Tak. Jeg er 187 cm og ca. 88 kg. Om det skal være plast eller glasfiber, kommer meget an på hvad man skal. Hvis det er lange ture og overnanting, vil jeg tag glasfiber, men er det stort set alt andet ville jeg tag plastikken, fordi den er så let og fin til det mest.
Hej Nicolas Det kan du tro jeg kan, artikelen ligger her: komud.dk/valg-rygsaek-vandre-fjeldet-vinter/ Der er også henvisninger til videoer omkring justering og vægtfordeling. Håber det kan bruges. God aften :-)
God video! Hvor høj er du og hvad vejer du? Kan du lide dette eller det med glasfiber?
Tak. Jeg er 187 cm og ca. 88 kg. Om det skal være plast eller glasfiber, kommer meget an på hvad man skal. Hvis det er lange ture og overnanting, vil jeg tag glasfiber, men er det stort set alt andet ville jeg tag plastikken, fordi den er så let og fin til det mest.
Kunne du måske lave en video vor du viser eller tæster rygsække jeg leder nemlig efter en men ved ikke vad jeg skal købe.
Hej Nicolas
Det kan du tro jeg kan, artikelen ligger her: komud.dk/valg-rygsaek-vandre-fjeldet-vinter/
Der er også henvisninger til videoer omkring justering og vægtfordeling.
Håber det kan bruges.
God aften :-)
Du skriver T304 og siger T504 🤔😉
KimRoed Nielsen Slå fejl😀