Rozdanie z okazji 1500 subskrybcji🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉ZAKOŃCZONE

• เผยแพร่เมื่อ 19 ต.ค. 2024

• @justynaszal7263
    @justynaszal7263 23 วันที่ผ่านมา +1

Ale dobroci Kasiu 🤩 Ja w tym roku podtrzymałam tradycję wyjazdu nad polskie morze. Uwielbiam tam wracać. Byłam w lipcu w Darłówku a później w Rewalu. Bardzo polecam to miejsce. Można przejść pięknym klifem na spacer do sąsiedniej miejscowości Trzęsacz. Pogoda na całe szczęście dopisała. Uwielbiam polskie morze. Ma swój klimat i nie trzeba jechać za granicę żeby świetnie wypocząć. Pozdrawiam serdecznie i biorę udział w rozdaniu 🌷🫶🏻

• @CreativeFourCorners
    @CreativeFourCorners 23 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział😊Gratuluję tylu ogladajacych,brawo.Bardzo lubię twoj kanał,chyba dlatego,że tworzysz prace całkiem inne niż ja,i to jest bardzo ciekawe i inspirujące.Te wakacje spedziłam nad polskim morzem,było super bo drugi raz w moim życiu😄🥰Pozdrawiam serdecznie

• @rozaliaruczkowska777
    @rozaliaruczkowska777 22 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział!!!!I gratuluję!!!!Kochana życzę ci aby twój kanał rozwijał się,miał coraz więcej oglądających i przynosił ci satysfakcję!!!A na pytanie gdzie spędzałam wakacje odpowiadam.... plaża,basen i ostatnie dni aby trochę ochłodzić się od słoneczka ,chodzenie po górach.Tu gdzie mieszkam klimat jest bardzo zmienny ,w zależności gdzie jesteś,więc do koloru i do wyboru!!!Lato tego roku było bardzo upalne więc plaża z rana dla ochłody a później odpoczynek w domu przy tworzeniu nowych projektów na Boże Narodzenie,bo czas leci nieubłaganie....🤣😅Pozdrawiam i życzę powodzenia w twojej twórczości, dużo natchnienia i super projektów 🤗😘😍🥰❤️😍🥰😍😘😘😘😘😘😘

• @olazurawska2303
    @olazurawska2303 22 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Kasiu, super osiągnięcie! Lubię zazdrościć i cieszyć się razem z Tobą nowymi scrapowymi cudami jakie zdobywasz do swojej pracowni. Szczególnie cudne są rzeczy z CC.
    Wakacje mialam cudne. Nareszcie po 20 latach udalo mi się z dziećmi pojechać do Włoch dó Sabaudii, 2100km samochodem, nad ich cieplutkie morze. Było super. A resztę wakacji spedzalismy w domu po uszy w remoncie, z ktorego do dzisiaj jeszcze nie wyszliśmy. Najczęsciej robię kartki, personalizowane kolorem, motywem, dodatkami pod jubilata, czasem działam albumiki. Lubię bawić się scrapem😊

• @aniolnakominie
    @aniolnakominie 23 วันที่ผ่านมา +1

Gratulacje! To pędzimy do 2000! Ja chętnie wezmę udział w rozdaniu, tym bardziej, że marzę o produktach z CC :) Zawsze oczy mi się świecą, jak pokazujesz swoje zakupy. A wakacje w tym roku spędzaliśmy z synusiem w domu, niestety na razie nie możemy nigdzie wyjechać. Pozdrawiam - Gosia

• @barbarak3233
    @barbarak3233 24 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Gratuluję 1500 subskrypcji 🎉. Urlop mam teraz i wybieram sie nad morze.

• @ewan4620
    @ewan4620 22 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Gratuluję liczby subskrypcji i pięknych, kreatywnych prac. Urlop miałam podzielony: jego pierwszą część spędziłam w Gdańsku i w Kątach Rybackich, a drugą na działce nad Pisą. Pozdrawiam serdecznie.

• @barbarakliniewska6962
    @barbarakliniewska6962 24 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Gratuluję tak liczonego grona odbiorców.Wakacje spędziłam w Austrii, pozdrawiam i życzę 2000 subskrybcji😊

• @ireczkawawrzyniak9714
    @ireczkawawrzyniak9714 24 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Gratuluję pięknej liczbie subskrybentów 🎉🎉🎉. Piękna paczuszka😍😍😍. Swoje wakacje przeważnie spędzam w ogrodzie, bo mnie to najbardziej wycisza, ale też jednodniowe wypad miałam do Ustki i jestem bardzo zadowolona, przepiękne miejsce❤

• @katarzynasch1020
    @katarzynasch1020 24 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 W tym roku byliśmy we Włoszech , wynajęliśmy z zaprzyjaźnioną rodziną domek z basenem, i to była super decyzja. Bo nasza córka która bała się wody. Dzięki przyjaciółce nauczyła się nurkować i polubiła się z wodą. Super urlop kiedy dzieci mają dzieci. Ps lubię pani kartki są piękne i pani głos mnie uspokaja. Pozdrawiam 😊

• @kasiak8707
    @kasiak8707 24 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. W wakacje podjęłam decyzję o zdobyciu Korony Gór Polskich i zdobyłam już 16 szczytów. Reszta zostaje na przyszły rok 😊 Pozdrawiam ❤

• @barbaxd1245
    @barbaxd1245 23 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział na wakacjach byłam w Częstochowie piękne miejsce w którym dzieją się cuda

• @jolantapawela4724
    @jolantapawela4724 23 วันที่ผ่านมา +1

Gratulacje😀 kibicuję Ci w dalszym rozwoju kanału 👍Wakacje spędziłam w domu

• @AnnaWojciechowska-w4g
    @AnnaWojciechowska-w4g 25 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział.😊Wakacje spedzilam w górach oczywiście. Najpierw Beskid Śląski później Bieszczady polecam wędrówki.Warto zobaczyc te widoki.
    P.S. Bardzo lubię ten kanał😊

• @ennikombinujezpapierami
    @ennikombinujezpapierami 23 วันที่ผ่านมา +1

Dopisuje się i biorę udział, bo no cudowne rzeczy, szczególnie torba mi się spodobała coś pięknego 🩷🩷🩷 No Crafters więc no wow, na bogato. Ja w wakacje byłam z rodziną tylko w Zoo i Kosmoparku. Dalej nie wyjeżdżaliśmy, bo odkładaliśmy na pieska 😉🐶🥰
    Na koniec oczywiście gratuluję tylu subskrybcji, super, że przybywa obserwujących. Tworzysz tak piękne, ciekawe i inne rzeczy, że nie dziwię się, że osób przybywa. GRATKI 🎉

• @iwona.w.iwoneczka950
    @iwona.w.iwoneczka950 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział ❤❤❤Kocham scrapbooking,tworzę kartki nie tylko dla siebie. Niestety od dłuższego czasu nie mam wakacji.Pracuję z dziećmi na świetlicy,która jest czynna prawie cały rok i właśnie w okresie wakacji dzieci jest więcej. Przygotowałaś przepiękną nagrodę 😍 życzę coraz więcej subskrybcji.

• @sylwiaskowron1270
    @sylwiaskowron1270 22 วันที่ผ่านมา +1

Biorę Udział.
    W tym roku udało się spędzić mężem w Kołobrzegu, nie całe 5 dni ale było super. Dużo zwiedzaliśmy, był czas na kąpiel w morzu, tylko w jeden dzień padało. W tym krótkim czasie na nogach zrobiliśmy około 70 km :) .
    Kanał bardzo lubię oglądać, bardzo lubię rękodzieło w tym robienie kartek z różnych okazji dla bliskich i znajomych 😊Dziękuję za inspiracje, również te zakupowe 🤩

• @Pasje_Kornwalijki
    @Pasje_Kornwalijki 23 วันที่ผ่านมา +1

Oczywiście z chęcią pogratuluje tylu subskrypcji i bardzo lubię oglądać twoje prace gdyż na tle polskiego scrapma bardzo się wyróżniasz 😊 nie kartkuję tylko tworze albumy wiec nie biorę udziału w losowaniu chociaż najbardziej skupiłabym się tylko na bloczki z action bo w uk nie ma takich a bardzo mi się podobaja😊 poczekam aż będzie rozdawajka z action 😂
    A wakacje spędziłam na południu Francji wśród winnicowych pól 😊

• @AnnaNowakMaria
    @AnnaNowakMaria 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział.Po pierwsze gratuluję tak wielu subskrybentów i życzę wielu kolejnych.Wakacje spedzilam w domu opiekujac sie siostrzenicą .7 latka.A ze ciocia ja zaraziła scrapbookingiem to przez cale wakacje tworzyłysmy rózne prace.Powstało kilka kartek na różne okazje dla jej przyjaciółek oraz pudełek.Udało nam sie tez powyklejac obrazy metodą diamond painting.Wiec Wakacje były bardzo kreatywne.Pozdrawiam .

• @katarzynaznane8805
    @katarzynaznane8805 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział.Fantastycznie że kanał tak się rozwija.Ktoś zostanie szczęściarzem bo piękna wygrana.Urlop hmm,no cóż w domku.Ale nie narzekam,fajny stary ogródek bo i domek bardzo stary prawie stuletni,oj zawsze jest sporo pracy w starym ogródeczku,ale to jest takie przyjemne,a jeszcze jak jacyś goście odwiedzą to miło i wesoło,serdecznie pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia

• @iwonakazimirczyk8199
    @iwonakazimirczyk8199 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😍Gratulacje i życzę jeszcze wielu subskrybentów 😘. No cóż na wakacjach byłam w domu a raczej najstarszy syn przyjechał do domu na wakacje. Było super

• @GranatowaStokrotka
    @GranatowaStokrotka 26 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział😀 Wakacje ze względów osobistych spędziłam w tym roku w domu, może w przyszłym roku uda się gdzieś wyjechać. Pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych pomysłów i rozwoju kanału🌷

• @dariaurbanczyk2569
    @dariaurbanczyk2569 23 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział ❤ Oglądam Cię od bardzo dawna i super że masz już tak duże konto :) 🎉🎉 ja Wakacje niestety spędziłam w domu ale za to z super zabawa z dzieciakami na wsi nam się nie nudziło traktory kombajny i inne atrakcje . Do tego trampolina i wszystkie place zabaw były zaliczone :) Kasiu gratuluję :)

• @Ewa_Kral
    @Ewa_Kral 23 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział, a wakacje to w leśnym zaciszu w moim domu spędziliśmy rodzinnie odpoczywając na hamaczku ;)

• @nessyspapercorner4468
    @nessyspapercorner4468 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział ❤
    Moje wakacje w tym roku przypadają na październik. Spędzę je z rodzinką na Cyprze. 😊

• @MonikaWeclewskaakapaperMona
    @MonikaWeclewskaakapaperMona 24 วันที่ผ่านมา +1

Gratulacje Kasiu 🎉 nie biorę udziału bo mam mnóstwo produktôw CC chociaz te bloczki z Actiona bardzo mi się podobają. My w tym roku wybralismy sie do Hiszpanii, cieplutko było 😜

• @katarzynamarc
    @katarzynamarc 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 Przede wszystkim gratulacje 😊🎉 a ja w tym roku niestety nigdzie nie wyjeżdżałam, ponieważ mam nową pracę i nie mogłam urlopować, ale mieszkam w tak pięknym i urokliwym miejscu, że codziennymi spacerami rekompensowałam sobie niedobory wypoczynkowe 😁

• @barbarabudkiewicz408
    @barbarabudkiewicz408 24 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊
    Wakacji nie mam ale uwielbiam wycieczki i byłam w sierpniu w Górach Stołowych i szczerze polecam każdemu ❤
    Życzę kolejnych subskrybcji ❤

• @anetaorowska3353
    @anetaorowska3353 23 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział :) W tym roku wakacje spędziłam w Polsce: najpierw domek nad jeziorem, później morze i na koniec Dolny Śląsk. Ze szczególnym sentymentem wspominam ten ostatni kierunek podróży, z wiadomych względów... :( Gratuluję wspaniale rozwijającego się kanału! Super jest tu być, słuchać Cię, oglądać Twoje prace i inspirować się 💙 Wszystkiego dobrego! 🥰

• @zuz6607
    @zuz6607 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział! I przyłączam sie do grona subscrybentów, czego o dziwo nie zrobiłam wcześniej, choć obserwuję od dawna z dużym zainteresowaniem, szczególnie że znajduję u Ciebie wiele ciekawych inspiracji i rozwiązań nie tak popularnych wśród polskich scraperek ;] Natomiast na swoje wakacje dopiero czekam. Letnie miesiące z upałami to totalnie nie moja bajka, więc spędzałam je głównie w pracy i na działce w ramach relaksu. Z początkiem października plan na góry!

• @MamaSzymonka
    @MamaSzymonka 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 Gratuluję 1500 Subskrypcji !
    Ja spędziłam wakacje jak co roku nad morzem w moim rodzinnym mieście z rodziną . Były to wakacje przeplatane wypoczynkiem i pracą . Byliśmy na Wikingach w Wolinie , Oglądaliśmy statek wojenny w Dniu Wojska Polskiego, i robiliśmy obowiązkową rundę nad morze i spowrotem 😊

• @barbarakolodziejczak6750
    @barbarakolodziejczak6750 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział.
    Wakacje spędziłam w domku.
    Choruję na kręgosłup,ale mieszkam nad morzem, więc oczywiście spacerki były po wodzie. Przez całe wakacje robiłam album wnukowi , który podróżował po Polsce i Europie.
    Przysyłał zdjęcia, a ja tworzyłam. Moja twórczość polega na robieniu zakładek z wersetami z biblii, kartek i albumów dla rodzinki.🎉🎉🎉🎉❤🌹

• @beja100
    @beja100 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 Kasiu jestem z Tobą od samego początku. Gratuluję rozwoju kanału 🎉 Sama nie mam jeszcze śmiałości by pokazać swoje prace. W tym roku czas wakacji u mnie był nad morzem w Jastarni 🌅

• @ClaudiaKowalik
    @ClaudiaKowalik 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 Wakacje dzięki temu że mieszkam prawie nad morzem spędziłam na rowerze na wycieczkach wzdłuż wybrzeża 🚲❤

• @mikiii2186
    @mikiii2186 23 วันที่ผ่านมา +1

Chętnie biorą udział :) Fajnie, że Twój kanał się rozwija i cały czas przybywa subów, a oglądalność rośnie. Ja przez ostatni miesiąc trochę zniknęłam, ale mam nadzieję znów działać :). Ja w tym roku miałam dość krótkie wakacje, za to bardzo wesołe i mega towarzyskie. Spędziłam 4 dni w Stegnie z Żyrafami z Klubu Wysokich. Był bal, imprezy i dużo plażowania.
    Pozdrawiam

• @ewelacolorfulpasion928
    @ewelacolorfulpasion928 22 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 gratuluję subskrybent i mam nadzieję że przybędzie jeszcze więcej.❤ te wakacje spędziłam z rodziną w Polsce (mieszkam w DE) naf morzem. Był to cudowny czas z rodziną gdyż nie zawsze możemy razem go spędzać (pracuje także w weekendy)

• @nicolettas.2313
    @nicolettas.2313 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 i to z dużą chęcią ponieważ przygotowałaś przecudny prezent. Wybrałaś wytestowane produkty, które sama chętnie używasz i to jest bardzo pozytywne. Kanał twój oglądam prawie od samego początu od jego założenia, ponieważ tworzysz piękne, bardzo inspirujące prace. Na wakacjach byłam w Portugalii, było cudownie. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. Pozdrawiam ❤

• @renatapiotrowska73
    @renatapiotrowska73 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊
    Serdecznie gratuluję super rozwoju🎉
    Tegoroczne wakacje spędziłam różnorodnie. Były góry, morze, jeziora i ogród. Najbardziej jednak niewiarygodny był wyjazd Nad Kamień. W ciszy i spokoju mogłam pobyć trochę ze sobą. Nie mam pojęcia kiedy było to wcześniej. Niewiarygodne dla mnie jest to że udało mi się trochę poleniuchować. Ja która zawsze jestem w biegu odkładam wszystko co moje na później bo są inne ważniejsze rzeczy mogłam poleżeć i poczytać książki, popływać w kajaku upajajac się roślinnościa. Cisza i spokój na wyciszenie i przemyślenia. To był cudowny czas. Zapomniałam że tak można.
    Serdecznie pozdrawiam Renia

• @olakosior9611
    @olakosior9611 24 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 🥰 byłam tydzień nad morzem, a reszta wakacji w pracy, bo to jedyna okazja dla studentki na zarobienie pieniędzy 😂

• @magdap4088
    @magdap4088 28 วันที่ผ่านมา +1

❤❤❤❤❤

• @ankaindianka3346
    @ankaindianka3346 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział, wakacje spędziłam we własnym ogródku, trochę na łące, troszeczkę w lesie 😊
    gratuluję subskrypcji i spodziewam się, że jeszcze w tym roku dotrzesz do okrągłej liczby 1980 ❤

• @AsiaBe18
    @AsiaBe18 28 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział:D przecudne produkty, maski i stemple aż mi się oczy zaświeciły ;). Wakacje moje w częściach w polskich górach bo tam jakby najbliżej i najpiękniej. Ale te mniejsze masywy ;) w tym roku z wakacji przyjechałam z prezentem w postaci złamanej nogi ale wyjazd był super :)
    Wszystkiego najlepszego dla Twojego kanału, obserwuję od niedawna ale zawsze coś ciekawego pokazujesz i te piękne paznokcie ;)

• @halinaslembarska7993
    @halinaslembarska7993 29 วันที่ผ่านมา +1

Gratuluję i pozdrawiam❤.Biorę udział. Moje wakacje niestety ale spędzam na pobytach w szpitalu,dni wolne poszpitalne na działce I w pracy. Nic ciekawego i nie tak je planowałam ale zdrowie jest wazniejsze .Może następny rok będzie dla mnie łaskawszy.Czesto oglądam kanał i korzystam z pomysłów. Prace zawsze staranne i ciekawe . Myślę, że obdarowana osoba bardzo się ucieszy z takiego prezentu.Życzę dalszych sukcesów.

• @beatasamulska3542
    @beatasamulska3542 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział ❤ ja te wakacje niestety spędziłam w domu na zwolnieniu L-4 😔 przeszłam operację cieśni obu nadgarstków. Było nie ciekawie .....nie mogłam nic robić 😔

• @MałgorzataGuzowska-e6m
    @MałgorzataGuzowska-e6m 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Wakacje to czas gdy z mężem odwiedzamy rodzinkę i zwiedzamy. Tym razem byliśmy np w pieknym Olsztynie .
    Ogladam twoje filmy z przyjemnością , zawsze cos dla siebie znajde. Pozdrawiam cieplo. ❤

• @barbaradzik8275
    @barbaradzik8275 29 วันที่ผ่านมา +1

Biore udzial
    W tym roku wakcje spedzilam w swojej pracowni ..tak sie zlozylo ze corka wrocila do szkoly a ja z powodow zdrowotnych nie moglam za bardzo byc aktywna fizycznie wiec wykorzystalam czas na przygotowanie sobie wycinanek do prac świątecznych 🙂 oraz zrobilam kilka prac na zamówienie dla kolezanek 😊

• @agnieszkastolarczyk4569
    @agnieszkastolarczyk4569 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział:) Gratuluję tak wielu subskrybentów. Wakacje spędziłam w przepięknej krainie, na Pojezierzu Łęczyńsko - Włodawskim😊

• @MiStuSia16
    @MiStuSia16 29 วันที่ผ่านมา +1

O rany jaki kosz dobroci :). A to co mi tam, też wezmę udział choć mój wpis będzie nudny - na wakacje z małymi dziećmi zostałam przez męża wygoniona do rodziców, a on został w domu i pilnował remontu łazienki. Łazienki, która miała całe 6 lat w nowym bloku bo wywaliło nam ścianę pod prysznicem. Gdy wszystko zostało skute - okazało się, że przyczyną cieknącej baterii, a w konsekwencji krateru w ścianie było jej źle zamontowanie….. 😂. A nie robiliśmy tego wtedy sami, mieliśmy fachowców. Kolejny smaczek to fakt, że remont łazienki + WC kosztował nas w tym roku połowę kwoty, która wystarczyła nam na wykończenie całego mieszkania 6 lat temu, tak od zera z meblami, w teraz nawet podłogi i pralka zostały. Ceny są genialne. O! Ale za to nasz pan stolarz umówiony pół roku wcześniej miał świetne wakacje😂! Gdy nadszedł termin po prostu nie przyszedł bo…. Wyjechał sobie na wakacje. Czemu by nie. Co tam 2 tyg obsuwy gdy przy remoncie tego typu nie da się mieszkać z dziećmi…. To jest czas fachowców, odbijają sobie chyba za te wszystkie lata bycia niedocenianymi. Ale za to siedząc w ogrodzie z dziećmi opaliłam się jakbym naprawdę wyjechała gdzieś na all inclusive 😂.

• @annao2358
    @annao2358 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział,gratuluję takiej ilości subskrypcji🎉❤😘✂️

• @DorotaZyla-DaRT
    @DorotaZyla-DaRT 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Na wakacjach byłam z całą rodzinką w górach. Krótkie ale bardzo intensywne wakacje w Białce Tatrzańskiej i okolicach.

• @mapascrapuje
    @mapascrapuje 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział :) Paczka-podarunek jest na bogato. Wspaniałe przydasie. Podoba mi się, że wybrałaś rzeczy, których sama używasz i które Ci się sprawdzają. Wakacje? Przed wczoraj wróciłam z córką z nadmorza naszego :) Choć byłyśmy krótko bo cztery dni zaledwie i nie było już słonecznie ale pierwsze, dla dziecka, spotkanie z morzem było ekscytujące i satysfakcjonujące :) Cieszymy się z każdej przyjemnej chwili :) Gratuluję rosnącej liczby Widzów! Pozdrawiam serdecznie :))

• @mariafigurska2733
    @mariafigurska2733 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział. Kasiu gratuluję fajnej ilości subskrybentów . Wakacje to ja już mam cały rok - emerytura. Byliśmy nad morzem. Nazbierałam muszelki i kamyczki, które już wykorzystałam przy tworzeniu kartki i czekoladownika. Robimy również krótkie wypady w góry. Góry mamy blisko. Pozdrowienia i życzenia dalszych super pomysłów.

• @agnieszkak4015
    @agnieszkak4015 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Swoje wakacje spędziłam częściowo na RODO. Drugi etap wakacji spędziłam u teściów, odwiedzając Energylandia plus zamek w Mosznej. Pozdrawiam.

• @danutakk7136
    @danutakk7136 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udziałw tym roku wreszcie udało mi się spędzić urlop w Polsce nad naszym morzem w Pobierowie ,Rewalu,Trzęsaczu (bo nigdy tam nie byłam a wiele osób polecało) oraz wpadłam na 1 dzień do Świnoujścia( gdzie mieszkałam i pracowałam przez 8 lat 😀 ) ale najlepsze to to ze udało mi sie spotkać koleżankę z Wałbrzycha która też postanowiła zawitać do tej miescowości a ostatni raz widziałyśmy się jakieś 🤔22 lata temu😳🥺😅więc te wakacje były wspominkowo - krajoznawcze :) Tobie Kasiu gratuluje zasłużyłaś !!! Pozdrawiam serdecznie 😘

• @agnieszkaskrzypczyk8148
      @agnieszkaskrzypczyk8148 28 วันที่ผ่านมา +1

Cześć, też jesteś z Wałbrzycha? - to niesamowite. Ja też już od 20 lat. Jak coś będzie mi miło jak się odezwiesz.

• @danutakk7136
      @danutakk7136 28 วันที่ผ่านมา

@@agnieszkaskrzypczyk8148 Witaj Agnieszka w Wałbrzychu też mieszkałam 😄najpierw w Szczawnie ,potem na Podzamczu zachaczyłam też o Piaskową Górę i Biały Kamień ...a niedługo bedę w Polsce i planuję wizytę w Wałbrzychu ,,,,to może kawka 😏

• @bogumiabichta8926
    @bogumiabichta8926 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział.wakacje spędziłam z wnukami ,bo rodzice pracowali ,a urlop przedemną w październiku tam gdzie oczy poniosą.Ale raczej góry.

• @agnieszkasambora6094
    @agnieszkasambora6094 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział i oczywiście gratuluję tak licznej grupy subskrybentów. Moje wakacje - to wyjazd nad nasze morze oraz w góry, a najważniejsze, że ten czas był spędzony aktywnie i wraz z najbliższymi, tak jak lubię. Jeszcze raz serdecznie gratuluję i pozdrawiam.

• @agnieszkaskrzypczyk8148
    @agnieszkaskrzypczyk8148 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział.
    Ja tworzę głównie prace dla rodziny i znajomych. Chętnie oglądam Twój kanał, który jest bardzo inspirujący dla mnie. Masz ciekawe pomysły.
    Wakacji nie mam juz ok. 20 lat od kiedy współprowadzę z mężem salonik prasowy. Nie narzekam, ponieważ lubię swoją pracę. Czasem sobie robimy takie krotkie niedzielne wypady.
    Ale taki ostatni mój wyjazd to podróż po teściową - aby ja odebrać z sanatorium w Lądku Zdrój. Niestety ze względu na powódź nie dojechaliśmy. Sama wrocila następnego dnia busem. Widziałam skale zniszczenia żywiołu. Masakra. Tego sie nie da od zobaczyć.

• @scrapbyulka8406
    @scrapbyulka8406 28 วันที่ผ่านมา +1

Gratki 🙂

• @monikapajak8798
    @monikapajak8798 22 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 🎉 w tym roku spędziłam najlepsze wakacje bo z moją rodziną i to nie tylko z moim mężem i dziećmi ale także z moją siostrą i jej rodziną oraz z naszymi rodzicami. Po takich wakacjach jeszcze bardziej doceniam jak bardzo rodzina jest ważna

• @annaanna-rw3kp
    @annaanna-rw3kp 28 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział 😃 Wakacje niestety u mnie dawno się skończyły. Spędzałam czas trochę nad jeziorem, trochę w domu, ale tym razem był totalny wypoczynek 😃

• @loanafabel5743
    @loanafabel5743 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział. Wakacje spędziłam u rodziców w górach :). Pozdrawiam serdecznie.

• @aleksandrakyrcz1684
    @aleksandrakyrcz1684 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział.Niestety w tym roku nie byłam na wakacjach.Spędziłam lato z wnukami w ogrodzie,były też krótkie wypady na miasto.

• @lidian8196
    @lidian8196 28 วันที่ผ่านมา +2

Te kwiatki Kasiu dla Ciebie za twoją pracę, zawsze jesteś perfekcyjnie przygotowana . Życzę miliona substancji 💐💐💐💐💐💐💐

• @magosiabroda3332
    @magosiabroda3332 29 วันที่ผ่านมา +2

Kasiu, gratuluję rozwoju kanału! Ja oglądam wszystkie Twoje filmy z przyjemnością. Robię kartki i albumy. Biorę więc udział, Akurat żadnej z rzeczy, które przygotowałaś, nie mam. A na wakacjach byłam w Marsylii. Było to tylko kilka dni, bo urlop dopiero przede mną, Ale było bardzo przyjemnie, bo z przyjaciółmi. Pozdrowienia dla wszystkich oglądających Twój kanał!

• @Nefretalis
    @Nefretalis 29 วันที่ผ่านมา +4

Biorę udział. Wakacje u mnie trwają w najlepsze. Do końca pierwszego tygodnia października spędzam czas nad morzem korzystając ze schyłku lata i początku jesieni. Zawsze tak wypadają moje urlopowe wojaże, aby ominąć największe tłumy turystów. Zbieram muszelki, mini szyszeczki i wszystko to co mogę potem wykorzystać w scrapbookingu. Zawsze też zamiast innych pamiątek przywożę papiery, wykrojniki itp które znajduję w nadmorskich Chińczykach. 🫣 Serdecznie gratuluję takiego dużego grona odbiorców. Do zobaczenia w następnym filmiku.❤

• @nocgrenlandii9737
    @nocgrenlandii9737 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział😁 Dzień dobry Kasiu! W tym roku spełniłam swoje marzenie i pojechaliśmy z przyjaciółmi do Toskanii😍😎. Było bosko- piękne miasta: Siena, Florencja, Luca, było morze, smaczne jedzenie i mnóstwo wina. Spędziłam 2 tygodnie w miejscu, do którego chciałabym wrócić. Bardzo polecam, jest tam co robić, a Włosi są przyjaźni i pomocni. Czekam na następne inspiracje od Ciebie, pozdrawiam!!!

• @kocur8884
    @kocur8884 29 วันที่ผ่านมา +2

Ze wszystkich bloczków actionowych wybrałam też te dwa i kupiłam podwójnie. Przypadek ? Nie sądzę.😉😎Superaśna ta rozdawajka ale ja tworzę tylko dla siebie i rodziny a "przydasi" własnych mam tyle jakbym co najmniej fabrykę chciała otwierać. Niech więc ktoś bardziej twórczy i potrzebujący skorzysta. Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje

• @marzenam8273
    @marzenam8273 26 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział w rozdaniu❤ chce stworzyć z córką komunijna kartkę wakacje spędziłam zwiedzając miasta byłam w Rzeszowie Chełmie Zamościu oczywiście z rodzinką 🎉

• @dominikagorecka7272
    @dominikagorecka7272 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział 😊 wakacje w tym roku podzieliłam między zagraniczny wyjazd do Amsterdamu, a nasze piękne polskie morze. Dziękuję za możliwość udziału w tym cudnym rozdaniu, oglądam Twój kanał od baaardzo dawna, chociaż przyznam, że nie udzielam się za bardzo to oglądam praktycznie każdy filmik. Bardzo lubię Twój głos, sposób w jaki opowiadasz i tworzysz, no i z przyjemnością patrzy się na Twoje dłonie ❤ Pozdrawiam!

• @maws33
    @maws33 27 วันที่ผ่านมา +1

biore udzial, w tym roku w ramach wakacji zorganizowalismy krotki wyjazd do Berlina :) gratuluje sporej liczby subskrypcji, bardzo lubie ogladac twoje filmiki :) pozdrawiam serdecznie

• @elartstudiopl
    @elartstudiopl 29 วันที่ผ่านมา +1

Gratuluję, oglądam i podziwiam.❤

• @izabelakownacka8253
    @izabelakownacka8253 29 วันที่ผ่านมา +2

Witam serdecznie ☺️. Biorę udział 😊. Moje wakacje w tym roku hmm Długopole Zdrój na rehabilitacji 😁. Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej subskrybentów 🎉.

• @Yapkova
    @Yapkova 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział 😊 zacznę od gratulacji i życzę powiększania się grona subskrybentów 🎉
    Jak wakacje to góry w naszym przypadku, Czarny Dunajec i okolica. To miejsce gdzie oddycham, wyciszam się, ćpam ciszę 🤭 i chłonę widoki. Miejsce gdzie mieszkamy tam jest bazą wypadową bo zawsze gdzieś jeździmy lub chodzimy. Zaglądamy do Rabki Zdrój by zobaczyć jak się zmiania, jemy lody w Nowym Targu i jedziemy po oscypki do ulubionej bacówki. Także takie te wakacje są "nasze", nic na siłę nie robimy, chcemy to jemy, chcemy to leżymy i czytamy książki lub oglądamy seriale.
    Lubie tutaj zaglądać, podziwiać Twoje pomysły twórcze i haule zakupowe 😉 Także jeszcze raz gratuluję i czekam na kolejne inspiracje!

• @MagdusNLnl
    @MagdusNLnl 29 วันที่ผ่านมา +1

Nasze krótkie wakacje spędziliśmy w Polsce w rodzinnym mieście z rodziną. Na codzień mieszkam w Holandii i mieliśmy w te wakacje zostać w domu. Z dnia na dzień postanowiliśmy, że jedziemy. Bardzo chciałam aby moja rodzina poznała naszego synka 🥰
    Gratuluję 1500 subskrypcji i mam nadzieję, że będzie ich więcej.

• @patrycjaorze5629
    @patrycjaorze5629 27 วันที่ผ่านมา +1

Cześć, gratulacje. No cóż wakacje spędziłam w pracy. Mojej nowej pracy😂. Pozdrawiam.

• @bealuni
    @bealuni 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Gratuluję rozwoju kanału, dziękuję za wszystkie inspiracje. Podziwiam Pani kreatywność i wyczucie koloru. Wakacje spędziłam w domu, wyjeżdżając w niedzielę nad górski potok. Życzę dalszego rozwoju kanału. Pozdrawiam.

• @annawarych7064
    @annawarych7064 27 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział😊 Gratuluję Kasiu 1500 subskrupcji❤
    Wakacje w tym roku spędziłam bardzo pracowicie- realizując swoje marzenia zbudowaliśmy sobie z mężem na działce drewniany domek, trzeba było ogarnąć wiele rzeczy, było dużo pracy. Wyjazdu nie było, ale adrenalina wcale nie mniejsza

• @annao2358
    @annao2358 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział.Wakacje częściowo spędzałam w domu.Jednak najwspanialszym ,niezapomnianym czasem był wypad z wnukiem nad jezioro na ryby.Kasiu wspaniała rozdawajka.Kto otrzyma ją będzie szczęściarą😘

• @adriannakaszynska3039
    @adriannakaszynska3039 25 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział, zestaw na pewno mi się bardzo przyda, bo na urodziny dostałam maszynkę i dopiero kompletuję wykrojniki i foldery. Na wakacjach byliśmy z dziećmi na polandrocku, potem mieliśmy jechać nad morze, ale pogoda i kontuzja kolana starszego syna pokrzyżowały plany, więc resztę wakacji spędziliśmy w domu

• @aleksa02
    @aleksa02 28 วันที่ผ่านมา +1

Cześć! Mam pytanko, czego używasz do nagrywania biurka od góry, masz jakiś specjalny statyw?

• @kociarap
    @kociarap 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział ☺W tym roku niestety nie byłam nigdzie na wakacjach, czas wolny spędziłam pomagając opiekować się chorą osobą (bardzo mi bliską) a także na artystycznym tworzeniu. Choć nie mogę narzekać gdyż mieszkanie w środku lasu można uznawać za całoroczne wakacje 😂Cieszę się, że coraz więcej osób cię ogląda i może się inspirować twoimi projektami. Życzę ci miliona subskrybentów 😻

• @daria6263
    @daria6263 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział ❤ Kasiu to jest niesamowite z jaką starannością Ty dobierasz produkty dla nas, z przemyśleniem i jeszcze się przejmujesz wielkością wykrojnika (swoją drogą skarpeta jest mega). Co do wakacji, byliśmy na wyjeździe zagranicznym, ale temperatury mnie powaliły, nie dla mnie wakacje w gorących krajach. Najlepiej wspominam poranki z kawką na balkonowym zaciszu.

• @joannabeer7371
    @joannabeer7371 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Wakacje spędziłam trochę w górach, trochę nad morzem. Najpierw byłam w Krynicy Zdroju na wycieczce organizowanej z pracy. Jeździmy tak każdego roku, zawsze jest fantastycznie. Następnie pojechałam wraz z rodziną do Gdanska, spędziłam tam sporo czasu, świetnie wypoczęłam, skorzystałam z uroków Trójmiasta i okolic oraz spotkałam się z rodziną i że znajomymi. Wakacje były bardzo udane. Pozdrawiam Cię, Kasiu.❤❤

• @joannafelis4250
    @joannafelis4250 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział... z wielką przyjemnością 😊 Wakacje co roku spędzam na Suwalszczyźnie delektując się ciszą i kontemplując przyrodę. Uwielbiam ❤

• @IrenaWątroba
    @IrenaWątroba 29 วันที่ผ่านมา +2

Biorę udział byłam domu na trzy dni i ogródku na lodach

• @zhalinaz
    @zhalinaz 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Wakacje😢 spędziłam w domu, nie mogłam wyjechać mam problem z poruszaniem się . Cieszę się że jest nas już dużo . Ja oglądam Twoj kanał prawie od początku. Ma nadzieję że już niedługo będzie dużo więcej oglądających. Dziękuję za inspiracje. Tworzę już długo. Wspaniałe prezenty.😮

• @aleksandrakyrcz1684
    @aleksandrakyrcz1684 29 วันที่ผ่านมา +1

Fajny kanał miło się ogląda.

• @dorotawanska9882
    @dorotawanska9882 29 วันที่ผ่านมา +1

Hej Kasiu gratulacje🎉 Super nagrody rozdajesz. Biorę udział ! Nie mam kanału na yt ale tworze karteczki i ramki dla znojomych. Mieszkam w Holandii mam maly skrap kąt. A wakacje spedzilam w polsce oczywiscie u rodzicow pomagajac. Wyjechalismy z rodzinką i ze znajomymi w góry na 4dni. Uwielbiam spedzać czas z rodzicami wiec reszte dni spedzilam w swoim miescie Szprotawa. W polsce spedzilam 3tyg i niestety czas było wracac do nl. Bardzo milo cię ogladac duzo się ucze od ciebie. Pozdrawiam

• @Azara2010
    @Azara2010 29 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział. Moje wakacje zaczęły się pod koniec czerwca i trwają do tej pory. Spędzam je na moich ukochanych Kaszubach u siostry.

@LucyWT 29 วันที่ผ่านมา +1

Hej Życzę Ci Kasiu co najmniej 35 tysięcy! Jesteś fantastyczną kobietą i moją ulubioną skraperką. Masz piękny głos i piękne dłonie 😊. Czekam na każdy Twój filmik. Nie biorę udziału bo całe wakacje jeździłam do córki do szpitala i to były nasze najsmutniejsze wakacje.🥹. Paaaa.

• @mariafigurska2733
      @mariafigurska2733 29 วันที่ผ่านมา +1

Trzymaj się mocno

@LucyWT 29 วันที่ผ่านมา

@@mariafigurska2733 Dziękuję za dobre słowo 🥰.

• @MiStuSia16
      @MiStuSia16 29 วันที่ผ่านมา +1

Trzymaj się…. Choroby bliskich nam ludzi ustawiają wszystko w zupełnie nowej perspektywie…. Z jednej strony scrapowe hobby może być odskocznia, ale z drugiej jak tu się zająć czymkolwiek gdy wszystko wydaje się bez sensu, a głowa ciężka od myśli….

@LucyWT 28 วันที่ผ่านมา

​@@MiStuSia16dziękuję tylko scrap mnie podnosi na duchu ale nie mam na niego czasu. Pa.

• @karolasobol
    @karolasobol 28 วันที่ผ่านมา +1

Biorę udział Kasiu, po pierwsze gratuluję 1500 subskrypcji i życzę aby stałych widzów przybywało lawinowo Mój wytęskniony i długo wyczekiwany urlop spędziłam w chatce na działce w otoczeniu pięknych mazowieckich lasów. Miejsce, które teraz kocham nad życie, w którym najlepiej ładuje mi się baterie, a którego jako nastolatka nie doceniałam, bo wydawało mi się nudnym zadupiem (na szczęście z wiekiem zmądrzałam ;)). I przyznaję, że to podczas tego urlopu właśnie wsiąkłam w Twój kanał, podoba mi się i to jak opowiadasz o zakupach czy o pracach, ale i Twój styl, tak bardzo wyróżniający się w polskim świecie scrapowym. Pozdrawiam ciepło :)