Zaključak Prvog Dijela: Pregled Postignutog i Planovi za Budućnost ~₮18k Kuća na PeljeÅĄcu S1E12

āđāļŠāļĢāđŒ
āļāļąāļ‡
  • āđ€āļœāļĒāđāļžāļĢāđˆāđ€āļĄāļ·āđˆāļ­ 18 āļ.āļĒ. 2024
  • 👉 U ovoj epizodi, analizirat ću put od ruÅĄevine do doma, prikazujući prije i poslije svakog koraka obnove. Razmatrat ću planove za sljedeću fazu projekta, istraÅūiti troÅĄkove do sada te objasniti izazove s kojima sam se susreo, uključujući i prehladu koja me privremeno natjerala na povratak kući.
    Kuća je udaljena 1km do plaÅūe otprilike 10 minuta pjeÅĄice i koÅĄtala je 18000₮. Nema priključak struje iako se moÅūe priključiti i prije je bio priključak struje. Nema priključak vode i ne moÅūe se priključiti trenutno. Uskoro se očekuje izgradnja vodovoda sredstvima Europske unije.
    Kuća ima pogled na PeljeÅĄki most. Nema parkiraliÅĄte i nema okućnicu uz cestu.
    MOJ TH-cam KANAL NA ENGLESKOM: EternalOdysseyRobertNuli
    / @eternalodysseyrobertnuli
    #PeljeÅĄac #KućaNaMoru #ObnovaRuÅĄevine
    Ukoliko vam financijske mogućnosti dozvoljavaju podrÅūite moj rad da mogu POSJETIT ÅĄto viÅĄe VRHOVA, i SNIMITI ÅĄto viÅĄe VIDEA. MoÅūete pomoći preko TH-cam članstva, Paypal donacije ili Bitcoin donacije, linkovi su odmah u nastavku. Hvala
    🆘 PODRÅ―ITE MOJ RAD, Veliko Hvala 🆘
    TH-cam Članstvo: [ / @robertnuli ]
    PayPal: [ paypal.me/robe... ]
    Bitcoin: [ 14yyb87SSpzXpLnoXCa9ff6kLY5oEJjUwP ]
    🌄 SVI HRVATSKI VRHOVI 🌄
    Video serijal u kojem moÅūete pratiti moje pohode na sve hrvatske planinarske vrhove:
    â€Ē SVI HRVATSKI VRHOVI
    Pinterest: [ / rnuli ]

āļ„āļ§āļēāļĄāļ„āļīāļ”āđ€āļŦāđ‡āļ™ • 28

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +3

POGLEDAJ cijeli serijal ~₮18k KUĆA NA PELJEÅ CU th-cam.com/play/PLm2mDpDv8FiTW-dtq1cF_4ojB14ipJLmu.html

• @radiomotoadventures
    @radiomotoadventures 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

Hvala za pozdrav 36:18. Pozdrav i tebi!!! 😉

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

Hvala :) Da gledao sam tvoj video za mikrofon. I neku voÅūnju po gradu. I vidio sam da te muči mikrofon u kacigi ili si ga samo promijenio. Tako neÅĄto. Na prvu sam pomislio da je sličan problem vjetar kao i meni na vrhovima. Ali nije tebi treba i manji mikrofon zbog prostora u kacigi i da zvuk motora priguÅĄi i da se ti čujeÅĄ jer je blizu i tako. Zapravo nije baÅĄ isti problem :) Uglavnom sretno!

@bibidus1 25 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē +1

Svaka čast na trudu,napravija si puno u tako malo vrime Åūelim ti uspijeh u daljnjem radu kao i na planini💊

@RobertNuli  19 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē

Hvala ti puno, Å ime! Drago mi je da cijeniÅĄ moj trud i rad - to mi stvarno puno znači. Kao i na planini, svaka etapa donosi svoje izazove, ali i veliko zadovoljstvo. Tvoj komentar mi daje dodatni poticaj da nastavim dalje, kako ovdje, tako i na planinarskim stazama. Ako te zanimaju i druge avanture, slobodno pogledaj i ostale videe na kanalu - ima joÅĄ puno zanimljivih projekata i uspona koje Åūelim podijeliti. Hvala joÅĄ jednom na podrÅĄci i Åūeljama!

• @markopodsused
    @markopodsused 3 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

Sretno i polako! Nemre se sve napravit za jedan dan! Vazno je krenuti!

@RobertNuli  27 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē

Hvala ti, Marko! Znam da se sve ne moÅūe napraviti za jedan dan, ali kako si rekao, vaÅūno je krenuti. Sretno i polako, to je pravi moto za sve :) Pozdrav!

• @-Johntra
    @-Johntra 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +2

Ja da imam neki smjestaj u onom dijelu hrvatske, dao bih ti na koristenje koliko ti treba. Ali eto..nadam se da ces skupiti cim prije sredstva.

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

Pozdrav Å―eljko. Ma ne brine me sad viÅĄe smjeÅĄtaj. Ovo će biti super. Sad kad sam sredio. I već sad je toplije. I uzet ću si sad sljedeći put viÅĄe vode i bit će super. Nego sam računao da će mi za gorivo i trajekte trebati oko 900₮ za preostala 22 vrha. Iako nisam baÅĄ detaljno računao tako da će mi moÅūda trebati i malo viÅĄe. Ali ovo je tu negdje. NajviÅĄe me brine Lastovo, Vis i Dugi otok :) Sretno!

• @Panteliko
    @Panteliko 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

Pozdrav Robi i tebi. Nadam se da se ubrzo vidimo. Anđelko

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™

Pozdrav Anđelko. Nadam se. Sretno!

• @MaximumEfficiency
    @MaximumEfficiency 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™

Samo polako, za kompletnu restauraciju će trebati viÅĄe sezona. Sigurno bi pomoglo i da vikendica bliÅūe.

@RobertNuli  27 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē +1

MaximumEfficiency, hvala ti na komentaru i ÅĄto si pogledao video! ImaÅĄ pravo, restauracija je dugotrajan proces, ali svaki korak donosi novo zadovoljstvo. 😊 NaÅūalost, vikendica je malo dalje, ali to samo znači da imam viÅĄe razloga za uÅūivanje svaki put kad dođem. Ako ti se svidjelo ovo, baci pogled i na ostale videe na kanalu - moÅūda nađeÅĄ joÅĄ neÅĄto zanimljivo! 🏞ïļðŸ”ĻPozdrav i sretno!

• @MaximumEfficiency
    @MaximumEfficiency 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

nadam se da si ostavio prozore "na kip" da vlaga ima kuda izaći

@RobertNuli  27 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē +1

MaximumEfficiency, hvala na savjetu i ÅĄto si pogledao video! Nisam ostavio prozore na kip taj puta, ali svakako ću obratiti viÅĄe paÅūnje na to ubuduće. 😊 Drago mi je da pratiÅĄ radove na vikendici, ima joÅĄ puno posla, pa svakako provjeri i ostale videe na kanalu. Uvijek su dobrodoÅĄli dodatni savjeti i podrÅĄka! ðŸĄðŸ”ĻPozdrav i sretno!

• @marcus_maximus
    @marcus_maximus 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +2

U danaÅĄnje vrijeme nije neki problem zaraditi 1000e. OdeÅĄ dolje na sezonu radit i usput planinariÅĄ, na kraju ti ostane i da kuću srediÅĄ.

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™

Ha da već ću neÅĄto smisliti. Samo nikad nije "samo" 1000₮. Jer to zvuči kao, kako ne moÅūeÅĄ zaraditi 1000₮. Ali kad je tu i drugih stvari o kojima niti ne pričam. Sad sam na ovu mini obnovu potroÅĄio 2000₮. Pa sam proÅĄli mjesec registrirao i servisirao auto za 1000₮. Pa treba platiti reÅūije, pa hrana, pa si bolestan pa kupiÅĄ vitamine, i tako ovo i ono, da ne pričam. Ali ako sam obiÅĄao 130 vrhova obići ću joÅĄ nekako i tih 20. Jedino su otoci dosta skuplji. Ali bit će već nekako. Pozdrav i sretno u prirodi i planinama, ako i ti ponekad odeÅĄ!

• @janjko
    @janjko 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

PeljeÅĄac dobiva planinarski dom!

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™

Pozdrav Janko. Hvala na dugoročnoj potpori. Vidim već godinu i 7 mjeseci članstva. PlaninariÅĄ li i ti ponekad? A za dom, da misliÅĄ ova moja kuća, ha ha... Nije baÅĄ neka lokacija. Ali ja ne bi ni imao neÅĄto protiv toga. Iako moj brat koji nije planinar i ne zanima ga to sumnjam da bi se sloÅūio. A on je vlasnik pola. Uglavnom ako sam dolje i netko od vas 4 aktivna člana ti, Å―eljko, Branko i Denis kojie imam Åūeli kod mene prespavati ili popit pivu nema problema. Samo mi se javi i bilo bi mi drago. Sretno u prirodi i planinama!

• @spuretina
    @spuretina 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

Sljedeci put trimer i motorka i krčenje oko kuće i odvoz smeća s prikolicom

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™

Pozdrav Oktogon. Da ne moÅūe se pogrijeÅĄiti. Ima i krčenje i krečenje i čiÅĄÄ‡enje i slaganje, i posla koliko hoćeÅĄ. Ali bit će sve korak po korak. Bitno da sam krenuo :) Kako kaÅūu svaki put i avantura koliko god veliki bili, počinju prvim korakom. Sretno u prirodi i planinama ako i ti ponekad odeÅĄ!

@bibidus1 10 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē +1

Ovaj sistem solarni koji koristiÅĄ moÅūeÅĄ mi reči od koliko je volta 12 ili 24 mislim na bateriju?hvala

@RobertNuli  9 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē

Hej Å ime. 12V je baterija. A panel daje 48V. Tako da regulator to pretvori. Regulator ide do maksimalno 40A. A struja punjenja GEL baterije je do 20A. Tako da bi mogao staviti joÅĄ jednu bateriju/akumulator. Iako su sad koliko vidim najpopularnije LiFe baterije. Koje se mogu puniti i puno većim strujama. Ali ovaj komplet mi je bio najjeftiniji zato sam tako uzeo. Pozdrav!

@bibidus1 9 āļ§āļąāļ™āļ—āļĩāđˆāļœāđˆāļēāļ™āļĄāļē

@@RobertNuli super hvala za info.pozdrav i sretno u planini👋

• @9a1cool
    @9a1cool 4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™ +1

Zanima me kako si uopće doÅĄao u situaciju da za 18k eura kupiÅĄ kuću na moru?

@RobertNuli  4 āļŦāļĨāļēāļĒāđ€āļ”āļ·āļ­āļ™āļāđˆāļ­āļ™

TraÅūili smo ja i brat neÅĄto na moru. I ovo je bio najjeftiniji oglas za 24000₮. I onda sam malo pregovarao s čovjekom. I rekao je da bi iÅĄlo za 18000₮. To su prodavali neki stariji ljudi iz Beograda koji nisu bili već godinama u toj kući. A prije su dolje ljetovali. I vjerojatno je njima to bilo ok. A neki kupci koji kupuju za apartmane i to njima nije baÅĄ odgovaralo jer nije odmah uz cestu i odmah do mora. I nema vodovod trenutno. Tako da smo ja i brat to kupili. I tako nismo imali novaca da neÅĄto uređujemo, zapravo i za kupovinu smo imali samo dio novaca, a djelomično smo uzeli neki kredit, tako da je već godinu i pol stajalo tako kako smo kupili. A sad budući da su mi samo dolje ostali planinarski vrhovi koje nisam obiÅĄao, moram ili neÅĄto smisliti da barem malo uredim ili negdje plaćati smjeÅĄtaj. Pa sam odlučio da ću umjesto plaćanja smjeÅĄtaja te novce potroÅĄiti da barem malo sredim par sitnica u toj kući. I eto to je to. I nadam se da će kroz godinu dvije doći vodovod, i da će se s vremenom izgraditi autoput preko Neretve da se ne treba ići kroz Ploče i onda će ova kuća i kupovina ispasti super. I vrijedit će viÅĄe. Tako sam ja to gledao. Eto malo duÅūi odgovor. Pozdrav i sretno Captain Coon!