesiąt metrów przed hotelem skręcamy w prawo (czarny szlak) na Ścieżkę nad Reglami. Kontynuujemy bieg, aż do pierwszego skrzyżowania szlaków, tu skręcamy w prawo i żółtym szlakiem zbiegamy przez Dolinę Białego, aż do jej wylotu. Po minięciu bramy wejściowej do TPN skręcamy ostro w lewo i biegniemy tym razem Drogą pod Reglami do wylotu Doliny Strążyskiej. Tu skręcamy w lewo i czerwonym szlakiem podbiegamy przez Dolinę Strążyską. Po osiągnięciu Polany Strążyskiej skręcamy w lewo na czarny szlak, który prowadzi na Ścieżkę nad Reglami. Po drodze osiągamy Czerwoną Przełęcz i nadal kontynuujemy bieg czarnym szlakiem, do znanego nam już skrzyżowania szlaków, które prowadzi do Doliny Białego i na Kalatówki, które są naszym celem (od tego miejsca trasa się pokrywa). Biegniemy, aż do kolejnej krzyżówki szlaków, na której skręcamy w lewo w kierunku Kuźnic. Stąd mamy do pokonania 1,5 km zbieg do mety (szlak niebieski) która znajduje się w tym samym miejscu co start.
    #sokółzakopane #tatry #mountainrunning
    Zapraszam na Obozy Przemian oraz do współpracy trenerskiej oraz zachęcam do sprawdzenia mocy #UBRANIAMOCY
    LOS NAGRADZA PRZYGOTOWANYCH

• @tomaszkie9769
    @tomaszkie9769 3 หลายเดือนก่อน +1

Świetny film. Prześledziłem trasę i wygląda na wymagającą, choć mam jakieś doświadczenie w biegach górskich. Zrobię sobie jeszcze rekonesans tą trasą spacerkiem przed biegiem i będzie dobrze. Pozdrawiam 🥇

@dwaimiona  3 หลายเดือนก่อน

Dzięki! Powodzenia! Pamiętaj że trasa robiona biegiem a marszem to dwa inne światy.

• @MSzlak24
    @MSzlak24 2 หลายเดือนก่อน

Wędrówki po górskich szlakach to wyzwanie, które testuje Twoją wytrzymałość. Jednak nagroda za pokonanie trudności jest nieporównywalna z niczym innym. :)

• @walkingdad
    @walkingdad 3 หลายเดือนก่อน +1

Dobry film, jak zawsze. Szczególnie zachęcający jak nie ma się Tatr na wyciągnięcie ręki😩 Co do zbiegania to w zeszłym roku na supermaratonie Gór Stołowych mijałem się cały czas z chłopakiem, który mocno cisnął na płaskim i pod górę a w dół tylko schodził. Sam na mecie powiedział, że panicznie boi się zbiegać. Gdyby nie to, myslę że byłyby w top 10 a tak razem ze mną przypizgał w środku tabeli. 🤣. Pytanko Będą w sprzedaży takie opaski?

@dwaimiona  3 หลายเดือนก่อน +1

Dzięki! Tak, opawski są dostępne. facebook.com/share/p/th3UbvbfuFhPRbVV/

• @walkingdad
      @walkingdad 3 หลายเดือนก่อน +1

@@dwaimiona Dzięki, czyli towar mega świeży😀 bo na stronie patrzyłem i nie widziałem. Jakby co to przez FB można zamówić?