Eco fishing - 16. - Channel fishing 3.: Really eco fishing on the Keleti

• เผยแพร่เมื่อ 13 ต.ค. 2024
  • This series is to show well-tried technics, cheaper groundbaits, baits for both of starter and advanced fishermen.

• @imrenemes9775
    @imrenemes9775 4 ปีที่แล้ว +18

Haver ez respect hiánypótló videó nagyon kevés film készül vad vízen mindenki agyontelepített tavon és méreg drága cuccal csinál csak filmet nagyon kell egy minimál és vadvízi sorozat !

@xxthatpookieeditsxx 4 ปีที่แล้ว +2

Ez a video nagyon jo volt, gratulalok. Jol esett latni hogy van meg hal a Keletiben.

@xxthatpookieeditsxx 4 ปีที่แล้ว +1

Ez volt eddig a legjobb horgasz video amit lattam.
    Nehany dolgot azert hianyoltam. Nekunk mindig volt male (polenta), paprikas kenyer es halszelet ha horgaszni mentunk. Kukorica konzerv meg nem letezett. Nokedlit is foztunk. Amikor a foldeken mar volt fozni valo kukorica akkor szedtunk es tejes kukoricaval horgasztunk.

• @karolytoth4957
    @karolytoth4957 3 ปีที่แล้ว +3

...én ilyen cuccokkal kezdtem a pecázást 40 évvel ezelőtt, a régi Riobi orsók voltak az ászok, meg a Favorit nevű , és a Budapest nevű stb durva üvegbotok a menők, ja meg nem is nagyon volt választék, az NDK-s Leska damil volt a király akkoriban...:D.....

• @ferencdemeter3675
    @ferencdemeter3675 4 ปีที่แล้ว +3

Szuper videó lett a gyerek kori élményeimet juttatja eszembe

• @Tibke74
    @Tibke74 4 ปีที่แล้ว +1

Jó videó lett! Nem a bot és az orsó a lényeg, egy ügyes horgász tud korrigálni. :) A vízben lévő része a felszerelésnek, illetve a csali felkínálása, már viszont fontosabb! :)

• @patriklakatos5775
    @patriklakatos5775 3 ปีที่แล้ว +1

nagyon menő.. :) ezer like. :) meg néznék egy videot Gyulán . fehér körös folyoba. :) :) :)

• @ficere1088
    @ficere1088 4 ปีที่แล้ว +1

Szuper volt , Köszönet érte !!

• @somasoma2619
    @somasoma2619 4 ปีที่แล้ว +2

Jó kis videó,a fiatalkoromat juttatja eszembe.Sokat horgásztunk akkoriban egy szál bambuszbottal,a végébe vertünk két szeget,arra csavartuk fel a leska zsinórt.......

@xxthatpookieeditsxx 4 ปีที่แล้ว +3

Debrecenbol a 33 as uton a Keleti Focsatorna Hortobagy feloli oldalan a K-6 -os szivornyanal hoegasztam egyreszes bambuszbottal, uszoval es egy ketreszes bambusz Rex orsoval es negyvenes zsinorral. Szakito szilardsag 17 kg. Amelyik hal megakadt az meg is volt.
    Rengeteg volt a hal, minden fele. A K-6 os ban is. Mindez a hatvanas evek nasodik feleben.

• @sandortoth2897
    @sandortoth2897 ปีที่แล้ว +1

Nagyon jó kis videó volt de viszont a szerelékről nem volt szó úgy láttam menet közben le cserélted method-ra ami mondhatni modern ? És amit szerintem ki hagyhattál volna az a pop up az egy modern csali inkább használtál volna hungarocellt azt is fel veszi csemegével, sok hal el van kényeztetve minden szarral szerintem felesleges egy vad vízen.

@xxthatpookieeditsxx 3 ปีที่แล้ว

Latod, rovid ido alatt tobb jobb halakat fogtal mint masok a sok szazezres szerelesekkel es a rengeteg Timar vagy mit tudom en milyen etetoanyagokkal. Gratulalok.

• @kevind47
    @kevind47 4 ปีที่แล้ว +3

Jó videó lett! :D Sáska horgásztón lesz videó? :) Vagy esetleg Füzesgyarmaton a Silver horgásztóról? Egy kicsi rendezett tó, a jegy mellé jár ponty bölcső és vissza engedő rengeteg 4 kilós amúr van benne és sok kisebb ponty ((2-3kg)) Büdös kukorica/ jég bomba mindig beválik

@ecohorgaszat  4 ปีที่แล้ว

Köszi az ajánlatot, még sor kerülhet rá.

• @kevind47
      @kevind47 4 ปีที่แล้ว +2

@@ecohorgaszat tegnap este is voltunk😁 eredmény jegbombara: összesen 60+ db hal (150kg össz súly kb) és nem egész este horgasztunk, a legjobb helyek a tó hátsó részében vannak, de sajnos ott egy kicsit akadós de az a legjobb hely! Ha mész vág, aki olvassa és megy annak remélem tudtam segíteni 😁😀

@xxthatpookieeditsxx 3 ปีที่แล้ว +1

Latom mar hogy az en Kelet Nemet Silver Star botom a meno. 1974 ben vettem a Sportszer boltban, Debrecenben a Vorohadsereg utjan. Ket homanapig sporoltam ra. Meg mindig meg van.

• @csatornajamedve4530
    @csatornajamedve4530 4 ปีที่แล้ว +5

Én most is egy goldstar 300 teleszkópos bottal horgászom a keletin és az is "román bot" a zsibin vette nekem a fater :D

• @richardvarga6802
    @richardvarga6802 4 ปีที่แล้ว +1

Nekem egy hokév harcsázó bot van otthon, hasonló azon is a gyűrűk rögzítése.

@ecohorgaszat  4 ปีที่แล้ว

Minden ilyen bot jó lehet harcsazni. 😉

• @shadowshadeshadowshade8012
    @shadowshadeshadowshade8012 4 ปีที่แล้ว +3

nekem azért tetszett mert bemutattad hogy nem a szerkó
    volt a lényeg

• @arpadszilagyi8625
    @arpadszilagyi8625 3 ปีที่แล้ว

A parttól milyen távolságra dobtál?

• @gergototh8428
    @gergototh8428 2 ปีที่แล้ว

Hol vetted a napijegyet?

@ecohorgaszat  2 ปีที่แล้ว

A legtöbb horgász boltban lehet kapni. Pl. Dreamfish, Kapitális

• @botondkovacs1663
    @botondkovacs1663 3 ปีที่แล้ว +1

Az ilyen csatornákon nagyon gazos az aljzat. Hogy lehet fenekezni?

@ecohorgaszat  3 ปีที่แล้ว

Nem olyan gáz. A sodorvonal nem akados. Ezek nagy csatornák, itt nincs ezzel gond.

• @Macskafajzat
      @Macskafajzat 2 ปีที่แล้ว +1

Nagyon jók a videóid! 1984 ben ilyen cuccal fogtam 1 méteres angolnát.Mogyorófa bot, libatoll úszó...
      Pontyot, 20-30 dkg-os és fél kilós kárászokat meg nagy dévéreket a libatelepi csatornából (akkoriban így hívtuk). Egyszerűen kiemeltük a halat a csatorna partra a nagy fűbe, gazba.. 35-ös 40 es zsinór bírta.. Ami ha Ohat felől megyünk a 33-as felé a bekötőúton, közvetlenül Nyugati előtt van ez a kis csatorna , jobb oldalon kis tóvá duzzasztották mert libatelep volt ott.. .. Ott vágtuk a Mogyorófát, meg szereltük fel a cájgot libatoll úszóval. Szerettem nagyon, ahogy a libatoll úszó felfeküdt majd sejtelmesen eltűnt..Mi egyekről jártunk nagybátyámmal biciklivel. Később volt üvegbot meg kis tárolóorsó. Dobóorsó luxus volt csak később lett. Nagybátyám csinált egy sport vívókard pengéjéből egy botot, hosszú nyéllel fel volt gyűrűzve. Fenekezve harcsáztunk vele. Csörgőt raktunk rá kapásjelzőnek. Rengeteget jártunk az Árkusra a 33 -as hídon túlra is.. Ritkán fogtunk 3-4 kg os pontyot is a nád miatt nem volt egyszerű kiszedni de a zsinór bírta. Volt jópárszor , hogy be kellett menni a halért. 1-1,5 kg os kárász is akadt néha. A Nyugati is nagyon sok élményt adott. Tervezek arra egy pecát. Szeretnék visszatérni. Most nehezebb mert Budapesten lakom

@xxthatpookieeditsxx 4 ปีที่แล้ว +1

Potyka is jott, van ott hal es ugye nem kell 100 ezer forintos bot hogy kifogd oket.
    Addig nem vagy Ecopecas amig nem latom hogy paprikas kenyerrel horgaszol. Ott keszitsd el ahol horgaszol. A kloros csapvizet nem fogjak honoralni a halak. Adhatsz hozza egy kis vanillia cukrot. Lesz olyan csalid mint amilyet a horgaszboltban arulnak.

@ecohorgaszat  4 ปีที่แล้ว

Igen, én is azzal kezdtem a pecát. Mogyorófa bot, libatoll úszó.

• @dezsojonas9534
    @dezsojonas9534 4 ปีที่แล้ว +1

:-)

• @kovipetii
    @kovipetii 4 ปีที่แล้ว +2

Ahogy szoktam mondani : A hal nem tud olvasni . És tényleg

• @Fantusz1966
    @Fantusz1966 4 ปีที่แล้ว +6

Nevezzük inkább retro pecának ezt a részt, ami főleg az idősebb horgászoknak nosztalgikus lehet, de a mai világban ezek a felszerelések már elavultak.
    Nem kell mások igényeinek megfelelni azért, mert szerintük a te felszerelésed nem elég eco, a felszereléseket mindenki a saját igényi szerint válogathatja össze, valóban nagyon széles a skála, és eltérőek lehetnek az igények, de nem véletlenül nem horgásznak már a videóban bemutatott felszerelésekhez hasonló cuccokkal mások sem....
    Ahogy bemutattad, lehet ezekkel halat fogni, de bizony van egy határ.... anno, amikor ezeknek a cuccoknak volt a reneszánsza, modernnek számítottak a bambusz botok, tároló orsók után, akkor is sok halat elveszítettünk a felszerelés hibáiból is, nem csak a horgász hibáiból - no ez az, ami miatt nem használják már ezeket a darabokat jó ideje, pedig sok pecásnál lapulnak még valahol.
    Az orsókon megbízhatatlan volt a fék, sokszor átmenet nélkül beragadt, megszaladt, a kikapcsolt felkapókarral fárasztás sem volt egyszerű. A felkapókarokon nem nem volt megbízható a görgő, vagy nem is volt, idővel bevágta a zsinór, amit lehet észre sem vett rögtön a pacás, csak amikor már látványosan kiszálkásodott a zsinór, akkor kezdte keresni az okát, rosszabb esetben egy szakadás jelezte.
    A botokon lévő gyűrűkkel hasonló volt a helyzet: előbb-utóbb bevágta a zsinór, főleg a spiccgyűrűket, ami utána reszelőként koptatta a damilt. A tönkre ment alkatrészek cseréje sokszor nem volt lehetséges, nem lehetett kapni, ha egy orsóban eltört egy rugó, és nem lehetett azt valahogy máshonnan át ügyeskedni, mehetett a kukába, vagy donor lett belőle, vettünk másikat... volt a Rileh Rex, és a "többi"....
    A videó egy retro felszereléssel, modern csalikkal bemutatott nosztalgia peca volt, de egy 3-4 kilós ponttyal szemben már nem sok esélyed lett volna - no ezért kell az eco pecázáshoz is a modern felszerelés.

• @robertberta6978
      @robertberta6978 4 ปีที่แล้ว +3

ilyen retro horgaszbottal es modern elokevel es csalikkal 8 es 15 kg ponty,40 cm alatti devert nem is fogtam meg es hozzatennem mindezt folyovizen es nem agyonetetett toban.Vannak kivetelek

• @arpadszilagyi8625
      @arpadszilagyi8625 4 ปีที่แล้ว +2

Nosztalgia peca.. :) Szerintem egy kétrészes, 240 cm-es Hokév Universal üvegbottal és egy jó állapotú MOM Neptun 400-as orsóval bármekkora halat ki lehet venni innen a Keletiből. Egy jó 35 éves felszerelés lenne.

• @ficere1088
      @ficere1088 4 ปีที่แล้ว +3

Szerintem a Srác pontosan azért csinálta ezt a videót hogy az e fajta hozzászólók elgondolkodjanak, hát ez úgy látom neked nem sikerült , vagy nem értetted a lényeget .

@xxthatpookieeditsxx 3 ปีที่แล้ว

Ezzel a felszerelessel siman kiveszi a 3-4 kilos pontyot. Ez is kivettem az en 1974 es Kelet Nemet Silver Star uvegbotommal es a nevesincs orsoval a 20 kilos ponyot ugy mint a pinty pedig meg szakom sem volt.
      De a 16 kilos salmon se volt semmi...azt is szak nelkul. A bot hajlott veszettul, amikor elkezdet recsegni akkor lazitottam a feken, kulonben meg meghuztam a feket maxra, nekem ne rohangaljon messze a hal mert meg elteved.
      20 perc alatt az is kint volt.