ZibekFilm
Filtr wody własnej roboty, małe poprawki, oczko wodne.
W filmie można też "podejrzeć" mój pomysł na filtr wody - oczka wodnego. Filtr jest własnej roboty. Wprowadzam małe poprawki, by worki z keramzytem nie "przelatywały" między prętami konstrukcji metalowej i kamienie ozdobne nie wpadały do filtra.
Wprawdzie estetyka filtra (od góry) jeszcze wymaga poprawienia to samą konstrukcję filtra polecam - u mnie się sprawdza od wielu lat.
Zapraszam do oglądania.
Pozdrawiam.
Zibek.

Składamy namiot pompowany, Zalew Radków, Sanktuarium Wambierzyce, Góry Stołowe cz.6 Zibki
มุมมอง 16914 วันที่ผ่านมา
Relacja z Naszej wycieczki w przepiękne, ciekawe i tajemnicze Góry Stołowe. W filmie odwiedzamy Zalew Radków, Sanktuarium w Wambierzycach oraz składamy namiot i wracamy do domu. Zapraszam do obejrzenia filmu pt. "Składamy namiot pompowany, Zalew Radków, Sanktuarium Wambierzyce, Góry Stołowe cz.6, Zibki" Lajki, komentarze, udostępnienia i subskrypcje pomagają rozwinąć nasz kanał za wszystkie ser...
Błędne Skały są obłędne ! Warto zobaczyć, Góry Stołowe, Zibki
มุมมอง 8121 วันที่ผ่านมา
Relacja z Naszej wycieczki w przepiękne, ciekawe i tajemnicze Góry Stołowe. W filmie odwiedzamy Błędne Skały Zapraszam do obejrzenia filmu pt. "Błędne Skały są obłędne ! Warto zobaczyć, Góry Stołowe, Zibki" Lajki, komentarze, udostępnienia i subskrypcje pomagają rozwinąć nasz kanał za wszystkie serdecznie dziękuję. Za obejrzenie filmu oraz wszystkie reakcje dziękuję i pozdrawiam. Zibek.
Magiczne miejsce jak z bajki, Szczeliniec Wielki, Góry Stołowe, Zibki
Relacja z Naszej wycieczki w przepiękne, ciekawe i tajemnicze Góry Stołowe. W filmie odwiedzamy Szczeliniec Wielki. Zapraszam do obejrzenia filmu "Szczeliniec Wielki, Góry Stołowe, Camping Radków, Zibki" Lajki, komentarze, udostępnienia i subskrypcje pomagają rozwinąć nasz kanał za wszystkie serdecznie dziękuję. Za obejrzenie filmu oraz wszystkie reakcje dziękuję i pozdrawiam. Zibek.
Deszcz pod namiotem to nie problem - odpoczywamy, Wodospad Pośny, Góry Stołowe cz. III, Zibki
Relacja z Naszej wycieczki w przepiękne, ciekawe i tajemnicze Góry Stołowe. W filmie odwiedzamy wodospad Pośny, zwiedzamy pole namiotowe i jemy kolację w ulewnym deszczu.. Zapraszam do obejrzenia filmu pt. "Camping i kolacja w ulewnym deszczu pod namiotem, Wodospad Pośny, Zibki" Lajki, komentarze, udostępnienia i subskrypcje pomagają rozwinąć Nasz raczkujący dopiero kanał za wszystkie serdeczni...
Skalne miasto, Adrspach, Czechy. Spokojna, piękna rzeczka tuż za namiotem. Góry Stołowe cz.2
Relacja z Naszej wycieczki w przepiękne, ciekawe i tajemnicze Góry Stołowe. w filmie Poranek na biwaku, tuż za namiotem znajdujemy duży spokojny strumień, który jest dopływem rzeki Posny. Jest tak ciekawy, że musieliśmy go pokazać. Później jedziemy do Czech, by zobaczyć słynne Skalne miasto w miejscowości Adrspach. Zapraszam do obejrzenia filmu pt. "Skalne miasto, Adrspach, Czechy. Spokojna, pi...
Biwak we dwoje pod namiotem. Namiot pompowany. Kudowa Zdrój - piękne miejsce. Góry Stołowe, Zibki
Relacja z Naszej wycieczki w przepiękne, ciekawe i tajemnicze Góry Stołowe. w filmie "rozbijamy" namiot na kempingu w Radkowie w Górach Stołowych, drogą "stu zakrętów" s pięknymi skalnymi widokami jedziemy z Radkowa do Kudowy Zdrój, tam zwiedzamy miasto i jemy kolację. Później wracamy na biwak - na piwko i popcorn. Zapraszam do obejrzenia filmu pt. "Biwak we dwoje pod namiotem. Namiot pompowany...
Poranek nad jeziorem, żeglowanie i wypoczynek we dwoje na Zalewie Sulejowskim. Zibki
Biwak, wśród fal i drzew. Fajny odpoczynek wśród natury nad wodą i przy ognisku. Łowienie ryb, żeglowanie, relaks wśród wody, zieleni i ptaków. Trochę spokojnej muzyki i głosów natury. Camping na łodzi we dwoje, na żaglach, na rybach i przy ognisku. Jeśli jesteś ciekawy jak się bawiliśmy - zapraszam do oglądania. Śniadanie na biwaku smakuje zawsze, żeglowanie i wypoczynek we dwoje na Zalewie Su...
Biwak, wśród fal i drzew. Fajny odpoczynek wśród natury nad wodą i przy ognisku. Łowienie ryb, żeglowanie, relaks wśród wody, zieleni i ptaków. Trochę spokojnej muzyki i głosów natury. Camping na łodzi we dwoje, na żaglach, na rybach i przy ognisku. Jeśli jesteś ciekawy jak się bawiliśmy - zapraszam do oglądania. Wieczór przy ognisku na biwaku, wypoczynek we dwoje na Zalewie Sulejowskim. Zibki
Biwak, wśród fal i drzew. Fajny odpoczynek wśród natury nad wodą i przy ognisku. Łowienie ryb, żeglowanie, relaks wśród wody, zieleni i ptaków. Trochę spokojnej muzyki i głosów natury. Camping na łodzi we dwoje, na żaglach, na rybach i przy ognisku. Jeśli jesteś ciekawy jak się bawiliśmy - zapraszam do oglądania. Czerwcowy poranek na campingu, wypoczynek we dwoje na Zalewie Sulejowskim. Zibki
Camping i żeglowanie, wypoczynek we dwoje na Zalewie Sulejowskim. Zibki
Szumy nad Tanwią, Piękny rezerwat przyrody w Puszczy Solskiej. Motocyklem na Roztocze, Zibki
Relacja z dwudniowej wycieczki motocyklowej na Roztocze. Część druga. Odwiedzamy rezerwat przyrody "Szumy nad Tanwią" - znajdujący się na terenie gminy Susiec. Rezerwat położony jest na obszarze Parku Krajobrazowego. Odwiedzamy "Cztery Stawy" celem odpoczynku i dobrego posiłku. Zapraszam również do obejrzenia filmu "Zwierzyniec i Zamość czyli Padwa Północy", wycieczka we dwoje motocyklem, Rozto...
Zwierzyniec i Zamość czyli Padwa Północy", wycieczka we dwoje motocyklem, Roztocze cz.I
Relacja z dwudniowej wycieczki motocyklowej na Roztocze. Część pierwsza. Odwiedzamy położony nad Wieprzem Zwierzyniec , przy Roztoczańskim Parku Narodowym, a tam Browar Zwierzyniec, Kościół na wodzie oraz pobliskie Stawy Echo. Cały dzień spędzamy w pięknym Zamościu nazywanym "perłą renesansu” i „Padwą Północy”, by zobaczyć jak najwięcej atrakcji turystycznych i ciekawych miejsc. Niestety nie na...
Jak zrobiłem oświetlenie podwodne. Oczko wodne,
Moje oczko wodne. Nareszcie udało się uzyskać przejrzystą wodę, a to nadało sens zamontowaniu lampek podwodnych. Teraz można się cieszyć widokiem ryb nawet nocą. Jak zrobiłem oświetlenie podwodne można zobaczyć w tym krótkim filmie. Zapraszam do oglądania.
Muszyna 2024, Zibki
Majówkowy wypad do Muszyny to świetny pomył na weekend. Znaleźliśmy tani nocleg tuż przy polsko-słowackiej granicy, ale po słowackiej stronie. Odwiedziliśmy Rynek w Muszynie nocą, ogrody sensoryczne, Zamek "Baszta", wodospad na Szczawniku, oraz wiele innych miejsc. Weszliśmy na wieżę widokową na Malniku, spacerowaliśmy Parkiem Rodzinnym wzdłuż Rzeki Szczawnik oraz po Magicznym ogrodzie ze stawa...
Piwniczna Zdrój, Prešov (Preszów) 2024 Zibki
Oświetlenie podjazd , Jak zrobiłem, Montaż lampek zewnętrznych,
Tunel foliowy gotowy w dwa dni, Jak zbudowałem krok po kroku.
Oczko wodne, Zima, Przez awarię straciłem prawie całą wodę w oczku. Ryby przeżyły.
Zimowy camping na zamarzniętym jeziorze. Winter Camping in Hot Tent
Nalewka z pomarańczy - pomarańczówka z miodem, prosty przepis
Piękna pogoda, śniadanie na łodzi. Camping solo na łodzi cz. III
Piękny poranek, cheeseburger na biwaku, Camping solo na łodzi, cz. II,
Wyjazd drugi - Camping solo na łodzi cz. I
Dubrownik Nocą Chorwacja, Plaże Catvat, Rat i Mlini, Krystaliczna woda Adriatyku cz.3 NAPISY
Dubrownik Chorwacja Kupari cz.2 Miasto duchów - Zatoka umarłych hoteli, plaża Kupari, NAPISY
Dubrownik Chorwacja Bosanka cz.1
Oczko wodne, filtr wody oczka wodnego własnej roboty, jesienne czyszczenie oczka.
4/4 Camping na łodzi we dwoje, ostatni dzień nad wodą. Obiad w Polańczyku.
3/4 Camping na łodzi we dwoje, w burzy, deszczu, na żaglach, na rybach i przy ognisku

@mariolabuczek4097 12 วันที่ผ่านมา

Piekne to Wasze oczko wodne. Szczegolnie oswietlone wieczorem. Pozdrawiam serdecznie

@zibekfilm 12 วันที่ผ่านมา

Bardzo miło mi to czytać. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

@mariolabuczek4097 19 วันที่ผ่านมา

Witam. Wszystko co miłe szybko sie konczy. Czekam na kolejne wypady. Pozdrawiam serdecznie ☺

@zibekfilm 19 วันที่ผ่านมา

Na pewno coś się jeszcze znajdzie. Pozdrawiam również😊👍

• @ElzbietaSzubert-mw5tj
    @ElzbietaSzubert-mw5tj 21 วันที่ผ่านมา

Świetny efekt pracy całej rodzinki.Oczko nie jest głębokie a wodę ma czystą pomimo niewielkiej ilosci roślin. Jakiej wielkości są filtr i pompa tłocząca wodę?Czy pracują od wiosny do jesieni przez całą dobę? Mamy podobne oczko i ciągły problem z wodą zieloną i glonami.Próbujemy go rozwiązać.

@zibekfilm 21 วันที่ผ่านมา

Filtr jest z beczki 200 litrów, ale obciętej na długość 2/3, więc ma około 130 litrów. Pompa ma 36W i pracuje cały czas. Na zieloną wodę jednak dodałem środka zwalczającego glony, ale trzeba dobrać taki przyjazny dla ryb i środowiska.

@mariolabuczek4097 26 วันที่ผ่านมา

Tak sie z Wami " nachodzilam, ze az mnie nogi rozbolaly 😄. Bardzo dziekuje i serdecznie pozdrawiam ☺

@zibekfilm 26 วันที่ผ่านมา

852 m.n.p.m. w dwie strony to muszą nogi boleć 😋😉. Dziękuję za obejrzenie i pozdrawiam. 🤗

@mariolabuczek4097 26 วันที่ผ่านมา

@@zibekfilm Podziwiam 😱👣👣👣🏆

Przepieknie. Dziekuje i serdecznie Panstwa pozdrawiam 😊

Również pozdrawiamy gorąco 😊👍

Tak to mozna wypoczywac 😊 Bajka . Serdecznie dziekuje 😊

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

@@mariolabuczek4097 przyznaję, że fajny wypoczynek. Pozdrawiam.

• @patrykhenicz
    @patrykhenicz หลายเดือนก่อน

Używasz kredy do oczek nie mylić z wapnem?

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

@@patrykhenicz Jeszcze nigdy nie używałem. Warto ?

• @patrykhenicz
      @patrykhenicz หลายเดือนก่อน

@@zibekfilm czy warto? też się zastanawiam, bo to też zależy od wielkości zbiornika, łatwiej jest obsypać mały zbiornik, cenowo też wtedy najgorzej nie wychodzi. Sama kreda też nie jest droga, zależy od ph wody można sypać raz na sezon i potem spokój, lub kiedy zauważymy glony i zdychające ryby z przyczyn przyduchy letniej, wtedy kreda faktycznie może uratować ryby zanim będzie za późno

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

@@patrykhenicz na szczęście z zieloną wodą na razie sobie poradziłem, ale kompresor natleniający i filtr chodzą non stop. Fontanna też często. Mam nadzieję, że temat przyduchy już u mnie się nie pojawi. Nad kredą w ogóle nie myślałem.

• @hannaloboda
    @hannaloboda หลายเดือนก่อน

Spokój relaks z naturą w tle, piękna przyroda. Zazdroszczę.. i życzę wielu takich wypraw w przyszłości . Nawet tylko oglądając poczułam się zrelaksowana.. Jajecznicę w takich okolicznościach przyrody każdy, by chętnie zjadł, zwłaszcza, że było jej za dużo.. 😊

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

@@hannaloboda tak, taki wypoczynek to coś pięknego. Przyroda nigdy nie przeszkadza. W tych okolicznościach można chociaż przez chwilę poczuć co znaczy "oderwać się od systemu" 😉☺️ Ja również każdemu życzę, by znalazł czas i możliwość na taki odpoczynek.

Znowu piekny i relaksacyjny film. Dziekuje ☺

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

@@mariolabuczek4097 Miło mi to czytać ☺️ Pozdrawiam.

@mariolabuczek4097 หลายเดือนก่อน

Melduje sie o 5 rano. Zamiast spac jak normalni ludzie to ja nadrabiam zaleglosci w ogladaniu Waszych filmow. Odpoczywa przy nich i cialo i dusza. Dziekuje ps. uwielbiam jaja na twardo ☺

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

Miło mi to czytać. Właśnie taki nastrój chciałbym przekazywać zawsze. 😊Pozdrawiam.

😊👍

• @vcars5554
    @vcars5554 หลายเดือนก่อน

Dobry ten namiot ? Ile za niego zapłaciliście.

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

Jak na nasze potrzeby to bardzo dobry. Przedsionek z podłogą, sypialnia przestronna na 4 osoby - dobrze izolowana od słońca - przetestowana w 30' C. Szybko rozkładany. Może jedynie daszek przed przedsionkiem by się przydał - przeciw słońcu i deszczu, ale wewnątrz spełnia 100% oczekiwań. Cena to około 1400zł. My akurat kupiliśmy trochę taniej, bo trafiliśmy egzemplarz przeceniony - z niewielką wadą.

Na zdrowie ! 🥂

Dziękuję 😊

• @strzegomsto8045
    @strzegomsto8045 2 หลายเดือนก่อน

pozdrowienia od podróżnika ze Świdnicy - moje rejony - piękny czas - najlepszego!

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

Piękne rejony. Z przyjemnością tam jeszcze wrócę, bo brakło czasu by wszystko zwiedzić. Również najlepszego 😊👍

• @ukaszrebowski7016
    @ukaszrebowski7016 2 หลายเดือนก่อน

Wszystko ładnie pięknie ale wpuszczanie ryb do zbiornika który dopiero napełniacie wodą? Widać nie macie pojęcia o hodowli ryb a szkoda :-( zepsuło mi to efekt finalny :-( przykro. Ogólnie kawał dobrej roboty pozdrawiam

@zibekfilm หลายเดือนก่อน

Przyznaję, że to błąd popełniony z niewiedzy w tamtym czasie. Takie rzeczy robi się raz - może dwa razy w życiu dlatego ciężko mówić o doświadczeniu w tym temacie. Na szczęście ryby są zahartowane i wszystko się dobrze skończyło. Pozdrawiam również

@mariolabuczek4097 2 หลายเดือนก่อน

Super film. Dzieki

Dziękuję i pozdrowionka 💖👍

• @pablobronco2
    @pablobronco2 2 หลายเดือนก่อน

pozdrawiam 100 m od wodospadów jest mój dom, zimą to kąpielisko morsów.

• @easyaussie7933
    @easyaussie7933 2 หลายเดือนก่อน

Piekna Sprawa

Tak, da się odpocząć 😊👍

• @fufu7417
    @fufu7417 2 หลายเดือนก่อน

Rewelacja. Super filmik!. Pozdrawiam. Miłego wypoczynku i wiatru w żagle!

Dziękuję i pozdrawiam 😊👍

💖

• @siarrapl9022
    @siarrapl9022 2 หลายเดือนก่อน

JAK DLA MNIE , SUUPPEERR!!!!

Super wypoczynek. Pozdrawiam.

• @fufu7417
    @fufu7417 2 หลายเดือนก่อน

Świetny film. I to jest właśnie odpoczynek, a nie Grecja, czy Chorwacja!!! Brawo. Czekam na następne! Pozdrawiam!

@zibekfilm 2 หลายเดือนก่อน

Dokładnie tak. Wielu cudze chwali, a swego nie zna. Pozdrawiam.

• @EugeniaMarkiewicz
    @EugeniaMarkiewicz 3 หลายเดือนก่อน

Ależ pięknie ❤

@zibekfilm 3 หลายเดือนก่อน

Tak, aż szkoda wyjeżdżać.

• @HenrykMaciej
    @HenrykMaciej 3 หลายเดือนก่อน

Pstrągi i Brzany strasznie biorą!🔥🇵🇱😤💥🇦🇺🗽🤠💞✈️📱💫💡🚲

@zibekfilm 3 หลายเดือนก่อน

No, proszę, a ja wędki nie wziąłem. Pozdrawiam.

• @krzysztofpleskot4216
    @krzysztofpleskot4216 3 หลายเดือนก่อน

Witam . Fajny pomysł na oczko wodne , wszystko pięknie i robi wrażenie SUPER . 👌👌👍👍

Dzięki. Pozdrawiam.

• @mateuszS89
      @mateuszS89 3 หลายเดือนก่อน

Nie no super jest zajeb....tę. interesuje mnie kwadrat po prawej stronie od werandy nie wiem jak stoisz na wprost fontanna po lewej tam jest jakiś rodzaj sumpa filtra z tego rzeczka wypływa chyba

@zibekfilm 3 หลายเดือนก่อน

Tak, ten kwadrat to filtr. Dokładniej jest to wymurowany z cegły "kwadrat" w który wstawiam beczkę stalową obciętą na 3/4 długości z wkładem filtracyjnym. Do filtra jest pobierana woda z dna zbiornika i rzeczką wraca na drugi koniec oczka wodnego. To wymusza obieg wody i filtrowanie jest skuteczniejsze. Pozdrawiam.

• @arielnowak9741
    @arielnowak9741 4 หลายเดือนก่อน

Super wyglada ale widac brak filta, folia nie popeka od kamieni i betonu? Skrajna ilosc bedonu bedzie kruszec i beda robic sie ostre Krawedzie a tak wygla naprawde slicznie

@zibekfilm 4 หลายเดือนก่อน

Filtr jest. Ten kwadrat z cegieł po prawej stronie oczka na nagraniu. Początkowo walczyłem z zieloną wodą, ale już jest OK. Na razie folia nie pęka - już 4 lata funkcjonuje. W przyszłym tygodniu wrzucę aktualny film ze stanu oczka i czystości wody. Zrobiłem też oświetlenie podwodne - efekt fajny. Zapraszam do subskrypcji. Pozdrawiam.

• @dorota-5541
    @dorota-5541 4 หลายเดือนก่อน

Z tego co widać warto pojechać do tej Muszyny🙂

@zibekfilm 4 หลายเดือนก่อน

Tak, też się miło zaskoczyliśmy. Polecam.

• @dorota-5541
    @dorota-5541 4 หลายเดือนก่อน

👍czekamy na następną część tej wyprawy🙂

Już "się robi". Myślę, że w najbliższy piątek już będzie 😊

• @piotrferenc8568
    @piotrferenc8568 4 หลายเดือนก่อน

Strasznie gęsto, na drewnianych kotwach moim zdaniem łatwiej jak na betonie (na pewno prościej), agrowłukniny tez bym nie dał bo szkodzi roślinom. Poza tym super,gratuluje

@zibekfilm 4 หลายเดือนก่อน

Z drewnianą kotwą dobry pomysł - faktycznie montaż by ułatwiło, ale trwałość chyba gorsza i dodatkowe koszty impregnowania. Z agrowłókniną też racja, ale pod pigwę czy forsycję nie podkładałem, a drzewom mam nadzieję tak bardzo nie zaszkodzi. Ilość lampek faktycznie gęsto, ale krzaki dość mocno "wychodzą na podjazd i mniejsza ilość powodowałaby nieoświetlone miejsca lub musiałbym zaburzyć symetrię odległości, by doświetlać te ciemne miejsca. Dziękuję za tą opinię - każdą radę bardzo sobie cenię. Pozdrawiam serdecznie.

• @tomektrance1838
    @tomektrance1838 5 หลายเดือนก่อน

Super wygląda. Mam pytanie co to za wgłębienie w najgłębszym miejscu. Jakie spełnia zadanie w oczku ??

@zibekfilm 4 หลายเดือนก่อน

Dziękuję. W tym miejscu na co dzień jest umieszczona pompa filtra wody. To najgłębsze miejsce i tam też najszybciej zbierają się osady. Idealnie tam wchodzi pompa do brudnej wody co ułatwia szybkie oczyszczenie dużej ilości osadów. W razie potrzeby ułatwia też dokładne spuszczenie wody z oczka. Pozdrawiam.

• @dawid5457
    @dawid5457 6 หลายเดือนก่อน

No super . Ptaszek na końcu to złoty przycisk w Talent show. 🎆👍

@zibekfilm 6 หลายเดือนก่อน

Aktor pierwszego planu 😉 Pozdrawiam.

• @wodzimierzkonicha201
    @wodzimierzkonicha201 6 หลายเดือนก่อน

Zacny pies . Pozdrawiam.

🙂👍

• @ryszardb6307
    @ryszardb6307 6 หลายเดือนก่อน

Marcin nie wiedziałem ,ze jestes taki świr. Parasol na środku Cedzyny. Nieźle żeś to wymyślił. Ogien był blisko dobrze ze namiot nie poszedł z dymem 🙂 100 lat Panie!!

@zibekfilm 6 หลายเดือนก่อน

Haha, zawsze trochę byłem 😉 i zawsze igrałem z ogniem - tym razem na środku jeziora 😝 Pozdrowionka 💪🙂👍

• @hannaloboda
    @hannaloboda 6 หลายเดือนก่อน

Urokliwe miejsca....

@zibekfilm 6 หลายเดือนก่อน

Zgadzam się, warto przynajmniej raz odwiedzić.

• @pawewrobel8504
    @pawewrobel8504 7 หลายเดือนก่อน

Witam, dużo pracy włożone w budowe, proponuje zamontować filtrację, bo widać glony i to psuje efekt i tak słaby. Ale jak wam sie podoba to ok każdy ma swój gust. Pozdrawiam

@zibekfilm 7 หลายเดือนก่อน

Filtracja jest. Mechaniczna i w preparacie - mimo wszystko w dużych upałach nie udaje się zatrzymać rozkwitu. Pozdrawiam również.

• @MarS-f1f2d
    @MarS-f1f2d 7 หลายเดือนก่อน

8:44 taka buchta to wstyd dla żeglarza.

@zibekfilm 7 หลายเดือนก่อน

Być może. 😄 Ja szybszej i prostszej nie znam, a znam kilka metod buchtowania. Może dlatego niespecjalnie się wstydzę. 😉 Jednak dziękuję za tę uwagę i przyjmuję krytykę z pokorą, bo faktycznie zrobiona niechlujnie i bez celebracji. Chyba dlatego, że w życiu bardziej cenię czas i wygodę niż porządek. Pozdrawiam.

@MK-hr5yv 7 หลายเดือนก่อน

nad jakim jeziorem jest tak bosko?

@zibekfilm 7 หลายเดือนก่อน

Praktycznie nad każdym 😉 Film nagrany nad małym, cichym jeziorkiem w województwie świętokrzyskim. Ktoś mi polecił, by nie podawać lokalizacji małych jeziorek, bo szybko przestają być ciche i spokojne. 😊

@MK-hr5yv 7 หลายเดือนก่อน

@@zibekfilm masz racje, ciesz sie tym twoim rajem 🙂

Dzięki, pozdro. @@MK-hr5yv

• @FilipConfex
    @FilipConfex 7 หลายเดือนก่อน

Naprawdę super są Twoje filmy ! Ja chcę już ciepło !!!! Nie mogę się doczekać kiedy w końcu mój jachcik zwoduje. Pozdrawiam i czekam na więcej filmów !!!

@zibekfilm 7 หลายเดือนก่อน

Przyznaję, że też nie mogę się doczekać ciepła. Na szczęście już bliżej niż dalej 😊 Pozdrawiam.

na Sniadaniu Ordnung muss sein 😅

Jawohl ! 😉👍 Pozdrawiam

😅@@zibekfilm

coz powiedziec, po prostu sielsko 😊

@zibekfilm 7 หลายเดือนก่อน

Potwierdzam - wypoczynek w słońcu nad wodą godny polecenia - z łódką i bez łódki. Pozdrawiam.

@MK-hr5yv 7 หลายเดือนก่อน

Myslalem, zaprawa poranna w jeziorze 😅

Tak jest 😊👍

• @bajabongosoffgrid
    @bajabongosoffgrid 7 หลายเดือนก่อน

super filmik i przygoda 👍👍👍👍

Dzięki i pozdrowienia.

• @FilipConfex
    @FilipConfex 8 หลายเดือนก่อน

Super że pojawiają się nowe filmy! Naprawdę miło popatrzeć.

@zibekfilm 8 หลายเดือนก่อน

Dzięki. Jeszcze parę filmów będzie na pewno . Pozdrawiam.

@@zibekfilm Mam nadzieje, ze wiecej niz pare. Pozdrawiam

• @dardarek7765
    @dardarek7765 8 หลายเดือนก่อน

też bym coś zjadł!

@zibekfilm 8 หลายเดือนก่อน

Polecam boczek podsmażany z warzywami 😉👍

• @andrzejpospiech2807
    @andrzejpospiech2807 8 หลายเดือนก่อน

Fajnie, szkoda, że samemu chociaż jak już to bardziej na rybki z dodatkiem reszty :)

@zibekfilm 8 หลายเดือนก่อน

Na prawdę polecam od czasu do czasu taki samotny wypad. To świetny wypoczynek i czas na poukładanie myśli - byle nie za często, żeby nie zdziczeć 😉U mnie też tak to wygląda, że przede wszystkim rybki, ale na filmie byłoby zbyt nudno. Jak coś to jest też "wypad we dwoje". th-cam.com/video/rljohgu3wkM/w-d-xo.html Polecam i pozdrawiam.