Piatra Craiului - spre Șaua Funduri

• เผยแพร่เมื่อ 6 ต.ค. 2024

@Varfuricarpatine 6 หลายเดือนก่อน

Foarte frumos traseul, mi se pare cam solicitant dar se merita facut, totul la superlativ 👍👍👍

• @ynt2012
      @ynt2012  6 หลายเดือนก่อน +1

Pentru incredere comparati astfel : cand ati urcat pe Iezerul Mare, cel mai probabil de la cabana Voina care este sub 1000 de metri altitudine, ati parcurs in jur de 20 de km, cu diferenta de nivel de peste 1400m 😊
      Multumesc pentru apreciere si va recomand traseul 🤝 este dupa parerea mea, cel mai usor mod de a ajunge in creasta Pietrei Craiului.
      th-cam.com/video/g1C-NS08bbY/w-d-xo.html
      Ptivelistea merita tot efortul - vedeti in link o filmare de anul trecut cu urcare de pe partea ceallata (din Satic)

@Varfuricarpatine 6 หลายเดือนก่อน +1

@@ynt2012 Da am urcat pe Iezerul Mare prin Culmea Vacarea si am coborat pe la Refugiu, apoi pe cruce albastra.(daca nu ma insel). Multumim tare mult de sugestie, 👍👍👍

• @ynt2012
      @ynt2012  6 หลายเดือนก่อน +1

@@Varfuricarpatine Pe Culmea Vacarea este unul dintre cele mai lungi trasee spre Iezerul Mare - si daca ati coborat pe cruce ( Piciorul Iezerului - traseul de iarna) ati facut una dintre cele mai largi bucle din masiv , foarte greu , va felicit ! 👍👍....ati mers sigur peste 20 de km

@Varfuricarpatine 6 หลายเดือนก่อน +1

@@ynt2012 Daa, am plecat de la ora 7 dimineata si am.ajuns pe la 18 seara la cabana cuca. A fost o tura solicitanta dar foarte frumoasa. Ne-am propus mai demult sa facem creasta pietrei craiului sau macar o parte din ea. Poate reusim anul acesta. 🏔🏔🏔💯💯💯