ขนาดวิดีโอ: 1280 X 720853 X 480640 X 360
แสดงแผงควบคุมโปรแกรมเล่น
เล่นอัตโนมัติ
เล่นใหม่
اللهم أغفر لي ولوالدي ولجميع المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات اللهم صل وسلم وبارك على نبينا وحبيبنا محمد عليه افضل الصلاة والسلام.
يارب امين
مي عز الدين تخبل ،،، تمثيلها جميل ويعكس حقيقة بعض النساء الي بيتحملوا المسؤولية من صغرهم ،،، بعض الأحيان الحياة تكون قاسية على البشر
لاااا صوتها عااأالى
صح دي البنت متلي انا تحملت مسؤليه عمتو وانا عندي 14 سنه وعشت واشتغلت في مطعم دي كوريا متل قصتي بالتفصيل
@@osamataman5942 انت اللي هامك صوتها
@@osamataman5942 فعلا
والله مثلي تحملت مسؤليات كبيرة اكثر منها ربيت اخوتي السبع وبدير بالي ع امي وابوي وجدتي
تعجبني رجاء اخت نادر في طريقة كلامها واصلا صوتها تحفة
أم سوكة دي عاملة جو في المسلسل دمها خفيف تضحك😂😂
الاصيل للاصيل هههه بحبك باستمرارتحية لكل المصريين من الجزائر
مين هنا 2024 🎉🎉
انا 😂😂
انا🦦🦋
أنا 😂
أنا ❤
😂😂😂انا
الي يحب الله لايَ
الله يرحمك ياا كريمة يا مختار وينور قبرك ياارب♥️♥️😇
الله يرحمها
👛👛👛😂😁😀
الله يرحمهة
لايك للفنانةمي عزالدين
المسلسل يظهر حقيقة انه لا الناس البسطاء عايشين سعداء ولا البرجوازين الطبقة الارستقراطيه الغنية وخصوصا في مصر
وسوريا كمان هيك 😢
كلامك صحيح
طاعون ده مش اسم...ده اسلوب حياه😂😂
انا قرأتها بنفس الصوت😂😂
@@tasneemmohammed9222 ههههه
😅😅
مي عز الدين تمثيلها جميل جدا و تحفه مين معي🎉
سندس تحفه 🤣الله يرحمها ..
يارب يرحمها ياااااااااااأااااااااارب سندس دي زي العسل
يا ماتت لله يرحمه
واللهى سندس دي عسل😍😍
الله يرحمها ويغفرلها يارب وتكون من اهل الفردوس الاعلي كلنا ندعيلها ب الرحمة
الله يرحمها يارب
سندس في كل حلقه تبغا تحج 😭😭ادعلها تحج 😂😂😂😂😂😂😂
انا بموت فى مى عز الدين
مين بيتفرج في 2024 غيري😅
انا
احنا ب2025
محمد امام دمو حلوو جداََ
الظابط دمه خغيف مهضوم ووسيم
احلي مسلسل شوفته (مي عز الدين _كنده علوش _سناء يوسف _سعد الصغير)
امي سوكا 👌 براهيمكوريا احلى حاجه في المسلسل 💝💖🤩👌🤭♥️🤣😭😂😅🤩😘😍
محاضر .دليفرى ومعرفه قضايا الناس دلفرى😹😹😹😻ماشفتش حد كده ابدا
19:22هذي المجسمات ألا ترين فيها فتنه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ( بجد فنان رائع
مفيش حلقة مفيهاش جملة سعد بيحب البيض
vu plus ايوووووه
vu plus هههههه 😂😂😂😁
@@jojotv5168 تم الإشتراك روديها
@@reemstars6377 تم الإشتراك روديها
ايه يعني
11:28 جاتك ضربة😂😂😂😂 عسل سندس دي
😂😂
نجوان :فشل كلوي مرة وحدةابو نجوان: لا مرتين😂😂😂😂
🤣 ههههههههههههههههه هههههههههههـهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
أبو نجوان هذا حكاية ههه ظبط دوره وتجمعت فيه كل صفات قلة أصل
المصريين ..روووووعة .اول مرة في حياتي نشوف فيلم مصري .اول مرة .روووعة ..يعني التمثيل صح لي المصريين ....والله تعيش معاهم .صح ..
المسلسل روعه مع احلى سندس الله يرحمها
ونعم لشيخ داخل يقولهاشيليهم وإلا يبص وإلا يبص عليهم 😁😁 وإلا يتقدم لها ويحكي لها تاريخ حياتته
استغفر الله العظيم الذي لا اله الا هو الحي القيوم و اتوب اليه
اني اكثر شي عجبني هو رئيس المباحث و جملات😘😍🥰
ربنا يرحمك: سمير غانم🥺😭
23:01 😂😂🤦🏻♀️احلا شي سوكا
صحيح إني مش فاهمة حاجة بس واضح انو كلام مهم😂😂😂😂
هموت 😂
@@bassanthassan9708 من شو😱
هههههه
@@بنوتهكيوت-ه5ت7غ 😂
@@bassanthassan9708 اول مره حد يرد بسرعه
ال ياكل كبايه شاى يخف السكر 😂😂حلو دى
مسلسل قمت ارووعه
مين بيسمع المسلسل في زمن الكورونا 😁
ههه انا
اناااااا
وانا
나는 😂🤍
طاعووووووون عسل 😂 بحبك بأستمرار 😂😂😂
اله طاعون يخدك يا بعيد مش هو بيقول كدا العسل وانتي بنت لو كال😛😜😝😋
رجاء اخت المحامي نادر تصعب عليا بجد تمثل الشخصيه المضحيه اللي ماحد قدر تضحيتها
لو بنعرف نتسهوك مكنش حالنا بقي كده 🤣🤣🤣 كوريا معلمه
😂🎉❤😢😮😅😊
انا لا أحب تتبع المسلسلات ولم أتابعهم منذ عشرين عام .لكن هذا المسلسل شكل ثاني تحية لكل شخص ساهم في إنجاح هذا المسلسل
ياحلاتك ياطاعون قربان الله اللي خلقك 😂😂
❤❤❤❤ كوريا العيشه معاها صعبه بس جواها طيبه وجدعنه
سوما وامه موطبيعين يموتون ضضحكك ومعاهم سندنس 😂😭
صح 😢😅عايزه تحج سندس
وصفة ابراهيم لصنعة الكبدة 😂😂اومال الزبون هياكل ايه : مخلل
هههههه طاعون دا موش اسم بس دا اسلوب حياة 😁
ده احلى مسلسل شوفته فى حياتى وانا بحب ممثلين الى فى مسلسل ده ❤❤❤❤
15:24 وجه مي عز الدين قتلني مجرمة تمثيل 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
انت من فلسطين ولا منين انت حتى عالم فلسطين بس شكلك مش شكل الفلسطيني خالص
@@toaamohamed1248 من فلسطين والصوره مش صورتي
الدقيقة 20:38 الموقف كان طبيعي وكأن الضحك خارج عن النص ههههههه ما اتمالكو نفسهم من الضحك🤣🤣🤣
Meme Jo كيف اتسون مال الدقايق
@@mahraalbloshi4804 وقف المقطع اللي تبغاه بالضغط ع الشاشة ح تطلع لك الدقيقة اللي تبغاها
@@mahraalbloshi4804 بتتبتبتييتيتيتتي😂🎉
@@memejo2878 ❤😂😮😅
المسلسل جميل
انت فاكرني مهندس محترم ده أنا هشعلقك😂😂😂😂😂
9
🤥🤯😂
@@dema-x1q th-cam.com/video/08Ibobvm9a0/w-d-xo.html
طارق عسل اصلا 😂😂❤
اللي يتفرج على المسلسل بسنة 2020 لايك💖💖💖
انا بحب كورية❤❤❤❤🎉🎉🎉❤🎉🎉🎉🎉❤❤
سلومة ده مصيبة😂 و طريقة كلامه تموت من الضحك😂
دي تموت من الرعب 😢 مش من الضحك😅
انا بحب الشيخو اوي اوي علشان بيعلمونا الحج
طاعون دا اسلوب حياة 😂 بحبك باستمرار
😂 😂 😂 😂
كوريا اصلية وابراهيم ميستهلهاش
لار لايكين
الدقيقه ٢٠ ضحكو صدق 😂😂😂
نفسي بي اشوف اللوحة الي عم يرسمها هاني 🤣🤣
اكيد هايدي لانه يحبها
هسي المسلسل دا لو أنتهي نقبل فين 😭😭😭🤣🤣🤣😹😹😹اووووه جميل اوي اوي
اللهم قدثقلت همومي ومتاعب الحياة اثقلتها اكثر اللهم ياربي ومولاي وسيدي اذهب عني الهموم واستخيرك في قطع قدمي بعدعناء ٩سنوات والم لايعلم به الا انت وفرجك على عبادك ياااارب
عايزين جزء ثانى الي معايا يحط لايك
انا عيزاه لو سمحت
المسلسل دا من خمس سنين يعني هيعملو جزء تاني ايه
طعونا 10:37بحبك بستمرار 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ههههههه أجمل شئ سلوكة الجزار و الست نوال ....... ههههههههههههههههه
اسمه سلومة
المسلسل ده تحفه بجد انا دي المرة الألف بجد
20:50 الضحكة كانت عفويه وجميله من امينه رزق الله يرحمها
امينة رزق!!!😅
11:25 يبوو متت ،😞😹💗!َ'')) والله سندس تحفه الله يرحمها 🥺🤏🏻🤍
احسن مسلسل في العالم من بحب دلع البنات احط لايك
مين بيتفرج على هالمسلسل للحين في عام 2023 .. !! 💜💜👍🏻
انا ❤
دي عربيتك زي المودام ماينفعش تديها حد ابدا 😂😂😂😂😂 رهيب تاااعووون
طاعوووووون مش تاعووووووون خههههه
المسلسل فيه اهانة كبيرة لـ للخليج 🙂.
حقيقي
كويس
😅😅😅😅ليه بس
😂😂😂😂😂طااااااعون بحبك با استمرار
مي عز الدين بنوته زي القمر
مين بيسمع المسلسل في 2021
احلى حاجه في المسلسل هو صوت طعون اللي معي لايك
روعه جداجداجدا😘😍😍😍
مي عز الدين ممثله تحفه
انا بحب مسلسل دلع بنات
خلينه انشوف كم واحد يبحب ربنه يخليني لايك
ستغفر الله يعني الما يحط اليك مايحب الله عيب عليكم ☹️☹️☹️
@@ريحنةالزهراء نعم و الله
عيب والله هتقول لربنا اي وانت بتشحت لايكات تافهه باسمه يا شحاتين اللايك😒😒😒😒
الشيخ تاعهم قتلني بالضحك مجسمات فائقات الانوثة😂😂
احله مسلسل
ههههه سندس تموتني ضحك
مسلسل جميييييل
السكر كله قاعد يمي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
احسن واحده كوميدي في المسلسل ام ثوقه🤣🤣🤣🤣😂
الناس اللي زي ام نجوان هدول انا بطيقهمش .... بحبش اشوف حد مكسور وبيبكي طول الوقت هيك .
اللي قبلت تشتغل على راجل بكامل صحته ستسأل على ماأظن أمام الله على تهاونها في حقها واذلال نفسها
😂😂 هيمة طريقته في الكبدة زي طريقة الشاورما اللي دقتها في سوريا ثوم ومخلل وخبز كتير ولحسة شاورما
انا بموت في المسلسل ده جميل جدا
حبيت اذكركم سندس بتحب الحجاز وماء زمزم و أسعد بيحب البيض 😂🤣🤣🤣
😂😂😂
احلي مسلسل اتفرجت عليه
نقتتتغغنتتغتاانفننفغنفتفعغفللفارللففففلقعمعغعنغنع
ما امل من المسلسل هذا اشاهده في سنة ٢٠٢٤
مسلسل تحفه أوي أوي أوي
والله مسلسل جميل ورائع والله ❤❤
مين بيسمع المسلسل في زمن الكورونا
لا تقولوا نهار أسود لا تسبوا الدهر فإن الله هو الدهر
دور مي عز الدين جميل جداً
طاعون ده مش مجرد اسم ده اسلوب حياة
كوريا مزه بس لغلوغها يقهر 🤦🏻♀️😭🔪
@هايدي الشرباصي و هو كان حد اشتكالك انتي😂
يعني اي لغلوغه
احسن مسلسل بحبه اوي❤❤❤😊
صلي علي النبي
سندس بتفصلني ضحك
اللهم أغفر لي ولوالدي ولجميع المسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات
اللهم صل وسلم وبارك على نبينا وحبيبنا محمد عليه افضل الصلاة والسلام.
يارب امين
مي عز الدين تخبل ،،، تمثيلها جميل ويعكس حقيقة بعض النساء الي بيتحملوا المسؤولية من صغرهم ،،، بعض الأحيان الحياة تكون قاسية على البشر
لاااا صوتها عااأالى
صح دي البنت متلي انا تحملت مسؤليه عمتو وانا عندي 14 سنه وعشت واشتغلت في مطعم دي كوريا متل قصتي بالتفصيل
@@osamataman5942
انت اللي هامك صوتها
@@osamataman5942 فعلا
والله مثلي تحملت مسؤليات كبيرة اكثر منها ربيت اخوتي السبع وبدير بالي ع امي وابوي وجدتي
تعجبني رجاء اخت نادر في طريقة كلامها واصلا صوتها تحفة
أم سوكة دي عاملة جو في المسلسل دمها خفيف تضحك😂😂
الاصيل للاصيل هههه بحبك باستمرار
تحية لكل المصريين من الجزائر
مين هنا 2024 🎉🎉
انا 😂😂
انا🦦🦋
أنا 😂
أنا ❤
😂😂😂انا
الي يحب الله لايَ
الله يرحمك ياا كريمة يا مختار وينور قبرك ياارب♥️♥️😇
الله يرحمها
👛👛👛😂😁😀
الله يرحمهة
لايك للفنانةمي عزالدين
المسلسل يظهر حقيقة انه لا الناس البسطاء عايشين سعداء ولا البرجوازين الطبقة الارستقراطيه الغنية وخصوصا في مصر
وسوريا كمان هيك 😢
كلامك صحيح
طاعون ده مش اسم...ده اسلوب حياه😂😂
انا قرأتها بنفس الصوت😂😂
@@tasneemmohammed9222 ههههه
😅😅
مي عز الدين تمثيلها جميل جدا و تحفه مين معي🎉
سندس تحفه 🤣
الله يرحمها ..
يارب يرحمها ياااااااااااأااااااااارب سندس دي زي العسل
يا ماتت لله يرحمه
واللهى سندس دي عسل😍😍
الله يرحمها ويغفرلها يارب وتكون من اهل الفردوس الاعلي كلنا ندعيلها ب الرحمة
الله يرحمها يارب
سندس في كل حلقه تبغا تحج 😭😭
ادعلها تحج 😂😂😂😂😂😂😂
انا بموت فى مى عز الدين
مين بيتفرج في 2024 غيري😅
انا
احنا ب2025
انا
انا
محمد امام دمو حلوو جداََ
الظابط دمه خغيف مهضوم ووسيم
احلي مسلسل شوفته (مي عز الدين _كنده علوش _سناء يوسف _سعد الصغير)
امي سوكا 👌 براهيم
كوريا احلى حاجه في المسلسل 💝💖🤩👌🤭♥️🤣😭😂😅🤩😘😍
محاضر .دليفرى ومعرفه قضايا الناس دلفرى😹😹😹😻ماشفتش حد كده ابدا
19:22هذي المجسمات ألا ترين فيها فتنه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ( بجد فنان رائع
مفيش حلقة مفيهاش جملة سعد بيحب البيض
vu plus ايوووووه
vu plus
هههههه 😂😂😂😁
@@jojotv5168 تم الإشتراك روديها
@@reemstars6377 تم الإشتراك روديها
ايه يعني
11:28 جاتك ضربة😂😂😂😂 عسل سندس دي
😂😂
نجوان :فشل كلوي مرة وحدة
ابو نجوان: لا مرتين
😂😂😂😂
🤣 ههههههههههههههههه هههههههههههـهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
أبو نجوان هذا حكاية ههه ظبط دوره وتجمعت فيه كل صفات قلة أصل
المصريين ..روووووعة .اول مرة في حياتي نشوف فيلم مصري .اول مرة .روووعة ..يعني التمثيل صح لي المصريين ....والله تعيش معاهم .صح ..
المسلسل روعه مع احلى سندس الله يرحمها
ونعم لشيخ داخل يقولهاشيليهم وإلا يبص وإلا يبص عليهم 😁😁 وإلا يتقدم لها ويحكي لها تاريخ حياتته
استغفر الله العظيم الذي لا اله الا هو الحي القيوم و اتوب اليه
اني اكثر شي عجبني هو رئيس المباحث و جملات😘😍🥰
ربنا يرحمك: سمير غانم🥺😭
23:01 😂😂🤦🏻♀️احلا شي سوكا
صحيح إني مش فاهمة حاجة بس واضح انو كلام مهم😂😂😂😂
هموت 😂
@@bassanthassan9708 من شو😱
هههههه
@@بنوتهكيوت-ه5ت7غ 😂
@@bassanthassan9708 اول مره حد يرد بسرعه
ال ياكل كبايه شاى يخف السكر 😂😂حلو دى
مسلسل قمت ارووعه
مين بيسمع المسلسل في زمن الكورونا 😁
انا
ههه انا
اناااااا
وانا
나는 😂🤍
طاعووووووون عسل 😂 بحبك بأستمرار 😂😂😂
اله طاعون يخدك يا بعيد مش هو بيقول كدا العسل وانتي بنت لو كال
😛😜😝😋
رجاء اخت المحامي نادر تصعب عليا بجد تمثل الشخصيه المضحيه اللي ماحد قدر تضحيتها
لو بنعرف نتسهوك مكنش حالنا بقي كده 🤣🤣🤣 كوريا معلمه
😂🎉❤😢😮😅😊
انا لا أحب تتبع المسلسلات ولم أتابعهم منذ عشرين عام .لكن هذا المسلسل شكل ثاني تحية لكل شخص ساهم في إنجاح هذا المسلسل
ياحلاتك ياطاعون قربان الله اللي خلقك 😂😂
❤❤❤❤
كوريا العيشه معاها صعبه
بس جواها طيبه وجدعنه
سوما وامه موطبيعين يموتون ضضحكك ومعاهم سندنس 😂😭
صح 😢😅عايزه تحج سندس
وصفة ابراهيم لصنعة الكبدة 😂😂
اومال الزبون هياكل ايه : مخلل
هههههه طاعون دا موش اسم بس دا اسلوب حياة 😁
ده احلى مسلسل شوفته فى حياتى وانا بحب ممثلين الى فى مسلسل ده ❤❤❤❤
15:24 وجه مي عز الدين قتلني مجرمة تمثيل 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
انت من فلسطين ولا منين انت حتى عالم فلسطين بس شكلك مش شكل الفلسطيني خالص
@@toaamohamed1248 من فلسطين والصوره مش صورتي
الدقيقة 20:38 الموقف كان طبيعي وكأن الضحك خارج عن النص ههههههه ما اتمالكو نفسهم من الضحك🤣🤣🤣
Meme Jo كيف اتسون مال الدقايق
@@mahraalbloshi4804 وقف المقطع اللي تبغاه بالضغط ع الشاشة ح تطلع لك الدقيقة اللي تبغاها
@@mahraalbloshi4804 بتتبتبتييتيتيتتي😂🎉
@@memejo2878 ❤😂😮😅
المسلسل جميل
انت فاكرني مهندس محترم ده أنا هشعلقك😂😂😂😂😂
9
🤥🤯😂
@@dema-x1q th-cam.com/video/08Ibobvm9a0/w-d-xo.html
طارق عسل اصلا 😂😂❤
اللي يتفرج على المسلسل بسنة 2020 لايك💖💖💖
انا بحب كورية❤❤❤❤🎉🎉🎉❤🎉🎉🎉🎉❤❤
سلومة ده مصيبة😂 و طريقة كلامه تموت من الضحك😂
دي تموت من الرعب 😢 مش من الضحك😅
انا بحب الشيخو اوي اوي علشان بيعلمونا الحج
طاعون دا اسلوب حياة 😂 بحبك باستمرار
😂 😂 😂 😂
كوريا اصلية وابراهيم ميستهلهاش
لار لايكين
الدقيقه ٢٠ ضحكو صدق 😂😂😂
نفسي بي اشوف اللوحة الي عم يرسمها هاني 🤣🤣
اكيد هايدي لانه يحبها
هسي المسلسل دا لو أنتهي نقبل فين 😭😭😭🤣🤣🤣😹😹😹اووووه جميل اوي اوي
اللهم قدثقلت همومي ومتاعب الحياة اثقلتها اكثر اللهم ياربي ومولاي وسيدي اذهب عني الهموم واستخيرك في قطع قدمي بعدعناء ٩سنوات والم لايعلم به الا انت وفرجك على عبادك ياااارب
عايزين جزء ثانى الي معايا يحط لايك
انا عيزاه لو سمحت
المسلسل دا من خمس سنين يعني هيعملو جزء تاني ايه
طعونا 10:37بحبك بستمرار 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ههههههه أجمل شئ سلوكة الجزار و الست نوال ....... ههههههههههههههههه
اسمه سلومة
المسلسل ده تحفه بجد انا دي المرة الألف بجد
20:50 الضحكة كانت عفويه وجميله من امينه رزق الله يرحمها
امينة رزق!!!😅
11:25 يبوو متت ،😞😹💗!َ''))
والله سندس تحفه الله يرحمها 🥺🤏🏻🤍
احسن مسلسل في العالم من بحب دلع البنات احط لايك
مين بيتفرج على هالمسلسل للحين في عام 2023 .. !! 💜💜👍🏻
انا ❤
دي عربيتك زي المودام ماينفعش تديها حد ابدا 😂😂😂😂😂 رهيب تاااعووون
طاعوووووون مش تاعووووووون خههههه
المسلسل فيه اهانة كبيرة لـ للخليج 🙂.
حقيقي
كويس
😅😅😅😅ليه بس
😂😂😂😂😂طااااااعون بحبك با استمرار
مي عز الدين بنوته زي القمر
مين بيسمع المسلسل في 2021
احلى حاجه في المسلسل هو صوت طعون اللي معي لايك
روعه جداجداجدا😘😍😍😍
مي عز الدين ممثله تحفه
انا بحب مسلسل دلع بنات
خلينه انشوف كم واحد يبحب ربنه يخليني لايك
ستغفر الله يعني الما يحط اليك مايحب الله عيب عليكم ☹️☹️☹️
@@ريحنةالزهراء نعم و الله
عيب والله هتقول لربنا اي وانت بتشحت لايكات تافهه باسمه يا شحاتين اللايك😒😒😒😒
الشيخ تاعهم قتلني بالضحك مجسمات فائقات الانوثة😂😂
احله مسلسل
ههههه سندس تموتني ضحك
مسلسل جميييييل
السكر كله قاعد يمي 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
احسن واحده كوميدي في المسلسل ام ثوقه🤣🤣🤣🤣😂
الناس اللي زي ام نجوان هدول انا بطيقهمش .... بحبش اشوف حد مكسور وبيبكي طول الوقت هيك .
اللي قبلت تشتغل على راجل بكامل صحته ستسأل على ماأظن أمام الله على تهاونها في حقها واذلال نفسها
😂😂 هيمة طريقته في الكبدة زي طريقة الشاورما اللي دقتها في سوريا ثوم ومخلل وخبز كتير ولحسة شاورما
انا بموت في المسلسل ده جميل جدا
حبيت اذكركم سندس بتحب الحجاز وماء زمزم و أسعد بيحب البيض 😂🤣🤣🤣
😂😂😂
احلي مسلسل اتفرجت عليه
نقتتتغغنتتغتاانفننفغنفتفعغفللفارللففففلقعمعغعنغنع
ما امل من المسلسل هذا اشاهده في سنة ٢٠٢٤
مسلسل تحفه أوي أوي أوي
والله مسلسل جميل ورائع والله ❤❤
مين بيسمع المسلسل في زمن الكورونا
لا تقولوا نهار أسود لا تسبوا الدهر فإن الله هو الدهر
دور مي عز الدين جميل جداً
طاعون ده مش مجرد اسم ده اسلوب حياة
كوريا مزه بس لغلوغها يقهر 🤦🏻♀️😭🔪
@هايدي الشرباصي و هو كان حد اشتكالك انتي😂
يعني اي لغلوغه
احسن مسلسل بحبه اوي❤❤❤😊
صلي علي النبي
سندس بتفصلني ضحك