Saulius&Gabriele
Lėktuvų stebėjimas ir namo lavos olose apžiūra | Du dydžiai Lanzarotėje | 5 dalis
Paskutinėje mūsų vlog'o apie Lanzarotę dalyje apsilankėme sostinėje, kur pirmą kartą šioje kelionėje paragavome čiurų. Užsukome į tiltu su sostine sujungtą mažą salą, kuri priminė nuostabią oazę - žydri baseinėliai, jauki kavinė, šiek tiek gamtos ir daug saulės. Apsilankėme lėktuvų stebėjimo spot'e, kur stebėjome besileidžiančius lėktuvus. Išsamiai išnagrinėjome salos meno vadovo - Cezario Manrikės namą-muziejų ir radom daug labai stilingų dalykų.
00:00 Pradžia
00:40 Saldūs pusryčiai
03:12 Ieškome salos
03:50 Sala-oazė
05:57 Lėktuvų stebėjimo taškas
07:50 Negalim nežvengt
09:10 Koks stilingas muziejus!
11:03 Landžiojame po menininko namus
14:53 Šokame muziejuje
16:45 "Ekspertų" reziume
PRENUMERUOKITE mūsų kanalą ir pamatykite naujus video pirmieji!
PRENUMERUOTI ČIA 👉 ⁠ @sauliusgabriele
SAULIUS INSTAGRAME 👉 saulius.zvirgzdas
GABRIELĖ INSTAGRAME 👉 g.tetenskaite
#sauliuszvirgzdas #gabrieletetenskaite #lanzarote #couplevlog #travel

Pietūs ant ugnikalnio krašto | Du dydžiai Lanzarotėje | 4 dalis
มุมมอง 2.7K28 วันที่ผ่านมา
Šioje dalyje matysite kopimą į neveikiantį ugnikalnį, prie kurio krašto papietavome. Aplankėme įspūdingą kaktusų sodą, nusibeldėme vakarienės iki pajūrio miestelio. Anksti ryte aplankėme ugnikalnių nacionalinį parką, kuriame pamatėme kvapą gniaužiančių vaizdų ir džiaugiamės atvažiavę vieni pirmųjų. 00:00 Pradžia 00:55 Pradedame kopti 03:46 Pagaliau užkopėme 05:00 Popietė su Čekuoliu 05:49 Ugnik...
Gimtadienio kelionė į kitą salą ir turas po svetimus namus | Du dydžiai Lanzarotėje | 3 dalis
มุมมอง 3.3Kหลายเดือนก่อน
Atsitikus labai vėjuotai ir debesuotai dienai apsilankėme garsaus Egipto aktoriaus Omaro Šarifo name-muziejuje. Išvaikščiojome kiekvieną labai įdomaus namo kampelį! Dar aplankėme labai spalvingą muziejų po atviru dangumi ir Sauliaus gimtadienio proga persikėlėmė į kitą salą - Fuerteventurą. Ten pavalgėme nuostabiose ir pigiose vietose, apžiūrėjome uostamiestį ir sutikome šokantį keistuolį. Kitą...
Marso vaizdai, lavos kalnai ir skaniausi tapas | Du dydžiai Lanzarotėje | 2 dalis
Šioje dalyje keliavome skersai visą Lanzarotės salą. Leidomės į lavos urvų požemius, apžiūrėjome įdomų ir šiuolaikišką muziejų, atvykom iki įspūdingo apžvalgos taško, netikėtai atradom vietinį tapas barą su skaniausiais patiekalais, užsukom iki pavojingo skardžio ir Teguise miestelyje sutikom persirengėlius. 00:00 Pradžia 00:38 Išvykstame į dienos kelionę 02:03 Vulkaniniai urvai "Jameos del agu...
Skandalas namuose ir pirma pažintis su sala | Du dydžiai Lanzarotėje | 1 dalis
Atvykome į Ispanijai priklausančio Kanarų salyno salą - Lanzarotę. Pirmoje dalyje atvirai parodysime savo atostogų namus, kuriuose įvyko drama - Gabrielė Saulių pavadino kito vyro vardu... Susitaikę apsilankysime uolietoje vandenyno pakrantėje ir parodysime jums juodą smėlį. Dar sužinosite kiek kainuoja paelija ir sangrija vietiniame restorane ir pamatysite kaip stebėjome saulėlydį vėjuotoje pa...
Vyriškas savaitgalis Kutaisyje, Sakartvele: kelionė į tarpeklį su vietiniu, daug maisto ir vyno.
Keturi draugai ir vienas savaitgalis Kutaisyje. Susidraugavę su vietiniu gidu-taksistu Zaza gavome paragauti vietinių gėrimų vietoj grąžos. Aplankėme įspūdingą Okatse tarpeklį, paragavome puikaus kartveliško maisto įvairiose užeigose, apsilankėme baruose, vyno degustacijoje patyrėme kitų neužmirštamų nuotykių. #friendstrip #georgia #kutaisi #party #trip #foodtravel
Plaukėm į Sopotą, bet įlipom ne į tą laivą | Du dydžiai Gdanske | 2 dalis
Šiame epizode pamatysite kaip norėdami nuplaukti iš Gdansko į Sopotą įlipom ne į tą laivą ir kelionę teko tęsti kitais būdais. Nusigavę iki kurortinio miesto Sopoto, aplankysime restoraną ant jūros kranto ir paragausime skaniųjų „fish & chips” bei įvertinsime kaip kurorte ilsisi lenkai. Dar paskanavome garsiojo vyšnių likerio ir lenkiškų vaflių su grietinėle, o grįžę į Gdanską tęsėme linksmybes...
Flirtas su padavėja ir kitos miesto pramogos | Du dydžiai Gdanske | 1 dalis
Vos įveikus 560 km iki Gdansko sugedo mašinos kondicionierius, todėl pažintis su miestu prasidėjo nuo serviso. Šioje kelionėje pamatysite kaip atrodė nuomotas butas senamiestyje, įvertinsite Sauliaus flirtą su padavėja ir stebėsitės vaizdu nuo apžvalgos rato. Epizodo pabaigoje sudvejojome ar tikrai įsėdome į tinkamą laivą, plukdantį į Sopotą? Bet apie tai - antroje vlog‘o Gdanske dalyje. PRENUM...
Ką veikti Jūrmaloje? | Atrask Latviją | 4 dalis
มุมมอง 1.9Kปีที่แล้ว
Pagaliau apsilankėme Latvijos kurorte - Jūrmaloje. Apžiūrėjome kokonus medžiuose, plaukėme plaustu iki Baltosios kopos, kuri labai priminė Negyvąją kopą lietuviškoje Neringoje. Vėliau dviračiai mynėme pajūryje, apsilankėme gyvų drugelių sode ir įvertinome Jūrmalos parko siūlomas pramogas visai šeimai. Dienos pabaigai - romantiška vakarienė saulėlydžio fone. PRENUMERUOKITE mūsų kanalą ir pamatyk...
Įklimpę pelkėse | Atrask Latviją | 3 dalis
มุมมอง 1Kปีที่แล้ว
Šioje dalyje pakviesime apsilankyti Latvijos vienoje didžiausių pelkių, kurioje Saulius vos neprasmego, o Gabrielė suposi ant natūralios pelkės salos. Dar pamatysite kvapą gniaužiančius vaizdus keliantis keltuvu virš upės ir apsilankysite Siguldos pilyje. Taip pat sužinosite iš kokio medžio ir kokiu būdu gaminamos vaikščiojimo lazdos bei akimis patirsite latviškos pirties ritualo malonumus. PRE...
Skrydis virš ežero ir plaukus raunantis pasiplaukiojimas | Atrask Latviją | 2 dalis
มุมมอง 1.2Kปีที่แล้ว
Šioje „Atrask Latviją su Gabriele ir Sauliumi“ dalyje pakviesime apsilankyti aukščiausiai esančiame Latvijos mieste - Alūksnėje. Aplink to paties pavadinimo ežerą rasite daugybę pramogų visai šeimai: apžvalgos bokštą, skrydį lynu virš ežero ar ekstremalų plaukimą greitaeigiu kateriu. Pamatysite siaruko muziejų ir stotį, kuri primins Anykščius, ir susipažinsite su stotyje įsikūrusiu burgerių res...
Jodinėjimas žirgais ir buriavimas "Latgalos jūroje" | Atrask Latviją | 1 dalis
มุมมอง 1.3Kปีที่แล้ว
Atraskite Latviją su mumis! Per 7 dienas, praleistas Latvijoje, nufilmavome net 7 epizodus apie mūsų kaimyninę šalį. Pirmame episode matysite lankytinas Latgalos regiono vietas. Supažindinsime su įspūdingu dvaru ir jį supančiu parku, kartu su mumis atrasite jodinėjimą žirgais ir „paskanausite“ tradicinių latviškų patiekalų. Pakviesime išbandyti duonos kepimą autentiškoje sodyboje, buriavimą „La...
Tailandietiškų čipsų degustacija | Du dydžiai Tailande | 7 dalis
มุมมอง 2.7Kปีที่แล้ว
Viename Tailando prekybos centre prisipirkome 6 rūšių, mums iki šiol neragautų bulvių traškučių. Nuo čili krabo iki jūržolių arba hot pot skonio čipsų. Nė vieno iš jų nesame matę Lietuvoje, tad buvo įdomu paragauti. Tailando virtuvė garsėja aštriais patiekalais. Traškučiai - ne išimtis, visi jie turi kad ir lengvo aštrumo. Ant paskutiniųjų ragautų čipsų pakuotės buvo įspėjimas apie itin didelį ...
Maisto ir dangoraižio turas Bankoke | Du dydžiai Tailande | 6 dalis
มุมมอง 5Kปีที่แล้ว
„AirBnb Experiences“ užsisakėme naktinio Bankoko maisto turą su tuk-tukais. Profesionali gidė turistus suskirtė į tuk-tukus ir pasileido temstančios Tailando sostinės gatvėmis. Blerbiantys triračiai, nelygu miesto kamanės, nuvežė mus į pora šventyklų ir nesuskaičiuojamą kiekį valgymo vietų. Maisto vagonėliai sankryžose, degančių puodų puota po tiltu ar svaiginantys skoniai Bankoko kanalo pakran...
Vorų baimė Tailando džiunglėse | Du dydžiai Tailande | 5 dalis
มุมมอง 3.8Kปีที่แล้ว
Koh Samui saloje leidomės į žygį džiunglėmis, kur Gabrielė sutiko vorą-gigantą ir galynėjosi su vorų baime. Džiunglėse aplankėme du krioklius, kuriuose sausuoju sezonu vandens mažai, bet turistų - daug. Išrinkome krioklį nugalėtoją, įvertinome vandens švarą ir prakaitavome labiau nei pirtyje. Epizodo pabaigoje pamatysite krokodilienos degustaciją ir išgirsite gastroturisto Sauliaus įvertinimą. ...
Medaus mėnesio miegamasis ir kitos Tailando šventovės | Du dydžiai Tailande | 4 dalis
มุมมอง 6Kปีที่แล้ว
Magiškas saulėlydis ir Full Moon Party vakarėlis | Du dydžiai Tailande | 3 dalis
มุมมอง 5Kปีที่แล้ว
Tailando boksas ir maisto nokautas naktiniame turguje | Du dydžiai Tailande | 2 dalis
มุมมอง 4.8Kปีที่แล้ว
Pigus ir skanus Bankokas | Du dydžiai Tailande | 1 dalis
มุมมอง 7Kปีที่แล้ว
Fantastiškas maisto turgus ir teniso turnyro finalas | Du dydžiai Paryžiuje | 2 dalis