TransAlpina, TransVulkan és Kanyon látogatás - Szuper túra volt!

• เผยแพร่เมื่อ 21 ต.ค. 2024

• @evamamici
    @evamamici 2 วันที่ผ่านมา +1

Nagyon büszke vagyok rád Atti, hogy milyen gyönyörű helyekre mentek Gabikával. Olyan csodás tájakat fedeztek fel együtt, amiket talán sosem láttunk volna, ha ti nem indultok el ezekre a kalandos utakra. Minden alkalommal, amikor meséltek vagy képeket mutattok a kirándulásaitokról elámulok, hogy mennyi szépség rejlik az országunkban, amit általatok ismerhetek meg.
    Az, hogy motorral járjátok be ezeket a helyeket, még különlegesebbé teszi az élményt, hiszen így még közelebb kerülhettek a természethez, a friss levegőhöz, a lenyűgöző hegyekhez és völgyekhez. Látni, hogy mennyire élvezitek ezeket a közös pillanatokat, és hogy mennyi emléket gyűjtötök együtt, igazán boldoggá tesz. Így tovább!

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา

@@evamamici Nagyon meghatottak a szavaid, igazán jólesik, hogy ennyire osztozol az örömünkben. Gabikával tényleg szerencsésnek érezzük magunkat, hogy felfedezhetjük ezeket a csodás helyeket, és ha ezzel másokat is inspirálunk, akkor még inkább megéri. Számunkra is különleges élmény így, motorral bejárni a tájakat, hiszen így sokkal intenzívebben átélhetjük a természet szépségeit.
      Külön öröm, hogy a képek és történetek által te is részese lehetsz ezeknek az élményeknek. Köszönöm a kedves szavaidat és a támogatásodat! Reméljük, hogy még sok ilyen kalandban lesz részünk, és ezek által ismerhetünk meg még több rejtett kincset az országunkban.

• @EzustLovag41
    @EzustLovag41 2 วันที่ผ่านมา +1

Most is élmény volt mint mindig.!köszönjük hogy megosztottátok velünk!
    Mi is szerettünk volna végigmotorozni a TRANSVÂLCAN on már vagy 2 éve .remélem jövőre sikerülni fog .Addig is élvezzük általatok! Köszönjük szépen !

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา +1

@@EzustLovag41 Köszönjük szépen hogy megnézted 🤟 Úgy ahogy a videóban is mondtam mi még voltunk egyszer most jó pár éve de sem akkor sem pedig most nem mentünk végig rajta sajnos, hanem csak a tetőig 🤟😜

• @MargaretaSzocs-ol5cl
    @MargaretaSzocs-ol5cl 2 วันที่ผ่านมา +1

Csodás a természet és nagyon sok szép hely van.Szerencses vagyok hogy annyi csodát mutatatok.

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา

Köszönjük szépen! Valóban nagyon szerencsések vagyunk, hogy ilyen sok szép helyre eljutunk, és még nagyobb öröm, hogy megoszthatjuk ezeket a csodákat másokkal is. A természet tényleg lenyűgöző, és mindig találunk valami új, felfedezésre váró kincset. Remélem, sikerül inspirálnunk másokat is, hogy ők is elinduljanak hasonló kalandokra!

• @laszlotomos
    @laszlotomos 2 วันที่ผ่านมา +1

Nagyon szép helyek ez igen csak igy tovább ,erőt és egeszseget nektek 😊

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา +1

@@laszlotomos Köszönjük szépen 🙏 Ez volt az utolsó rész az erdélyi túránkrol, most következnek újra a dél amerikai videók😝🤟

• @hajnalkaszekely
    @hajnalkaszekely 2 วันที่ผ่านมา +1

Ámulattal figyelem, milyen gyönyörű helyeket ismerhetek meg az Attisway kalandjain keresztül! Az országunk szépségei, amelyekről talán sosem hallottam volna, most új fényben ragyognak előttem. Minden alkalommal, az új videótok csodálattal tölt el, hogy mennyi rejtett kincs és lélegzetelállító táj található itt, amiket az általatok keresztül fedezhetünk fel.❤

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา

Nagyon köszönjük a kedves szavakat és a támogatást! Öröm számunkra, hogy a kalandjaink által te is felfedezheted az országunk rejtett szépségeit. Mindig az a célunk, hogy újabb és újabb csodálatos helyeket mutassunk be, és inspiráljunk másokat is arra, hogy elinduljanak ezeken a felfedezőutakon.
      Az ilyen visszajelzések igazán motiválnak minket, és még nagyobb lelkesedéssel vágunk neki a következő kalandnak, hogy továbbra is megmutathassuk nektek a természet és az utak varázsát. Örülünk, hogy velünk tartasz!

• @janostaczi
    @janostaczi 2 วันที่ผ่านมา +1

Az a trans vulkán tetszik, jövőre szerintem meglépjük. többi már meg volt. :) Köszönjük a beszámolót.

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา +2

@@janostaczi Nagyon szívesen 😜 Remélem tetszett 👌😜

• @PéterAnka
    @PéterAnka วันที่ผ่านมา +1

Nagyon tetszett. Jó veletek lenni így képernyőn keresztül is. Szép utak, helyek amit érdemes bejarni. Jövő szezonban megcélozzuk motorral. Látom te is szereted a tempós motorozást. Itthon tegnap 200 km es túra volt a Zemplénben, 29 motorral voltunk.

@AttisWayHu  วันที่ผ่านมา +2

@@PéterAnka Köszi hogy megnézted és örülünk hogy tetszett 👌🤟 Igen nagyon is szeretek tempósan menni mivel hogy tizenakarhany éven keresztül csak gyorsasági motorom volt, e azért meg marad az ember vérében 😜👍

• @sandorbedo8030
    @sandorbedo8030 2 วันที่ผ่านมา +1

Köszi nektek az élményt,idén nem sikerült felmenjünk a TranszAlpinára,de általatok láttuk ismét,pontosan olyan szép és vagány,mint évekkel ezelőtt ! Jó hogy nem lett nagyobb baj attól a kilazult féktárcsától ...

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา +1

@@sandorbedo8030 Nagyon szívesen 😜👌 Reméljük tetszett 🤟 Nekünk nagyon tetszett pedig nem voltunk rég rajta, még mindig olyan szép mint évekkel ezelőtt 😭🤟👌

• @AlparsMotoAdventure
    @AlparsMotoAdventure วันที่ผ่านมา +1

Wow, na ebben a videóban volt minden mint egy jó boltban. Esés, kelés, technikai probléma, szép tájak és nem utolsó sorban egyre jobb és dinamikusabb zenék. Szerencsétek volt, hogy nem lett nagyobb baj a féktárcsa miatt. Azt kivánom, hogy soha nagyobbat ne essetek motorral, ez a dőlés még belefér, csak utána nehéz felszedni a tehenet sajnos. Idén nekem kimaradt a kötelező Alpina és fogaras, de nem bánom, majd jövőre 🤘😎

@AttisWayHu  วันที่ผ่านมา +1

@@AlparsMotoAdventure Igen tényleg minden volt ebben az utolsó részben a rövid túránkrol 😝👍 De szerencsére nem lett semmi nagy gond 🤟 És tényleg nem is hiányzik hogy nagyobbat esünk mert volt az nekem elég fiatalabb koromban 👌😝🤟

• @AlparsMotoAdventure
      @AlparsMotoAdventure 23 ชั่วโมงที่ผ่านมา

@@AttisWayHu jó hogy azok az idők lejártak, mostmár csak óvatosan kalandozzatok 😉

• @gabormartin2052
    @gabormartin2052 วันที่ผ่านมา +1

Tetszett, szép video. Nekem csak a zene minden motoros videon felesleges, mert én a motor, meg a szél hangját szeretem hallani. A zene már fáraszt így 54 évesen. További szép napot, sok sikert kívánok neked.

@AttisWayHu  วันที่ผ่านมา +1

@@gabormartin2052 Köszönjük hogy megnézzted és örülünk hogy tetszett 👌🙏 A zenével kapcsolatosan szerintem azért kell mert félórás videóban azért furcsa lenne zene nélkül 🤟 De nem tudom hogy észre vettede, de más youtuberok teljesen lehalkitják a motor hangot és csak zene van 🤔 Nálam ez sohasem így van, én teszek zenét viszont hallatszik a motor hang is mert végül arról van szó 🤟👍👌

• @gabikatodor
    @gabikatodor 2 วันที่ผ่านมา +1

A Véka-szurdok lenyűgöző szépsége egyszerűen elragadó! Ez a hely Románia egyik rejtett kincse, amely magával ragad a természet érintetlen varázsával. A szurdok meredek sziklafalai között kanyargó út olyan, mintha egy festménybe csöppentünk volna. A zöldellő erdők, a kristálytiszta patakok és a szikrázó napsütés mind-mind hozzátesznek a hely varázsához.
    És mindez a kaland egyben a Transzalpinához vezet, Románia legmagasabban motorozható útjához. A motorral átszelni ezt a területet egy igazi élmény, ahol minden kanyar újabb és újabb lélegzetelállító látványt nyújt. Ahogy haladtunk felfelé, a friss hegyi levegő és a páratlan panoráma egyszerűen felejthetetlen volt. Ez a hely a szabadság, a természet és a kaland tökéletes kombinációja!❤😊

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา

Teljesen egyetértek, a Véka-szurdok valóban lenyűgöző a maga érintetlen szépségével. Olyan, mintha egy másik világba csöppennénk, ahol a természet még a maga vad, nyers formájában uralkodik. A kristálytiszta patak, a meredek sziklák és a nyugalom egyedülálló élményt nyújtanak.
      De bizony jól meg fagyott a lábunk amíg ott sétáltunk 😂😂😂, így talán még feledhetetlenebb élmény marad szamunkra❤!
      A Transalpina út pedig maga a csoda! Ahogy a hegyek között kígyózik az út, és a magaslatról beláthatod az egész tájat, egyszerűen lélegzetelállító. Mindkét hely fantasztikus, és örök emlék marad azoknak, akik eljutnak ide, számunkra is nagy élmény mivelhogy szívesen vissza látogatunk mindig erre a helyre.

• @motoklnd
    @motoklnd 2 วันที่ผ่านมา +1

Vannak ismerőseim akik utassal is lemennek "offoadozni" murvás köves útra, én se szívesen tenném pláne nem kilazult féktárcsa csavarokkal! 🙃 😁Azért a komolyabb bajt megúsztátok!

@AttisWayHu  2 วันที่ผ่านมา +2

@@motoklnd Hát mi dél Amerikában több mint 3000 kilométert tettünk meg offroadon és agyon pakolt motorral 😝🤟 Most egy jó ideig nem hiányzik 😜👌

• @jozsefsimon6464
    @jozsefsimon6464 วันที่ผ่านมา +1

Csodaszép helyeken jártatok! A motorral meg nem dőltetek el,hanem ti így szálltok le... 🤣

@AttisWayHu  วันที่ผ่านมา +1

@@jozsefsimon6464 Igen tényleg szép helyek és nem is kellett nagyon messze menjünk 😜🤟 Én már annyiszor estem motorral hogy ez még edzésnek sem felelt meg 😝👍

@zoltanjozsefszokolai6082 วันที่ผ่านมา +1

pár hónapja jártam erre, mi megnèztük a Bóli barlangot is

@AttisWayHu  วันที่ผ่านมา +1

@@zoltanjozsefszokolai6082 Mi is meg akartuk nézni de utána valamiért mégsem néztük meg 😜 Majd legközelebb 👌 Köszi hogy megnézted a videót 👏😁

@zoltanjozsefszokolai6082 วันที่ผ่านมา +1

@@AttisWayHu tetszett nagyon, meg ott van a Retyezát, a lolaia vizesès( remèlem jól írtam)

@AttisWayHu  วันที่ผ่านมา +2

@@zoltanjozsefszokolai6082 A Retyezátban sem voltunk már több mint 15 éve 😁 Túl sók szép hely van a világon, nincs elég idő sajnos mindent megnézni 😁👏

@zoltanjozsefszokolai6082 วันที่ผ่านมา +1

@@AttisWayHu èn is így vagyok vele, 50 én túl igyekezni kell,hogy ha szèt akár nèzni az ember a világban, Romániának kell szinte egy èlet,hogy mindent lásson az ember, ha csak a 14- 2000 mèter feletti csúcsot akarja megmászni az ember arra is èvek kellenek,

@AttisWayHu  วันที่ผ่านมา +2

@@zoltanjozsefszokolai6082 Igen tényleg sók minden szép látnivaló van itt az országban 😜 Na de mi azért szeretünk messzebbre is elmenni és szétnézni 😜👏😁

• @CiviszJanos
    @CiviszJanos วันที่ผ่านมา +1

Újra és újra Gabika segít ki. Most is a pálinka a kifogás? Éljenek a csajok! Újra nem bántásból írom.

@AttisWayHu  22 ชั่วโมงที่ผ่านมา +1

Ő a jobbik felem 🤟Ki más segítene ki ha nem ő? 😜🤟👌